ads

Selasa, 21 Jun 2011

12 di bukit raja - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bukit raja - Google Blog Search


Budak Gunung Ganang: Auney <b>di</b> EC THR Ragaa – Jusco <b>Bukit Raja</b>

Posted: 19 Jun 2011 08:05 PM PDT

 Kali nie aku bawa Auney ikut aku gi event di Bukit Raja.  Saje bawa... takut gaduh ngan my wife coz nak memasak buat tetamu yg akan datang utk meraikan Hari Bapa... kekekekeke

 Dapat jumpa ngan clown... kira bebaloi gak laaa dia follow aku semalam... kekekeke



 Memandangkan event THR Ragaa ini khusus buat golongan india, maka crowd nya lebih kepada bangsa dia laa... sambutannya agak luar biasa coz mungkin tak banyak event yg dedicate utk mereka... sampai kena upah RELA utk jaga stage takut kena serbut & siap agency sediakan penghadang agar stage tak kena attack... kekekeke.. hebat & dahsattt tuu...

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di tanjung karang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di tanjung karang - Google Blog Search


lund hasnee&#39;s blog: MY StorY <b>dI TaNjunG KarAnG</b>

Posted: 02 Jun 2011 05:27 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]lund hasnee's blog. Kamis, 02 Juni 2011. MY StorY dI TaNjunG KarAnG. udah lama g kemari, terakhir kali ke tanjung karang kira2 5 thn lalu ,.waktu itu perginya sama2 abi,.tahun ini udah g ada Abi, karna abi udah tenang di Sisi TuhAn. ...

12 di batang kali - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di batang kali - Google Blog Search


Gambar Kemalangan Maut <b>Di Batang Kali</b>, Hulu Selangor | 2 Maut 4 <b>...</b>

Posted: 21 Jun 2011 02:39 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]Gambar Kemalangan Maut Di Batang Kali, Hulu Selangor | 2 Maut 4 Parah. Gambar jenazah mangsa kemalangan KM 46 Jalan Kuala Lumpur-Ipoh, Batang Kali, Hulu Selangor. Mangsa kemalangan 18 Jun 2011, 12.40 Tengah Malam. Maut: ...

12 di ulu kelang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di ulu kelang - Google Blog Search


RM80 PER DAY Promoters : Needed Experience Sampling Promoter <b>...</b>

Posted: 20 Jun 2011 07:33 AM PDT

Requirements:
* Preferable Chinese (1 person at 1 Outlet)
* 18yrs and above (Girls or Guys welcome to apply)
* Aggressive in promoting product (Fruit Juice)
* Please only apply if you’re really keen and confirm with the dates
* We also allow you to find your own replacement should any of the days you can’t work
* Working Time: 12:00pm â€" 9:00pm (1 break time)
* Salary: RM80.00 per day

Working Date: (2nd, 3rd & 30th, 31st Jul) – (4 days only)
1) Giant Ulu Kelang (Next to Taman Melawati, Wangsa Maju)

Attire: (Own Attire)
* Top T-Shirt (For Girls Only) Provide by Us
* Guys have to wear own White T-Shirt with Collar
* Black Slacks/Pants (Own)
* FULL Black Shoes (Own)

Please email us as below:-
* Email Title â€" Sampling Promoter at (please specify which outlet your choosing)

1. Full Name
2. I/C Number
3. H/P Number
4. Email Address
5. Current Address
6. Acc No. & Bank
7. Spoken Language: English, Malay, Cantonese, Mandarin, etc
8. Currently Studying or Working
9. Transportation: Own Car/ Public Transport
10. Working Experience
* What Brand have you done before?
* Where was it held? Outlet? (example: Giant, Shah Alam)
* How long was your experience as a Promoter?
11. Pictures (Close Up & Full Length)

Send to fern0406@gmail.com. We will reply to all that has been approved.

Mobile Salary RM80 PER DAY
Location Giant Ulu Kelang (Next to Taman Melawati, Wangsa Maju) Working Hours 12pm – 9pm
Onsite Yes Needed Skills Preferred Experience Promoter
Start Date 2011/07/02
Duration 4 days only
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

My Properties For You: Banglo <b>di</b> Sg Sering, <b>Ulu Kelang</b>

Posted: 16 Jun 2011 08:43 AM PDT






Satu lot banglo beserta rumah yg telah dibina ingin dijual.
Keluasan tanah: 2400kps
Keluasan binaan: 760kps (bahagian bawah)
Bilik: 6R 2B
Suasana kampung, endlot...
Leasehold  99 tahun
Sesuai untuk sesiapa yang inginkan ketenangan.
Pagar kawasan rumah rumah, akan di'extend'kan ke arah jalan tanah merah. Maka kawasan akan menjadi lebih luas
Harga jualan: RM340k (nego)
Harga di bawah pasaran....(market boleh pegi RM380k)

Berminat?

Hubungi Fadzli
0133593602

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di bangi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bangi - Google Blog Search


Dr Shafie Abu Bakar: Projek-Projek <b>Di</b> Hati Adun <b>Bangi</b>

Posted: 06 Jun 2011 04:26 PM PDT

BBB, 02 Rajab = 04 Jun (Sabtu):

Banyak projek dan bantuan yang dilulus oleh Adun Bangi dari semasa ke semasa. Ini adalah hasil dari penilaian yang dibuat oleh AJK Penilaian setiap minggu pada hari Khamis. Besar atau kecilnya projek atau bantuan bergantung pada kesesuaian projek. Terdapat beberapa projek mutakhir dalam perhatian Adun. Projek berkenaan ada yang sepenuhnya dibiayai Adun, ada yang bersifat tambahan dan ada sebahagian Adun terlibat dari segi pengurusan. Pada petang ini Adun bersama dengan saudara Azizi keluar bagi meninjau dan menilai projek-projek yang telah dilulus dan sedang berjalan dari segi perlaksanaan. Kami sengaja tidak memberi tahu sesiapa berhubung dengan kehadiran kami dan kami tidak perlu disambut oleh sesiapa. Dengan demikian Adun dapat membuat penilaian secara objektif.

1. Projek Baikpulih Rumah Puan Rubainah

Masalah yang dihadapi Puan Rubainah yang uzur, iaitu ketiadaan peruntukan untuk membaiki rumahnya yang juga uzur dan juga bagi membetulkan kedudukan sebahagian rumah Puan Rubainah berada di dalam kawasan jiran (selepas diukur bagi penentuan sempadan). Ketika Turun Padang ke Sungai Ramal Dalam dari 6 – 10 Februari 2011. Ketua Kampung Encik Lateb bin Mannan mencadangkan agar Adun meluluskan peruntukan bagi membina rumah Puan Rubainah di samping menggunakan kayu-kayu rumah lamanya. Adun setuju. Perletakan awal kerja mulai dilakukan pada pertengahan Mei dengan Adun turun menyaksikan kerja-kerja awal pada 14 Mei, 2011. Kehadiran Adun pada hari ini menyaksikan progress pembinaan dengan dinding batu dan beam sudah dibina. Kerja di sini dibuat sambilan oleh kontrektor, sesuai dengan peruntukan yang agak kecil, iaitu RM6,500/=.

2. Baitul Imtiyaz
Ia itu sebuah perpustakaan desa di Sungai Ramal Luar. Pembukaan perpustakaan ini dilakukan oleh Adun pada awal 2010. Perpustakaan ini mendapat sambutan yang baik dari pelajar-pelajar. Tempat ini juga digunakan sebagai kelas-kelas tuisyen. Ada jawatankuasa yang mengurus perpustakaan diketuai Puan Laila. Di sini juga - termasuk di kawasan lapang digunakan sebagai tempat kegiatan masyarakat di samping kegiatan sukan. Masalah perpustakaan adalah sempit dan perlu diluaskan. Ketua Kampung Tuan Haji Mohd Yusof bin Abdul Kadir memohon peruntukan bagi menambah ruang perpustakaan dengan menambah bangunan di bahagian belakang. Permohonan sejumlah RM15,000/= diluluskan dalam mesyuarat pada Khamis 2 Jun lepas. Hari ini Adun turun mempastikan bahagian yang akan dibuat tambahan. Kita berharap bangunan tambahan ini akan dibina segera.

3. Menyambung Masjid Baru Dengan Yang Lama – Masjid Haji Mat Saman
Projek yang menjadi kesayangan Adun, kerana Adun terlibat dengan pengurusan masjid ini sejak awal Adun bertugas sebagai Adun Bangi. Peringkat permulaan berlaku pertikaian pendapat antara merobohkan masjid lama yang tidak betul arah kiblatnya bagi didirikan bangunan yang baru dengan peruntukan sedia diluluskan RM4 juta dan yang mau mengekalkan yang lama di samping yang baru. Pengarah Jais, S.S. Dato` Khusrin Munawi terpaksa turun padang dan berunding dengan penduduk termasuk Adun menghadirinya. Akhirnya disetujui dikekalkan masjid lama di samping membina yang baru. Masjid baru sempenan dibina dan mula digunakan Hari Raya Idil Adhha 2010 lepas. Kini usaha menyambung laluan antara masjid lama dan baru sedang progress dilakukan. Adun bergembira melihatnya setiap kali datang ke masjid ini. Adalah dijangka Masjid Berkembar Haji Mat Saman ini mempunyai daya tarikan yang tersendiri kerana keunikan bangunannya yang merupakan satu-satunya Masjid Berkembar di Negara ini. Ianya juga merupakan antara masjid tertua di Selangor (1929).

4. Melawat Wakaf Menunggu Bas Dan Pondok Pengawal
Pondok ini didirikan oleh penduduk dan sebahagian dari peruntukannya dibiayai oleh Adun Bangi. Pondok sudah siap sejak setahun yang lepas dan baru-baru ini pihak penduduk memohon peruntukan untuk membina Pondok Pengawal. Permohonan diluluskan. Dalam lawatan ini Adun melihat Pondok Pengawal berkenaan sedang dalam pembinaan bersebelahan dengan Wakaf Menunggu, manakala di tengahnya ditambah dengan binaan tambahan.

5. Pembinaan Surau Taman Tun Perak berhampiran Bandar Tun Hussein Onn
Projek ini telah Adun lancarakan sejak awal tempoh perkhidmatan Adun (2008), tetapi surau yang diberi nama Surau Al-Faizin ini masih belum dapat didirikan, sedangkan projek kembar yang bersebelahan tapak, iaitu Sekolah Agama yang Adun juga membuat sokongan mendirikannya sedang progress di dalam pembinaan. Kebenaran memungut derma yang dibenarkan oleh pihak JAIS tidak berjalan. Setelah diadakan beberapa kali mesyuarat yang Adun sendiri hadir dan perlantikan AJK pembinaan baru dibuat dan disetuju dibuat pelancaran pembinaan yang baru. Ini dilakukan dengan secara formal dan meriah pada 15 Mei 2011 yang lepas. Pada hari yang sama pihak kontrektor sanggup melakukan pembinaan mengikut jumlah pungutan yang didapati. Pelan pembinaan telah dilulus oleh pihak berkuasa. Perlantikan pemungut-pemungut derma juga dibuat. Adun sendiri memberi peruntukan bagi gerakan kerja. Hari ini Adun datang dan agak keciwa, kawasan pembinaan ditutup. Adun intai dari luar dan ternampak progress pembinaan tidak begitu menggalakkan. Mungkin kewangan tidak dapat dikumpul menurut keperluan pembinaan. Adun harap pembangunan bagi kali ini tidak tertangguh lagi. Insya Allah.

6. Lawatan Ke Surau Al-Iman, Balakong
Lawatan terakhir pada petang ini ialah ke Surau Al-Iman, Balakong. Kawasan di sini dulunya adalah merupakan kawasan setinggan. Adun pernah datang pada peringkat permulaan pada malam hari sekitar 1999. Tempatnya berdebu dan dipenuhi pondok-pondok kayu semacam rumah kongsi. Mereka ditempatkan di sini dengan pembinaan rumah-rumah pangsa. Mereka secara berpakat mendirikan surau kecil yang diberi nama Surau Al- Iman. Kayu-kayu yang dibina dari lebihan binaan kontrektor. Kini hampir reput dan atapnya bocor dan dibimbangi runtuh jika dinaiki dari atas. Aduan kepada Adun dibuat sejak lama, tetapi tidak mampu dibaiki. Kini Adun menggunakan peruntukan yang dibenarkan untuk diguna keluar kawasan sekitar RM5,000 dengan tambahan derma dari berbagai sumber. Permulaan pembinaan dilakukan pada Khamis 26 Mei 2011 yang lepas dalam mana pada malamnya (malam Jumaat) Adun hadir sama membaca Yasin dan tahlil bagi menandakan permulaan pembaikan surau ini. Surau ini ada masalah dari segi arah Kiblat. Sebab itu disamping membina dibetulkan sekali arah kiblatnya.
Kehadiran pada petang hari ini dan melihat pembangunan sedang progress dilakukan. Cuma kerisauan Adun dari mana lagi sumber kewangan boleh didapati bagi menyiapkan surau ini yang dijangka memerlukan kewangan sekitar RM20,000. Semoga dimudah Allah mendapat derma dari mereka yang pemurah. Sesungguhnya Allah tidak mensia-siakan amalan mereka yang membuat kebajikan – Insya Allah.

Sekian.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di tanjung sepat - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di tanjung sepat - Google Blog Search


Sharing is Caring..: UFO&ALIEN::alamak!!mereka datang menyerang!!

Posted: 08 Jun 2011 06:48 AM PDT

Mereka datang melawat. . .
Pernahkan anda terfikir bila UFO/Alien akan datang menyerang bumi kita??jika ia benar2 berlaku depan mata anda..apa yang akan anda lakukan?Fakta tentang UFO::
Sebuah benda terbang aneh (biasanya disingkat UFO) adalah setiap objek kelihatan tidak biasa di langit yang menyebabkan tidak dapat dikenalpasti oleh pemerhati, atau (dalam definisi sempit) oleh penyiasat, walaupun dalam penggunaan popular lebih longgar bererti pesawat alien, menjadi salah satu penjelasan (di antara beberapa) ditawarkan untuk penampakan seperti objek terbang. Walaupun penampakan UFO telah terjadi sepanjang sejarah,. bunga moden dalam mereka berasal dari Perang Dunia II, sejak kapan kerajaan telah meneliti laporan UFO, sering dari perspektif tentera, dan penyelidik UFO telah diteliti, ditulis, dan mencipta organisasi yang bertujuan untuk subjek.

Pengajian telah menetapkan bahawa majoriti UFO adalah pengamatan dari beberapa belon yang sesungguhnya tetapi konvensional objek-paling sering pesawat,, awan noctilucent, awan nacreous, atau objek astronomi seperti planet meteor atau terang - yang telah salah dikenalpasti oleh pemerhati sebagai anomali, sedangkan peratusan kecil dari UFO dilaporkan adalah hoax Namun,. setelah tidak termasuk laporan-laporan ini tidak benar, antara 5% dan 20% dari jumlah keseluruhan tetap dijelaskan, dan sebagainya boleh diklasifikasikan sebagai dikenalpasti dalam erti ketat. Banyak laporan tersebut telah dibuat oleh para pemerhati terlatih seperti pilot, polis dan tentera, beberapa melibatkan jejak radar, sehingga tidak semua laporan visual Para penyokong hipotesis luar angkasa percaya bahawa laporan-laporan yang tidak dikenalpasti adalah dari pesawat alien, walaupun pelbagai. hipotesis yang lain telah dicadangkan.

Gambar yang dijadikan BUKTI kewujudan UFO::

Benarkah itu OFO??

PERCAYA ATAU TIDAK??

Ada yang masih xpercaya..mereka mengatakan ia hanya gambar edit..ataupun kapal terbang unik yang dicipta sekarang..maklumlah dunia dah semakin moden..huhuhu~ia semua terpulang pada anda untuk percaya atau tidak.. 

Di dalam gambar di atas,,mereka tertanya-tanya. .benda ape yang melangar kipas angin ini??objek apaka yang melanggar kipas angin ini sehingga kemek/renyuk??



Dari camera NASA. .mereka dapat tangkap objek yang bernama 'UFO' sedang terbang di langit. .adakah itu benar2 UFO??


Meraka membuat andaian tentang penampakan 'objek terbang' ini di negeri mereka. .dan yang paling banyak nampak adalah di Tanjung Sepat dimana mereka telah nampak sebanyak 9 kali. .

CARTA::

Sungai Petani-8 kali

Ipoh-5 kali

Paka-4 kali

Pekan-3 kali

Selayang Baru-4 kali

Ampang-4 kali

Sentul-4 kali

Hulu Langat-6 kali 

Tanjung Sepat-9 kali

Muar-4 kali 



Kegunaan UFO::

Ini hanya kemungkinan sahaja. .mungkin kapal angkasa UFO ini lebih canggih dari ape yang kita sangka. .

Tanda-tanda kemunculan Alien::

Memang nampak cantik tanda2 ini. .unik. .tapi apakah maksud disebalik tanda2 ini??ia sering berlaku di ladang jaggung,ladang yang luas dan sebagainya. .

UFO menculik lembu?? ::

HAHA..alien nak uat ape ngan lembu2 ni ek??entah ar. .nak jadikan makanan kowt. .kajian ker..dorang pown nak mengkaji gak dunia kita ni kan..hehe benda macam ni xdikenalpasti lagi ape tujuan alien ni nak menculik lembu..belum ade bukti pown..perkara macam ni POPULAR dalam games jer..

Alien itu ape::

Tidak seperti bangsa musuh yang lain berulang extraterrestrial dalam fiksyen sains, Aliens bukan tamadun cerdas, tetapi makhluk pemangsa tanpa tujuan yang lebih tinggi daripada perbanyakan spesies mereka dan penghancuran kehidupan yang boleh menimbulkan ancaman. Seperti tawon atau anai-anai, Aliens yang eusocial, dengan ratu subur tunggal breeding kasta askar. Kehidupan biologi Aliens 'kitaran, di mana anak mereka keras tertanam di dalam hidup host sebelum meletus dari dada mereka, dalam banyak hal aspek tanda tangan mereka.

Gambar Alien::



Inilah dia rupa yang dikatakan 'ALIEN'..hurmm nak kata hodoh pown boley..menakutkan pown ade jugaklah..ermmm..cam bayi pown ader..tah!!lu pikir la sendiri!! 

Falkville, Alabama ketua polis Jeff Greenhaw pada malam 17 Oktober 1973. Greenhaw bentak beberapagambar tokoh sebelum itu lepas landas di bidang dibajak dengan Greenhaw dalam pengejaran. Ini outran loripickup dan mengejar ditinggalkan. "Dia sedang berlari lebih cepat dari setiap manusia yang pernah kulihat,"katanya. Foto ini mempunyai asal lebih baik dari orang asing agen rahsia, tapi kita masih tertinggal denganhanya akaun saksi dari apa yang dilihatnya. Malangnya, sosok itu kelihatan seperti seorang lelaki dalamtetapan tahan api. Mungkin percanggahan ini adalah bukti keasliannya, namun logik semacam itu tidak akanmendapat satu sangat jauh di dunia lurus.

Tentu saja, sekarang siapa pun bisa menghasilkan gambar atau video alien atau UFO. gambar yang lebih tuamungkin merupakan bukti objektif hanya kita miliki tentang fenomena tersebut. Sayang bahawa kita tidakmempunyai banyak foto penghuni. Pada tahun 1996, Whitley Strieber dipuji gambar dari "abu-abu"seharusnya yang katanya mungkin otentik kerana "struktur anatomi di sekitar mata hitam merangkumi bahawasaya telah mengamati tetapi sengaja tidak pernah dilaporkan di mana sahaja." Menyatakan Strieber bahawaWasa imej yang paling nampak sebuah tipuan, tetapi yakin bahawa originator mengalami kontak langsungdengan makhluk asing, atau harus berbicara dengan seseorang yang melakukannya.

 

 

 

 

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved