ads

Rabu, 13 November 2013

12 di teluk datok - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di teluk datok - Google Blog Search


BLOG SELANGOR: 12 <b>di teluk datok</b> - Google Blog Search

Posted: 24 Oct 2013 11:38 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di teluk datok</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Oct 2013 11:36 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di teluk datok</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Sep 2013 11:13 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di teluk datok</b> - Google Blog Search

Posted: 15 Aug 2013 11:13 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di teluk datok</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Aug 2013 11:17 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

pertanyaan mulut dan bertulis ADN <b>TELOK DATOK</b> - Loh CheeHeng <b>...</b>

Posted: 06 Jun 2013 02:45 AM PDT

Mesyurat Kedua (Pembukaan) Penggal Pertama Dewan Negeri Selangor Darul Ehsan Ketiga Belas Tahun 2013 -PERTANYAAN BERTULIS 1)Tuan Loh Chee Heng (Telok Datok) bertanya kepada Y.A.B. Dato' Menteri Besar:- Apakah status permohonan geran oleh 37 unit rumah di Kampong Fatimah (Kg. Ann Kiat), Sungai Manggis, Kuala Langat, Selangor. 2)Tuan Loh Chee Heng (Telok Datok) bertanya kepada Y.A.B. Dato' Menteri Besar:- Apakah status permohonan geran oleh pihak sekolah SJK C Tiong Nam di Sungai Buaya, Banting di sebidang tanah di tepi sekolah tersebut? 3)Tuan Loh Chee Heng (Telok Datok) bertanya kepada Y.A.B. Dato' Menteri Besar:- Meminta jumlah pendaftaran telah dibuat dalam Program Skim Mesra Usia Emas, OKU dan Tabung Warisan Anak Selangor mengikut susunan tahun sejak 2008 sehingga bulan Mei 2013 di DUN Telok Datok. 4)Tuan Loh Chee Heng (Telok Datok) bertanya kepada Y.A.B. Dato' Menteri Besar:- Meminta maklumat Lebuhraya SKVE yang mengandungi nama syarikat pengurusan, butir-butir peta jalanraya bermulanya Tol Ayer Hitam hingga ke Pulau Carey, caj tol untuk semua kelas kenderaan. 5)Tuan Loh Chee Heng (Telok Datok) bertanya kepada Y.A.B. Dato' Menteri Besar:- Meminta maklumat Leburaya West Cost Expressway E28 yang mengandungi nama syarikat pengurusan, jumlah tol, R&R, caj setiap tol mengikut kelas kenderaan, butir-butir peta jalanraya yang bermula dari Bandar Mahkota Banting (Selangor) sehingga Changkat Jering (Perak). 6) Tuan Loh Chee Heng (Telok Datok) bertanya kepada Y.A.B. Dato' Menteri Besar:- Apakah program atau peruntukkan yang telah dilaksanakan oleh Kerajaan Negeri untuk mempastikan tahap kebersihan kawasan kampong setiasa dijaga di DUN Telok Datok. 7) Tuan Loh Chee Heng (Telok Datok) bertanya kepada Y.A.B. Dato' Menteri Besar:- Berapakah jumlah peruntukkan yang telah disalurkan oleh Kerajaan Negeri untuk memajukan sektor pelancongan di DUN Telok Datok, Sijangkang dan Morib? 8) Tuan Loh Chee Heng (Telok Datok) bertanya kepada Y.A.B. Dato' Menteri Besar:- Berapakah jumlah peruntukkan yang telah disalurkan oleh Kerajaan Negeri untuk membangunkan sektor perindustrian di DUN Telok Datok, Sijangkang dan Morib? 9) Tuan Loh Chee Heng (Telok Datok) bertanya kepada Y.A.B. Dato' Menteri Besar:- a)Berapakah jumlah permohonan lesen-lesen perniagaan di DUN Telok Datok, Morib dan Sijangkang merangkumi penjaja statik, gerai, pasar bangunan, yang dimohon dan ditolak sejak tahun 2008 sehingga Bulan Mei, 2013; b)Apakah syarat kelulusan dan; c)Sebab-sebab ditolak. 10) Tuan Loh Chee Heng (Telok Datok) bertanya kepada Y.A.B. Dato' Menteri Besar:- Berapakah jumlah peruntukkan di gunakan oleh Jabatan Pengurusan Saliran Selangor untuk membersih dan menyelenggara Sungai Langat sejak tahun 2008 sehingga Bulan Mei, 2013. PERTANYAAN MULUT 1.Tuan Loh Chee Heng (Telok Datok) bertanya kepada Y.A.B. Dato' Menteri Besar:- (a)Adakah Kerajaan Negeri mangambil alih urusan penyelenggaran tapak perkuburan India di Sungai Sedu, Jalan Klang-Banting, Kuala Langat, Selangor? (b)Adakah Kerajaan Negeri akan membina krematorium awam untuk kemudahan semua lapisan masyarakat di DUN Telok Datok? 2.Tuan Loh Chee Heng (Telok Datok) bertanya kepada Y.A.B. Dato' Menteri Besar:- Adakah Kerajaan Negeri menaik taraf Jalan Kampong Lombong, Saujana Putra berkeadaan rosak serius kerana ia berkepentingan memberikan kemudahan pandu lalu dari Saujana Putra ke Taman Mas, Taman Putra Prima dan kawasan perumahan sekitarnya dan sebaliknya? 3.Tuan Loh Chee Heng (Telok Datok) bertanya kepada Y.A.B. Dato' Menteri Besar:- Sila nyatakan jumlah kilang yang telah mohon dalam proses pemutihan, yang telah diluluskan dan kilang yang masih ingkar berbuat demikian sejak tahun 2008 sehingga akhir bulan April, 2013 mengikut jenis perniagaan, di kawasan DUN Telok Datok, Sijangkang dan Morib. 4.Tuan Loh Chee Heng (Telok Datok) bertanya kepada Y.A.B. Dato' Menteri Besar:- Berapakah jumlah peruntukkan yang disalurkan oleh Kerajaan Negeri untuk menaik taraf / pembaikian infrastruktur Taman Permainan / Rekreasi mengikut susunan tahun dari 2008 sehingga bulan Mac,2013 dan menyenaraikannya mengikut susunan Daerah Negeri Selangor. 5.Tuan Loh Chee Heng (Telok Datok) bertanya kepada Y.A.B. Dato' Menteri Besar:- a)Berapakah jumlah peruntukkan yang telah disalurkan oleh Kerajaan Negeri untuk mencuci parit mengikut susunan tahun dari 2008 sehingga bulan Mac, 2013 di kawasan DUN Telok Datok, Sijangkang dan Morib; b)Berapakah jumlah peruntukkan yang di salurkan oleh Kerajaan Negeri untuk menurap Jalan Kampong mengikut susunan tahun dari 2008 sehingga bulan Mac, 2013 di kawasan DUN Telok Datok, Sijangkang dan Morib. 6.Tuan Loh Chee Heng (Telok Datok) bertanya kepada Y.A.B. Dato' Menteri Besar:- Sila menyatakan jumlah peruntukkan yang telah di salurkan oleh Kerajaan Negeri untuk menaiktaraf kemudahan-kemudahan di Masjid, termasuk menurap kawasan lapang di dalam Masjid mengikut susunan tahun 2008 sehingga bulan Mac, 2013 di kawasan DUN Telok Datok, Sijangkang dan Morib. 7.Tuan Loh Chee Heng (Telok Datok) bertanya kepada Y.A.B. Dato' Menteri Besar:- Sila menyatakan lokasi rumah mampu milik yang telah dirancang dan akan dibina oleh Kerajaan Negeri mengikut susunan tahun ia dibina, jumlah unit, keluasan dan harga mengikut Daerah masing-masing di Negeri Selangor. 8.Tuan Loh Chee Heng (Telok Datok) bertanya kepada Y.A.B. Dato' Menteri Besar:- a)Sila menyatakan jumlah peruntukkan yang telah disalurkan dalam Program Zon Bersih melalui PBT masing-masing sejak ia di perkenalkan, b)Adakah Kerajaan Negeri bercadang memperluaskan Program Zon Bersih ke semua kampong-kampong di Negeri Selangor? 9. Tuan Loh Chee Heng (Telok Datok) bertanya kepada Y.A.B. Dato' Menteri Besar:- Sila menyatakan jumlah peruntukkan yang telah disalurkan oleh Kerajaan Negeri kepada setiap SJK Cina dan SJK Tamil mengikut susunan Tahun sejak 2008 sehingga bulan Mac 2013 mengikut Daerah masing-masing di Negeri Selangor. 10. Tuan Loh Chee Heng (Telok Datok) bertanya kepada Y.A.B. Dato' Menteri Besar:- a)Berapakah peruntukkan telah disalurkan oleh Kerajaan Negeri dalam Program Membasmi Kemiskinan di DUN Telok Datok; b)Berapakah jumlah keluarga miskin tegar, OKU atau bujang telah didaftarkan dan diberikan bantuan di DUN Telok Datok. LOH CHEE HENG ADN N.52 TELOK DATOK

Kerusi N 52 Dun <b>Teluk Datuk</b>; JIMMY TAN - LAMAN BLOG <b>...</b>

Posted: 15 Apr 2013 07:10 PM PDT

TAHNIAH diucapkan kepada Setiausaha MCA Kuala Langat,Jimmy Tan Cheng Chai kerana telah dipilih untuk menjadi calon wakil rakyat BARISAN NASIONAL N52 DUN TELUK DATUK.
Kepada Puan Ng Siok Hua,Penyelaras Pembangunan DUN TELUK DATUK,mewakili seluruh rakyat DUN TELUK DATUK,kami ingin merakamkan ucapan terima kasih yang tidak berbelah bahagi kepada Puan  di atas komitmen yang Puan berikan sepanjang memegang jawatan tersebut.
Jimmy Tan,dikhabarkan akan "menentang"calon DAP,Tan Choon Swee...

 Menurut Presiden MCA,MCA akan bertanding di 37 kerusi Parlimen dan 90 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN), iaitu kurang tiga kerusi Parlimen berbanding pilihan raya 2008, dengan 68 muka baharu di kalangan 127 calonnya.
"PRU kali ini adalah pertempuran hidup atau mati untuk MCA, kita perlu mengetepikan perbezaan pendapat dan memastikan semua calon BN menang kerana keputusan itu akan memberi kesan terhadap masa depan politik MCA serta negara," katanya.

12 di kuala selangor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kuala selangor - Google Blog Search


Semalaman <b>di Kuala Selangor</b> - firdaus zali - Blogger

Posted: 29 Sep 2013 06:06 PM PDT

assalamualaikum,
yup semalaman di kuala selangor :)
jln hujung minggu.. sabtu petang bergerak, 
kemudian singgah umah sewa adik di kota puteri sebelum pekan ijok jalan ke bandar tasik puteri, solat maghrib sume siap jalan ke kuala selangor cari hotel bajet hahaha
alhamdulillah dapat jugak, tidur di zande motel RM60 semalaman so far nice laa 
ni gambar biliknya 


ini lah katilnya agak besar 
lengkap dengan tv, bilik air, air-cond, tandas dan meja solek
kedudukkannya betul2 berhadapan menara putih, bersebelahan dengan masjid pekan kuala selangor dan berhadapan dengan simpang ke taman alam, taman ikan air tawar dan bukit malawati. sampai lebih kurang pukul 9 mlm lebih, perut agak lapar tp sayangnya semua kedai disekeliling hotel tutup !!! kecuali 7Eleven, pekan mati.. huhhhh cari punya cari ada gak kedai mamak, mamak pun mamak laa janji kedai makan dan owner dia islam. 
ayah, dia mkn capati ngan kari daging sepiring, sy mkm megi goreng jer.. dan adik dia makan megi sup..
ni kedainya, bersih pun bersih 
malam tu jenjalan biasa2 jer x ke mana pun bandar dah gelap.. nengok jpj buat roadblock jer mlm tu, kemudian esoknya berjalan di taman alam, bukit malawati, taman ikan air tawar, kampung nelayan, pasar pasir penimbang... honestly gambar takde bateri kamera lupa nak dicas ahahaaa dan sekeping dua jer.. 
ini gate nak melawat taman kunang-kunang atau kelip-kelip
di kampung kuantan, malam tu kami x jumpa simpangnya, siang baru jumpa
lain kali pulak laa satu bot RM 50, 4 orang, buka 7:30 mlm hingga 12:30 mlm 

ini gambar di taman ikan,.
ini tak tau ler nama melayu ikan apa yang pasti memang mengerikan
hahaha mulut macam buaya, klu nengok dalam tv, alligator gar namanya..
itu sahaja nak kongsi cerita 
terima kasih, firdaus zali

12 di tanjung sepat - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di tanjung sepat - Google Blog Search


BLOG SELANGOR: 12 <b>di tanjung sepat</b> - Google Blog Search

Posted: 12 Oct 2013 11:35 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Adun <b>Tanjung Sepat</b> nyaris maut dalam kejadian runtuhan <b>di</b> jeti <b>...</b>

Posted: 25 Jun 2013 05:33 PM PDT

Adun Tanjung Sepat, Ir Mohd Haslin Hassan nyaris maut apabila laluan sepanjang 300 meter dari laut ke jeti Tanjung Sepat, di sini runtuh ketika beliau bersama ahli jawatankuasa nelayan membuat lawatan di kawasan terbabit.

Difahamkan, dalam kejadian kira-kira jam 1.40 petang semalam itu menyebabkan Mohd Haslin mengalami kecederaan ringan dan dihantar ke Hospital Banting untuk rawatan lanjut.

Dalam kejadian itu, Pengerusi Jawatankuasa Keselamatan dan Kesejahteraan Kampung, Tan Hoo Chong turut mengalami kecederaan ringan manakala seorang nelayan patah kaki.

Ahli Majlis Daerah Kuala Langat, Wong Kim Loon ketika dihubungi mengesahkan kejadian.

Menurutnya, beliau yang turut serta dalam perbincangan itu bersama Adun dan rombongan sedang membuat lawatan kerja ke kawasan terbabit.

"Ketika kami sedang berbincang bersama nelayan, tiba-tiba jeti yang diperbuat daripada konkrit itu runtuh sepenuhnya dan menyebabkan enam ahli rombongan terjunam ke bawah jeti.

"Mujur saya sempat melompat dan peluk tiang, kalau tidak susah tentu saya juga cedera teruk," katanya lapor media.

Sebelum ini katanya, ahli jawatankuasa sudah memanjangkan masalah jeti yang sudah usang itu kepada pihak berwajib dan meminta peruntukan untuk membaiki kerosakan terbabit tetapi tiada tindakan diambil.

"Nasib baik insiden ini tidak berlaku pada hujung minggu kerana jeti ini sering dikunjungi pelancong asing yang datang untuk mengambil gambar pemandangan di sini," katanya.

adun <b>tanjung sepat</b>, sepang, selangor, nyaris maut - Omak Kau!!!!

Posted: 25 Jun 2013 06:41 PM PDT

TANJUNG SEPAT - Adun Tanjung Sepat, Ir Mohd Haslin Hassan nyaris maut apabila laluan sepanjang 300 meter dari laut ke jeti Tanjung Sepat, di sini runtuh ketika beliau bersama ahli jawatankuasa nelayan membuat lawatan di kawasan terbabit.

Difahamkan, dalam kejadian kira-kira jam 1.40 petang semalam itu menyebabkan Mohd Haslin mengalami kecederaan ringan dan dihantar ke Hospital Banting untuk rawatan lanjut.

Dalam kejadian itu, Pengerusi Jawatankuasa Keselamatan dan Kesejahteraan Kampung, Tan Hoo Chong turut mengalami kecederaan ringan manakala seorang nelayan patah kaki.

Ahli Majlis Daerah Kuala Langat, Wong Kim Loon ketika dihubungi mengesahkan kejadian.

Menurutnya, beliau yang turut serta dalam perbincangan itu bersama Adun dan rombongan sedang membuat lawatan kerja ke kawasan terbabit.

"Ketika kami sedang berbincang bersama nelayan, tiba-tiba jeti yang diperbuat daripada konkrit itu runtuh sepenuhnya dan menyebabkan enam ahli rombongan terjunam  ke bawah jeti.

"Mujur saya sempat melompat dan peluk tiang, kalau tidak susah tentu saya juga cedera teruk," katanya semalam.

Sebelum ini katanya, ahli jawatankuasa sudah memanjangkan masalah jeti yang sudah usang itu kepada pihak berwajib dan meminta peruntukan untuk membaiki kerosakan terbabit tetapi tiada tindakan diambil.

"Nasib baik insiden ini tidak berlaku pada hujung minggu kerana jeti ini sering dikunjungi pelancong asing yang datang untuk mengambil gambar pemandangan di sini," katanya.

Adun <b>Tanjung Sepat</b> nyaris maut - Rileks Community

Posted: 25 Jun 2013 09:41 PM PDT

[Image: image.jpg]

[Image: image.jpg]

TANJUNG SEPAT - Adun Tanjung Sepat, Ir Mohd Haslin Hassan nyaris maut apabila laluan sepanjang 300 meter dari laut ke jeti Tanjung Sepat, di sini runtuh ketika beliau bersama ahli jawatankuasa nelayan membuat lawatan di kawasan terb@bit.

Difahamkan, dalam kejadian kira-kira jam 1.40 petang semalam itu menyebabkan Mohd Haslin mengalami kecederaan ringan dan dihantar ke Hospital Banting untuk rawatan lanjut.

Dalam kejadian itu, Pengerusi Jawatankuasa Keselamatan dan Kesejahteraan Kampung, Tan Hoo Chong turut mengalami kecederaan ringan manakala seorang nelayan patah kaki.

Ahli Majlis Daerah Kuala Langat, Wong Kim Loon ketika dihubungi mengesahkan kejadian.

Menurutnya, beliau yang turut serta dalam perbincangan itu bersama Adun dan rombongan sedang membuat lawatan kerja ke kawasan terb@bit.

"Ketika kami sedang berbincang bersama nelayan, tiba-tiba jeti yang diperbuat daripada konkrit itu runtuh sepenuhnya dan menyebabkan enam ahli rombongan terjunam ke bawah jeti.

"Mujur saya sempat melompat dan peluk tiang, kalau tidak susah tentu saya juga cedera teruk," katanya kepada Sinar Harian, semalam.

Sebelum ini katanya, ahli jawatankuasa sudah memanjangkan masalah jeti yang sudah usang itu kepada pihak berwajib dan meminta peruntukan untuk membaiki kerosakan terb@bit tetapi tiada tindakan diambil.

"Nasib baik insiden ini tidak berlaku pada hujung minggu kerana jeti ini sering dikunjungi pelancong asing yang datang untuk mengambil gambar pemandangan di sini," katanya.


'Tuhan Yang Maha Mengetahui yang ghaib, dan Dia tidak menyatakan kepada seorang pun tentang yang ghaib itu, kecuali kepada Rasul yang diredhai-Nya" (Al-Jin: 26-27)

12 di beranang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di beranang - Google Blog Search


Pengagihan <b>di</b> Masjid Raja Alang, Pekan <b>Beranang</b>, Selangor <b>...</b>

Posted: 09 Jul 2013 08:35 PM PDT

Alhamdulillah, pengagihan "Kembara Zakat Maybank Islamic 2013″ berjalan lancar di Masjid Raja Alang, Pekan Beranang, Selangor. Jutaan terima kasih kepada pihak Maybank Islamic Berhad kerana memberi kepercayaan kepada IRM untuk melaksanakan program ini. Jutaan terima kasih juga kepada pihak masjid dan sukarelawan atas kerjasama yang diberikan. Sebanyak 200 penerima menerima bantuan Ramadhan.

12 di kapar - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kapar - Google Blog Search


DUNIA ITU: Mayat wanita kepala berlubang ditemui <b>di Kapar</b>

Posted: 05 Sep 2013 05:22 AM PDT

KLANG 4 Sept. - Mayat seorang wanita dengan kesan lubang di atas kepalanya ditemui di sebalik timbunan daun serta atap asbestos di tempat pembuangan sampah di Batu 10 (Kilometer 16), Kapar hari ini.

Mayat yang belum dikenal pasti identitinya itu ditemui oleh orang awam yang melalui kawasan itu kira-kira pukul 12.30 tengah hari.

Ketua Polis Daerah Klang Utara, Asisten Komisioner Mohd. Shukur Sulong berkata, mangsa berusia lingkungan 20-an dan memakai baju tidur itu ditemui dalam keadaan terlentang.

"Polis percaya mangsa mungkin rakyat asing kerana tiada kesan suntikan BCG pada bahu kirinya. Bagaimanapun siasatan masih dilakukan untuk mengetahui identitinya," katanya ketika ditemui hari ini.

Mohd. Shukur berkata, siasatan pihaknya juga percaya mangsa mati antara tiga hingga empat hari lalu berdasarkan keadaan fizikal dan bau mayat.

Tambah beliau, mayat wanita itu dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah untuk bedah siasat.

Kes ini disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan dan orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai kejadian ini diminta menghubungi mana-mana balai polis berhampiran, katanya. - UTUSAN ONLINE

4 Sep 2013

12 di ulu yam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di ulu yam - Google Blog Search


Basah <b>di Ulu Yam</b> | KailBengkok

Posted: 20 Oct 2013 04:21 AM PDT

Tarikh: 19 Oktober 2013
Masa: Pagi sampai petang jugak

Geng pancing kali ni buat trip ke Ulu Yam. Port sebelah mane aku pun tak tau sebab aku sendiri tak follow. (Kono standby on duty kat opis). Trip ni sekali lagi mengabungkan pemancing-pemancing hensem kita yang diketuai oleh Daus dan dieskot oleh Mando dan Ajim. So posting kali aku tak citer panjang-panjang. Boring orang nak baca..wakaka. Tunjuk gambar ditempat kejadian ajer laa.

  • Tak pasti trip ni dorang target ikan jenis ape.

12 di selayang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di selayang - Google Blog Search


This is Our Story: Ramai Gila orang <b>di</b> Nsk <b>Selayang</b>

Posted: 01 Nov 2013 02:36 AM PDT

malam tadi mak ajak pergi ke NSK
seperti biasalah beli groceries setiap bulan
tak suka time beli barang mr.hubby keja waktu malam
sebab shopping takper suami di sisi tak best
tak best sebab tak dapat nak pau hahahahahahha
sebab aku emmang tak larat nak drive
tunggu sobri balik rumah dahulu
kemudian baru pergi sesama
sebelum nie kami pergi ke NSK rawang 
sebab dekat skit dengan rumah
tapi sejak jalan tengah diperbesarkan di sana dan selalu jem tak ingat dunia
memang dah lama tak terjah nsk rawang
tapi sejak adanya hiway latar senang nak pergi ke nsk selayang
nak-nak nsk selayang emmang buka 24jam - perghhhh pergi pagi-pagi buta memang best
sebab orang takder hehehehehe
cuma malam tadi kami pergi pukul 11 lebih
tapi yang ramai kaum India
memula tertanya-tanya jugak naper India ramai sangat nie siap pasang lagu india lagi
pastu baru teringat hari sabtu nie perayaan Deepavali
hehehehhee dorang raya rupanya
selamat hari Deepavali yea pada kaum India di Malaysia nie :)
beli kelengkapan barang dapur skit
beli susu dan pampers umar skit
ambil 1 trolley penuh kena charge RM500 lebih
bila subsidi dah di tarik dan harga minyak dinaikkan
siap sedia sahajalah dengan gelombang ekonomi yang akan menekan rakyat
opssss berpolitik laks :)
tapi tulah realitinya kan
tak suka keluar Malaysia hahahahahha :p
--model tak berbayar nsk selayang--
dalam orang tengah ramai tu
umairah sibuk berlari ke sana sini
ialah skang nie macam-macam kes kan
anak duduk sebelah pun boleh hilang huhuhu
jadi biar aku menjerit panggil umairah
dari aku menangis bila anak-anak hilang
umairah dan umar memang suka makan buah
bila sampai di bahagian buah-buahan
memang dorang sendiri yang akan pilih buah apa yang dorang nak makan
malam tadi si umar nak makan buah rambutan
jadi umairah ambil plastik
dan sesama pilih buah rambutan masuk ke dalam plastik :)

--"ibu, kakak ambil buah yea"umairah--

--"kakak warna yg nie blh amik tak"umar--
"adik kena pilih warna merah jea tau"umairah--

--"yg nie ok tak kak"umar--

--kak, amik lg lah skit la buah dlm plastik nie"umar
"jangan nnti ibu marah amik byk2"umairah
hehehehhehe aku senyum jea dengar perbualan budak berdua nie...

tukang cari umairah dan umar kalau hilang
emmmm gaji bulanan tetap mcm tu jea
harga barang yang kita beli setiap hari naik mencanak-canak
risau jea bila tengah bulan duit tak cukup
MOMMIES JOM CHECK KEWANGAN KITA.. Betul ke niiii....

1) Gaji cukup untuk 21 hari je...✔
2) Duit yang ada cukup-cukup je untuk keperluan anak..✔
3) Saving tak bergerak-gerak pun makin kurang adela..✔
4) Nak melancong kene saving betul2..✔
5) Nak makan kat luar kena tggu minggu dpt gaji je..✔
6) Anak nak beli KFC/MCD tengah bulan jgn harap la..✔
7) Ari2 berangan je nak jadi kaya tibe2..✔
HUTANG untungla kalo dapat setel sikit2..✔
9) Duit emergency TAKDE PUN..✔
10) Nak sedekah RM5 pun fikir 10 kali ✔

JIKA ANDA ADA SEKURANG-KURANGNYA 3 TICK PM/SMS/WHATSSAP ENA UNTUK ENA BERKONGSI CARA MENJANA PENDAPATAN TAMBAHAN. KALO DAPAT SAMPAI 4-5 ANGKA UNTUNGLA, KALO DAPAT RM100 TENGAH BULAN PUN DAH KIRA BEST DAH TU,

PM/SMS.WHATSSAP ENA SKANG NIE !!!
0122449373


12 di bandar sunway - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bandar sunway - Google Blog Search


Sekolah Kebangsaan Seksyen 24, <b>Shah Alam</b>: Bengkel Bina Bahan <b>...</b>

Posted: 12 Nov 2013 05:25 AM PST

Pada jam 9.40 pagi, saya dimaklumkan oleh pihak sekolah bahawa saya perlu menghadiri bengkel pada hari ini yang sepatutnya bermula pada pukul 8.30 pagi di SK Bandar Sunway.

Bengkel yang dianjurkan oleh PPD Petaling Perdana ini berakhir jam 4.00 petang. Peserta perlu membawa peralatan atau bahan iaitu senduk kayu, kain perca, benang bulu, gam uhu, pen marker, alatan jahitan, tepung gandum, minyak masak, garam halus air, warna air, besen kecil, surat khabar, manila kad, alat tulis dan warna pensel.

Saya sampai ke SK Bandar Sunway pada pukul 11.30 pagi kerana terpaksa mengambil masa untuk menyediakan bahan yang diperlukan dan menghadapi kesulitan mencari sekolah.

12 di balakong - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di balakong - Google Blog Search


BLOG SELANGOR: 12 <b>di balakong</b> - Google Blog Search

Posted: 27 Oct 2013 07:52 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di balakong</b> - Google Blog Search

Posted: 21 Oct 2013 07:19 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di balakong</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Oct 2013 07:06 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di balakong</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Sep 2013 07:20 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di balakong</b> - Google Blog Search

Posted: 14 Aug 2013 07:06 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di balakong</b> - Google Blog Search

Posted: 24 Jul 2013 07:29 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di balakong</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Jul 2013 07:20 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

PEMBEKAM WANITA <b>DI BALAKONG</b> KAJANG ~ Bekam | Mukjizat <b>...</b>

Posted: 18 Jun 2013 07:20 PM PDT

ASSALAMUALAIKUM WAROHMATULLAH....

BAGI KAUM WANITA YANG TINGGAL BERDEKATAN DAERAH KAJANG, BALAKONG, SUNGAI BESI, SERI KEMBANGAN, SERDANG, UPM DAN YANG SEWAKTU DENGANNYA, JIKA INGIN MENDAPATKAN RAWATAN BEKAM SUNNAH BOLEHLAH MENGHUBUNGI CHE ZILA DI NO. 019-380 3719
ALAMAT BELIAU DI NO J-12 JALAN SINARAN 4,TAMAN SINARAN, 43300 KAJANG SELANGOR. (boleh cari lokasi kat google map yer).


WAKTU PERKHIDMATAN : 9 PAGI - 10 MALAM
BUKA SETIAP HARI KECUALI HARI RABU TUTUP.
KHUSUS UNTUK WANITA SAHAJA.
SILA BUAT TEMUJANJI AWAL.

 "Berubatlah wahai hamba-hamba Allah SWT, sesungguhnya Allah tidak menciptakan sesuatu penyakit kecuali menciptakan ubat baginya... diketahui oleh yang mengetahuinya dan tidak diketahui oleh yang tidak mengetahuinya." (Disahihkan oleh Ibnu Hibban dan Hakim)

BLOG SELANGOR: 12 <b>di balakong</b> - Google Blog Search

Posted: 15 Apr 2013 07:43 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di balakong</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Apr 2013 08:19 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di balakong</b> - Google Blog Search

Posted: 11 Jan 2013 07:43 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Nasim buka bilik pameran terbaru Peugeot <b>di Balakong</b> | Arena Kereta

Posted: 20 Jul 2011 07:30 AM PDT

Peugeot Balakong Nasim buka bilik pameran terbaru Peugeot di Balakong

Nasim Sdn Bhd, pengedar rasmi kenderaan Peugeot di Malaysia, hari ini telah melancarkan pembukaan bilik pameran terbarunya di Balakong. Ketua pegawai operasi Nasim, Dato' Samson Anand George berkata, bilik pameran terbaru itu akan menampung permintaan pelanggan di kawasan Balakong, Cheras Selatan, Kajang, Semenyih, Seri Kembangan, Serdang dan Bangi.

"Tahun lepas telah mencatatkan jualan keseluruhan sebanyak 28,444 unit kenderaan. Untuk tempoh lima bulan pertama tahun ini, sejumlah 12,078 unit keseluruhan telah terjual di pasaran ini yang mana telah mencatatkan peningkatan sebanyak 4.5 peratus berbanding tempoh yang sama tahun 2010. "Pembukaan bilik pameran terbaru ini akan meningkatkan lagi jumlah jualan kami memandangkan terdapatnya peningkatan permintaan terhadap kereta buatan Eropah," tambah beliau lagi.

Bilik pameran terbaru Peugeot di Balakong adalah sebahagian daripada proses perluasan pasaran yang dilakukan oleh Nasim di seluruh negara. Syarikat itu baru saja melancarkan pembukaan pusat 3S di Melaka dan melantik pengedar tunggal di Sabah. Dengan pembukaan pusat jualan Peugeot Balakong, kini terdapat 19 pusat pameran dan jualan Peugeot di seluruh negara. Selepas Balakong, Nasim bercadang membuka tiga lagi bilik pameran dan jualan terbaru, menjadikan jumlah keseluruhan kepada 22, membolehkannya berada di setiap pasaran utama di seluruh negara.

Peugeot 207 SV Nasim buka bilik pameran terbaru Peugeot di BalakongDengan pembukaan Peugeot Balakong, syarikat itu kini memiliki 10 pusat jualan di Lembah Klang. "Kami juga bercadang melancarkan pusat 2S di Balakong tahun ini untuk menampung permintaan pelanggan Peugeot sedia ada dan pelanggan berprospek. Pusat 2S ini akan didirikan tidak jauh dari bilik pameran dan jualan dan akan menjadi salah satu pusat selepas jualan Peugeot terbesar di dalam negara," kata Dato' Samson.

Untuk enam bulan pertama tahun ini, Nasim telah menjual sebanyak 3,082 unit kenderaan, mencatatkan peningkatan ketara sehingga 137 peratus berbanding jumlah jualan pada tempoh yang sama tahun lepas. Sementara itu, Nasim juga memperkenalkan Peugeot 207 SV di Peugeot Balakong hari ini. Peugeot 207 SV merupakan varian terbaru sedan 207, tampil dengan kit badan luaran lebih sporty dan kemasan dalaman baru. Model tersebut disasarkan untuk pembeli muda dan pelanggan yang mahukan sebuah sedan lebih menarik dalam segmen-B.


Jawatan Kosong FIG Metal Industries Sdn Bhd <b>di Balakong</b>

Posted: 24 Dec 2012 04:52 AM PST

An established ISO Certified Company in Balakong invites suitable candidates for the following positions:

PURCHASING AND ADMIN CLERK
MARKETING CLERK
BUSINESS DEVELOPMENT
EXECUTIVE
CUSTOMER SERVICE EXECUTIVE
HUMAN RESOURCE CLERK

Requirements for all positions:-
- Qualification: SPM/Diploma/Degree.
- Conversant in English, Bahasa Malaysia and other languages.
- Candidates must have 2 years working experience.
- Preferred age group between 20 to 36 years old.
- Familiar with Microsoft Word, Excel, Power Point & etc.
- Willing to travel outstation / local (Business Development Executive).

Interested, please contact:
No.15, Jalan CJ 1/6A,
Kawasan Perindustrian Cheras Jaya,
43200 Cheras Jaya, Selangor
.
Office: 03-90804060 / 019 3859941
Email: Please Login or Register to apply this job online.

Maklumat Jawatan Kosong Terkini 2012:

Pelakon Hebat Senaman Punggong, Bagi Air <b>Di</b> <b>...</b> - Kelab Greenboc

Posted: 02 Oct 2012 06:31 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]Sebelum in i beliau beraksi senaman punggong di rumah Ambiga, selepas itu kami dedahkan tentang pelakon yang dikenalpasti membahagikan air di Balakong, sekarang ia memegang watak utama demonstrasi tuntut air ...

majlis maulidur rasul anjuran pbm, aop dan penduduk orang <b>...</b>

Posted: 26 Jan 2013 01:45 PM PST

 MAJLIS MAULIDUR RASUL ANJURAN PBM, AOP DAN PENDUDUK ORANG BAWEAN DI BALAKONG

Ditulis oleh : Hefny Amany
Media : Kuduk-Kuduk Channels  Balakong / 24 Januari 2013-Kira-kira hampir 500 orang menyertai sambutan Maulidur Rasul anjuran Persatuan Bawean Malaysia (PBM) dan Anak Oreng Pebien (AOP) di Taman setia balakong, kelmarin.

Pengerusi Anak oreng Pebien (AOP), Abang Azroy berkata, program itu yang julung kali diadakan bersama Persatuan Bawean Malaysia (PBM) dan penduduk Taman Setia Ehsan berjaya mengumpul lebih 500 orang pada malam itu.
Walaupun pada majlis itu berada dalam keadaan hujan renyai, ia tidak mematahkan semangat para hadirin yang hadir pada malam itu. Orang ramai tetap menunggu sehingga majlis itu selesai sambil mendarma untuk membantu rakyat Palestin yang sedang di tindas oleh israel laknatullah.
Menurutnya, selain menguatkan persefahaman dan mengeratkan silaturrahim penduduk,  Persatuan Bawean Malaysia (PBM) juga dapat mendekati golongan belia anak orang Bawean di Malaysia iaitu anak muda penduduk perumahan disitu yang mejoritinya orang Bawean dengan aktiviti keagamaan.
Majlis pada malam itu telah dirasmikan oleh Presiden (PBM) iaitu Datuk Hj Abdul Aziz Bin Satar serta ketua-ketua (PBM) lainnya. Turut hadir dalam acara tersebut adalah ketua UMNO bahagian Balakong dan penduduk taman perumahan disitu.
Pada siang harinya, persatuan penduduk perumahan disitu  dengan sokongan dari Anak oreng Pebien (AOP) telah membuat satu program khusus supaya sambutan ini lebih meriah dengan mengadakan pertandingan tarik tali, membaling belon, meniup tepung dan banyak lagi.oleh media Kuduk-Kuduk Channels.

Pejabat Parlimen Serdang Kesan Pengundi Hantu

Posted: 03 Apr 2013 12:51 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]BALAKONG, 3 APR : Pengundi hantu dipercayai antara penyumbang utama kepada pertambahan mendadak pengundi di Dun Balakong dan Bangi selepas...

Agent / Pengedar Shaklee <b>di</b> Serdang, <b>Balakong</b>, Taman Equine <b>...</b>

Posted: 13 Oct 2013 07:01 PM PDT

"Assalamulaikum...Saya pengedar Shaklee di Serdang, Balakong, Taman Equinne, Bangi dan kawasan sekitar. Untuk COD anda boleh la hubungi saya Fakhriyah (sms/whatsapp 013-8270894), pm di facebook Fakhriyah Othman Antara produk yang disediakan adalah Set hamil, Set pantang, Set Penyusuan, Set kesihatan optimum, Set Kesihatan optimum, Set alahan / resdung / alergi , Vitamin untuk kanak-kanak dan lain-lain lagi hanya yang terbaik dari Shaklee. "
Alhamdulillah...Makin lama makin bertambah pengedar-pengedar Shaklee dibawah bimbingan saya. Bagi mereka yang berminat untuk mendapatkan produk secara cod.boleh la menghubungi Fakhriyah ye. Fakhriyah kini aktif di laman facebook. Jika tidak keberatan boleh add friend dengan nya. 
Untuk info lanjut atau pesanan
Shaklee Independent Distributor (SID 920211)
sms/ whatsapp : 012-6102263
Cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan, Shah Alam 
 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved