Sabtu, 23 Mac 2013

12 di dengkil - Google Blog Search

12 di dengkil - Google Blog Search


PENGEDAR SAH SHAKLEE <b>DI DENGKIL</b> BANTING SEPANG KLIA <b>...</b>

Posted: 07 Mar 2013 06:22 PM PST

haha.. amekaww..

Yang tak pernah try ESP tetiba nak ESP, yang dulu was-was dengan ESP harini nak ESP.. ape cer..?

Inilah kisahnya... ESP ni adalah protin jenama Shaklee.. tiada flavor ya.. bukan sbb Shaklee kedekut nak tambah perasa coklat ka perasa anggur ka.. haha. tapi sebab nak mengekalkan keaslian soya, ketulena soya...Memang ESP ni antara hot stuff di kalangan customer saya.. malah saya sendiri wajib minum ESP setiap hari...Dan yg menambahkan keyakinan saya apabila mengetahui fakta2 tentang ESP.. mmg pilihan terbaikkk... Anggap jelah ini sebagai refresher..
Istimewanya ESP Shaklee. Kerana ia merupakan sumber protein soya terbaik.Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.  ESP menyediakan 14 gram protein soya Non-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.Mengandungi lima  vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones
Haa yang saya nak tekankan iaitu soya yg digunakan oleh Shaklee tidak diubah suai secara genetik (Non-GMO). Protein soya Non-GMO ini dihasilkan di bawah satu program yang digelar Identity Preservation Program (IPP),di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari  proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.Program ini memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik. Daripada benih sehingga penyimpanannya, yakinlah dgn shaklee dalam penggunaan ramuan-ramuan yang semulajadi dan berkualiti
Mesti ada yang tanya..apa bagusnya kalau soya Shaklee ni Non-GMO...Haa.. ni yang ramai taktahu... mari saya nak tulis sini kenapa kene pilih produk NonGmo berbanding produk GMO.... Produk2 GMO boleh menyebabkan alergy, toxic, potensi kanser. Lagi2 zaman sekarang ni.. produk2 GMO mmg dah makin banyak di pasaran sbb tu mcm2 penyakit sekarang.. contoh yang paling glamor adalah penyakit berkaitan kanser dan allergic.. tu mmg common laa kann..Antara makanan yang tinggi potensi GMO adalah jagung dan soya.. Oleh sebab tu ,,kalau you all nak beli protin dari sumber soya.. pastikan you all baca dulu labelnya, pilih produk yg berlabel NonGMO.. Jangan beli sebab murah or sebab rasa sedap or sebab ikut ikutan.. or sebab nak dapat barang free.. hargai dan sayangi lah badan anda. 
Setiap hari memang ada customers yang beli ESP ni.. beli pulak tu bukan 1 canister je, kadang 2-3 canisters sekaligus. 
Nak tahu kenapa ? Sebab ESP menjadikan kulit cantik, halus,gebu,berseri, anjal.ESP membantu menghilangkan parut jerawat di mukaESP memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan sihat, kurang letih..ESP suplemen asas utk badan sihat, langsing,awet muda. Meh baca testimoni one of customer saya ni..
Ingat yea, SPECIALNYA ESP ni kerana ianya ialah Non-GMO Soy Protein, yang mana soya yang digunakan oleh Shaklee TIDAK DIUBAH SUAI SECARA GENETIK. Kalau GMO Soy Protein ni boleh menyebabkan risiko penyakit kanser. 
Mane nak dapat ni? Mestilah kat Shaklee sahaja! The one and only kat Msia tau.. 
Hubungi saya untuk mendapatkannya! :-)

Puan Lia [UmmiIrfan]
Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk
Fanpage: UmmiIrfan Online Shoppe


*Click here to order.
**COD disekitar Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Banting, Putrajaya.


>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini <<

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads