Selasa, 2 April 2013

12 di sungai pelek - Google Blog Search

12 di sungai pelek - Google Blog Search


BLOG SELANGOR: 12 <b>di sungai pelek</b> - Google Blog Search

Posted: 17 Mar 2013 03:31 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

IPOH MALAY: Pelancong Amerika Syarikat Disamun, Dirogol <b>...</b>

Posted: 13 Mar 2013 01:47 AM PDT

Peristiwa memalukan masyarakat Malaysia berlaku lagi. Jika sebelum ini peristiwa puak Pakatan Haramjadah menyokong penceroboh bersenjata dengan menzahirkan kecaman ke atas pasukan keselamatan, kali ini melibatkan pemandu teksi berketurunan India ke atas pelancong Amerika Syarikat.
Lagi-lagi ulah segolongan puak samseng yang 'much annoying' di kalangan rakyat. Pemandu teksi ini didapati merogol dan menyamun pelancong Amerika Syarikat di Sungai Pelek, Sepang. 

KUALA LUMPUR 13 Mac - Seorang pelancong wanita dari Amerika Syarikat mengalami 'mimpi ngeri' setelah disamun dan dirogol oleh pemandu teksi di sebuah inap desa di Sungai Pelek, Sepang dekat sini semalam.

Mangsa berusia 25 tahun menjadi mangsa penjenayah berkenaan selepas menaiki teksi suspek di sebuah pusat beli-belah di Mutiara Damansara, Petaling Jaya dekat sini.

Pemandu teksi iaitu seorang lelaki berketurunan India kemudian membawa mangsa ke sebuah inap desa di Sungai Pelek sebelum menyamun dan merogolnya.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan tentang kejadian itu dan siasatan lanjut sedang dijalankan.

"Setakat ini, kita sudah membuat satu tangkapan dan menjalankan siasatan lanjut untuk mengesan penjenayah terlibat dalam kejadian itu," katanya enggan mengulas lanjut. - UTUSAN

pemandu teksi rogol pelancong - abgteror hotline news

Posted: 13 Mar 2013 10:00 PM PDT

Post image for PEMANDU TEKSI ROGOL PELANCONG

PEMANDU TEKSI ROGOL PELANCONG | Kunjungan ke Malaysia bertukar menjadi buruk bagi wanita Amerika apabila dia dirompak, dikurung dan dirogol oleh dua lelaki.

Wanita berusia 25 tahun itu baru sahaja selesai membeli-belah di pusat beli-belah di Mutiara Damansara pada Isnin apabila dia menahan sebuah teksi.

Pemandu teksi, yang sudah mempunyai seorang penumpang di tempat duduk bahagian depan bagaimanapun mengambil wanita berkenaan.

Sumber mendedahkan selain tidak menuju ke destinasi yang dimaksudkan, barang-barang mangsa telah dirompak sebelum dibawa ke sebuah rumah di Sungai Pelek, Sepang yang terletak kira-kira 80km dari Mutiara Damansara.

Kedua-dua penculik tidak membuang masa dan bergilir-gilir merogol wanita itu.

Difahamkan wanita itu kemudiannya berjaya untuk melarikan dirinya pada Selasa dan meminta bantuan orang yang lalu-lalang sebelum membuat laporan polis.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya ACP Arjunaidi Mohamed mengesahkan polis telah menerima laporan berhubung kejadian itu.

"Kami telah menahan seorang lelaki setakat ini dan siasatan masih diteruskan. Kami berharap dapat menahan suspek kedua tidak lama lagi," katanya.

Mereka yang mempunyai maklumat mengenai kes itu digesa menghubungi hotline polis di 03-2052 9999 atau pergi ke balai polis terdekat.

Rating: 5.0/10 (1 vote cast)
PEMANDU TEKSI ROGOL PELANCONG, 5.0 out of 10 based on 1 rating

BLOG SELANGOR: 12 <b>di sungai pelek</b> - Google Blog Search

Posted: 23 Feb 2013 03:37 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

SEMUT HITAM: TERASA CORK TERBELIAK KENA BALUN!!!

Posted: 20 Feb 2013 06:30 AM PST

Selama hari ini, Si Terasa Cork ni rasa diri dia terlalu bagus untuk menerima kritikan. Disebabkan itulah dia terlalu angkuh bila mendapat kemenangan tempoh hari.

Bagi Si Terasa Cork ni, kemenangan puak - puak Pakatan Haramjadah merampas 5 (masa tu Perak masih bawah Rejim diorang) hanya ibarat 5 ekor babi yang dipanggang.

Korang bayang la ek. Dapat memerintah 5 Negeri, diorang hanya ibaratkan 5 Negeri tu macam Babi. Tak ke sial perangai Si Terasa Cork ni.

Tindakan Si Terasa Cork tu jelas membuktikan bahawa dia terlalu angkuh dan sombong dengan kemenangan tersebut. Dan dia memang seorang yang sombong pun.

Jadi, tak heran la kalau Si Terasa Cork ni kena balun dengan puak - puak DAPigs tu sendiri bila dia didesak untuk meletakkan jawatan sebagai Pengerusi DAPigs Selangor. Dah dasar orang tak sedar diri, memang patut sangat la dia kena tenyeh!!!

Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok didesak meletak jawatan sebagai Pengerusi DAP Selangor ekoran didakwa gagal melaksanakan tugas dengan baik selain mengamalkan sikap pilih bulu dalam menangani masalah rakyat. 

Desakan itu dibuat bekas Ketua Cawangan DAP Pantai Sepang, R.Vellasamy yang mendakwa banyak masalah rakyat, terutama masyarakat India di Selangor yang tidak dapat diselesaikan oleh beliau. 

Selain tugasnya sebagai Ahli Parlimen Seputeh, Kok juga merupakan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kinrara yang dilantik sebagai Exco kanan kerajaan Selangor sebagai Pengerusi Jawatankuasa Pelaburan, Perindustrian dan Perdagangan kerajaan negeri. 

"Semua jawatan dia mahu, tetapi tidak boleh buat kerja, sebab itu sekarang banyak masalah di Selangor," katanya kepada pemberita di sini, hari ini. 

Beliau berkata, tahun lepas, Kok mengadakan pertemuan bersama masyarakat Cina di Sungai Pelek, Sepang bagi menyelesaikan masalah rumah ibadat dan sekolah, tetapi tidak mengadakan pertemuan serupa bagi menyelesaikan masalah masyarakat India. 

"Sebelum ini, saya telah hantar 11 memorandum minta bantuan bagi kebajikan masyarakat India di Sungai Pelek, Sepang tetapi sehingga kini masih tiada maklum balas," katanya. 

Vellasamy yang dipecat daripada DAP pada Mei tahun lalu turut mendakwa, beliau digelar sebagai 'mabuk' oleh Kok kerana sering membangkitkan isu masalah rakyat yang tidak diselesaikan oleh DAP dalam beberapa mesyuarat parti itu. 

"Pada tahun 2008, semasa itu mereka (pakatan pembangkang) tiada tempat untuk mesyuarat, kita bagi tempat di kuil, mereka janji akan bagi sumbangan dan tanah dengan geran untuk kuil, tetapi sampai sekarang tak ditunaikan," katanya.

Ps: Sedar sikit nyonya. Tak semua orang suka sama dia tau. Jadi, jangan sombong sangat!!! - seterusnya...

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads