ads

Rabu, 12 Jun 2013

12 di bukit raja - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bukit raja - Google Blog Search


BLOG SELANGOR: 12 <b>di bukit raja</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Jun 2013 11:05 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di bukit raja</b> - Google Blog Search

Posted: 28 Apr 2013 11:07 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di bukit raja</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Apr 2013 11:50 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Selangor Selesaikan Projek Perumahan Pekerja Ladang <b>Bukit Raja</b>

Posted: 21 Mar 2013 03:58 AM PDT

KLANG 21 MAC : Kerajaan Negeri berjaya menyelesaikan projek perumahan bermasalah untuk 76 bekas pekerja ladang di Bandar Bukit Raja di sini dengan pembinaan rumah teres bernilai RM 77,000 di satu kawasan berhampiran.

Pembinaan projek perumahan itu dijayakan dengan kerjasama pemilik hartanah, Sime Darby Property Berhad (Sime Darby) dan dijangka siap pada penghujung tahun ini.

Exco Kesihatan, Pekerja Ladang, Kemiskinan dan Kerajaan Prihatin, Dr Xavier Jayakumar berkata persetujuan dicapai antara Kerajaan Negeri dan Sime Darby bagi pembinaan projek perumahan ini.

Sebelum ini, 76 bekas pekerja tersebut memnuntut rumah teres daripada majikan mereka kerana rumah asal yang dijanjikan kepada mereka tidak sesuai.

Kumpulan itu akhirnya terpaksa membawa kes mereka ke mahkamah.

"Rumah ini dijual kepada bekas pekerja ladang dengan harga RM 70,000 iaitu diskaun RM 7,000 dari harga asal RM 77,000. Untuk makluman harga pasaran sebenarnya ialah RM 250,000.

"Biarpun ada masalah pada awalnya termasuk kes mahkamah tetapi ia dapat diselesaikan dan semua 76 bekas pekerja ladang ini akan memiliki rumah mereka.

"Semua mereka juga sudah memilih nombor lot rumah untuk diduduki," katanya selepas mengadakan lawatan ke tapak pembinaan di Bandar Bukit Raja di sini hari ini.

Bagi bekas pekerja ladang yang lanjut usia, beliau menambah, Kerajaan Negeri membolehkan mereka menamakan pewaris di dalam dokumen perjanjian bagi mendapatkan pinjaman dari institusi kewangan.

Katanya, projek itu juga adalah salah satu dari Tanggungjawab Sosial Korporat (CSR) dari Sime Darby.

"Sime Darby turut menyediakan kawasan bagi padang permainan dan dewan di kawasan ini.

"Dalam lima tahun ini kita telah selesaikan banyak kes seperti ini di beberapa kawasan lain seperti di Semenyih dan Kajang," katanya.

Pendapat Anda

Pendapat

BLOG SELANGOR: 12 <b>di bukit raja</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Feb 2013 11:34 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

ZAKRI ALI: Altantuya dibunuh <b>di</b> tanah <b>Bukit Raja</b> Deepak-Ropiah <b>...</b>

Posted: 25 Jan 2013 04:45 AM PST


Satu maklumat yang mengejutkan berkaitan pembunuhan kejam Altantuya Shaaribu ialah ia telah dikaitkan dengan isu perjanjian RM 160 juta Boustead Holdings Bhd, di mana firma senaraian awam itu dipercayai telah membantu dengan membeli 223 ekar tanah di Bukit Raja, Selangor untuk mendiamkan rentetan pendedahan rasuah yang dilemparkan oleh sekutu bertukar musuh Deepak kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan isterinya Rosmah Mansor.

Adakah penterjemah Mongolia yang cantik berusia 28 tahun itu didakwa pernah menjadi perempuan simpanan Najib pada suatu ketika dahulu, dibunuh di atas tanah tersebut oleh dua bekas pengawal peribadinya pada tahun 2006 - ditembak sebanyak dua kali dan badannya kemudian dibom sehingga berkecai dengan menggunakan bahan letupan gred C4 untuk mencegah dari dikenalpasti?

Ini adalah antara soalan-soalan yang dikemukakan kepada pengarah strategi PKR, Rafizi Ramli pada sidang akhbar yang diadakan pada hari Rabu untuk menyelidiki ke dalam intipati perjanjian Boustead, yang juga melibatkan ketua Wanita Umno Selangor Raja Ropiaah.

"Saya tidak pasti akan perkara itu. Ia tidak pernah terlintas dalam fikiran kami tetapi kami akan selidik," kata Rafizi kepada wartawan.

Hantu Altantuya- lebih dari khabar angin?


Menurut kertas pertuduhan, Cif Inspektor Azilah Hadri dan Koperal Sirul Azhar Umar telah membunuh Altantuya di Mukim Bukit Raja, sebuah daerah kecil di negeri Selangor, yang kini ditadbir oleh Pakatan Rakyat dibawah pimpinan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Kedua-dua bekas polis itu telah dijatuhkan hukuman gantung pada 2009 selepas perbicaraan mahkamah yang menarik minat seluruh negara. Kedua-dua mereka merupakan sebahagian daripada pasukan keselamatan yang mengawal Najib dan isterinya Rosmah. 

Mereka telah mengemukakan rayuan bagi hukuman itu dan sedang menunggu untuk menjalani hukuman mati kerana tarikh pendengaran semula rayuan dikatakan sengaja ditangguh sehingga pilihan raya umum, yang perlu diadakan menjelang Jun sebelum berakhirnya tahun ini.

Semasa penyiasatan yang membawa kepada perbicaraan itu, mereka telah membawa polis ke tempat kejadian. Polis menemui serpihan tulang, yang kemudiannya disahkan sebagai milik Altantuya, dalam tanah hutan berhampiran Empangan Subang di Puncak Alam, Shah Alam.

Sehingga hari ini, tidak diketahui jika Altantuya benar-benar berada di kawasan Bukit Raja yang sekarang menjadi isu perbalahan dalam perjanjian Deepak-Ropiaah-Boustead.

Jika benar, apakah kaitan semua ini? Adakah ia dilihat sebagai sebab kenapa Najib kelihatan tergesa-gesa untuk memuaskan hati Deepak dan mementerai perjanjian penswastaan tanah kementerian Pertahanan kepada Ropiaah? Dan mengapa?

Jawapan kepada soalan-soalan ini masih lagi kabur sehingga lebih banyak maklumat didedahkan. Walau bagaimanapun, kepada wartawan yang sedang mengikuti kes kedua-dua perjanjian Boustead dan dakwaan Deepak, ia mungkin lebih daripada satu kebetulan terutama sekali apabila Deepak telah berkali-kali berikrar dia tidak akan berhenti membuat pendedahan sehingga "roh Altantuya mendapat keadilan". Setakat ini, Deepak yang telah dipanggil 'anak ikan' Rosmah tidak memberi penjelasan mengapa.

Ironinya, timbalan pengerusi Boustead Holdings yang juga pengarah urusan kumpulan Lodin Wok Kamaruddin juga telah dituduh sebagai seorang individu penting terlibat dalam penjejakan wang haram sejumlah RM 570 juta yang dibayar sebagai komisyen oleh firma kelengkapan tentera laut Perancis DCNS kepada Najib dan rakannya Razak Baginda untuk membolehkan pembelian dua kapal selam Scorpene bernilai RM7.3bil oleh kerajaan Malaysia.

Najib mesti memuaskan rakan-rakan dalam Umno atau parti akan berpecah


Deepak yang berusia 40 tahun telah mendapat 'mangsa' pertamanya. Najib dikhabarkan telah mengalami strok kecil kerana tekanan dan desakan terutama dari rakan-rakan Umno untuk menjawab kepada dakwaan rasuah yang dilemparkan kepada dirinya dan isteri.

PM yang berusia 59 tahun itu telah menangkis khabar angin itu dengan menegaskan bahawa dirinya 'sihat'. Namun masih terdapat keraguan terhadap dirinya kerana penafiannya tidak bersifat mutlak.

"Bagi kami, keadaan kesihatan Najib tidak menjejaskan persiapan kami untuk PRU ke-13 dan bagaimana kita mentadbir urus Malaysia. Najib hanya perlu menjawab kepada Umno dan memuaskan hati mereka sahaja. 

Jika dia tidak berbuat demikian, Umno akan berpecah. Jika rakan-rakannya dalam Umno tidak berpuas hati atau merasa dia tidak layak dari segi kesihatan untuk memimpin mereka semasa PRU ke-13, mereka pasti akan mengambil kesempatan atas cerita keuzuran Najib," Rafizi memberitahu Malaysia Chronicle di luar persidangan akhbar.

Pemimpin PKR itu telah mengesahkan bahawa dia juga ada mendengar khabar bahawa Najib telah mengalami strok kecil dan PM sedang berada di Singapura untuk 'berehat'.

 IS HE REALLY ILL? Najib must clarify rumors he had a stroke & was resting in S'pore - Rafizi

Arahan berdiam diri Dr M berikutan isu 'kelemahan' Najib: "Jatuhkannya" kemudian


Penganalisis Umno telah memberi amaran akan berlaku perebutan kuasa dalaman, yang mereka jangkakan dimana kemuncaknya akan menyaksikan Najib berundur sebelum pilihan raya umum berlangsung, menyerahkan tampuk pimpinan kepada Muhyiddin Yassin, timbalannya dengan menyatakan kesihatan yang kurang baik sebagai alasan.

Tidak hairanlah jika Muhyiddin dan bekas PM Mahathir Mohamad telah dituduh sebagai dalang disebalik pendedahan Deepak. NEW PM FOR MALAYSIA? Najib to be forced to step down on 'health reasons'? OPPORTUNITY KNOCKS AT MUHYIDDIN'S DOOR: No direct denial from Najib, only 'healthy' claim

Mahathir, yang masih dianggap sebagai lelaki yang paling berkuasa dalam Umno, baru-baru ini dilaporkan memberitahu ahli-ahli Umno secara sulit tentang kontroversi yang melibatkan Najib, Presiden Umno sekarang.

Mahathir yang berusia 87 tahun itu menasihatkan ahli-ahli parti tidak mengadu atau membincangkan kelemahan Najib sehingga pilihan raya umum sudah tamat.

"Apabila BN memenangi pilihan raya umum ke-13, barulah kita boleh membetulkan kesilapan dan salah laku untuk kepentingan semua …Apabila masa itu tiba, kita boleh menegur dan menjatuhkannya," Mahathir dipetik sebagai berkata oleh agensi berita nasional Bernama.

Malaysia Chronicle

Tanah <b>di Bukit Raja</b> Diambil Untuk Kepentingan Awam, Bukan <b>...</b>

Posted: 06 Jan 2013 02:47 AM PST

BANGI, 6 JAN : Tanah 200 ekar yang diambil di Bukit Raja oleh Kerajaan Selangor adalah untuk kepentingan awam, iaitu untuk membina kem tentera, dan adalah tidak adil jika ia digunakan untuk tujuan komersial.

Oleh itu, Kerajaan Selangor tetap dengan berpendirian bahawa sebarang pembangunan komersial di tanah tersebut tidak akan diluluskan.

Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata Kerajaan Selangor mengambil tanah tersebut daripada pemilik estet untuk diberi kepada Kerajaan Persekutuan untuk kegunaan awam.

"Kerajaan Negeri membuat surat mengambil alihan tanah itu. Surat pengambilan tanah ini adalah untuk kegunaan awam. Dalam surat itu kita sebut tentang penggunaannya.

"Jadi apabila kita beli tanah daripada tuan tanah, ia dijual mengikut kegunaan awam.

"Tetapi apabila ia ingin digunakan bagi tujuan komersial, tanggungjawab Kerajaan Negeri adalah berbeza," katanya kepada pemberita selepas Program Mesra Rakyat dan Lawatan Tapak di Sekolah Rendah Agama (SRA) di Sungai Tangkas, di sini hari ini.

Tambah Abdul Khalid, Kerajaan Negeri tidak keberatan untuk mendengar sebarang cadangan daripada Kerajaan Persekutuan, namun menyarankan agar Kerajaan Persekutuan melaksanakan apa yang telah dirancang.

Sebelum ini, Kerajaan Negeri memutuskan agar tidak membenarkan sebarang pembangunan komersial di atas tanah tersebut yang diambil pada tahun 1980-an untuk pembinaan kem tentera 8 Briged.

Sebelum ini dilaporkan bahawa status dan kegunaan tanah seluas 200 ekar di kawasan Perindustrian Bukit Raja, Klang itu muncul di dalam skandal yang membabitkan syarikat Ketua Wanita Umno Selangor dan saudagar karpet Deepak Jaikishan.

Minggu lepas, akhbar Selangorkini melaporkan bahawa usaha sedang giat dilakukan untuk menjual tanah tersebut kepada Bakti Wira Development Sdn Bhd, sebuah syarikat pelaburan hartanah yang dimiliki sepenuhnya oleh Boustead Holdings Berhad.

Boustead adalah unit pelaburan Lembaga Tabung Angkatan Tentera (LTAT) yang menyimpan caruman dari potongan gaji anggota tentera.

Syarikat yang berusaha untuk menjual tanah tersebut adalah Awan Megah Sdn Bhd yang mana pengarahnya adalah Ketua Wanita Umno Selangor, Senator Datuk Raja Ropiah Raja Abdullah.

Akan tetapi, Kerajaan PR Selangor mempertikaikan bagaimana tanah yang telah digazetkan untuk kem tentera boleh diurusniaga secara komersil melainkan dengan arahan dan campur tangan pihak yang benar-benar berkuasa.

Pendapat Anda

Pendapat

Pembelian Tanah <b>Di Bukit</b> Kiara: <b>Raja</b> Nong Chik Buat Laporan <b>...</b>

Posted: 29 May 2013 09:16 PM PDT


Ketua Umno Bahagian Lembah Pantai Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin membuat laporan polis berhubung tindakan anggota Parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar mengaitkan beliau dalam urusan pembelian 4.856 hektar tanah di Bukit Kiara.

Beliau berkata ia bagi membolehkan pihak polis menyiasat kenyataan yang dilemparkan Nurul Izzah, yang juga Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat, sehari sebelum hari pengundian pada pilihan raya umum ke-13 (PRU13).

Raja Nong Chik mendakwa kenyataan itu berunsur fitnah.

"Saya serahkan perkara ini kepada polis untuk jalankan siasatan. Saya akan mempertimbangkan untuk mengemukakan petisyen (pilihan raya) dan saman terhadap beliau (Nurul Izzah)," katanya kepada pemberita selepas membuat laporan di Balai Polis Pantai pada kira-kira 3 petang ini.

Nurul Izzah menewaskan Raja Nong Chik, yang merupakan bekas Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar, pada PRU13 5 Mei lepas dengan majoriti 1,847 undi.

-Bernama

12 di jenjarom - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di jenjarom - Google Blog Search


Papan amaran buaya perlu dipasang <b>di</b> jalan masuk ke kawasan <b>...</b>

Posted: 03 Jun 2013 05:01 PM PDT

JANGAN DISANGKA TIADA BUAYA : Sungai cetek di Beraya Lama yang mempunyai buaya . MIRI: Sarawak Forestry Corporation (SFC) disaran memasang papan tanda amaran buaya di hadapan jalan masuk di kawasan ..

Read more: 
Papan amaran buaya perlu dipasang di jalan masuk ke kawasan …

12 di morib - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di morib - Google Blog Search


IZAN ~ SweetOmoide: Cuti cuti <b>di</b> Gold Coast <b>Morib</b> ~ DAY 2

Posted: 31 May 2013 02:32 AM PDT

Ahaa.. sedar2 dah hari Jumaat. Sekejap sungguh masa berlalu.
Maklumlah minggu ni kerja 2 hari jek.. tetiba dah nak cuti balik hik hik.
Anyway musim cuti sekolah masih bersisa seminggu lebih lagii..so kemana korang
pergi weekend ni gaknya ekk..?
Cuti2 berendam sambil menggelapka kulit hihihi.
So the next day... bangun2 pagi budak2 dah berteromba
tak sabar nak terjun pool.
View pool dari veranda bilik.
Cuaca reduppp... pool pun belum buka lagi
Tengok Mak Jemah dah cekak pinggang tengok pool dari atas.
Amboi amboi Mak Jemahhh.. dah tak sabar kewwww nak terjun kolam hihihi
Tapi sebelum terjun kolam jom isi perut dulu okehhh.
Makan di dewan terbuka tepi pantaii. Guest bleh tahan ramainya kan...saksikan sendiri...
Jemput makan..! leh tahan gak variety menu kat sini. Since voucher cuma 
include breakfast voucher utk 2 guest sahaja,
so Danish & Dania kena top up RM18/head utk child..
tapi Danish & Dania 2 orang kena bayar RM18 sahaja. Luckyy!!
Mungking dia pun tau budak2 bukan makan banyak ponnn.
Bayar kat kaunter sebelum masuk khemah terbuka ni okehhh
Ni antara yg disambar Papa.
Ni plak yg ku sambar.. kacang panggang, dim sum, popia gorengg

Salada dari Salad bar pun ada. 
Meja kami... sebelah pool je.
Tengok Dania makan tak habis lepas tu bisinggg je tak sabar nak terjun pool dah! 
Ni antara tarikan yg Danish & Dania suka lepak.
Kalau budak2 ok la kan turunn dari gelongsor air tuu..
Siap dapat kawan lagii... leh pegang2 tangan tu mandi sesama
Debussss!!!! masuk air... memang tak hingat nak naik dah ni
Danish lagi macam2 pose dia buattt bergelongsor kat sini hihihi
Wajah ceria kakak Daniaaa
Ahaa.. gambar kat bawah ni. Bleh plak jumpa junior satu asrama dulu.
Kira dah hampir 20 tahun gak tak jumpa..!
Marini namanya... dia datang sini ikut family day husband dia.
 Barulah dapat bergambar dengan Papa tu pun mintak tolong Marini snap hehe
Kat lazy riverrr sebelum me'lazy'kan diri
Dapat jugak gambar family.. tu pun kamera letak kat tepi snap pakai timer hahaha!
jangan ada orang tersepak camera masuk kolam sudahhhh.. naya.!! 
Acara Dhiya belajar berenang hik hik. bagus gak pelampung ni...
dijamin budak boleh terapunggg
 Tengok tu sempat lagi buat 'duck face' dalam airrr.
Bajet Comel la tu si itik kecitt ni hihi
seronok layan budak2 berendam sampai kembangggg
Hampir tengahari balik bilik dan berkemas.
Aku je naik bilik berkemas utk check out.
Budak2 masih tak puas berendam so standby
baju derang je salin kat tepi pool.
Tak lupa EBM ole ole utk Delisha.
Masa ni tak bawak pun Medela FS.
Kalau bawak kompem tak cukup storage bottle EBM uhuuu.
Kat dalam bilik ada freezer.. so boleh la simpan EBM dgn jayanya.
Dapat 5 botol penuh gak semalam tu
Ok dah siap semuaaa.. masa untuk check out! 
Rupanya tak lama aku check out budak2 pun dah salin baju 
*papa bawak baju budak2 kat pool*
Dan tengahari terikk.. budak2 pun akhirnya setuju untuk naik ke 'darat'
Sempat posing memosing kat tepi pantai.
Posing ala anniversarry tak cukup korum hehehe.
" shocked face..!!" la sangattt ahahahaha
satu pose lagiii. Bleh tahan panasss... siap posing  berteduh bawah pokok kelapa lagikkk
Ok dah puas semuaaa masa untuk berangkat pulanggg.
Alhamdulillah budak2 memang seronok dapat berendam kat kolammmm.
Sempat lagi posing kat signboard besar kat luar resort.
Sekian entry Gold Coast Morib Resort..
 Kesimpulannya... di mana ada kolamm.. di situ ada kegembiraan buat anak-anakk!!
InsyaAllah... kalo ada discount murah2 lagi bleh datang lagikk sini!
Bye byee Gold Coast!

12 di beranang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di beranang - Google Blog Search


Mencari"KATI"jumpa <b>di Beranang</b>.. - koleksi pak mat tahir barangan <b>...</b>

Posted: 18 May 2013 05:35 PM PDT

Alat timbangan dacing ini menggunakan sistem imperial untuk sukatan berat dalam Tahil dan Kati...
                                                    1 kg .. .. .. = 1.653466 kati
                                                       1 g .. .. .. = 0.0264554 tahil
SURAT PEKELILING PERBENDAHARAAN BIL. 13 TAHUN 1977

Penukaran ke Sistem Metrik Bagi Perolehan Semua Barang-Barang

1. Pendahuluan Akta Timbang dan Sukat, 1972 telah pun diwartakan didalam Warta Kerajaan
pada 30hb. Mac, 1972 dan 10 tahun telah diperuntukan untuk menukarkan kesistem metrik.
Ketua Setiausaha Negara di dalam Surat Pekeliling bertarikh 5hb. Januari, 1973 telah
mengarahkan supaya semua Kementerian, Jabatan Persekutuan dan Jabatan Kerajaan Negeri
menggunakan yunit-yunit sistem metrik didalam perkara-perkara timbangan, sukatan dan ukuran.
Sungguh pun sebilangan Kementerian dan Jabatan Kerajaan telah pun mengambil tindakan untuk
menukar kesistem metrik dengan penuhnya tetapi masih ada lagi beberapa Kementerian dan
Jabatan yang belum lagi mengambil apa-apa tindakan untuk menukar atau menggunakan
yunit-yunit metrik didalam semua bidang kerja mereka. Walau pun penukaran ini akan
dilaksanakan sepenuhnya menjelang tahun 1981, tetapi usaha-usaha penukaran kesistem ini
hendaklah dibuat pada masa sekarang supaya ini dapat dilaksanakan dengan licinnya.

Dacing setelah di baik pulih....
Cantik bagaikan baru..........

Jawatan Kosong <b>Di</b> Kolej Profesional MARA <b>Beranang</b> [24 Mei 2013 <b>...</b>

Posted: 15 May 2013 06:38 PM PDT

Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan di Kolej Profesional MARA Beranang sebagai :-

1. PEGAWAI PERKHIDMATAN PENDIDIKAN SISWAZAH DG41 - 8 kekosongan jawatan

Tarikh Tutup : 24 Mei 2013




Permohonan hendaklah dibuat melalui jobsmalaysia
Ikuti step seperti gambar di bawah :
1. Sila masukkan keyword : kolej profesional mara beranang
4. Pilih Majikan : KOLEJ PROFESIONAL MARA BERANANG
5. Klik pada Jawatan yang anda inginkan
6. Mohon jika berminat dan memenuhi Syarat Kelayakan.
(Jika Carian Segera iaitu gambar ke 2 tidak muncul, anda dinasihatkan untuk terus mencuba atau cuba 5 minit selepas itu atau terus mencuba, kerana jobsmalaysia kadangkala mengalami masalah pencarian)





program jerayawara <b>di</b> smk bandar tasik kesuma, <b>beranang</b> - wadah <b>...</b>

Posted: 03 Jun 2013 09:10 PM PDT






Tarikh: 27 Mei 2013 (Isnin)
Tempat: Surau SMK Bandar Tasik Kesuma
Terima kasih yang tidak terhingga kepada Cikgu Puan Azlina Mokhlas, guru-guru Bahasa Melayu dan semua pelajar yang terlibat dalam Program Jerayawara Bahasa buat kali pertama bagi sesi 2013. Syabas dan tahniah atas komitmen yang tinggi daripada pelajar-pelajar yang terbabit sepanjang program tersebut berlangsung. Semoga program tersebut dapat memberi suntikan semangat yang baharu untuk melakar kecemerlangan yang membanggakan kelak dalam SPM yang akan datang.

12 di kapar - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kapar - Google Blog Search


PERGH!!!!!... RIBUAN RAKYAT <b>KAPAR</b>, KLANG <b>...</b> - Omak Kau!!!!

Posted: 01 May 2013 05:27 AM PDT


LOKASI:-   HADAPAN ECONSAVE TAMAN KLANG UTAMA, KLANG.

TARIKH/WAKTU:-   1hb Mei 2013/4.30 ptg

Cukup punya dahsyat sambutan diberikan oleh rakyat Parlimen P109 Kapar kepada "Ejen Sulu" DSAI petang tadi.

Inagatkan apabila dituduh pelbagai ejen dari yahudi, CIA, Cina dan terbaru ejen Sulu, rakyat akan menjauhkan diri dan boikot apa jua ceramah maupun program yang melibat DSAI....rupa-rupanya tidak beb!!!...lagi kuat dituduh ejen segala ejen lagi berbondong rakyat sokong dan dakap perjuangan yang dibawa oleh Pakatan Rakyat walaupun dibawah matahari terik.

Nampaknya taktik UMNO nak pikat hati rakyat dengan serang DSAI dari pelbagai sudut tidak memberi sedikit pun kesan dan impak.

Sebelum beliau hadir bapa Saiful Bukhari Azlan lazim pula buat U-Turn kata betula DSAI liwat anaknya..Ingatkan cara pengakuan flip flop itu rakyat sudah pastilah naik meluat dan menyampah kepada DSAI...tapi tidak juga.

Agaknya sekarang UMNO/BN pimpinan Najib Razak sebagai Presiden dan Mahathir sebagai penasihat sudah pasti dah mati akal cara mana nak sekat DSAI dari menjadi PM ke-7 selepas 5hb Mei 2013 ini.

Hari yang bersejarah ini dihadiri sama calon PKR/PR Parlimen Kapar Sdr Manivannan Gowindasamy dan Ketua Gabang PKR Kapar Tuan Azizi Ayub.

Parlimen P109 Kapar, Ins'y Allah akan kekal ketangan Pakatan Rakyat jika diambil kira sambutan dan mood rakyat petang tadi.

INI KALILAH TUKAR.....JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA...PAS GANTI UMNO...PR GANTI BN.

Pertembungan 6 penjuru <b>di Kapar</b> dan Kajang | ISMAWeb

Posted: 20 Apr 2013 01:19 AM PDT

pathan hpc1
BANGI, 20 April – Setelah selesai secara rasmi penamaan calon hari ini, calon BERJASA disahkan akan menghadapi pertembungan 6 penjuru di P109 Kapar dan N25 Kajang.

Di Parlimen Kapar bakal menyaksikan persaingan antara BERJASA dengan Barisan Nasional (BN), Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan tiga calon bertanding atas tiket Bebas.

Ustaz Mohd. Fathan Hussein dari BERJASA akan menentang Barisan Nasional (BN) yang diwakili A. Sakthivel, calon PKR  iaitu G. Manivannan dan tiga calon Bebas ialah Nurhamzah Suratman, A.R. Palaya dan Mohd. Nazri Abdul Aziz.

Manakala Dewan Undangan Negeri DUN Kajang pula menyaksikan pertembungan Ustaz Mohamad Ismail (BERJASA) dengan calon Barisan Nasional (BN), Parti Keadilan Rakyat (PKR) juga tiga lagi calon Bebas.

BN menampilkan calon Lee Ban Seng, PKR, Lee Chin Cheh dan calon bebas ialah Ong Yan Foo, Mohd. Iwan Jefry Abd. Majid dan Mohd. Khalid Kassim.

Pusat penamaan calon bagi Parlimen Hulu Langat diadakan di Dewan SMJK (C) Yu Hua, Kajang, di sini hari ini dalam keadaan terkawal.

HPC: Ustaz Pathan hadapi pertandingan 6 penjuru <b>di Kapar</b> - Arus <b>...</b>

Posted: 20 Apr 2013 01:17 AM PDT

KAPAR  - Ustaz Mohd Pathan Hussin sah akan bertanding di P109 Parlimen Kapar atas tiket parti Berjasa. Penamaan calon yang diadakan di Dewan serbaguna Pejabat Tanah dan Daerah Klang menyaksikan pertandingan 6 penjuru antara calon Berjasa, Barisan Nasional (BN) , Pakatan Rakyat (PR) dan calon Bebas. Berikut adalah senarai calon yang akan bertanding di P109 Parlimen Kapar ;

Ust Mohd Pathan Hussin (BERJASA)
Manivanam A/L Govindsamy (PR)
Sakthivel A/L Palaniappan (BN)
Mohd Nazri Abdul Aziz (Bebas)
Norhamzah Suratman (Bebas)
Palaya A/L Vijaya (Bebas)
Ustaz Pathan Husin ditemuramah selepas sah pencalonan. Pertembungan 6 penjuru di Parlimen Kapar P109.

Ustaz Pathan Husin ditemuramah selepas sah pencalonan. Pertembungan 6 penjuru di Parlimen Kapar P109.

Proses penamaan calon telah berjalan dengan lancar, aman dan penuh suasana harmoni sepanjang proses penamaan calon pada hari ini tanpa sebarang provokasi liar.
Untuk dapatkan sebarang informasi dan perkembangan mengenai calon Berjasa di Parlimen Kapar anda boleh ke laman Facebook peribad belia Ust Mohd Pathan Hussin

05_UstPathan


Undilah Calon Muslim Berwibawa

12 di klang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di klang - Google Blog Search


Charles Santiago | Wifi Selangorku <b>di Klang</b>

Posted: 13 May 2013 10:13 PM PDT

WIFI SELANGORKU adalah perkhidmatan PERCUMA Internet tanpa-wayar yang disediakan melalui grant Selangorku oleh Kerajaan Negeri Selangor.

WiFi Selangorku meliputi 56 kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) seluruh negeri, di mana setiap DUN disediakan 2 lokasi WiFi percuma. Oleh itu sejumlah 112 lokasi WiFi hotspot akan disediakan di seluruh negeri Selangor.

Setakat ini, Wifi Selangorku beroperasi di kawasan-kawasan berikut di Klang:
1. Kawasan kedai Selva, Jalan Raya Barat, Kawasan 1, 41100 Klang.
2. Kawasan kedai, Jalan Besar Pandamaran, 42000 Pelabuhan Klang
3. Surau Haji Abbas Kg Delek, Klang
4. Transit Az-Zahrah Telok Gadong Kecil, Klang
5. Dewan Sungai Pinang, Majlis Perbandaran Klang, Jalan Labis 100, 41400 Klang
6. SJK (C) Pandamaran A, Jalan Besar Pandamaran, 41200 Klang

Police Raja <b>di</b> 1 Malay-sia <b>Klang</b> Utara OCPD ACP Shukor the bully <b>...</b>

Posted: 07 Jun 2013 03:55 PM PDT

Hindraf de facto leader P.Uthayakumar as a matter of principle ready to be jailed up to 3 years or will opt for jail even if only a fine is imposed & will not apply for stay of jail sentence for Sedition letter case to UK PM Gordon Brown on Kg Medan ethnic cleansing, Malay supremacist govt policies & UMNO institutional racism etc victimising Indian poor in Malay-sia : 9.00 a.m on 3rd, 4th & 5th June 2013 K.L. Sessions Court. Pathmarajah & Co. Chartered Accountants - Maybank Acct No. : 514075011112 - "You Must Be The Change You wish To See In The World" ~ Gandhi - Follow us on www.hindraf.org , Twitter - HINDRAF1 or Facebook Hindraf Support Group.

') g_aths_startcontent(); //if (document.all || document.getElementById) //window.onload=g_aths_startcontent

12 di tanjung sepat - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di tanjung sepat - Google Blog Search


gempar!! ceramah nizar mengumpul hampir 10k <b>di tanjung sepat</b>!!

Posted: 21 Mar 2013 06:38 PM PDT

perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ceramah yang boleh bikin bn jadi pening ni, sampai 10k orang datang, bukan main hebat nizar sekarang.. hehe.. ni belum lagi dia anjurkan ceramah dekat stadium, mau full pack rasanya... kagum mr anuar ibrahim nanti.. tepuk tangan lim kit siang, senyum lebar hadi awang... hehe
wah ramainya... tapi apakan daya, ini adalah gambar hiasan..
gambar yang 10k tu kat bawah ni ha.. punya terer siut nizar lambai.. hehehe.. 
ps: kata pakatan rakyat memang menjadi pilihan semua orang sekarang, melihat situasi ini... hehehe... erm harap ustaz azhar idrus je la yang mampu untuk tarik croud beribu-ribu orang.. hehe.. ke cane..

BLOG SELANGOR: 12 <b>di tanjung sepat</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Apr 2013 11:47 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di tanjung sepat</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Apr 2013 11:12 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di tanjung sepat</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Feb 2013 11:58 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

my wey of life a day trip to <b>tanjung sepat</b> malaysia - Gadget Release <b>...</b>

Posted: 19 Nov 2012 09:00 AM PST

My wey of life: a day trip to tanjung sepat, malaysia., While i was in malaysia for chinese new year holiday, my friends and i went to a lil town call tanjung sepat. tanjung sepat is near morib. which is famous for the.
Tzee meng's blog: a day trip to tanjung sepat, This is because i have been hearing people talked so much about this place and also seeing many blogs reviews. therefore, this year's hari raya public.
~*edryanne's story*~: one day trip to tanjung sepat, Heys! i just camp back from 4 days 3 night church camp! :) but now i planned to blog about the previous trip to tanjung sepat first yeah, it was on 29.
places to eat in kl just another malaysia food blog travel tip secret

Tanjung sepat (01.02.2011) 2/8 ~ hungry nomads, Tanjung sepat (01.02.2011) february 7, 2011 at 9:58 pm feeling bored since we are on leave and chinese new year is still two days away, wife has decided to.
Cuti-cuti tanjung sepat | dexxy.net, Tanjung sepat is a town in kuala langat district in selangor, malaysia. located at straits of malacca, primarily is a fishing town. most of the inhabitants have some.
~brought up 2 share~: mari makan di tanjung sepat, When dad suggested that we should go out together, it must be something we should all game for..

Sekinchan: a family day trip – parentwonder.com, This idea was mooted after our highly enjoyable trip to tanjung sepat and sepang gold coast. after some planning and research, 3 families (sp family, lee family, and.
As i travel /my kembara, Travelling places, sharing experience. this blog share lots of photos too because photo says a thousand words.
Sepang gold coast – escaping kuala lumpur | fly myself – around, Sepang gold coast is a great escape from busy city life in kuala lumpur. a great place to go when you are bored with going to the same shopping center in kl..

My Wey of Life: A day trip to Tanjung Sepat, Malaysia.

Crazy for Photography: Day trip to Tanjung Sepat

places to eat in kl just another malaysia food blog travel tip secret

Related post for My Wey Of Life A Day Trip To Tanjung Sepat Malaysia

12 di selayang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di selayang - Google Blog Search


Temuduga Terbuka <b>di</b> Hospital <b>Selayang</b> pada 22 April 2013 <b>...</b>

Posted: 15 Apr 2013 12:53 AM PDT

Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan bagi mengisi kekosongan jawatan di Hospital Selayang.
(a) Jawatan : Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi) N17 (Sambilan)
(b) Klasifikasi Perkhidmatan : Sokongan Gred N17
(c) Jadual Gaji RM 54.00 ( Bayaran gaji adalah mengikut hari bekerja)
(d) Syarat Lantikan: Calon bagi lantikan hendaklah memiliki syarat kelayakan berikut:
ii) berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan; dan
iii) memiliki Sijil S.P.M sekurang-kurangnya mendapat kepujian dalam 5 mata pelajaran termasuk Bahasa Malaysia dan lulus ujian Lisan atau kelulusan yang diiktiraf oleh Kerajaan.
(e) Keutamaan : Keutamaan diberi kepada mereka yang mendapat kepujian dan Mahir Bertutur dalam Bahasa Malaysia dan Inggeris.
(f) Taraf Jawatan: Sambilan
(g) Deskripsi Tugas: Bertanggungjawab melaksanakan tugas – tugas perkeranian dan operasi (kaunter perdaftaran/bahagian pengurusan)
(h) Borang boleh didapati dari Unit Perkhidmatan, Hospital Selayang : En Mohd. Fais bin Kamaruddin
Tarikh temuduga : 22 April 2013
Masa : 9.00 pagi hingga 2.00 petang
 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved