Sabtu, 17 November 2012

12 di ampang - Google Blog Search

12 di ampang - Google Blog Search


Perdana Menteri, Najib Razak imamkan Solat Asar <b>di Ampang</b> <b>...</b>

Posted: 08 Nov 2012 11:00 PM PST

DIFAHAMKAN satu program Solat Asar berjemaah bersama Perdana Menteri, Najib Razak dianjurkan di Masjid Taman Bukit Indah, Ampang semalam berikutan tersebarnya banner promosi tentang program tersebut di merata-rata tempat.

Program ini dikatakan idea Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Mashitah Ibrahim yang dikhabarkan akan bertanding di parlimen Ampang pada pilihanraya Umum ke 13 nanti menentang penyandang kerusi parlimen itu, Ketua Wanita KEADILAN, YB Zuraidah Kamaruddin.

Tidak ada masaalah dengan program ini, program bersifat Islamik seperti ini memang wajar disokong. Kalau boleh diadakan selalu oleh Najib Razak sebagai salah satu jalan dakwah dan islah kepada rakyat.

Cuma ReJaM© tertanya-tanya adakah Perdana Menteri menjadi imam di dalam program solat Asar secara berjemaah semalam? Biasanya kalau Najib jadi imam, tentu akan heboh di media-media arus perdana seperti hebohnya "Pak Lah" mengimamkan solat Maghrib suatu masa dahulu.

Namun nampaknya tiada sebarang liputan di media-media arus perdana tentang Najib mengimamkan solat Asar semalam. Memang tiada liputan atau ReJaM© yang terlepas pandang? Ada sesiapa sahabat pembaca di sini yang sertai program Najib semalam? Apa cerita?

ReJaM© "Berpuluh tahun jadi pemimpin, takkan nak pimpin solat tak boleh kot? "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads