ads

Sabtu, 17 Ogos 2013

12 di kuala kubu - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kuala kubu - Google Blog Search


La-TaHZaN: rumah ehsan <b>kuala kubu</b> bharu

Posted: 05 Aug 2013 05:13 PM PDT

1 julai 2012, staf e2L ke rumah orang-orang tua di kuala kubu dengan menaiki bas bersama-sama dengan pack food kami. hehe teringat tlc, mesti naik bas pastu ada makanan. x pun, naik bot dengan makanan. hee. tp kali ni nak pergi rumah orang-orang tua, selalu sy hanya ke rumah kanak-kanak. tp specialnya hari ni, kita ke rumah orang tua pula.

perjalanan dengan menaiki bas biasalah sedikit slow. tambah pula perjalanan yg sedikit hodoh dan berbukit bukit pula tu. membuatkan perjalanan smp lambat. pukul 10 macam tu baru sampai. sesampai saja, kita turunkan barang2 yg dibawa seperti kerusi roda, kerusi mandi, pampers dll. kemudian terus menuju dewan. mendengar ucapan ringkas pengetua. satu statement yg menarik minat sy adalah kata pn warga tua kat sini semua macam bayi. diorang mula pakai pampers, dimandikan dan disuapkan. sama macam kita bayi2 dulu.

selesai mendengar ucapan beliau, kami pun menikmati hidangan minum pagi. rezeki berbaloi-baloi sebab rumah ehsan pun sediakan makanan untuk kami. terbaik. selesai makan2, kami pun ke wing yang telah diagihkan. kami dapat pacik2 yang separa sihat la. apa yang kami buat di sana? ada cubaan nak menyanyikan lagu dan menari bersama mereka. kemudian ia diteruskan dengan tugasan memotong kuku. sesungguhnya tiada apa yang memberatkan untuk kami menolong mereka. cuma ada sesetengah dari mereka kurang senang dengan kehadiran kami, justeru itu, kami tidak memanfaatkan masa yang lama di dalam bilik tersebut atas sebab menghormati perasaan mereka.

bagi kawan2 lain, ada yang buat mural, berborak, mendengar luahan hati pacik n macik di sana termasuklah menyuapkan makanan. kebetulan masa kami berada adalah masa makan tengah hari mereka. sayu juga melihat mereka. ada yang sihat, ada yang tidak berapa sihat dan ada juga yang hanya terlantar di atas katil. apa yang kami boleh lakukan hanyalah mengembirakan mereka sementara kami masih ada di sini.

sekitar pukul 12 tgh hari, kami menikmati hidangan makan tengah hari, membeli beberapa barang kenangan dan bergerak semula ke opis kami. perjalanan pulang tidak semeriah perjalanan pergi. mungkin kerana keletihan dan kebanyakannya tidur. hehehe. terima kasih kepada semua yang bersama-sama menjayakan program lawatan ini. semangat kesukarelaan yang kita cari!!!

12 di cheras - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di cheras - Google Blog Search


Terkini : Pergaduhan Rumah Kongsi <b>Cheras</b>, Seorang Maut <b>Di</b> Sabit <b>...</b>

Posted: 09 Aug 2013 02:45 AM PDT

Kejadian berlaku semalam, lebih kurang jam 10.30 malam  d rumah kongsi, kawasan tapak pembinaan perumahan Seksyen 2 Bandar Mahkota Cheras.
Menurut sumber, ianya berpunca dari keluarga mangsa (mungkin isteri mangsa) meminta agar paip air dari rumah suspek d tutup sementara supaya beliau dapat alihkan aliran air ke takungan rumah kongsinya untuk mandi namun suspek, yang d katakan dari Madura enggan membenarkannya. Maka terjadi pertengkaran.
Suspek, warga Madura yang d kenali dengan nama Gemuk tidak berpuashati dengan pertengkaran tersebut lalu mengajak beberapa rakannya yang lain untuk menyerang mangsa, warga Vietnam d rumah kongsi mangsa yang tidak jauh dari rumah suspek.
Mangsa cedera parah dengan tikaman d dagu menembusi mulut dan mati d tempat kejadian selain dari beberapa kesan tetakan d badannya.
Rakan mangsa turut cedera terkena senjata dalam usaha beliau untuk membantu si mati.
Menurut sumber lagi, suspek dan rakannya melarikan diri dan kini d buru pihak Polis.
Dalam kesibukan rakyat Malaysia yang beragama Islam menyambut Hari Raya Aidil Fitri, Pihak Polis terpaksa bertugas bagi memastikan kita sebagai rakyat Malaysia hidup aman tenteram d bumi yang kita cintai ini. Terima Kasih Polis !!!..

12 di ulu kelang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di ulu kelang - Google Blog Search


BLOG SELANGOR: 12 <b>di ulu kelang</b> - Google Blog Search

Posted: 27 Jul 2013 03:31 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

kegagalan cerun - kajian kes di bukit antarabangsa, <b>hulu kelang</b> <b>...</b>

Posted: 13 Jul 2013 03:28 AM PDT


Merupakan fenomena yang kerap belaku di Malaysia adalah dikeranakan iklim Malaysia yang panas dan lembap sepanjang tahun. Hujan yang tinggi melebihi 3000 mm setahun meningkatkan kadar hakisan dan luluhawa yang boleh mempercepatkan pergerakan jisim terutama nya di kawasan cerun bukit curam.
 Bukit Antarabangsa, Hulu Klang, Selangor merupakan kawasan yang bertopografi berbukit bukau, dengan ketinggian di antara 133 hingga 203 meter di atas paras laut. Mempunyai longitud antara 101°46‟ T hingga 101°47‟ T dan latitud antara 03°10.8‟ U hingga 03°11.3‟ U ( Peta 1). Dicirikan oleh iklim yang panas dan lembab sepanjang tahun dan mempunyai jumlah hujan tahunan sebanyak 3000 sehingga 3500 mm. Kegagalan cerun atau tepatnya tanah runtuh merupakan satu kejadian geologi yang melibatkan sebahagian besar pergerakan tanah, jatuhan batuan atau cantuman dari keduanya. Kebanyakkan runtuhan tanah bermula di lereng-lereng cerun dan seringkali dicetus oleh air larian permukaan . Runtuhan tanah berlaku mungkin secara berperingkat dan mungkin berlaku dengan pantas tanpa disedari sewaktu hujan lebat serta bergerak bersamanya bahan bumi yang menggelongsor mengikut tarikan graviti . 
Air yang mengalir di permukaan akan sentiasa menyebabkan hakisan. Kadar hakisan semakin tinggi sekiranya tanah di sesuatu kawasan itu terletak di tempat yang tinggi dan curam seperti di lereng-lereng bukit. Pengaliran air yang teramat deras akan menghakis bunga tanah atau lapisan atas. Berkaitan dengan proses hakisan, runtuhan tanah juga akan berlaku di cerun bukit, terutamanya berlaku semasa hujan lebat. Proses kegagalan cerun  menjadi satu masalah di kawasan di berbukit-bukau seperti Cameron Highlands, Fraser Hill, Genting Highlands di Pahang dan beberapa kawasan tanah tinggi di Malaysia. 
Kebiasaannya kegagalan cerun atau tanah runtuh akan meragut nyawa manusia serta memusnahkan harta benda. Contohnya, beberapa kejadian tanah runtuh besar yang telah berlaku seperti di Highland Tower dan Taman Hillview  di Hulu Kelang (Selangor), Gua Tempurung (Perak), Paya Terobong (Pulau Pinang), persimpangan lebuhraya NKVE, Bukit Lanjan serta beberapa kegagalan cerun bersaiz kecil dan sederhana. Fenomena ini seringkali dikaitkan  dengan musim tengkujuh, di mana sejumlah curahan hujan yang tinggi bertindak sebagai pencetus kepada kegagalan cerun. Keadaan iklim tropika yang panas dan lembab ini juga turut menyebabkan proses luluhawa secara relatifnya adalah lebih tinggi berbanding kawasan beriklim lain . 
Namun begitu, faktor-faktor lain seperti keadaan geologi, geomorfologi & struktur geologi akan berperanan dalam mempengaruhi corak pelemahan batuan. Kawasan kajian yang terletak di Bukit Antarabangsa merupakan kawasan perumahan di lereng bukit di Ulu Klang, Selangor, Malaysia. Bukit Antarabangsa, Ampang adalah sebuah kawasan penempatan awam yang berprofil  pertengahan ke tinggi. Namun begitu, penempatan yang dimajukan sebagai perumahan ini mempunyai keadaan muka bumi yang bercerun dan sama sekali tidak selamat dan tidak stabil untuk diduduki. Kebanyakan projek  pembangunan di sekitar kawasan Bukit Antarabangsa terletak di kawasan cerun bukit. Peristiwa tanah runtuh yang berlaku pada 6 Disember 2008 di Bukit Antarabangsa telah meranapkan 20 buah rumah dan mengorbankan sekurangnya lima orang penduduk dan lebih daripada 2,000 orang pula terpaksa dipindahkan ke tempat yang selamat
Kekuatan cerun yang tidak mampu mengawal dan menyokong kekuatan tapak bagi perumahan tersebut akibat hujan yang berterusan, telah menyebabkan kawasan menjadi tidak stabil dan aliran air berlebihan ini telah menyusup ke bawah permukaan dan menjadikan bahan bumi di bawah permukaan semakin  lemah. Ditambah pula, dengan keadaan cerun yang tidak stabil menyebabkan sejumlah bahan bumi bersama beberapa rumah penduduk yang terlibat runtuh di sepanjang cerun dan dilonggokkan ke beberapa ratus meter dari  tempatnya yang asal. Menurut laporan, 13 Ogos 2008, menunjukkan bahawa kebanyakkan cerun di kawasan  Bukit Antarabangsa berada pada kelas III, iaitu cerun yang berisiko tinggi kerana mempunyai kecerunan 26° - 35°.  

12 di beranang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di beranang - Google Blog Search


BLOG SELANGOR: 12 <b>di beranang</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Aug 2013 11:38 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Jawatan Kosong <b>Di</b> Kolej Profesional MARA <b>Beranang</b> [24 Mei 2013 <b>...</b>

Posted: 15 May 2013 06:38 PM PDT

Jawatan Kosong Di Kolej Profesional MARA Beranang [24 Mei 2013]

Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan di Kolej Profesional MARA Beranang sebagai :-


1. PEGAWAI PERKHIDMATAN PENDIDIKAN SISWAZAH DG41 - 8 kekosongan jawatan

Tarikh Tutup : 24 Mei 2013




Cara memohon

Permohonan hendaklah dibuat melalui jobsmalaysia

Ikuti step seperti gambar di bawah :

1. Sila masukkan keyword : kolej profesional mara beranang

2. Pilih Cari Majikan

3. Klik Search/Cari

4. Pilih Majikan : KOLEJ PROFESIONAL MARA BERANANG

5. Klik pada Jawatan yang anda inginkan

6. Mohon jika berminat dan memenuhi Syarat Kelayakan.

(Jika Carian Segera iaitu gambar ke 2 tidak muncul, anda dinasihatkan untuk terus mencuba atau cuba 5 minit selepas itu atau terus mencuba, kerana jobsmalaysia kadangkala mengalami masalah pencarian)


12 di klang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di klang - Google Blog Search


PERGADUHAN MELAYU VS INDIA <b>DI KLANG</b>! — illustrasiaku.com

Posted: 15 Jul 2013 07:30 AM PDT

VIDEO PERGADUHAN BERKUMPULAN MELAYU VS INDIA DI KLANG – SEORANG TERBUNUH DAN EMPAT CEDERA | Kita dikejutkan dengan kes pergaduhan yang berlaku di Klang di mana telah mengorbankan seorang lelaki dan empat yang lain cedera.
Punca pergaduhan adalah berkaitan satu kejadian
Nama: Mohd syukri b.sairun
Umur:24 tahun, kerja di MPK (Majlis Perbandaran Klang) telah ditetak di jalan sg keramat 3, taman klang utama setelah terbabit dengan kemalangan. Mangsa bersama adiknya menaiki m/sikal untuk ke masjid, telah dilanggar oleh suspek yg menaiki m/kar tersebut dr belakang. Telah berlaku pertengkaran mulut dan Suspek tlh keluar kenderaan dan tetak mangsa di kedua belah tangan dan kepala. Mangsa dirawat di zon merah HTAR klang dan tdk sedarkan diri. Suspek (1)(L)(I) umur 20an, bdn kurus sederhana tinggi, menaiki sebuah m/kar proton saga iswara warna biru, no.pend. BEG 8868 bersama (3) lagi lelaki india.
Salam YDH Dato' / Tuan / Puan;
Untuk makluman awal kes rusuhan di antara kumpulan lelaki Melayu dan kumpulan lelaki India di Flat Rebana dan Taman Klang Utama, Bukit Raja, Klang.
Terdapat (3) laporan polis yang berkaitan kejadian iaitu:
1. Bukit Raja Rpt 4238/13 (maklumat pertama)
2. Bukit Raja Rpt 4239/13
3. Bukit Raja Rpt 4240/13
4. Bukit Raja Rpt 4238/13
Mangsa yang cedera adalah seperti berikut:-
1. Zon merah(kritikal)-Kamala Gasan,26 tahun
cedera_kepala ditetak s'jata tdk pasti.
2. Zon hijau(pesakit luar)-Nithiaraj a/l Sennasamy 900414085677,no 37 lorong sungai keramat 1 klang utama
Manakala (3) lagi mangsa masih belum diperolehi butir-butir.
Pada 11.07.13 jam lebih kurang 2330hrs, anggota gerakan terima maklumat dari (1) (P) india maklum ada pergaduhan antara kumpulan lelaki melayu dan kumpulan lelaki India di flat rebana, bukit raja, klang.
Siasatan awal terdapat tiga kejadian iaitu:
1. Pengadu: Thangarajah a/l Mylyaganam, 34 thn, membuat laporan Bukit Raja Rpt 4139/13. Pada 11/07/13 jam l/k 2300hrs, semasa pengadu dirumahnya nampak anak saudaranya (mangsa) iaitu:
Telah dipukul oleh sekumpulan lelaki melayu seramai l/k 100 org bersenjatakan batang besi, kayu, parang dan pisau. Saspek lelaki melayu tersebut turut membakar (2) buah m/sikal milik mangsa.
2. Pengadu: Muthamimaran a/l manimaran, umur 16 thn membuat laporan bersabit Bukit Raja Rpt 4240/13. Pada 11.07.13 jam lebih kurang 2340hrs, semasa pengadu dan kawannya nama Ganesran a/l sekaran berada di depan Pasaraya Econsave Klang telah diserang oleh sekumpulan lelaki melayu l/kurang 30 org bersenjatakan kayu dan besi. Pengadu dan kawannya telah dipukul oleh saspek dan mendapat kecederaan di kepala.
3. Pengadu: Murugan a/l verappan , umur 55 thn telah membuat laporan bersabit Bukit Raja 4241/13. Pada 11.07.13 jam lebih kurang 2330hrs, semasa pengadu dirumah telah terima maklumat mengenai anaknya bernama Prakash telah dipukul oleh sekumpulan lelaki melayu berjumlah seramai 10 org dan m/sikal miliknya telah dibakar.
Hasil siasatan awal mendapati punca pergaduhan adalah berkait satu kejadian (1) lelaki melayu telah ditetak di jalan sg keramat 3, taman klang utama. Siasatan dijalankan dibawah Seksyen 324 KK, I.O insp kartini, IP 1500/13, Bukit Raja Rpt 4209/13.
Kejadian susulan iaitu pada 11.07.13 jam lebih kurang 1930hrs, (1) lelaki melayu kerja berniaga pasar malam telah diugut oleh (1) lelaki India dan saspek lelaki india telah menyepak dan menaburlan makanan peniaga melayu tersebut.
(Tiada laporan polis dibuat)
Sepasukan anggota polis dari cawangan MPV, Balai Bukit Raja, Balai Bandar Baru Klang dan cawangan jenayah IPD Klang Utara dan dibantu oleh pasukan D7 IPK Selangor. Telah sampai ditempat kejadian dan berjaya mengawal keadaan.
Pemantauan masih dijalankan.
Pihak gerakan telah dimaklumkan supaya mengarahkan MPV dan RCJ supaya membuat rondaan di kawasan yg terlibat.
Terima kasih YDH Dato' / Tuan / Puan.

Perhatian.. Ini berita yg baru saya terima…. buat masa ini.. Di minta saudara2 semua berhati2 jika ke kawasan flet rebana.. Ini kerana kejadian pergaduhan antara melayu dn india.. Pd mlm td di katakn seorg lelaki india telah terbunuh dlm pergaduhan itu. Dn info yg saya br terima.. Mlm ini kaum.india dr kapar akan ulang semula pergaduhan mlm td di taman seri cempaka.. Hati2 dn sebarkn kepada saudara mara utk keselamatn.. Selamat berpuasa.. utk makluman semua .

SAKSIKAN VIDEO PERGADUHAN REPEAT MELAYU VS INDIA DI BAWAH.

P-A-N-A-S-S-S!! Rahsia 'BESAR' Suami Saya [KLIK SINI]

12 di batu caves - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di batu caves - Google Blog Search


Wanita Ditemui Maut Dengan Tiga Tikaman <b>Di</b> Taman Sunway, <b>Batu</b> <b>...</b>

Posted: 04 Aug 2013 10:44 AM PDT

- Monday: 2013-08-05 01:44:22'.

Badariah Hussin

Seorang wanita ditemui mati dengan tiga kesan tikaman di dada di bilik tidur di rumahnya di Taman Sunway, Batu Caves Gombak, petang semalam.

Badariah Hussin, 44, yang bekerja sebagai pengemas bilik di sebuah hotel di Genting Highlands ditemui dalam keadaan terlentang dengan tangan dan kaki di bahagian lututnya terikat.

Kejadian berlaku di tingkat tiga sebuah unit rumah kedai.

Polis menerima maklumat mengenai kes ini jam 5:10 petang semalam dan segera bergegas ke lokasi.

Mayat mangsa ditemui terlentang di atas lantai di dalam bilik tidurnya dengan kesan tikaman pada tubuh mangsa serta kesan darah di sekitar mayat.

Siasatan awal mendapati tiada kesan pecah masuk, tiada senjata ditemui dan barang berharga milik mangsa juga tidak hilang.

Badariah yang masih belum berkahwin, berasal dari Lanchang Pahang.

Difahamkan , mangsa pulang ke rumahnya kelmarin setelah beberapa hari bertugas di pusat peranginan berkenaan.

Mayat dihantar ke Hospital Sungai Buloh untuk bedah siasat.

Kes disiasat dibawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan.

12 di sungai pelek - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sungai pelek - Google Blog Search


BLOG SELANGOR: 12 <b>di sungai pelek</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Aug 2013 03:19 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di sungai pelek</b> - Google Blog Search

Posted: 20 Jul 2013 03:30 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di sungai pelek</b> - Google Blog Search

Posted: 15 Jul 2013 03:15 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di sungai pelek</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Jul 2013 03:05 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di sungai pelek</b> - Google Blog Search

Posted: 23 Apr 2013 03:12 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

N56 - Tuan AB Manap Calon Bebas - <b>Sungai Pelek</b> - People Against <b>...</b>

Posted: 20 Apr 2013 01:13 AM PDT


Calon Bebas yang akan bertanding pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU) kelak mungkin bukan menjadi pilihan utama pengundi di Selangor kerana mereka dilihat tidak signifikan 'berperang' dengan dua parti dominan ketika ini. Penganalisis politik, Prof Madya Datuk Dr Mohammad Agus Yusoff berpendapat, ini kerana trend pengundi sekarang dilihat lebih cenderung kepada parti, sama ada Barisan Nasional (BN) atau Pakatan Rakyat (PR).Beliau berkata, calon Bebas itu bagaimanapun boleh bertanding dalam pilihan raya, asalkan mempunyai karisma, pesona dan kriteria lain untuk menambat hati pengundi.
Laporan Sinar Harian - 2 March 2013
Dun Sg Pelek bakal menjadi medan mencuba nasib bagi seorang calon Bebas iaitu - Tuan AB Manap yang berasal dari Sg Pelek. Berumur 68 tahun dan pada PRU 12 yang lepas beliau merupakan calon Bebas yang bertanding di DUN yang sama. Apa yang menarik tentang calon BEBAS - Tuan AB Manap ini adalah, beliau merupakan penyokong Barisan Nasional. Aktivis politik ini yakin dan percaya bahwa beliau masuk bertanding bagi memastikan calon Barisan Nasional -  ( Ng Chok Sin ) tidak kalah dan tidak mahu DUN Sg Pelek jatuh ke tangan pembangkang terutamanya DAP. Temuramah BLOG People Against Opposition dengan beliau di PWTC minggu lepas memaparkan satu usaha murni lagi ikhlas dari aktivis veteran ini yang sedih melihat keadaan anak bangsa yang ditindas disebabkan politik "divide and conquer" yang direncanakan oleh Pakatan Rakyat telah menjadikan parti-parti Melayu dalam Pakatan Rakyat menjadi tidak dominan. Beliau turut menjelaskan bahwa tujuan beliau bukanlah untuk menang di DUN Sg Pelek tetapi sekadar membantu calon BN menentang calon DAP. Beliau yakin bahwa BN dapat membawa kemakmuran dan perubahan di Dun Sg Pelek serta membawa perpaduan kepada rakyat berbilang kaum. Perjuangan beliau sangat mudah dan bersahaja. 
"Jika kita benarkan Pakatan Rakyat berkuasa di Malaysia maka negara kita akan ditimpa malapetaka besar akibat daripada bencana yang bakal dibawa oleh falsafah kebencian yang dipelopori oleh kepimpinan Pakatan Rakyat. Dari sudut pandangan beliau yang telah lama menjadi aktivis politik, Tuan Manap menerangkan bahwa ; "Pakatan Rakyat bukanlah sebuah pertubuhan politik berdaftar sepertimana Barisan Nasional. Ianya merupakan satu pakatan sahaja yang bersetuju bekerjasama semata-mata untuk menjatuhkan Barisan Nasional. Aspirasi parti-parti komponen dalam Pakatan Rakyat jelas mempunyai motif politik yang berbeza. DAP memperjuangkan agenda Malaysian Malaysia dan berusaha untuk menjatuhkan kuasa majoriti orang-orang Melayu. PKR jelas hanya mahu menjadikan Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri manakala PAS masih bermimpi di siang hari dengan agenda HUDUD yang telah diganti dengan Negara Kebajikan"
Apabila di tanya soalan apa yang akan berlaku jika beliau menang sebagai ADUN Sg Pelek maka Tuan Manap menjawab sebagai pemegang amanah beliau akan memulangkan amanah kepada yang memberikan amanah tersebut kepadanya. Insya Allah. 

12 di subang jaya - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di subang jaya - Google Blog Search


Nasi Kandar <b>di</b> One City, USJ 25 <b>Subang Jaya</b>, Selangor | Otai <b>...</b>

Posted: 11 Aug 2013 10:54 PM PDT

[unable to retrieve full-text content]Kepada peminat-peminat Nasi Kandar di sekitar USJ, Putra Heights, Subang Alam, Alam Megah boleh berkunjung ke sini kerana kedudukan lokasi tidak berapa jauh dan pada jarak lebih kurang 1.2 Km sahaja dari Plaza Tol ...

12 di kelana jaya - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kelana jaya - Google Blog Search


Temuduga Terbuka <b>Di</b> Pusat Jobsmalaysia <b>Kelana Jaya</b> | Jawatan <b>...</b>

Posted: 20 Jun 2013 02:35 AM PDT

Description

Temuduga Terbuka Di Pusat Jobsmalaysia Kelana Jaya:

Tarikh : 27 Jun 2013
Masa : 10.00 pg – 3.00 ptg
Tempat : Pusat JobsMalaysia Kelana Jaya,No.2 Jln SS5B/2,SS5 Kelana Jaya, Selangor

  • Majikan : SUNWAY LAGOON SDN BHD

Jawatan :
1)Pegawai Pantai
Bil kekosongan : 10
Kelayakan : SPM
Gaji : RM 1200.00

2)Atendan Taman Hiburan Rekreasi
Bil Kekosongan : 10
Kelayakan : SPM
Gaji : RM 1200.00

3)Pemandu Perjalanan Taman Permainan
Bil Kekosongan : 10
Kelayakan : SPM
Gaji : RM 1500.00

4)Juruwang
Bil Kekosongan : 10
Kelayakan : SPM
Gaji : RM 1200.00

5)Pembantu Perkhidmatan Pelanggan
Bil Kekosongan : 10
Kelayakan : Diploma Hospitality ,management/administrative
Gaji : RM 2000.00

6)Eksekutif Teknologi Maklumat
Bil Kekosongan : 10
Kelayakan : Diploma ,Ijazah & Ijazah Sarjana @ Computer Science & Information Technology
Gaji : RM 3500.00

7)Pereka Web
Bil Kekosongan : 1
Kelayakan : Diploma & Ijazah Web page,Digital/multimedia and Information
Gaji : RM 3500.00

CLICK HERE FOR MORE DETAILS


 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved