ads

Sabtu, 26 Januari 2013

di negeri selangor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

di negeri selangor - Google Blog Search


Jawatan kosong 2012 <b>di</b> Perbadanan Kemajuan <b>Negeri Selangor</b> <b>...</b>

Posted: 21 Nov 2012 10:34 PM PST

Jawatan kosong 2012 di Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS)

Jawatan kosong 2012: Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS) ditubuhkan pada 1 Ogos 1964 di bawah Enakmen Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor, 1964, sebagai badan korporat dan agensi untuk pembangunan peringkat negeri melalui pembahagian dan pemacuan pertumbuhan sosio- ekonomi di Selangor, bertujuan untuk menggalakkan kestabilan, keharmonian dan keadilan sosial untuk mencapai visi Negara. Sikap optimis ini direalisasikan melalui pembangunan pusat pertumbuhan baru, perumahan, perindustrian, perniagaan dan pelaburan.

Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk memohon jawatan berstatus kontrak seperti berikut :

1) Setiausaha Syarikat
2) Pegawai Keselamatan & Kesihatan Alam Sekitar
3) Pegawai Tadbir Gred N41
4) Pegawai Undang-undang Gred L41
5) Penolong Pegawai Undang-undang Gred L29
6) Penolong Pegawai Senibina Gred J29
7) Penolong Jurutera Awam Gred J29
8) Penolong Pegawai Tadbir Gred N27
9) Setiausaha Pejabat Gred N27
10) Tukang K2 Gred R11

CARA MEMOHON
Permohonan hendaklah dibuat melalui Laman Web JobsMalaysia
(Kementerian Sumber Manusia) di http://www.jobsmalaysia.gov.my.

TARIKH TUTUP
Pada atau sebelum 10 Disember 2012

Sila klik sini untuk maklumat penuh dan sumber iklan jawatan kosong 2012 ini.
Sila klik sini untuk membuat permohonan.

———————————————————————————————-

Jgn ketinggalan utk mendapatkan pemberitahuan jwtn kosong di negeri anda.Isikan langganan email di sini
->> http://bit.ly/QH82aX

———————————————————————————————–

Jawatan Kosong 2012

You can leave a response, or trackback from your own site.

12 di jeram - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di jeram - Google Blog Search


Ceritera..........: Sepetang <b>di</b> Pantai Remis dan <b>Jeram</b> Ikan Bakar..

Posted: 25 Jan 2013 07:50 PM PST

Ini story tertunggak. Kira-kiranya 3 minggu lepas punya story. Mr E dan 3E cukup gemar jalan-jalan ke pantai cuma I je yang tak berapa suka sangat. Tapi I layankan je sebab kalau ikut vote pun I still kalah jugak. So, lepas Asar gitu, we all ke Kuala Selangor dengan melalui LATAR yang mengambil masa 28 minit utk sampai ke sana. Just bayar je tol sebanyak RM6 (sehala) dan you all akan sampai ke Kuala Selangor tanpa sebarang masalah...insya-Allah.
 Pantai Remis, Kuala Selangor...

 happy sebab dapat main pasir dan air di pantai....




 while waiting the foods....
Till then & Take care ya!

12 di bukit lanjan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bukit lanjan - Google Blog Search


Jelajah Merdeka Rakyat Dun <b>Bukit Lanjan</b> ~ KEADILAN Selangor

Posted: 20 Jan 2013 04:08 AM PST

Jelajah Merdeka Rakyat Dun Bukit Lanjan

Malam ini, 20 Januari 2013 di Padang Bola Damansara Damai

Barisan Penceramah:-

DS Anwar Ibrahim
YB Elizabeth Wong
YB Nrurul Izzah
YB Sivarasa Rasiah
Ust Sallehen Mukhyi
Abby Abady

Mari bersama hadir bagi mendengar amanat-amanat terakhir sebelum PRU13!


12 di tanjung karang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di tanjung karang - Google Blog Search


APIEY: Keenakkan Kelapa Bakar <b>Di Tanjung Karang</b>

Posted: 25 Jan 2013 10:24 PM PST

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani.
Entri ni pun sama tarikh dengan brader balik kampung dan singgah ke Restoran Lembah Bernam. Cuma yang ini masa brader OTW balik ke Shah Alam di sebelah petang, brader singgah gerai ni. Menu kelapa bakar yang popular di beberapa negeri ini sebenarnya turut boleh didapati di Tanjung Karang, Kuala Selangor. Kira tak payah pergi jauh-jauh laa.. Jom tengok gambar :
 Antara pembaharuan gerai ni ialah dah ada drive thru tau
 Kelapa yang dah siap dibakar
 Siap potong dan hantar ke meja
Macam mana rasa dia? Haa, lebih kurang macam korang didihkan air kelapa guna cerek. Kelapa bakar ni dipercayai menyembuhkan pelbagai jenis penyakit seperti lelah, letih, masuk angin, diabetes dan darah tinggi. Owner gerai ni boleh dihubungi di 010-2655543. Selamat mencuba.

12 di sungai panjang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sungai panjang - Google Blog Search


Sentiasa Panas: Top 10 <b>Sungai</b> Paling <b>Panjang Di</b> Dunia

Posted: 21 Jan 2013 09:00 PM PST

Berikut adalah senarai 10 sungai terpanjang di dunia.

Sungai Nil
6,650 KM


Panjang sungai Nil dikatakan sepanjang 6,650 kilometer dan merentasi 10 negara. Diantaranya, Sudan, Sudan Selatan, Burundi, Rwanda, Republik Demokrasi Kongo, Tanzania, Kenya dan juga Mesir.

Sungai Amazon
6,400 KM


Sungai ini memiliki panjang hingga 6,400 kilometer. Ketika musim hujan, lebar sungai ini boleh mencapai hingga 10 kilometer lebar.

Sungai Yang Tze
6,300 KM


Nama lain bagi sungai ini adalah Chang Jiang yang merupakan sungai terpanjang di Asia. Sungai yang bermula di pergunungan Tibet ini mengalir sehingga ke laut China Selatan di Shanghai.

Sungai Mississippi
6,275 KM


Sungai Mississippi merupakan sungai terbesar dan terpanjang di Amerika. Sungai yang berpusat di Minnesota dan mengalir hingga ke Mexico.

Sungai Huang He
5,464 KM


Merupakan sungai kedua terpanjang di China.

Sungai OB
5,410 KM


Sungai yang terdapat di Siberia Barat ini digunakan oleh masyarakat tempatan untuk mendapatkan sumber ikan serta kegunaan pertanian. Kita juga boleh menemui lebih dari 50 spesies ikan yang hidup di sungai ini.

Sungai Parana
4,880 KM


Sungai yang memiliki panjang 4,880 kilometer ini terletak di Amerika Selatan dan mengalir ke Paraguay, Brazil, dan Argentina. Sungai ini dikatakan memiliki lebih 355 jenis spesisi ikan didalamnya.

Sungai Zaire (Kongo)
4,375 KM


Sungai yang terletak di Afrika ini adalah sepanjang 4,375 kilometer serta memiliki kedalaman 220 meter. Sungai ini terkenal dengan nama sungai Kongo kerana merentasi dua buah negara, Demokrasi Republik Kongo dan Republik Kongo.

Sungai Irtysh
4,248 KM


Sungai yang terletak di Siberia ini adalah sepanjang 4,248 kilometer yang mengelilingi hampir seluruh bahagian barat Siberia serta pergunungan Altay.

Sungai Yenisei
4,090 KM


Sungai ini mengalir sepanjang 4,090 kilometer dengan kedalaman sedalam 24 meter. Sungai ini terdapat di Mongolia dan mengalir sehingga ke Siberia Tengah serta berakhir di Laut Kara.

[Sumber]

12 di meru - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di meru - Google Blog Search


Belantan: Rani Mukherjee tak peduli jalan gelap <b>di Meru</b> undang <b>...</b>

Posted: 25 Jan 2013 07:42 AM PST



Meru, Klang - Jalan utama yang menghubungkan Taman Meru Empat dan pekan Kapar di sini berubah menjadi antara zon berbahaya apabila sering berlaku kemalangan terutamanya pada waktu malam.

Semuanya akibat lampu jalan yang tidak berfungsi di kawasan tersebut sejak empat bulan lalu tanpa sebarang usaha penyelenggaraan dilakukan oleh pihak berwajib.

Tinjauan wartawan mendapati terdapat lebih 20 lampu jalan di kawasan berkenaan namun kesemuanya terpacak sekadar hiasan. Keadaan lebih diburukkan lagi apabila keadaan jalan di kawasan itu tidak rata dan mendedahkan pengguna kepada risiko bahaya.

Selain itu, ketiadaan pembahagi jalan di kiri dan kanan laluan tersebut mengakibatkan ramai penunggang motosikal terbabas ke dalam longkang sedalam satu meter yang berada di situ.

Rata-rata pengguna jalan tersebut melahirkan rasa kesal terhadap pihak Majlis Perbandaran Klang (MPK) yang gagal melaksanakan kerja-kerja memperbaiki lampu-lampu jalan dan menurap semula jalan di kawasan itu.

Ketiadaan penghadang jalan di kiri dan kanan di Jalan Utama yang menghubungkan Taman Meru Empat dan pekan Kapar Klang, Selangor menambah kengerian pengguna jalan tersebut.

Seorang pekerja swasta, Mohamad Hafiz Mat Diah, 28, mengakui pernah melihat sendiri kejadian seorang penunggang motosikal jatuh kerana hilang kawalan ketika melalui laluan yang tidak rata itu.

"Nasib baik penunggang motosikal berkenaan tidak tercampak ke tengah jalan kerana dalam keadaan yang gelap, ada kemungkinan penunggang itu dirempuh oleh kenderaan lain yang datang dari belakang.

"Sudah tiba masanya MPK memandang serius masalah lampu jalan yang telah lama rosak di sini demi keselesaan dan keselamatan pengguna.

"Kerja-kerja baik pulih perlu dilakukan segera bagi mengelakkan lebih ramai pengguna menjadi mangsa," katanya ketika ditemui di sini hari ini.

Seorang lagi pengguna, Mohd. Fathan Farid Fauzi, 18 yang sering menggunakan jalan tersebut untuk ke tempat kerja berkata, lampu jalan di kawasan itu amat diperlukan kerana laluan berkenaan merupakan penghubung utama pekan Meru dan Kapar.

"Apa yang lebih membimbangkan adalah jumlah pengguna di jalan berkenaan semakin banyak terutamanya kenderaan berat.

"Jalan ini memang sentiasa sibuk tidak kira siang atau malam," katanya.

Tambahnya, dia sentiasa bimbang melalui jalan tersebut pada waktu malam kerana terdapat banyak kenderaan berat seperti bas dan lori turut menggunakan laluan yang sama.

Sementara itu, seorang penduduk tempatan, Norherman Baharon, 38 berkata, pihak yang bertanggungjawab diharap tidak memandang ringan terhadap keperluan pengguna untuk mendapat kemudahan lampu jalan di situ,

Katanya, ini bagi memastikan keselamatan pengguna terjamin.

"Kerajaan negeri yang kononnya terkenal sebagai kerajaan berkebajikan sepatutnya lebih prihatin terhadap masalah ini.

"Saya khuatir keadaan jalan yang gelap akan mengundang kejadian tidak diingini," katanya.

Suara Politik
Belantan

12 di sungai burong - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sungai burong - Google Blog Search


Umno-BN Monopoli Penggunaan Balairaya <b>Di Sungai Burong</b>

Posted: 09 Jun 2012 05:00 PM PDT

TANJONG KARANG, 10 JUN : Tujuan utama pembinaannya adalah untuk kegunaan semua pihak tetapi lain pula ceritanya di DUN Sungai Burong di sini apabila balairaya yang dibina dimonopoli pembangkang Umno-BN untuk agenda politik mereka.

Penyelaras Pusat Khidmat Masyarakat DUN Sungai Burong, Mohamad Judi Sarjo berkata, pihak pembangkang(Umno-BN) di Selangor harus memahami kerajaan mewujudkan kemudahan awam seperti balairaya adalah untuk kepentingan semua dan bebas digunakan apabila diluluskan pihak berkuasa.

Menurutnya, Umno-BN tidak sewajarnya menganggap balairaya tersebut seperti kepunyaan mereka kerana ia menyalahi peraturan dan undang-undang sedia ada.

"Setelah diadukan perkara ini, kita memandang serius mengenainya dan akan merujuk kepada Pejabat Daerah untuk reaksi seterusnya. Kita berharap semua pihak dapat bekerjasama dalam perkara ini demi kepentingan bersama.

"Balairaya itu boleh digunakan semua pihak seandainya dibenarkan untuk berbuat demikian," katanya kepada SelangorKini.

Isu balairaya di Kampung Sungai Kajang Baru mendapat perhatian orang ramai apabila didakwa digunakan Umno-BN sejak sekian lama untuk kepentingan sendiri. Ia dikatakan satu-satunya balairaya yang ada di kampung itu.

Pengerusi Jawatankuasa Kemajuan Kampung, Khairon Dahalan berkata, pihaknya kesal dengan apa yang berlaku kerana Umno-BN cuba memonopoli balairaya tersebut.

Dakwanya, sebelum ini beberapa program yang ingin dijalankan menghadapi kesulitan dan ada yang terpaksa dibatalkan berikutan tidak dapat menggunakan balairaya tersebut.

"Umno-BN perlu memahami bahawa balairaya itu dibina bukan untuk mereka. Ia kemudahan untuk semua. Tidak kiralah sama ada untuk badan bukan kerajaan (NGO) atau pihak lain termasuk parti politik.

"Kita harap pihak berkuasa dapat mengambil langkah sewajarnya bagi penyelesaian isu ini," katanya.

Khairon menjelaskan Umno-BN juga menyalahgunakan balairaya itu apabila memasang dan mengibarkan bendera parti di bangunan dan di sekitar kawasannya.

Pendapat Anda

Pendapat

12 di shah alam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di shah alam - Google Blog Search


Berita Harian | Rekod bersih Pahang lebur <b>di Shah Alam</b>

Posted: 18 Oct 2012 12:00 AM PDT

Shah Alam: Selangor muncul pasukan pertama meleburkan rekod tanpa kalah pendahulu Liga Super, Pahang dengan kemenangan 3-2 menerusi dua jaringan Amri Yahyah dan gol kemenangan Ramzul Zahini Adenan di Stadium Shah Alam, malam tadi.

Tanpa S Kunanlan yang cedera ketika latihan, Khamis lalu, jurulatih Selangor, Irfan Bakti Abu Salim meletakkan Raimi Md Nor di sayap kiri dan Bunyamin Umar di pertahanan kiri.

Dollah Salleh pula mempertaruhkan 100 peratus tenaga tempatan dengan meletakkan dua pemain importnya, Nikolche Klechkaroski dan Mohamed Borji di bangku simpanan.
Selangor mendahului seawal minit kedua selepas Amri menyudahkan hantaran baik Solihin Kanasian dari sebelah kanan sebelum penyerang berusia 32 tahun itu menolak masuk pula hantaran Raimi dari sebelah kiri pada minit ke-19 untuk menewaskan penjaga gol Pahang, Mohd Nasril Md Nourdin buat kali kedua.

Namun kecederaan Bunyamin memaksa Irfan memasukkan Fairuz Abd Aziz pada minit ke-21 dan hanya dua minit berselang Pahang memperoleh gol pertama apabila Fauzi Roslan menanduk cantik hantaran Faizol Hussin.

Pahang kemudian berjaya menyamakan kedudukan 2-2 pada minit ke-43 selepas Fairuz menjatuhkan R Surendran dan sepakan penalti diambil Razman Roslan mudah menewaskan penjaga gol Selangor, Sharbinee Allawee Ramli.

Bersambung babak kedua, Selangor sepatutnya diberikan sepakan penalti pada minit ke-47 selepas Francis Forkey Doe jelas dijatuhkan, sebaliknya pengadil dari Sabah, Sani Tari melayangkan kad kuning kepada penyerang import Selangor itu.
Ramzul yang masuk menggantikan Raimi pada minit ke-76 akhirnya muncul wira apabila menanduk masuk gol kemenangan Selangor, tiga minit kemudian.

12 di batu caves - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di batu caves - Google Blog Search


REZAB Tanah Melayu: Pendekar PAGOH akan bersilat <b>di Batu Caves</b>

Posted: 23 Jan 2013 04:06 AM PST

Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin dijangka akan sama-sama hadir di majlis sambutan THAIPUSAM di Batu Caves pada hari Sabtu ini sebagai tetamu di samping jangkaan 400,000 orang ramai, pelancong dan penganut agama Hindu negara ini. Presiden MIC, Datuk Seri G Palanivel selaku wakil masyarakat India mengalu-alukan kehadiran orang ramai bagi memeriahkan keramaian tersebut.
Sumber asal di SINI

12 di rawang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di rawang - Google Blog Search


*kos alignment tayar <b>di rawang</b>* | ! Si Blogger Mama

Posted: 26 Jan 2013 02:06 AM PST

As salam,

Tadi lepas waktu Zohor, kami keluar untuk dapatkan sesuatu buat Aisha, sebelum tu Hubby ajak pi kedai tayar nak alignment tayar si maroon...

Dah sampai kedai berkenaan, bincang ngan orang kedai, kerja pon bermula, dah siap test drive, lebih kurang setengah jam kemudian, kerja pon selesai. Sesi membayar pon dilakukan oleh Hubby...

Aku tengok resit, electric wheel alignment (front) rm25, adjust pump chamber rm50, total rm75. Hurm, aku x tau la murah ke mahal kan, maklum aku x pakar ngan dunia permotoran ni...

Pada aku, berape yang kedai charge, aku bayar je...hehe

K, sekian

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

12 di kajang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kajang - Google Blog Search


Weeda&#39;s Blog: Tempahan DURIAN CREPE <b>di KAJANG</b> (Tempahan <b>...</b>

Posted: 24 Jan 2013 06:00 PM PST


Nampaknya masih ada permintaan untuk Durian Crepe...so esok sesiapa berminat boleh la ye hehehe...
Tarikh : 26/01/2013 (Sabtu) 
Pick up time : 12 tghari - 5 petang
Harga: 1 pek - 5 keping / RM 10
Sesiapa berminat boleh SMS ke 012-668 2771. Sila beri Nama, dari mana, berapa pek dan masa pick up ye. Self pick up di Saujana Impian,Kajang. (alamat akan diberi bila dah confirm nanti). Jenguk2 la page saya di Cheese Tart - Weeda's Delight ye.

Terima kasih :)

12 di sungai pelek - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sungai pelek - Google Blog Search


Kereta terperosok bawah lori | :: cina islam | 2012 ::

Posted: 23 Jan 2013 12:40 AM PST

11 Rabi'ul Awal 1434 H. [MOD] -
TANJUNG SEPAT – Penumpang sebuah bas persiaran berdepan saat cemas apabila kenderaan dinaiki mereka itu bertembung dengan sebuah kereta jenis Toyota Vios di Jalan Sungai Pelek-Tanjung Sepat, di sini, Ahad lalu.

Pertembungan itu menyebabkan pemandu Toyota Vios maut di tempat kejadian, bagaimanapun pemandu dan penumpang bas persiaran tidak mengalami sebarang kecederaan.

Ketua Polis Daerah Sepang, Superintendan Imran Abdul Rahman berkata, bas dipandu lelaki berusia dalam lingkungan 40-an yang membawa lebih 10 penumpang terbabit dikatakan dalam perjalanan ke arah Tanjung Sepat, manakala kereta dipandu wanita berusia dalam lingkungan 50-an itu pula dalam perjalanan ke Sungai Pelek.

Menurutnya, sejurus tiba di tempat kejadian kira-kira jam 4.45 petang, pemandu kereta dipercayai gagal mengawal kenderaan sebelum terperosok di bawah bas.

"Kemalangan itu menyebabkan mangsa tersepit di dalam kereta dan disahkan maut di tempat kejadian kerana mengalami kecederaan teruk di bahagian badan.

"Bagaimanapun, pemandu dan semua penumpang bas persiaran terbabit tidak mengalami sebarang kecederaan. Sebuah jentera bomba turut sama membantu mengeluarkan mangsa yang tersepit," katanya.

Sehubungan itu, beliau turut menasihati orang ramai supaya lebih berhati-hati terutama apabila melalui kawasan kampung dan tempat sunyi bagi mengelakkan kejadian sama berulang.


12 di sabak bernam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sabak bernam - Google Blog Search


Aziz Bari Bertanding <b>Di Sabak Bernam</b> Atas Tiket <b>...</b> - Kelab Greenboc

Posted: 01 Nov 2012 05:01 AM PDT

PKR yakin dapat merampas semula kerusi Parlimen Sabak Bernam pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) selepas mengumumkan calon baru bagi kerusi tersebut iaitu bekas pensyarah di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM), Dr Abdul Aziz Bari.

Difahamkan, sebelum ini, Ketua PKR Cabang Sabak Bernam, Dr Badrolamin Baharon dicalonkan bertanding bagi kerusi itu.

Abdul Aziz berkata, pemilihannya sebagai calon bagi kerusi berkenaan adalah atas arahan Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Katanya, beliau yakin dapat merampas semula kerusi Parlimen Sabak Bernam memandangkan terdapat beberapa penambahbaikan dilakukan Kerajaan Negeri sebelum ini.

Pada 2008, kerusi Sabak Bernama dimenangi oleh calon BN dari Umno, Abd Rahman Bakri, yang menewaskan Badrolamin.

"Kerajaan Negeri telah melaksanakan beberapa penambahbaikan dalam memastikan hak rakyat tidak diabaikan dan ini adalah kekuatan kita bagi merampas kembali kerusi Parlimen di sini," katanya kepada Sinar Harian, semalam.

Beliau berkata, dia tidak berasa tergugat dengan kekuatan dimiliki Umno memandangkan pihaknya mempunyai kekuatan tersendiri bagi menawan kerusi di Parlimen Sabak Bernam.

"Saya yakin ini adalah masa tepat bagi kami merampas kerusi di Parlimen ini memandangkan sokongan rakyat juga dilihat semakin kuat terhadap PKR," katanya.

Abdul Aziz berkata, menerusi ceramah-ceramah yang dijalankan di sekitar daerah ini, jelas menunjukkan rakyat semakin matang dalam memilih pemimpin bersih serta mahukan pucuk pimpinan amanah.

Beliau berkata, ia dapat dibuktikan dengan sesi ceramah yang diadakan di Bagan Terap di mana rakyat sudah bijak dalam menilai sesebuah parti politik dengan turut sama turun padang memberi sokongan ketika program dijalankan.

"Bagan Terap merupakan kawasan hitam satu masa dulu memandangkan PKR pernah kalah teruk pada 2008, namun menerusi beberapa ceramah yang dijalankan kini, jelas menunjukkan penglibatan daripada ramai penduduk yang turut turun bagi memberi sokongan," katanya.

Menurutnya, disebabkan faktor itu, Umno semakin takut menghadapi PRU13 memandangkan sokongan dilihat semakin tipis.

Katanya, kajian dijalankannya sejak 2004 jelas menunjukkan kadar peningkatan sokongan rakyat terhadap parti itu semakin meningkat memandangkan pucuk pimpinan yang dianggap telus dalam membantu mendapatkan hak rakyat.

"Saya yakin PKR akan menang berdasarkan kajian yang saya jalankan menunjukkan pertambahan sokongan bagi parti ini," katanya.

Menurutnya, pada PRU13 nanti PKR mungkin akan kalah dalam beberapa kerusi namun peratusan undian penduduk dijangka akan meningkat sebanyak lima peratus bagi setiap peti undi.

Katanya, pada PRU lalu, kebanyakan disuarakan PKR dilihat retorik namun kini parti berkenaan dapat membuktikan ia menjadi realiti di samping membuka mata rakyat.

"Ini merupakan salah satu kekuatan kita dalam memastikan kerusi Parlimen berkenaan dapat dirampas," katanya.

Dalam pada itu Abdul Aziz berkata, sebelum ini, beliau turut menerima pelawaan daripada Pas dan DAP yang memintanya untuk bertanding di beberapa kawasan lain.

Katanya, bagaimanapun pelawaan tersebut ditolaknya kerana mahu memberi perkhidmatan terbaik di kampung halamannya.

"Saya berasal dari sini dan saya mahukan perubahan terhadap pucuk pimpinan di samping memberi perkhidmatan adil kepada penduduk setempat," katanya.

Beliau berharap rakyat dapat memberi peluang kepada PKR membuktikan kemampuan mereka dalam menguruskan daerah tersebut.

Sementara itu, Badrolamin enggan memberi sebarang komen berhubung perkara tersebut.

12 di kelana jaya - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kelana jaya - Google Blog Search


BukanSayaDisini: Membujang <b>di</b> KFC <b>Kelana Jaya</b>

Posted: 22 Jan 2013 05:23 PM PST

Minggu lepas saya kelur makan bersama housemeet di KFC Kelana Jaya.
Menu baru yang ada di KFC adalah 
Tapi saya belum cuba lagi menu baru tersebut. hehe
Jom tengok apa yang kitaorang makan.
Colonel Chicken Rice Combo (Fiza makan - pic kanan)
Tak tau bila nak try menu baru. asyik-asyik teringin nak mkn ayam je
 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved