ads

Ahad, 12 Februari 2012

12 di kuala kubu - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kuala kubu - Google Blog Search


<b>di</b> sini aku menulis: <b>Kuala Kubu</b> Yang Dahulu

Posted: 30 Jun 2011 04:32 AM PDT


Perlombongan bijih timah menjadi nadi Kuala Kubu buat sekian lamanya.  Kini boleh dilihat kesan-kesan perlombongan, bekas-bekas lombong menjadi sebahagian dari landskap Kuala Kubu Bharu.  Ianya menjadi nostalgia yang berkekalan.

12 di bukit raja - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bukit raja - Google Blog Search


SeHarum Kasturi: Kehidupan <b>di Bukit Raja</b>

Posted: 22 Oct 2011 09:23 PM PDT

          Ingin kembali menjadi penduduk BBR...baru jer menjadi ahli FORUM BBR. Bukan aper nak tau gak perkembangan terkini dan semasa di sana...Dah lama tak jenguk rumah kat sana. Rumah kami bersama ummi dan allahyarham Abah_izz. Sempat tinggal kat sana setahun dan kini ingin pulang semula untuk memulakan penghidupan yang baru. Insya Allah aku BOLEHH..Dengan kehadiran jiran-jiran yang prihatin aku rasa insya Allah aku akan bahgia tinggal di sana bersama anak-anak tersayang...

          Semangat kejiranan yang mcm maner yang aku maksudkan ?? Terharu sangat2 bila jiran2 aku ni prihatin  dan ambil berat sewaktu arwah suami sakit sehinggalah dikebumikan. Terima kasih di atas keperihatinan jiran2ku semua...ada yg pergi melawat arwah suami sakit ke Terengganu..ada juga yang menunggu untuk menyembahyangkan jenazah kat Masjid AL-Falah...ada juga yang melawat aku dan anak2 memberi kata2 perangsang...dan tak lupa juga untuk menjemput aku bila ada event kat BBR...Semoga ukhuwah di antara kita sesama jiran selorong akan berkekalan. Insya Allah !

12 di cheras - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di cheras - Google Blog Search


Video: Makcik Rempuh Kedai Superbike <b>Di Cheras</b>

Posted: 02 Feb 2012 05:31 AM PST

Adehhhh... kesian aku nengok motor Honda VFR 1000 turr... hehehe

kerana terlalu panik setelah melanggar sebuah kereta mewah jenis Volvo XC60, seorang wanita kemudiannya merempuh dua buah kereta lagi di belakangnya sebelum bertindak merempuh masuk ke dalam sebuah kedai 'Superbike' dan menghentam empat buah motosikal berkuasa tinggi di Bandar Sri Permaisuri.

Seorang saksi kejadian, Mohd Nooraimee Othman, 23, berkata, wanita itu pada mulanya mengundurkan keretanya untuk keluar dari kawasan tempat letak kereta di hadapan kedai motosikal berkuasa besar berkenaan dan secara tidak sengaja melanggar Volvo milik adik kepada pemilik kedai 'Superbike' berkenaan.

"Mungkin makcik tu panik sangat.. lepas dia langgar volvo kat belakang..dia reverse dan ke depan dan belakang lebih kurang lima kali..kali yang kedua dia reverse (mengundur) itu dia hentam pulak dua buah Myvi yang terletak kat tempat letak kerata kat belakang dia.

"Kali ke enam dia maju ke depan dan terus rempuh masuk dalam kedai..masa melompat masuk kedai tu dia sempat langgar sebuah motosikal Honda VFR 1000. pelanggan punya tu," katanya bercerita mengenai kejadian yang mencemaskannya itu.


Menurut Mohd Noraimee yang merupakan pekerja kedai Superbike tersebut, wanita itu turut melanggar tiga buah motosikal berkuasa tinggi jenis Suzuki GSX 1000cc, Honda CBR 1000cc dan BMW 1400cc yang berada di dalam kedai berkenaan.

12 di ampang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di ampang - Google Blog Search


"STIRPS DANCE" Baik Punya <b>di Ampang</b> & Cheras??? | BUJANG <b>...</b>

Posted: 31 Jan 2012 07:00 PM PST


Polis Diraja Malaysia (PDRM) mengesan usaha pihak tertentu yang cuba menjadikan dua daerah di Lembah Klang di sini sebagai pusat hiburan ala Patpong, Thailand, dengan menawarkan 'tarian tiang' kepada pelanggan.

Kegiatan itu yang dikesan dilakukan oleh dua pemilik premis hiburan di Ampang Jaya dan Cheras tersebut baru-baru ini bagaimanapun berjaya dikekang polis.

Ketua Penolong Pengarah Bahagian Siasatan Jenayah Perjudian, Maksiat dan Kongsi Gelap (D7), Ibu Pejabat Polis Bukit Aman, Datuk Abd. Jalil Hassan berkata, kedua-dua pusat hiburan itu dikesan menawarkan kegiatan tersebut sejak awal tahun ini.

"Malah. penari itu terdiri daripada wanita tempatan yang berpakaian menjolok mata sambil melakukan 'tarian tiang' dengan aksi mengghairahkan.

"Wanita ini akan menari dalam aksi menggoda supaya pengunjung memberi mereka kalungan bunga yang setiap satu berharga RM20.

"Pengunjung yang memberi kalungan bunga juga berpeluang untuk meramas payu dara dan memegang tubuh wanita tersebut," katanya ketika ditemui di sini hari ini.

Jelas beliau, kegiatan itu juga menyumbang kepada aktiviti pelacuran jika pelanggan sanggup membayar lebih daripada harga kalungan itu.

Beliau berkata, siasatan mendapati RM10 daripada harga kalungan bunga tersebut akan diberikan kepada pemilik premis tersebut.

Katanya, bagaimanapun kegiatan premis yang mempunyai lesen tersebut tidak bertahan lama apabila polis melakukan serbuan beberapa minggu lalu.

"Dalam serbuan tersebut, kita dapati mereka bagaikan cuba untuk menghidupkan budaya hiburan tarian tiang ala Patpong," ujarnya.

Tambah beliau, pihaknya mengalu-alukan sebarang maklumat daripada orang ramai selain meningkatkan pemantauan terhadap pusat hiburan yang menawarkan aktiviti sedemikian. - Utusan

-http://eddyjugaks.blogspot.com/2012/02/panas-stirps-dance-baik-punya-di-ampang.html

12 di port klang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di port klang - Google Blog Search


Demo LaNie: Ni Video Rusuhan <b>Di</b> Dewan Kg Idaman <b>Port klang</b>

Posted: 11 Feb 2012 10:24 PM PST

Klang, 12 Feb: Program Jelajah Mahasiswa di sebuah dewan orang ramai di Kampung Idaman, Pandamaran malam tadi diserang sekumpulan samseng yang membuat kecoh dan memecahkan meja dan kerusi.


12 di klang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di klang - Google Blog Search


mi1: Lagi ceramah dibatalkan akibat ganguan &#39;samseng&#39;

Posted: 12 Feb 2012 07:17 AM PST

Satu lagi ceramah, kali ini mengenai kebebasan akademik terpaksa dibatalkan malam tadi selepas sekumpulan remaja menganggu majlis itu dan mengepung lokasi yang dicadangkan di Kampung Idaman, Klang.

NONEKetika dihubungi, Presiden Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) Ahmad Syukri Ab Razab berkata "samseng" berkenaan telah memecahkan kerusi dan menyelerakkan dewan serbaguna itu sebelum ceramah bermula.

"Mereka juga mengepung lokasi itu dan kami terpaksa berlindung di sebuah gerai makanan berhampiran sementara menunggu keadaan kembali tenang," katanya.

Walau bagaimanapun, kumpulan yang terdiri daripada kira-kira 70 orang, kata Ahmad Syukri, enggan berganjak dan ini memaksa pelajar yang berjumlah kira-kira 15 orang itu membuat laporan di balai polis Pandamaran.

"Kami tiba di balai polis Pandamaran pada kira-kira jam 11.30 malam, samseng itu terus ekori kami dan mula berkumpul di sana bersama motosikal mereka," katanya.

smm klang ceramah 120212Kejadian ini adalah kali kedua apabila ceramah seumpama itu di Klang terganggu. Kali pertama, ceramah pertubuhan Asalkan Bukan Umno (ABU) 'diserang' remaja bermotosikal yang bertindak ganas dengan menyerbu lokasi di Jalan Kebun dan dilaporkan memukul seorang pemuda.

Baling batu

Menurut Ahmad Syukri, akibat keadaan yang tegang, polis Pandamaran memutuskan untuk mengiringi pelajar ke Ibu Pejabat Polis Daerah Klang untuk membuat laporan.

"Tiga kereta polis mengiringi kami dalam konvoi lima kenderaan tetapi ketika kami keluar, mereka membaling batu dan memukul kereta kami dengan kayu.

smm klang ceramah 120212"Syukur, cermin kereta kami tidak pecah tetapi kereta (timbalan presiden, Kumpulan Aktivis Mahasiswa Independen) Khalid Mohd Ismath kemek teruk," katanya sambil menambah polis juga tidak mampu berbuat apa-apa.

Samseng-samseng itu sekali lagi mengekori pelajar berkenaan ke ibu pejabat polis daerah Klang dan kali ini, kata Ahmad Syukri bilangan mereka meningkat kepada lebih 100 orang.

"Selepas membuat laporan polis, kami dinasihatkan supaya tidak meninggalkan balai polis berkenaan demi keselamatan.

"Malah sehingga jam 4 pagi, samseng itu masih di luar, jadi kami terpaksa melarikan diri melalui pintu lain dengan bantuan penduduk tempatan," katanya.

smm klang ceramah 120212Menurut Ahmad Syukri, pelajar akhirnya berjaya meninggalkan tempat itu tanpa sebarang kejadian yang tidak diingini dan tanpa sebarang kecederaan.

Ceramah malam tadi adalah sebahagian daripada program jelajah mereka ke seluruh negara bagi menuntut kebebasan akademik. Walau bagaimanapun, ini adalah kali pertama ia diganggu.

Malaysiakini

Misai Merah: Samseng taik kucing mengamuk lagi <b>di Klang</b>

Posted: 11 Feb 2012 11:57 PM PST



Samseng serang program SMM, sasar Adam Adli-Harakahdaily

 Program Jelajah Mahasiswa di sebuah dewan orang ramai di Kampung Idaman, Pandamaran malam tadi diserang sekumpulan samseng yang membuat kecoh dan memecahkan meja dan kerusi.

Difahamkan lebih 50 orang samseng tersebut menyerbu dewan itu dengan mensasarkan pemimpin pelajar Adam Adli.

Bagaimanapun ketika kejadian kira-kira jam 8 malam tadi itu, Adam Adli berada di luar dewan dan sempat menyelamatkan diri.

Kumpulan samseng itu difahamkan bertindak merosakkan barangan dalam dewan termasuk memecahkan kerusi dan meja.

Penganjur program Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) kemudiannya bertindak membuat laporan polis di Balai Polis Kampung Idaman.

Insiden itu bagaimanapun tidak berakhir di situ apabila kumpulan samseng tersebut bertindak mengepung sekali lagi mahasiswa-mahasiswa tersebut di hadapan balai polis tersebut.

Keadaan tegang itu memaksa pihak polis membawa mahasiswa tersebut ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Klang bagi tujuan mendapatkan perlindungan.

Pada masa sama, kumpulan samseng itu juga turut mengekori mahasiswa itu dan menanti mereka hadapan IPD Klang itu.

Selepas mendapat maklumat berhubung insiden itu, pasukan Unit Amal PAS dan Angkatan Muda Keadilan (AMK) turut bergegas ke tempat kejadian.

Ketua Penerangan AMK Selangor, Saifullah Zulkifli yang ditemui di tempat kejadian berkata, setibanya di perkarangan IPD itu beliau dan beberapa rakan dihalang sekumpulan samseng tersebut.

Mereka juga diludah dan dihambur dengan kata-kata kesat.

"Malah ketika saya berjalan untuk memasuki IPD sekumpulan pengikut Umno seramai 50 orang itu telah memaki hamun serta ada antaranya meludah ke arah kami walaupun kami memaklumkan kehadiran kami tidak ada kaitan dengan mahasiswa tersebut," jelasnya.

Tambahnya lagi, kekacauan berlaku sekitar jam 8 malam apabila sekumpulan pengikut Umno telah memasuki dewan orang ramai di Kampung Idaman dengan membuat kecoh serta memecahkan kerusi.

"Sasaran mereka adalah Adam Adli tetapi ketika kejadian tersebut berlaku Adam tidak berada di dalam dewan, sebaliknya beliau masih berada di luar dewan dengan niat bila keadaan benar-benar selamat baru beliau masuk ke dalam dewan.

"Tetapi Adam bernasib baik sempat dibawa lari sebelum kejadian yang tidak diingini berlaku," sambungnya.

Adam Adli sebelum ini mencetus kontroversi dengan bertindak menurunkan bendera perdana menteri Datuk Seri Najib Razak di hadapan bangunan Umno ketika demonstrasi mahasiswa menuntut pemansuhan Auku di PWTC Disember tahun lalu.

Antara mahasiswa yang dibawa berlindung di IPD Klang adalah Timbalan Presiden Kumpulan Aktivis Mahasiswa Independent (KAMI), Khalid Ismath dan Koordinator Aksi Mahasiswa Independent (AKSI), Ehsan Bukharee.

Mereka kemudiannya dibawa keluar dari IPD kira-kira jam 2.30 pagi dengan dua buah kenderaan polis.

Dalam pada itu, kekacauan tersebut telah menyebabkan beberapa buah kereta milik mahasiswa telah rosak teruk.

Serangan serupa sebelum ini berlaku pada program Asal Bukan Umno (ABU) di Jalan Kebun, Shah Alam.

Dalam kejadian itu, seorang lelaki dilapor cedera dalam insiden tersebut.



Berkaitan;
Lagi ceramah dibatalkan akibat akibat gangguan samseng-Malaysiakini


Tengok video di sini.

12 di selayang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di selayang - Google Blog Search


Jom Ke Ekspo Pengantin <b>di Selayang</b> Mall, 10, 11 dan 12 Februari <b>...</b>

Posted: 08 Feb 2012 07:45 PM PST

Salam 1Malaysia.

Hari ini nak share aktiviti yang bakal berlangsung hujung minggu ini. Kepada pasangan pengantin yang bakal melangsungkan perkahwinan mereka pada tahun ini atau awal tahun depan, bolehla menghadirkan diri anda ke Selayang Mall, Selayang.

Di sini bakal berlangsungnya Ekspo dan Pameran Pengantin 2012 dan para bakal pengantin dijemput hadir untuk mendapatkan promosi dan tawaran terbaik produk perkahwinan.


Terdapat booth Katering, Andaman, Kad Kahwin, photography, Dewan, Aiskrim dan lain-lain. Jadi, jangan lepaskan peluan untuk ke pameran pengantin di Selayang Mall ini yer.

12 di sungai panjang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sungai panjang - Google Blog Search


10 <b>Sungai</b> Terpanjang <b>Di</b> Dunia

Posted: 10 Jan 2012 12:00 AM PST

Sumber: http://juandry.blogspot.com/2009/11/10-sungai-terpanjang-di-dunia.html


Bila menurut Anda artikel ini bermanfaat bagi Anda , Mohon dukung kami dengan menekan tombol +1 ( Google +1 ), Like ( Facebook )atau Tweet ( Twitter ) di sebelah gambar diatas atau share ke teman - teman anda . Kami akan selalu berusaha memberi info-info yang bermanfaat untuk anda .

Terima kasih telah membaca artikel: 10 Sungai Terpanjang Di Dunia.Silahkan baca artikel ©Tali Kolor yang lainya...!!!

12 di balakong - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di balakong - Google Blog Search


Nasim buka bilik pameran terbaru Peugeot <b>di Balakong</b> | Arena Kereta

Posted: 20 Jul 2011 07:30 AM PDT

Nasim Sdn Bhd, pengedar rasmi kenderaan Peugeot di Malaysia, hari ini telah melancarkan pembukaan bilik pameran terbarunya di Balakong. Ketua pegawai operasi Nasim, Dato' Samson Anand George berkata, bilik pameran terbaru itu akan menampung permintaan pelanggan di kawasan Balakong, Cheras Selatan, Kajang, Semenyih, Seri Kembangan, Serdang dan Bangi.

"Tahun lepas telah mencatatkan jualan keseluruhan sebanyak 28,444 unit kenderaan. Untuk tempoh lima bulan pertama tahun ini, sejumlah 12,078 unit keseluruhan telah terjual di pasaran ini yang mana telah mencatatkan peningkatan sebanyak 4.5 peratus berbanding tempoh yang sama tahun 2010. "Pembukaan bilik pameran terbaru ini akan meningkatkan lagi jumlah jualan kami memandangkan terdapatnya peningkatan permintaan terhadap kereta buatan Eropah," tambah beliau lagi.

Bilik pameran terbaru Peugeot di Balakong adalah sebahagian daripada proses perluasan pasaran yang dilakukan oleh Nasim di seluruh negara. Syarikat itu baru saja melancarkan pembukaan pusat 3S di Melaka dan melantik pengedar tunggal di Sabah. Dengan pembukaan pusat jualan Peugeot Balakong, kini terdapat 19 pusat pameran dan jualan Peugeot di seluruh negara. Selepas Balakong, Nasim bercadang membuka tiga lagi bilik pameran dan jualan terbaru, menjadikan jumlah keseluruhan kepada 22, membolehkannya berada di setiap pasaran utama di seluruh negara.

Dengan pembukaan Peugeot Balakong, syarikat itu kini memiliki 10 pusat jualan di Lembah Klang. "Kami juga bercadang melancarkan pusat 2S di Balakong tahun ini untuk menampung permintaan pelanggan Peugeot sedia ada dan pelanggan berprospek. Pusat 2S ini akan didirikan tidak jauh dari bilik pameran dan jualan dan akan menjadi salah satu pusat selepas jualan Peugeot terbesar di dalam negara," kata Dato' Samson.

Untuk enam bulan pertama tahun ini, Nasim telah menjual sebanyak 3,082 unit kenderaan, mencatatkan peningkatan ketara sehingga 137 peratus berbanding jumlah jualan pada tempoh yang sama tahun lepas. Sementara itu, Nasim juga memperkenalkan Peugeot 207 SV di Peugeot Balakong hari ini. Peugeot 207 SV merupakan varian terbaru sedan 207, tampil dengan kit badan luaran lebih sporty dan kemasan dalaman baru. Model tersebut disasarkan untuk pembeli muda dan pelanggan yang mahukan sebuah sedan lebih menarik dalam segmen-B.

Tajuk post berkaitan :

12 di shah alam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di shah alam - Google Blog Search


KELAB GREENBOC: Dapur Restoran Burger King <b>Di Shah Alam</b> <b>...</b>

Posted: 08 Feb 2012 11:52 PM PST

Shah Alam - Hampir 50 peratus bahagian dapur sebuah restoran makanan segera di Taman Sukan X-treme, Seksyen 13 di sini terbakar hari ini. Gambar NST.

Pegawai Bomba Kanan II Balai Bomba Penyelamat Seksyen 15 Muhammad Azhar Mahidin berkata kebakaran pada pukul 10.26 pagi itu dipercayai berpunca daripada saluran asap pada bahagian bumbung restoran berkenaan.

Kejadian disedari orang awam yang ternampak kepulan asap hitam di bahagian bumbung restoran sebelum memaklumkannya kepada pekerja restoran yang menghubungi bomba.

"Ketika kejadian, dua pelanggan dan enam pekerja berada di restoran itu namun mereka hanya menyedari kejadian itu selepas dimaklumkan oleh orang awam.

Kesemuanya berjaya menyelamatkan diri," katanya kepada pemberita. Muhammad Azhar berkata api berjaya dikawal daripada merebak ke dua lagi restoran makanan segera serta sebuah bilik suis Tenaga Nasional Bhd.

Muhammad Azhar berkata tiga jentera bomba bersama 17 anggota dari balai Pelabuhan Klang, Kota Anggerik dan Shah Alam terbabit dalam operasi mengawal dan memadam kebakaran itu.

Kebakran berjaya di kawal pada pukul 11.15 pagi, katanya. Muhammad Azhar berkata operasi kesemua restoran itu ditutup buat sementara waktu untuk siasatan lanjut.

Seorang pekerja yang enggan dikenali berkata ketika kejadian, dia dan rakan sekerjanya melakukan rutin tugasan masing-masing dan tidak menyedari premis itu sedang terbakar.

"Kami terkejut apabila dimaklumkan dan bertindak keluar dari restoran bersama dua pelanggan. Kebakaran pada bahagian atas, jadi sukar untuk kami menggunakan alat pemadam kebakaran," katanya. -BERNAMA

0 comments:

View Comments/Post a Comment

12 di bandar sunway - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bandar sunway - Google Blog Search


POST-JE (IKLAN PERCUMA): perlukan pinjaman??? kunjungi kami <b>...</b>

Posted: 13 Jan 2012 09:01 PM PST

Nama: AIN
Email: spgroup_80@yahoo.com
Website: www.pinjamanwang.weebly.com
Tajuk: perlukan pinjaman??? kunjungi kami di BANDAR SUNWAY & hbgi ain 03-56339963
Iklan: Pinjaman peribadi MUDAH/CEPAT/ SEGERA TUNAI/ PROSES HANYA 45 MINIT!!! - Anda BLACKLIST???CTOS??CCRIS???
atau masih dibebani dengan masalah hutang di syarikat pinjaman yang lain??? Layak memohon!!! kami sedia membantu Anda -

MENGAPA MEMILIH KAMI??
• Pemberian wang yang terus
• Tanpa penjamin& tiada cagaran
• Pinjaman di luluskan dalam 45 minit
• Tiada pembayaran upfrond
• Maklumat peminjam di rahsiakan

HANYA UNTUK BUMIPUTRA SAHAJA!!!
• Yang bekerja &menetap di kl/selangor
• Bukan badan berUNIFORM (polis,bomba,tentera)

Anda hanya perlu sediakan:-
1) 3 bulan slip gaji terbaru
2) 3 bulan penyata bank yang terkini
3) Penyata EPF (Sekiranya ada)
4) Utiliti Bil Electrik yang terkini
5) Surat pengesahan jawatan / EA
Gaji dibayar oleh majikan melalui online pay (auto pay/auto credit)

KAMI BUKAN AH LONG/CETI HARAM TETAPI PEMBERI PINJAMAN WANG BERLESEN YANG SAH DAN DILULUSKAN OLEH KEMENTERIAN KERAJAAN TEMPATAN DI BAWAH AKTA PEMBERI PINJAMAN 1951.

Kami amat mengalu-alukan kedatangan anda!!!!
SUPER PAY CAPITAL SDN BHD
No 17-3 jln pjs 11/28b, Sunway Metro
46150 Petaling Jaya Selangor

UNTUK KETERANGAN LANJUT HUBUNGI
AIN: 012-2044931 / 03-56339963
atau e-mail kepada: (((((((((spgroup_80@yahoo.com ))))))))) sertakan no phone untuk di hubungi atau layari laman web www.pinjamanwang.weebly.com
Ip Pengirim: 175.143.56.178

IKLAN 1 MINIT: perlukan pinjaman??? kunjungi kami <b>di BANDAR</b> <b>...</b>

Posted: 13 Jan 2012 12:32 AM PST

Nama: AIN
Email: spgroup_80@yahoo.com
Website: www.pinjamanwang.weebly.com
Tajuk: perlukan pinjaman??? kunjungi kami di BANDAR SUNWAY & hbgi ain 03-56339963
Iklan: Pinjaman peribadi MUDAH/CEPAT/ SEGERA TUNAI/ PROSES HANYA 45 MINIT!!! - Anda BLACKLIST???CTOS??CCRIS???
atau masih dibebani dengan masalah hutang di syarikat pinjaman yang lain??? Layak memohon!!! kami sedia membantu Anda -

MENGAPA MEMILIH KAMI??
• Pemberian wang yang terus
• Tanpa penjamin& tiada cagaran
• Pinjaman di luluskan dalam 45 minit
• Tiada pembayaran upfrond
• Maklumat peminjam di rahsiakan

HANYA UNTUK BUMIPUTRA SAHAJA!!!
• Yang bekerja &menetap di kl/selangor
• Bukan badan berUNIFORM (polis,bomba,tentera)

Anda hanya perlu sediakan:-
1) 3 bulan slip gaji terbaru
2) 3 bulan penyata bank yang terkini
3) Penyata EPF (Sekiranya ada)
4) Utiliti Bil Electrik yang terkini
5) Surat pengesahan jawatan / EA
Gaji dibayar oleh majikan melalui online pay (auto pay/auto credit)

KAMI BUKAN AH LONG/CETI HARAM TETAPI PEMBERI PINJAMAN WANG BERLESEN YANG SAH DAN DILULUSKAN OLEH KEMENTERIAN KERAJAAN TEMPATAN DI BAWAH AKTA PEMBERI PINJAMAN 1951.

Kami amat mengalu-alukan kedatangan anda!!!!
SUPER PAY CAPITAL SDN BHD
No 17-3 jln pjs 11/28b, Sunway Metro
46150 Petaling Jaya Selangor

UNTUK KETERANGAN LANJUT HUBUNGI
AIN: 012-2044931 / 03-56339963
atau e-mail kepada: (((((((((spgroup_80@yahoo.com ))))))))) sertakan no phone untuk di hubungi atau layari laman web www.pinjamanwang.weebly.com
Ip Pengirim: 175.143.56.178

perlukan pinjaman??? kunjungi kami <b>di BANDAR SUNWAY</b> & hbgi <b>...</b>

Posted: 30 Jan 2012 12:41 AM PST

[unable to retrieve full-text content]Tajuk: perlukan pinjaman??? kunjungi kami di BANDAR SUNWAY & hbgi ain 03-56339963/012-2044931. Iklan: Pinjaman peribadi MUDAH/CEPAT/ SEGERA TUNAI/ PROSES HANYA 45 MINIT!!! - Anda BLACKLIST?
 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved