ads

Khamis, 28 Februari 2013

12 di cheras - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di cheras - Google Blog Search


REKREASI MINDA: &#39;MENCUBA NASIB&#39; <b>DI</b> KOLAM UDANG <b>CHERAS</b>

Posted: 15 Nov 2012 07:42 AM PST

   Sewaktu pulang dari uptown Bandar Tun Razak, sahabat saya Razwan, telah mengajak saya singgah ke sebuah kolam memancing udang yang terletak berhampiran SK Taman Cuepacs dan gelanggang badminton Challenger  di Cheras.
  Tanpa membawa sebarang peralatan memancing, kami singgah juga ke kolam tersebut. Bayaran yang dikenakan adalah sebanyak RM15 bagi sejam memancing. Joran dan umpan hati ayam disediakan.
Memandangkan sudah agak lama tidak memancing, kami pun menduga kolam tersebut. Kebetulan, rakan kami, Abang Halim, turut berada di situ bersama isterinya. Mereka kerap memancing di sini. Justeru, kami turut bertanyakan tentang keadaan kolam, peluang dan sebagainya, sebagai panduan untuk kami mengenali kolam ini... Satu hal yang menarik, pengunjung yang membawa isteri, isterinya boleh memancing secara percuma..
Kami hanya memenuhi masa sejam itu sebagai 'latihan' kerana tidak seekor pun udang yang berjaya kami naikkan.. InsyaAllah, cuba di lain kali!

di negeri selangor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

di negeri selangor - Google Blog Search


Jawatan Kosong <b>di</b> Perbadanan Kemajuan <b>Negeri Selangor</b> (PKNS)

Posted: 08 Feb 2013 03:50 PM PST

Kekosongan di Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS)
1. Pegawai Undang-undang Gred L41
2. Pegawai Pertanian Gred G41
Tarikh Tutup: 16 Februari & 9 Mac 2013

Klik Untuk Maklumat Lanjut

12 di ampang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di ampang - Google Blog Search


Jawatan Kosong <b>di</b> Majlis Perbandaran <b>Ampang</b> Jaya (MPAJ)

Posted: 23 Feb 2013 04:11 AM PST

Kekosongan di Majlis Perbandaran Ampang Jaya (MPAJ)
1. PENOLONG PEGAWAI UNDANG-UNDANG
2. PENOLONG AKAUNTAN

3. PEMBANTU AKAUNTAN

4. PEMANDU KENDERAAN

Tarikh Tutup: 8 Mac 2013

Klik Untuk Maklumat Lanjut

12 di kuala selangor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kuala selangor - Google Blog Search


Banjir <b>Di Kuala Selangor</b>, 29 Orang Dipindahkan

Posted: 24 Dec 2012 04:29 AM PST

SHAH ALAM 24 DIS : Jumlah mangsa banjir di Selangor mencatatkan bilangan 29 orang dari tujuh keluarga sehingga jam 3.30 petang ini.

Menurut portal Majlis Keselamatan Negara (MKN) kesemua mangsa yang telibat di tempatkan di pusat pemindahan iaitu di Balairaya Kampung Bukit Hijau, Jeram, Kuala Selangor.

Setakat ini, dua pusat pemindahan dibuka di Kampung Bukit Hijau, Jeram dan Kampung Seri Sentosa, Kuala Selangor.

Sementara itu, 70 penduduk daripada Kampung Kebun Bunga, Batu Tiga yang dipindahkan ke Dewan Orang Ramai Batu Tiga Jumaat lalu, dibenarkan pulang ke rumah masing-masing, semalam.

Rumah mereka mula dinaiki air sebanyak satu meter malam Jumaat lalu selepas hujan lebat lebih empat jam dan benteng Sungai Damansara berhampiran kampung itu pecah.

Bagaimanapun, kerja-kerja pembaikkan benteng terbabit sedang dijalankan oleh Jabatan Pengaliran dan Saliran(JPS) dan akan siap dalam tempoh terdekat.

Manakala dua jalan di Jalan Sungai Lalang (dari Semenyih ke Hulu Langat) dan Jalan Sungai Tekali, Hulu Langat ditutup untuk semua kenderaan.

Menurut MKN, penduduk sekitar diminta berjaga-jaga dan mematuhi arahan pihak berkuasa sekiranya diarahkan berpindah.

Pendapat Anda

Pendapat

12 di batang kali - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di batang kali - Google Blog Search


Aedi Rizwan: Himpunan Waris Malaya <b>di Batang Kali</b>

Posted: 23 Feb 2013 11:48 AM PST

12 di bukit lanjan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bukit lanjan - Google Blog Search


SEKOLAH KEBANGSAAN <b>BUKIT LANJAN</b> (ASLI): PROGRAM <b>...</b>

Posted: 17 Feb 2013 12:35 AM PST

Pada 4 Februari 2013 yang lalu seramai 56 guru pelatih tahun akhir program kembar TEFL IPGM Kampus Ilmu Khas dan University Queensland Australia beserta dengan 2 orang pensyarah telah mengadakan lawatan sambil belajar ke SK Bukit Lanjan. Tujuan utama lawatan ini adalah untuk melihat kaedah pengajaran dan pembelajaran Bahasa Inggeris kepada murid Orang Asli di samping mencuba kaedah permainan yang sesuai untuk matapelajaran Bahasa Inggeris. Adalah diharapkan hubungan baik yang terjalin antara pihak sekolah dan IPGMKIK sejak dari tahun lepas akan berterusan di tahun-tahun mendatang. Berikut adalah rakaman peristiwa yang mendatangkan faedah kepada kedua-dua belah pihak.





12 di puchong - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di puchong - Google Blog Search


MTES Bincang Cara Atasi Banjir <b>Di Puchong</b>

Posted: 20 Feb 2013 01:51 AM PST

SHAH ALAM 20 FEB : Kerajaan Negeri akan membuat keputusan bagi mengatasi masalah banjir kilat yang berlaku di Puchong semalam selepas berakhir mesyuarat Majlis Tindakan Ekonomi Selangor (MTES) petang ini.

Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata antara tindakan dijangka akan diambil adalah merangka dan membetulkan semula pembangunan infrastruktur di kawasan berkenaan.

Bagaimana, katanya keputusan akan dibuat berdasarkan penerangan yang akan diberikan Yang Dipertua Majlis Perbandaran Subang Jaya, Datuk Asmawi Kasbi dalam mesyuarat itu.

"Kita akan meminta Yang Dipertua MPSJ memberikan penerangan mengenai pembangunan di situ dan mengapa banjir berlaku.

"Dari situ keputusan akan dibuat secara profesional dan akan diumumkan sama ada merangka semula pembangunan infrastruktur di kawasan itu," katanya dalam sidang media selepas mesyuarat exco di sini hari ini.

Abdul Khalid berkata, Kerajaan Negeri telah mengarahkan Jabatan Kejuruteraan MPSJ bagi menjalankan siasatan dan menyiapkan laporan mengenainya.

Semalam banjir kilat berlaku di Lebuhraya Damansara Puchong (LDP) yang menyebabkan laluan ke Bandar Puteri ditutup selama beberapa jam.

Kawasan di Bandar Puchong Jaya juga tenggelam akibat hujan lebat pada kira-kira jam 4.45 petang.

Pendapat Anda

Pendapat

12 di kapar - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kapar - Google Blog Search


Pelajar SMK Tengku Idris Shah <b>Kapar</b> Maut Terkena Renjatan Elektrik

Posted: 27 Feb 2013 10:13 PM PST

Seorang pelajar tingkatan tiga yang ingin melintas jalan untuk menunggu bas pulang ke rumah, maut terkena renjatan elektrik dari sebuah kotak kabel pembekal elektrik Tenaga Nasional Berhad (TNB).

Seperti yang dilaporkan akhbar Sinar Harian, Kejadian yang berlaku pada pukul 1.15 petang itu menimpa pelajar malang bernama Mohammad Amirul Syafiq Halim, 15, di hadapan Sekolah Menengah Kebangsaan Tengku Idris Shah Kapar.

pelajar tingkatan tiga maut terkena renjatan ekektrik

Gambar hiasan

Mangsa meninggal dunia ketika dalam perjalanan untuk mendapatkan rawatan ke Klinik Kesihatan Kapar.

Bapa mangsa, Halim Mohd Ismail, 38, berkata, dia dimaklumkan mengenai kejadian itu pada jam 1.20 petang semalam.

"Saya difahamkan anak saya berada di situ sementara menunggu bas untuk pulang ke rumah yang terletak kira-kira satu kilometer dari lokasi kejadian.

"Sebaik melintasi kotak itu, arwah terkena renjatan elektrik dan berada dalam keadaan berdiri tegak," katanya di Rumah Mayat Hospital Tengku Ampuan Rahimah, di sini, semalam.

Dia berkata, mangsa anak sulung daripada empat beradik dan bakal menduduki Peperiksaan Menengah Rendah tahun ini.

"Arwah seorang pendiam dan tidak banyak bercakap. Kali terakhir saya bersembang dengannya pada 6 pagi tadi (semalam) sebelum pergi ke sekolah.

"Kami sekeluarga reda, tapi berharap pihak terbabit peka dan menutup segera kotak kabel elektrik itu untuk memastikan kejadian sama tidak berulang," katanya.

**Lagi berita penuh di web rasmi Sinar Harian

Incoming search terms:

  • mangsa renjatan elektrik tnb (2)
  • gambar kejadian renjatan elektrik 2013 (1)
  • metro: sekolah menengah tun idris shah pelajar meninggal dunia (1)
  • pelajar kene renjatan (1)
  • pelajar sekolah mati renjatan elektrik (1)
  • pelajar sekolah maut kena renjatan elektrik (1)
  • pelajar sekolah terkena renjstsn elektrik (1)
  • pelajar terkena renjatan elektrik (1)
  • tnb pelajar terkena renjatan elektrik (1)

Yang Ini Juga Menarik Untuk Dibaca:

12 di bangi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bangi - Google Blog Search


Papa Hebat: Ceramah Umum Jom Tolak Pakatan <b>di Bangi</b>

Posted: 29 Jan 2013 06:19 AM PST

Gandingan bahu Hasan Ali dengan Ezam Md Nor agak-agak apa akan jadi? Kalau nak tahu jom kita ke Seky 5 Bandar Baru Bangi.

Bakal bergegar Dun Bangi !

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

12 di sungai panjang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sungai panjang - Google Blog Search


Yusfizal Rizqi A: 5 <b>Sungai</b> Terpanjang <b>Di</b> Dunia

Posted: 16 Feb 2013 03:52 AM PST

Sungai merupakan kejadian alam yang terbentuk secara alami oleh alam. Keistimewaan sungai antara lain menyimpan berbgai jenis spesies unik di dalam sungai atau di sekitar sungai.

Dari sekian banyak sungai yang ada di dunia berikut 5 sungai terpanjang di dunia.

1. Sungai Nil


Sungai ini tidak diragukan lagi sebagai sungai terpanjang di dunia yang menempati posisi pertama. Panjang sungai ini sekitar 4180 mil.

2. Sungai Amazon


Lebih dari sepertiga dari semua spesies yang hidup di dunia ini ada di sungai ini. Sungai yang terletak di Amerika Selatan ini merupakan sungai yang memiliki kepanjangan sekitar 6.400 km. Dan merupakan sungai terbesar ke dua di dunia.

3. Sungai Chang Jiang


Sungai ini merupakan sungai terpanjang Cina dan di Asia. Dan sungai ini menjadi batas selatan kebudayaan kuno Cina yang berada di antara Sungai Kuning di Utara dan Sungai Panjang di Selatan. Panjang sungai ini mencapai 6.300 km.

4. Sungai Mississippi-Missouri-Red Rock


Sistem sungai yang dimulai dari Montana di Sungai Red Rocks, dan dengan cepat berubah menjadi Sungai Jefferson yang kemudian bergabung dengan Sungai Madison dan Gallatin untuk membentuk Sungai Missouri. Setelah mencapai Negara Missouri, sungai ini bergabung dengan Sungai Mississippi. Panjang rata-rata adalah 3.767 km

5. Sungai Ob


Sungai Ob merupakan sungai yang terletak di Serbia Barat, Rusia. Sungai ini memiliki panjang 2.962 km.

Sumberhttp://blazerracing.blogspot.com

12 di sekinchan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sekinchan - Google Blog Search


Addin: Lagi Restoran <b>Sekinchan</b> Ikan Bakar <b>Di</b> Tutup

Posted: 22 Dec 2012 06:35 AM PST


Bila rakyat bangkit maka para peniaga berdarah dan berjiwa pekat totok UMNO yang sombong, angkuh, berlagak dan kepala besar akan sakit.
Dan paling terserlah kesombongannya apabila mau gerakkan semua ahlinya untuk bertindak kasar dan agresif kepada semua peserta Janji Bersih ( Janji Demokrasi ) pada malam ambang Merdeka 30hb Ogos 2012 yang lalu di Dataran Merdeka.
Sekarang lihat apa terjadi pada perniagaan Restoran Sekinchan Ikan Bakarnya... Lepas satu satu rangkaian restorannya tutup.
Nak katakan ditutup untuk direnovasi , hasil tinjuan dapati tiada menampakannya sedemikian rupa. Setelah dibuat risikan dan pertanyaan, maka sah restoran ini sudah ditutup.
Kempen cabutan bertuah bernilai hampir RM2juta dengan hadiah utama kereta Lamborghini dan BMW tidak mampu menyekat keruntuhan restorannya satu demi satu.
Disini amat jelas, bukan saja yang tidak menyokong UMNO boikot restoran-restoranya tetapi pendokong dan penyokong UMNO totok pun tidak mau berkunjung bagi memberikan sokongan moral.
Ikut hukum akal logik, kalaulah ahli-ahli UMNO termasuk ahli PERKASA/PEKIDA/JATI/GAPS dll NGO mesra UMNO memberikan sokongan padu apa yang dilakukan oleh Jamal Yunus ini, maka mustahil rangkaian restorannya tutup satu demi satu.







~erapasca

Addin :

Lepas ni cawangan kat MITC, Melaka pulak bungkus..

12 di selayang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di selayang - Google Blog Search


Colours of Journey : Malam Minggu <b>di</b> Hot Spring <b>Selayang</b>

Posted: 17 Feb 2013 07:22 PM PST

Bie, jom gi hot spring kat Selayang.. kisahnya mulut ni saja je mengeluarkan ayat gitu.. memandangkan tak ada apa2 aktiviti untuk minggu lepas. Aleh2 Nizam pun kata on, ok lah tu ;)
Pukul 10pm baru keluar dari rumah... saja keluar lambat2 tak rushing pun sebab tempat tu makin malam, makin ramai orang datang.. mungkin dorang nak sejok kan badan kot tengah2 malam lepak situ berendam air panas.
Kali ni anak2 aku tak teruja sangat untuk mandi kolam hahhaha... kenapa??? AIR PANAS UOLLS!! cuba ko suruh dia gi terjun kat swimming pool/ sungai/ laut... harussssssssss tanpa kau suruh, tetiba ko dah nampak dia tengah berkubang dalam air.. hurmmm fening akak..
Malam tu agak ramai juga orang yang datang.. mungkin sebab malam minggu.  Mula2 dah berniat nak berbasah2an lah kat situ, siap bawa baju spare, towel, baldi bagai hahaha *mcm nk gi berkelah kt tepi pantai pulek* eh! ada je orang datang bawa tikar aku tengok.. cuma bantal ngan tilam je dorang tak bawak.. (lupa agaknya) :D
Akhirnya  main celup2 kaki je.. malas nak berbasah2an sebab ramai sangat orang time tu.. geli pulak aku nak mandi.. Mak aku main celup2 kaki juga, tapi celup2 dari dalam baldi yang kitorang bawak dari rumah sambil duduk kat tembok. 
Bila dah abes celup2 kaki, aku duduk je sambil perhatikan orang ramai yang ada kat situ, macam2 gelagat orang.. ada yang datang macam nak gi lepak kat town, ada yang macam nak gi merempit, ada yang macam nak gi disko, ada yang pakai baju kurung (mungkin baru balik dari kenduri kot, terus singgah situ), hishh mcm2 lah.. budak2 kecik pun steady je berkubang kat air panas tu.. caya lah dik! :)
Baju Khairine dah basah.. susah plak nak snap gambar air panas kat kolam tu, sebab ramai sangat orang yang melepek kat tepi2 kolam tu lagi pun gelap.. kemain berasap2 air dalam kolam tu.. aku rasa kalau aku dok dalam kolam tu, kompom masak daging aku ni, pecah segala lemak2 tepu yang hado dalam badan ni :D
Kemain laki den menggosok daki di kaki kahkahkah
 Bie.. I nak tuju lagu untuk you ni... terima lah.. lagu dari kumpulan Spider.. GOSOK
3,4!! .. Gosok, jangan tak gosok, gosok sampai tertanggal semua karattttt
hahhahahahhaha.. sekian terima kasih, diharap you terhibur :p
Kat situ ada kedai2 makan kalau lapar lepas berkubang kat air panas tu bleh lah gi singgah makan & toilet awam pun ada, senang untuk nak tukar pakaian lepas dah berbasah2an
** PERHATIAN!!! memandangkan kawasan tu agak gelap, maka berhati2 lah yer kerana terdapat spender2 bertaburan dijalan raya... hahahaha.. haritu ada beberapa helai spender yang aku spot tercicir kat jln..kahkahkah.. so berhati2 lah apabila berjalan disana yer.. kot2 anda terpijak spender basah.. :D
Ok dah abes celup2 kaki, terasa lapar pulak, lepak makan & minum kat kedai yang ada kat situ.. Nizam makan nasi lemak sotong, mak makan nasi lemak biasa, Khairine makan nasi putih + tomyam, aku cuma teh tarik sajo.. tak mo makan heavy (dalam pada tu aku sodok sikit makanan dari Nizam & Khairine punya makanan hehehe). nasi lemak kukus & tomyam dia bley tahan gak sedap.. Sampai je rumah dah pukul 1am. ZZZzzzzZZZ
Hari Ahad lepak rumah je, malam plak Khairine & Danish sibuk nak makan tutti frutti.. Ok jom lah kita pegi. Korang pun dah sedap cuti seminggu balik kampung & dok rumah, sebelum masuk skolah layan je lah apa tekak dorang nak makan.. 

12 di hulu selangor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di hulu selangor - Google Blog Search


Mana Bala Sorok Duit Altantuya Yang <b>Di</b> Curi? | Kamaluddin&#39;s Blog

Posted: 25 Feb 2013 06:06 PM PST

- Feb 26, 2013 10:06:19.

P. BalasubramaniamPRU 13 yang akan berlangsung dalam tempoh terdekat ini dijadikan sandaran utama oleh bekas penyiasat persendirian P Balasubramaniam (Bala) untuk pulang ke Malaysia setelah dipanggil balik oleh pemimpin Pakatan Rakyat untuk membantu mereka dalam kempen kelak.

Isi kempen pastinya tidak lari dari menyentuh perihal kes pembunuhan model Mongolia, Altantuya#FitnahPR - Suaram Insulted Laws Of France. Read more ... » Shariibu yang merupakan kekasih gelap kepada Razak Baginda di mana PR cuba mengaitkan kematian wanita itu dengan Perdana Menteri, Dato' Seri Najib Tun Razak.

Kepulangan Bala tentulah tidak secara percuma, ada habuannya dari PR sementelah lagi sepanjang perlariannya di India selama beberapa tahun lepas segala perbelanjaan dan kos kehidupannya di sana mendapat sokongan kewangan daripada pemimpin parti pembangkang.

Malah setibanya Bala di KLIA yang disambut oleh lebih kurang 50 orang pemimpin dan penyokong PKR, perkara pertama yang dilakukannya ialah membuat pengakuan bahawa Akaun Bersumpah (SD) pertamanya adalah yang sebenar-benarnya manakala SD kedua pula adalah palsu.

Dua SD yang berbeza isi kandungannya oleh orang yang sama, agaknya siapakah dikalangan rakyat negara ini yang masih mahu meletakkan kepercayaan terhadap kredibiliti dan kewibawaan Bala dalam isu kematian Altantuya?

Dalam pada itu, umum mengetahui salah satu sebab utama yang mendorong Altantuya tergesa-gesa datang berjumpa dengan Razak Baginda sehingga mencetuskan pertelingkahan pasangan itu, disebabkan wang ringgit yang diminta Altantuya tidak sampai ke tangannya.

Bala tentu masih ingat pertemuannya dengan Razak Baginda di Hotel Malaya sebelum kedatangan Altantuya ke rumah Razak, di mana dalam pertemuan itu Razak telah menyerahkan wang berjumlah RM50,000 kepada Bala untuk disampaikan kepada Altantuya.

Di mana wang itu sekarang? Jika ia telah diberi kepada Altantuya sebagaimana diamanahkan, wanita Mongolia itu pastinya tidak akan datang ke Malaysia untuk mencari Razak Baginda.

Namun wang itu tidak sampai ke tangan yang sepatutnya kerana Bala telah bertindak mencuri dan menyoroknya dari pengetahuan Altantuya, menyebabkan timbul pertelingkahan di antara model Mongolia itu dengan Razak Baginda.

Rentetan dari situ, disebabkan Azilah dan Sirul telah silap mentafsir arahan Razak akhirnya membawa kepada kematian Altantuya. Jika Bala mampu bersikap amanah dan tidak gelap mata tentu sekali Altantuya tidak datang mengamuk di rumah Razak dan peristiwa tragis ini tidak berlaku.

Nilai RM50,000 bagi sesetengah kita rakyat Malaysia mungkin kecil tapi bagi sebahagian besar khalayak ia cukup lumayan. Disebabkan Bala bertindak mencuri wang tersebut akhirnya satu nyawa telah melayang.

Kini Bala kembali semula, bukannya untuk menjernihkan keadaan tapi datang selepas menerima upah wang ringgit dari PR bagi memutar belitkan kisah sebenar mengenai Altantuya demi memenuhi kehendak politik PR.

12 di sungai pelek - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sungai pelek - Google Blog Search


SEKOLAH KEBANGSAAN <b>SUNGAI PELEK</b>: SENARAI NAMA <b>...</b>

Posted: 24 Jan 2010 05:24 AM PST

SEKOLAH-SEKOLAH RENDAH

BIL

KOD SEKOLAH

NAMA SEKOLAH

NO. TEL

NO. FAX

1

BBA9201

SK SUNGAI RAWANG

0331411003

0331411003

2

BBA9202

SK BKT BANGKONG

0331414276

0331414276

3

BBA9203

SK SG PELEK

0331412758

0331412758

4

BBA9204

SK SALAK

0387061226

0387061226

5

BBA9205

SK KG BAHARU LANJUT

0387061900

0387061900

6

BBA9208

SK JENDERAM

0387687211

0387687211

7

BBA9209

SK JENDERAM HILIR

0387687900

0387687900

8

BBA9210

SK DENGKIL

0387686007

0387688267

9

BBA9211

SK SG MERAB LUAR

0389256699

0389256699

10

BBA9212

SK DESA PUTRA

0389255928

0389255928

11

BBA9213

SK DATO' ABU BAKAR BAGINDA

0389255973

0389251136

12

BBA9214

SK PULAU MERANTI

0380612610

0380612610

13

BBA9215

SK SG MELUT (ASLI)

0387310425

0387062004

14

BBA9216

SK BKT TAMPOI (ASLI)

0387687889

0387687889

15

BBA9217

SK BANDAR BARU SALAK TINGGI

0387063062

0387063062

16

BBA9220

SK TAMAN SEROJA

0387068407

0387068408

17

BBA9221

SK TAMAN PANTAI SEPANG PUTRA

0331412775

0331412775

18

BBA9224

SK TAMAN PUTRA PERDANA

0196752004

0383194221

19

BBA9225

SK KOTA WARISAN

0387068799

0387068597

20

BBA9226

SK CYBERJAYA

0383188211

0383188411

21

BBA9227

SK KLIA

0387064295

0387064295

22

BBA9228

SK TAMAN PUTRA PERDANA 2

0383184011

0383184014

23

BBA9301

SK METHODIST (INTEG) (M)

0331413173

0331413173

SEKOLAH-SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN CINA

BIL

KOD SEKOLAH

NAMA SEKOLAH

NO. TEL

NO. FAX

1

BBC9401

SJK(C) CHIO CHIAO

0387061970

0387061970

2

BBC9402

SJK(C) DENGKIL

0387688259

0387686029

3

BBC9403

SJK(C) SEPANG

0331421848

0331421848

4

BBC9404

SJK(C) SIN MING

0380613387

0380613387

5

BBC9405

SJK(C) TCHE MIN

0331411002

0331411002

6

BBC9406

SJK(C) WAH LIAN

0331411267

0331411267

SEKOLAH-SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN INDIA

BIL

KOD SEKOLAH

NAMA SEKOLAH

NO. TEL

NO. FAX

1

BBD9452

SJK(T) LADANG AMPAR TENANG

0387687977

0387687977

2

BBD9453

SJK(T) LADANG BUTE

0192196125

3

BBD9454

SJK(T) BANDAR BARU SALAK TINGGI

0387061596

0387061596

4

BBD9455

SJK(T) DENGKIL

0387687984

0387687984

5

BBD9457

SJK(T) TAMAN PERMATA

0387680253

0387680253

6

BBD9458

SJK(T) SEPANG

0331421992

0331421992

BBD9460

SJK(T) TELUK MERBAU

0331421593

0331421593

BBD9461

SJK(T) LDG WEST COUNTRY 'BARAT'

SEKOLAH-SEKOLAH MENENGAH

BIL

KOD SEKOLAH

NAMA SEKOLAH

NO. TEL

NO. FAX

1

BEA9601

SMK SUNGAI RAWANG

0331411039

0331411039

2

BEA9602

SMK SERI SEPANG

0387061077

0387064643

3

BEA9604

SMK BANDAR BARU SALAK TINGGI

0387068849

0387068851

4

BEA9609

SMK CYBERJAYA

0383188088

0383183588

5

BEA9610

SMK PANTAI SEPANG PUTRA

0331413558

0331421968

6

BEA9611

SMK PUTRA PERDANA

0383202921

0383202922

7

BEA9612

SMK DATO' ABU BAKAR BAGINDA

0389266839

0389266840

8

BEB9651

SMK SUNGAI PELEK

0331411245

0331414308

9

BEB9701

SMK DENGKIL

0387686226

0387686226

10

BKA9001

SM TEKNIK SEPANG

0389255255

0389255244

11

BEA9607

SMK SERI PUTERI (SMBP)

0383192414

0383193937

12

BFT9001

SAM SUNGAI MERAB LUAR

0389259824

0389254507

13

BFT9002

SAM BANDAR BARU SALAK TINGGI

0387060455

0387060455
 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved