Rabu, 11 Disember 2013

12 di ijok - Google Blog Search

12 di ijok - Google Blog Search


UMNO Kuala Selangor Online: 6 Terselamat Rumah Terbakar <b>Di Ijok</b>

Posted: 28 Nov 2013 03:36 AM PST


IJOK, 28 Nov - Sebuah rumah di Jalan Bakti, Kampong Harmoni, di sini musnah dalam kebakaran tengahari ini.
Pasukan Bomba dan Penyelamat yang menerima panggilan pada lebih kurang jam 1.00 petang berjaya mengawal kebakaran namun api yang terlalu cepat telah memusnahkan lebih 95% daripada rumah tersebut.
Rumah tersebut didiami oleg 6 orang ketika kejadian Suratno bin Sardji (59), Razitah binti Samian (48), Mohd Fahmi bin Suratno (24), Ibrahim bin Suratno (22), Mohd Nazrin bin Suratno (20), Azliana binti Suratno (17) dan seorang lagi anaknya yang berada di perak Mohd Shahril bin Suratno  terselamat dalam kejadian berkenaan.
Sejurus menerima panggilan Ketua UMNO Bahagian Kuala Selangor, Tuan Hj. Ishak Haron dan Ketua Pemuda UMNO Bahagian Kuala Selangor, Sdr Muhammad Fauzay Hassim serta barisan kepimpinan UMNO Bahagian Kuala Selangor telah bergegas ke lokasi kejadian untuk melawat mangsa.
Di lokasi kejadian juga kelihatan Agensi dari Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) turut hadir untuk memberikan bantuan awal.

Selangor Peruntuk RM165,000 Bangun Sekolah Tamil Dan Kuil <b>di Ijok</b>

Posted: 05 Sep 2012 04:24 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]BESTARI JAYA,5 SEPT : Kerajaan Selangor memperuntukkan kira-kira RM 165,000 bagi pembangunan sekolah Tamil dan kuil Hindu di kawasan Ijok bagi memastikan pendidikan dan kebajikan masyarakat India terus terjamin. Dana itu ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads