Khamis, 22 November 2012

12 di kuala langat - Google Blog Search

12 di kuala langat - Google Blog Search


PANAS !! Puluhan ribu hadir ceramah DAP <b>di Kuala Langat</b> <b>...</b>

Posted: 27 Oct 2012 10:08 PM PDT

Di kala umat islam menyambut Aidiladha, mengerjakan ibadah qurban serta bertakbir memuji kebesaran ilahi, semua ini langsung tak dihiraukan oleh puak pakatan terutamanya DAP Laknatullah untuk terus adakan majlis menabur fitnah dan menghasut/mengadu domba rakyat untuk membenci kerajaan UMNO Barisan Nasional.


Namun, kuasa Allah mengatasi segala-galanya. Perancangan DIA adalah yang terbaik.
Malang sekali, Rakyat tak turun hadir pun untuk mendengar pembohongan mereka. Dari lebih 1,000 kerusi yang disusun, tak sampai 10% pun yang dipenuhi.

Ahli Parlimen PKR Kuala Langat, Abdullah Sani yang turut hadir bagi menyampaikan ceramah di majlis anjuran DAP ini tidak mampu menarik warga Kuala langat untuk hadir ke majlis ceramah tersebut.
Adakah ini satu manifestasi penolakan rakyat Kuala Langat dan Selangor amnya terhadap pakatun rakyat yang jelas gagal dalam mentadbir Selangor?

Adakah ini petanda rakyat beralih angin untuk menukar wakil di Kuala langat dan Selangor kepada UMNO Barisan nasional? Mungkin ini petanda jelas rakyat kaum Tionghua turut dah sedar permainan politik murahan pakatan haram di Selangor yang jelas banyak aspek mengabaikan mereka terutamanya dari segi pengurusan sampah dan bekalan air?


Sumber : 
http://semaremas.blogspot.com/2012/10/malunya-pakatam-ahzab-bila-rakyat-desak.html

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads