ads

Sabtu, 4 Ogos 2012

12 di bukit raja - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bukit raja - Google Blog Search


Jom Makan-Makan: Cendol depan TAMCO, <b>Bukit Raja</b>, Klang

Posted: 07 Jul 2012 08:49 AM PDT


Cendol. Siapa tak tahu apa itu cendol. Baik mati sekarang. Seriously, duduk di Malaysia. Tak kenal cendol? Ok, aku minta maaf atas ayat tadi. Biasalah, orang ikut perasaan memang gitu. Tak sedar diri sikit.

Cendol. Memang famous kat Malaysia, lebih-lebih lagi ketika musim panas. Kan? So, kat area sekitar Shah Alam ni ada satu cendol yang memang tip-top. Di manakah kedudukan cendol itu berada?

Kalau tahu i-City, kedudukan cendol dah hampir dengan i-City. Ianya berhadapan dengan kilang TAMCO iaitu di kawasan perindustrian Bukit Raja, Klang. Mereka ada menyediakan pelbagai jenis cendol termasuklah cendol biasa, cendol pulut, cendol tapai dan lain-lain. Selain itu, mereka turut menyediakan laksa utara yang terbaik dari ladang dan air oren.

Kami, crew Jom Makan-makan telah memilih hanya satu jenis cendol iaitu cendol pulut. Kerana apa? Cendol biasa terlalu biasa pada crew JMM, manakala cendol tapai pula tidak kena pada perut kami.

Minta sangat kepada rakyat Malaysia, kalau dah nampak orang beratur tu bagilah peluang pada orang tu dulu. Kau dah lah baru sampai, pastu potong turn orang. Tolonglah berfikir, pihak kami tidak kisah jika anda seorang yang kelainan upaya, ibu mengandung ataupun warga emas. Please respect orang lain.

 Walaupun nampak begitu, tetapi hakikatnya cendol ini memang cukup rasa. Cendol, lemak, manis semua cukup. Tiada yang kurang, tiada yang lebih.


Kepada peminat-peminat cendol, wajib cuba. Untuk yang nak menghilangkan haus di tekak, juga boleh cuba. Tak menyesal. Harga pun berpatutan. Untuk dua cendol pulut kami crew JMM dikenakan RM3.60 sahaja. Murah kan?

12 di batang kali - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di batang kali - Google Blog Search


DANIEL ADIE: Budget Hotel <b>Di Batang Kali</b> Hulu Selangor

Posted: 17 May 2012 05:32 PM PDT

Assalamualaikum..
Ingin melancong ke Genting Highland tetapi budget kecil sehingga terpaksa membatalkan impian anda dek kerana accommodation yang tinggi?? Jangan risau.. Setiap masalah pasti ada jalan penyelesaiannya.. 
NOW OPEN! BK Roomz Budget Hotel yang terletak di Batang Kali, Hulu Selangor.. Aku sangat berbangga kerana hotel ini diusahakan sendiri oleh sepupu aku.. Baru beroperasi selama hampir 2 bulan tetapi sambutan yang di terima cukup memberangsangkan.. Harga yang tersangat berpatutan serta kemudahan yang disediakan sudah pasti memberi kepuasan yang maksimum kepada kalian.. 
Bicara DANIEL ADIE: Islam memberi jaminan bahawa 9/10 dari pintu rezeki di muka bumi Allah ini datangnya dari PERNIAGAAN..

12 di sabak bernam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sabak bernam - Google Blog Search


Anak Seberang: Habislah.. Ceramah Anwar <b>Di Sabak Bernam</b> <b>...</b>

Posted: 19 Jun 2012 10:31 PM PDT


Aku yakin gambar yang diperolehi dari cucutokselampit ini tiada yang tidak benar melainkan benar belaka.

Aku juga amat yakin perkara ini terjadi di merata tempat di Malaysia dimana majority rakyat dilihat semakin menolak Anwar diatas pelbagai faktor yang aku rasa semua tahu dan tak perlu dikupaskan disini.

Anwar jahanam harus ditolak. Rakyat harus makin bijak!
Menolak Anwar bererti anda semua sedang berusaha untuk selamatkan Malaysia dari terjerumus kepada keadaan yang jauh lebih teruk dari sekarang.

"Pictures Speak A Thousand Words". Itu pepatah Inggeris bagi mengambarkan ceramah Merdeka Rakyat yang dianjurkan oleh Pakatan Haram di Stadium Mini Sabak Bernam, malam tadi. Kehadiran hanya sekitar 100-300 orang! 

Antara penceramah yang hadir bagi menjadi pelawak di pentas stadium adalah Badrul "Khalwat Isteri Orang" Amin, Kesavan, Manickavasagam, Zuraidah, Chua Jui Mei, Aziz Bari, Mahfus Omar dan tetamu yang dinantikan, bekas banduan dan raja biseksual, Anwar Ibrahim. 

Isu basi yang sama dimainkan di pentas lawak berkenaan. Antaranya isu PTPTN, gaji minimum, harga barang, RM50 untuk golongan wanita dan beberapa janji Pakatan Haram pada PRU-12 yang lepas. Agak-agak Selangor negeri yang selamat untuk Pakatan Haram PRU13 akan datang?





Isu basi yang sama dimainkan di pentas lawak berkenaan. Antaranya isu PTPTN, gaji minimum, harga barang, RM50 untuk golongan wanita dan beberapa janji Pakatan Haram pada PRU-12 yang lepas. Agak-agak Selangor negeri yang selamat untuk Pakatan Haram PRU13 akan datang?





 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved