Jumaat, 14 Disember 2012

12 di ijok - Google Blog Search

12 di ijok - Google Blog Search


PENDEKAR MELAYU: ANUAR DIBALING KASUT HARI INI <b>DI IJOK</b>...?

Posted: 23 Oct 2012 04:15 AM PDT





Roadshow Pakatan mengelilingi Selangor untuk meraih undi orang Selangor. Program Jelajah Bas Merdeka Rakyat ke Selangor yang bermula dari Puchong dan berakhir di Depan Masjid Batu 8, Ijok petang tadi Tapi dikhabarkan ijok tak datang pada waktu siang belah mlm ,ada ker patut belah magrib buat ceramah fitnah mmng kena lah pada tempatnya kan sendiri mau ingat lah yer kengkawan ....klu nak rasa selipar tu lagi tggu lah dia buat lagi ceramah waktu orang tgh solat ...klu org yang bencikan perpecahan macam aku ni kut ada kemungkinan selipar terbang lagi.........kiiiikiiikiiikiii

Apa yang membuat PM nak gelak jumlah kehadiran di meru  tak sampai 100org ini amat memalukan dicampur org yang dibawanya dalam anggaran 200orang inikah bakal menjadi PERDANA MENTERI MALAYSIA yang hanya beberapa penyokong sahaja di Selangor sama2 kita nantikan jumlah penyokong yang hadir pada mlm ni pula di stadium...kiiiiiiikiiiiiikiiiiikiiii  KANTOOOOOOOOOOOOOIIIIIIII

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads