Isnin, 21 Januari 2013

12 di bangi - Google Blog Search

12 di bangi - Google Blog Search


CikLilyPutih Story&#39;s: Maggi Ketam Ada <b>Di Bangi</b>

Posted: 25 Dec 2012 08:00 PM PST

Actually aku dah 2-3 kali pi makan maggi ketam kat area umah aku ni.
Yelah nak pi makan mee ketam kat Shah Alam tu tak de masa, jauh kan. Jadi apa yang ada je lah untuk hilangkan rasa ngidam tu.
Maggi yang di masak ala kuah tomyam gituh but no so tomyam sangat dan ditambah dengan makanan laut (seafood) macam udang, sotong dan memacam lagi la.
Bukak mulut, suap je teruslah. Apa lagikan. Itu pun nak kena ajar ke, heehhehe itu jangan mare ye 


Tak la, diorg ada sediakan penyepit untuk kopek isi ketam ni so tak dela korang nak gigit kulit keras ketam tu kan.


Nak ke sini? ni tempatnya



Anjung Selera Ikan Bakar,
No. 18, Jalan 7/7B,

Selain dari maggi ketam ada gak makanan lain macam entry aku sebelum ni, baca kisah IKAN BAKAR tau.



Semangkuk maggi ketam ni RM21.++ cam tu coz ikut harga pasaran ketam kan. Yang aku makan ni lebih kurang 300gm. Banyak gak isinya.

Lepas makan terus tersandar aku dibuatnya.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads