ads

Khamis, 23 Mei 2013

12 di bukit raja - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bukit raja - Google Blog Search


Mencari housemate lelaki <b>di</b> flat dahlia,<b>bukit raja</b> | Portal Rumah <b>...</b>

Posted: 22 May 2013 11:20 PM PDT

© 2013 Portal Rumah Sewa . Com – Portal sewa rumah terbaik di Malaysia | rumah untuk disewa | sewa rumah | cari rumah sewa | mencari rumah sewa | iklan rumah sewa percuma. All Rights Reserved.

Best Theme Ever | Powered by WordPress

12 di cheras - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di cheras - Google Blog Search


Ceramah perdana Anwar <b>di Cheras</b> 20 Mei ini | KeadilanDaily.com

Posted: 19 May 2011 02:31 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]Ceramah Perdana Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim akan diadakan di Cheras pada 20 Mei ini. Dengan tema ubah sekarang selamatkan Malaysia bakal menggempurkan penduduk Cheras yang ...

12 di kuala kubu - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kuala kubu - Google Blog Search


NALURI RAKYAT: video kemalangan ngeri <b>di Kuala Kubu</b> Bharu

Posted: 20 May 2013 07:50 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]AirAsia Pembohong! Izan Suhaila Nafi Diberi Bantuan - Wanita yang dihalang menaiki penerbangan pulang Air Asia di Ho Chi Minh, Vietnam, Izan Suhaila Mohd Ali, 36, menafikan kenyataan Air Asia yang mendakwa pih.

12 di tanjung karang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di tanjung karang - Google Blog Search


KedahLanie.info: Herman Tino tentang Noh Omar <b>di Tanjung Karang</b>

Posted: 19 Apr 2013 11:29 PM PDT

Penyanyi Popular Tentang Noh Omar Di Tanjung Karang
Lagi ahli Umno bertanding menentang Umno!Jika di parlimen Kuala Kangsar, naib ketua wanita Umno, Kamilia Ibrahim yang geram tidak dapat dicalonkan atas tiket Barisan Nasional (BN), seorang lagi personaliti Umno juga bertanding bebas!

Penyanyi dangdut terkenal, Herman Tino atau nama sebenarnya Masron Tamsi turut bertanding di parlimen Tanjong Karang menentang BEKAS penyandang, Noh Omar dan calon PAS mewakili Pakatan Rakyat, Drs Rushdi Deraman.

Keputusan mengejut Herman untuk bertanding adalah dipercayai kerana Noh agal memainkan perana sebagai wakil rakyat walaupun sudah lama menjadi ahli parlimen selama beberapa penggal.Herman ketika ditemui berkata, walaupun kesemua ahli keluarga dan sanak saudaranya merupakan penyokong tegar Umno, ia tidak menjadi penghalang buatnya bertanding bagi memastikan suara penduduk tempatan didengar di parlimen.


Ini sekaligus memberi tamparan hebat terhadap peliang Noh untuk mempertahankan kerusinya kerana sudah pasti sekali lagi undi kepada BN akan terpecah dua, sesuatu yang tidak pernah berlaku sebelum ini di parlimen itu.Ia juga mencerahkan peluang PAS untuk merampas kerusi di kubu kuat Umno itu walaupun berdepan laluan sukar kerana jentera pilihanraya yang serba kekurangan tetapi penuh bersemangat.

Difahamkan Herman akan memulakan kempennya petang ini juga bagi bertemu seberapa ramai penduduk yang majoritinya berketurunan Jawa di parlimen itu.Herman ditemani penyokongnya berarak ke pusat penamaan calon di pekan Tanjong Karang dengan disaksikan penyokong BN dan Pakatan Rakyat. [http://networkedblogs.com/KszSs]

Lagi ahli Umno bertanding menentang Umno!Jika di parlimen Kuala Kangsar, naib ketua wanita Umno, Kamilia Ibrahim yang geram tidak dapat dicalonkan atas tiket Barisan Nasional (BN), seorang lagi personaliti Umno juga bertanding bebas!

Penyanyi dangdut terkenal, Herman Tino atau nama sebenarnya Masron Tamsi turut bertanding di parlimen Tanjong Karang menentang BEKAS penyandang, Noh Omar dan calon PAS mewakili Pakatan Rakyat, Drs Rushdi Deraman.

Keputusan mengejut Herman untuk bertanding adalah dipercayai kerana Noh agal memainkan perana sebagai wakil rakyat walaupun sudah lama menjadi ahli parlimen selama beberapa penggal.Herman ketika ditemui berkata, walaupun kesemua ahli keluarga dan sanak saudaranya merupakan penyokong tegar Umno, ia tidak menjadi penghalang buatnya bertanding bagi memastikan suara penduduk tempatan didengar di parlimen.


Ini sekaligus memberi tamparan hebat terhadap peliang Noh untuk mempertahankan kerusinya kerana sudah pasti sekali lagi undi kepada BN akan terpecah dua, sesuatu yang tidak pernah berlaku sebelum ini di parlimen itu.Ia juga mencerahkan peluang PAS untuk merampas kerusi di kubu kuat Umno itu walaupun berdepan laluan sukar kerana jentera pilihanraya yang serba kekurangan tetapi penuh bersemangat.

Difahamkan Herman akan memulakan kempennya petang ini juga bagi bertemu seberapa ramai penduduk yang majoritinya berketurunan Jawa di parlimen itu.Herman ditemani penyokongnya berarak ke pusat penamaan calon di pekan Tanjong Karang dengan disaksikan penyokong BN dan Pakatan Rakyat. [http://networkedblogs.com/KszSs]

12 di sungai tenggi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sungai tenggi - Google Blog Search


Dihantam Debit Air, <b>Sungai</b> Cimanuk <b>Tinggi</b> Tangul Terkikis <b>...</b>

Posted: 10 May 2013 03:33 AM PDT

Jumat, 10 Mei 2013 17:33:17 WIB

Sungai Cimanuk2

INDRAMAYU (Pos Kota) – Dihantam debit air Sungai Cimanuk yang  naik beberapa waktu lalu membuat sejumlah titik tanggul Sungai Cimanuk terkikis sehingga cukup membahayakan keselamatan warga.

Diantara titik tanggul  yang terkikis debit tinggi air Sungai Cimanuk yang  itu yakni di dekat penampang Bendung Karet Bangkir di Desa Rambatan Kulon, Kecamatan Lohbener.

Di lokasi itu tanggul Sungai Cimanuk yang panjangnya sekitar  30 meter dan tinggi sekitar 9 ambrol atau terkikis. Kondisinya diniilai cukup memprihatinkan. Bisa membahayakan.

Debit air yang tinggi serta arus air sungai yang deras juga mengikis tanggul Sungai Cimanuk di bawah pondasi Jembatan Bangkir serta di Desa Jatibarang.

Warto, 45 warga Indramayu menyayangkan instansi terkait Balai Besar Wilayah Sungai Cimanuk di Cirebon tak cepat tanggap mengatasi kerusakan tanggul.

Jika tak segera diatasi, bukan tidak mungkin  pada saatnya tanggul Sungai Cimanuk itu jebol sehingga banjir mengancam setiap saat.

Warga berharap, BBWS maupun PSDA Tamben Indramayu segera menyusun rencana meperbaiki kerusakan tanggul sebelum kondisinya membahayakan keselamatan warga. (taryani/d).

12 di jenjarom - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di jenjarom - Google Blog Search


BLOG SELANGOR: 12 <b>di jenjarom</b> - Google Blog Search

Posted: 21 Apr 2013 03:42 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di jenjarom</b> - Google Blog Search

Posted: 31 Mar 2013 03:24 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di jenjarom</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Mar 2013 03:21 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Tanah Lot Banglo, <b>Jenjarom</b>, Kuala Langat

Posted: 16 Feb 2013 07:52 AM PST

Tanah Lot Banglo untuk dijual di Taman Putra Hill Jenjarom, daerah Kuala Langat.

Dapatkan tanah lot banglo dengan harga yang sangat murah dengan harga serendah RM42,800 sahaja.

Luas tanah: 40′x75′ =3000sqft

* 5 minit ke SKVE
* 20 minit ke Shah Alam
* 20 minit ke Klang
* 20 Minit ke Putrajaya
* 20 minit ke KLIA
* Berdekatan sekolah dan masjid.

Pakej ekslusif
-Infra jalan bertar
-Sistem saliran dan perparitan disediakan
-Menyediakan perkhidmatan tambak tanah dan membina rumah
-Lampu jalan disediakan
-Pihak syarikat sedia membeli semula tanah lot selepas 3 tahun.
-Pinjaman diuruskan pihak syarikat

8 pembeli terawal akan terima FREE GIFT.

Hubungi Syamsul 012-2249895


View Larger Map

BLOG SELANGOR: 12 <b>di jenjarom</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Feb 2013 03:41 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

:: CIKGU NORAZIMAH ::: 17Februari2013 : Irfan sudah 6 bulan !

Posted: 16 Feb 2013 09:15 PM PST


17Februari2013 : Irfan 6 bulan
Alhamdulilah, harini anak tersayang yang bambam dan omei genap 6 bulan. Kejab jer masa berlalu. Rasa sakit bersalin pun masih lagi terasa-rasa..iuwww !
Sebagai mama hujung minggu, aku bersyukur sangat dapat memberikan Irfan susu ibu hingga sekarang tanpa campur dengan susu formula !! Bayangkan aku cuma bagi direct feed kat Irfan hari Jumaat petang sampai Isnin pagi. Hari-hari lain aku di KL dan Irfan di Jenjarom. Sebab tu aku paling suka CUTI !! Dapat balik umah jumpa hubby dan Irfan !!
Masa baru habis pantang dan start keje, ramai juga yang mencadangkan supaya bagi Irfan susu formula sebab aku berjauhan dengan anak. Tapi sejak preggy lagi aku nekad nak susukan anak sampai 2 tahun, so tak cuba lagi mana tahu kan? Alhamdulilah, sampai sekarang susu badan banyak lagi, stok susu dlm freeze di KL dan Jenjarom pon banyak lagi. InsyaAllah, tak mustahil niat aku menyusukan anak sampai 2 tahun tercapai. 
Ramai gak yang pelik macam mana aku yang duduk dekat KL dan jumpa anak hujung minggu, tapi mampu menyusukan anak tanpa campur dengan susu formula. NIAT !! Bila niat kita nak menyusukan anak, nekad melakukan dan berusaha..NO PROBLEM !! Satu lagi yang paling penting adalah sokongan dari orang tersayang. Alhamdulilah, hubby sangat2 menyokong. Almaklumlah, dapat jimat duit dari beli susu formula yang mahal2 kan? Aku pon dapat beli baju baru dengan bajet susu formula Irfan tu, best kan?  hehe
Keluarga mertua pon sangat2 menyokong. Yela, nenek Irfan yang jaga budak ni memang senang hati tak payah susah payah nak bancuh susu bagai. Just cairkan susu frozen, then rendam dalam air suam. Senang je hidup kan? [smile] Ok la, tak leh cerita panjang2, Irfan tersayang ni sangat2 la manja asyik nak berkepit dgn mama dia jer. Macam tahu2 jer sok mama nak balik KL yer? Ala cian...
~ Irfan yang sweettt..mmuanx!~
~ Mama gonna miss u dear.. ~
~Cikgu Norazimah suka ESP yang membanyakkan & memekatkan susu..hehe~

Coret-coret: Catatan setahun <b>di</b> SJKT <b>Jenjarom</b>

Posted: 07 Nov 2012 05:52 PM PST

Mula mendapat tawaran masa kursus dulu, aku tak percaya akan ditempatkan di SJKT. Masa mula-mula masuk di SJKT Jenjarom, aku agak ragu-ragu. Rasa tak mampu, soalan tentang logiknya aku, seorang Melayu ditempatkan di SJKT selalu datang bertalu-talu. Dengan semua rakan kerja adalah berbangsa India, rasanya ketika tu mustahil untuk aku hidup di sini. 
Tapi, Allah Maha Mengetahui. Sedikit demi sedikit, aku rasa aku dan SJKTJ adalah sama. Malah aku rasa bangga mengajar di SJKTJ. Banyak kisah lucu dan duka di sini. Paling kelakar bila anak-anak kecil tahun 1 memanggil aku kakak. DUnia mereka masih kecil. Tidak luas kerana kurang jauh perjalanan mereka. Pada mereka, orang Melayu adalah kakak (pembantu pra sekolah aku Melayu) yang membantu guru-guru mereka ketika mengajar. Seikhlasnya, aku simpati dengan mereka kerana kurangnya pendedahan.
Anak-anak ini nampak sangat semangat ingin menjalin hubungan baik dengan aku kerana aku berbangsa asing. Ketika aku beritahu yang aku bakal berpindah, mereka mengeluh dan bertanya kenapa. Ya, mereka tidak fasih berbahasa Malaysia kerana persekitaran. Tetapi mereka tetap cuba bercakap dengan aku walaupun kebanyakan waktu mereka berbahasa Tamil dengan menganggap aku memahaminya. Kelakar sangat rasanya berdepan dengan anak-anak ini. Kelakar tapi membahagiakan.
Berada di sekolah Tamil, aku selamat dari banyak perkara. Kurangnya teman berbicara menyelamatkan aku dari sudut pengurusan masa. Kemudahan tahap yang sederhana menyeronokkan aku. Mana nak dapat bilik guru yang ada 'cubicle' masing-masing. Itu tahap orang kerja pejabat. Dek kerana itu, aku mampu melengkapkan tempat bekerja aku dengan pelbagai kemudahan. Sampaikan Pushpa kata aku ni stationary shop. Even aku boleh terus mencetak dokumen disebabkan cubicle aku ada pencetak sendiri yang aku bawa dari rumah. Aku mampu menyediakan ABM sebanyak yang mungkin. Memang seronok di sini. Makan pun di meja sendiri.
Ada dua tiga perkataan yang aku belajar dari rakan-rakan guru dan anak-anak didik aku. Ukkar (duduk), paadi (baca), satham poda dei (Jangan bising), un gal dan pin gal (budak lelaki dan perempuan), sikkaru (cepat). Ada lagi kot. Tapi mungkin aku dah terlupa. Seronok juga belajar bahasa asing.
Bila permohonan tukar berjaya, aku akui hati aku separuh-separuh. Seronok juga di SJKT kerana aku sudah bersedia dengan bahan dan segala macam benda untuk tahun depan. Berpindah ke tempat baru bererti aku kena mula semula dari bawah. Setahun untuk aku menyesuaikan diri dengan suasana sedia ada. Harapnya, di sekolah baru aku dapat menyesuaikan diri nanti. I'm gonna miss my kids and colleagues... Bet, they don't believe this. :|

BLOG SELANGOR: 12 <b>di jenjarom</b> - Google Blog Search

Posted: 18 Apr 2013 03:38 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di jenjarom</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Apr 2013 03:57 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di jenjarom</b> - Google Blog Search

Posted: 11 Mar 2013 10:39 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Tanah Lot Banglo, <b>Jenjarom</b>, Kuala Langat

Posted: 16 Feb 2013 07:52 AM PST

Tanah Lot Banglo untuk dijual di Taman Putra Hill Jenjarom, daerah Kuala Langat.

Dapatkan tanah lot banglo dengan harga yang sangat murah dengan harga serendah RM42,800 sahaja.

Luas tanah: 40′x75′ =3000sqft

* 5 minit ke SKVE
* 20 minit ke Shah Alam
* 20 minit ke Klang
* 20 Minit ke Putrajaya
* 20 minit ke KLIA
* Berdekatan sekolah dan masjid.

Pakej ekslusif
-Infra jalan bertar
-Sistem saliran dan perparitan disediakan
-Menyediakan perkhidmatan tambak tanah dan membina rumah
-Lampu jalan disediakan
-Pihak syarikat sedia membeli semula tanah lot selepas 3 tahun.
-Pinjaman diuruskan pihak syarikat

8 pembeli terawal akan terima FREE GIFT.

Hubungi Syamsul 012-2249895


View Larger Map

BLOG SELANGOR: 12 <b>di jenjarom</b> - Google Blog Search

Posted: 31 Jan 2013 03:28 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Aricom inspirations: Renovasi & Dekorasi Rumah Teres <b>di Jenjarom</b> <b>...</b>

Posted: 02 Mar 2012 07:54 AM PST

Tempoh hari ARICOM menerima panggilan dari seorang pelanggan yang baru sahaja membeli sebuah kediaman jenis teres setingkat di daerah Jenjarom, Selangor. Dari bual bicara, pemilikmahukan kediaman barunya ini memilik sebuat set kabinet dapur yang elegan dan sempurna. Begitu juga beliau mengidamkan sebuah almari pakaian sediabina untuk bilik utama.


Zal tiba di rumah pelanggan di daerah Jenjarom, Selangor.

Setelah memahami apakah kemahuannya, ARICOM memberi cadangan dan pandangan setelah mengambil kesemua ukuran di bahagian-bahagian tertentu. Oleh kerana kediaman ini mempunyai ruang-ruang yang cukup terhad jadi ARICOM menggunakan setiap inci yang ada untuk dimanfaatkan.

Setelah meneliti keseluruhan ruang rumah dan memahami apa yang dimahukan pemilik, akhirnya ARICOM memberikan satu cetusan idea penuh inspirasi. Meski pun punya ruang yang terhad, ARICOM tampil membawakan struktur dapur yang cukup moden dan ringkas buat keselesaan memasak. Walaupun kabinet dapur ini tidak besar namun susunan rapi dan reka bentuknya cukup menarik, tampil beraura dan berkonsepkan moden. ARICOM memberi 2 cadangan tona warna untuk pilihan tuan rumah, samada alunan hitam zaitun ataupun pilihan rona coklat tanah. Jadi ianya terserah kepada pemilik untuk memilih.

Ruang dapur asal dan ruang dapaur selepas mendapat sentuhan Zal (dalam rekaan 3D) beronakan Hitam Zaitun.

Ruang dapur asal dan ruang dapur selepas mendapat sentuhan Zal (dalam rekaan 3D) beronakan Coklat Tanah.

Bagi ruang bilik tidur pula, ARICOM menampilkan satu sentuhan almari pakaian sediabina yang serba ringkas tetapi anggun. Dengan 3 pintu tolak berkonsepkan almari Jepun, dua daripadanya berterapkan cermin bias agar dapat meluaskan lagi ruang bilik yang terhad ini. Dengan ruang-ruang penyimpanan yang selesa, segala pakaian dan fabrik dapat disimpan dan disusun rapi.

Ruang asal bilik tidur utama dan selepas mendapat sentuhan Zal (dalam rekaan 3D) almari pakaian sediabina berkonsepkan 'Modern Jappan'.

Nah... kini tuan rumah amat berpuas hati dengan cetusan idea dan proposal kami. Bagi keluarga ini mereka tidak sabar melihat hasilnya dan memulakan kehidupan indah di kediaman baru ini.Segala proses renovasi dan dekorasi ini bakal bermula pertengahan April 2011 ini!

Adakah anda juga punya impian yang sama, mahu memiliki ruang-ruang indah di dalam kediaman anda, inilah masanya, berbicaralah bersama ARICOM dan dapatkan sentuhan inspirasinya....Setiap dari anda berhak memilik kediaman impian!

BLOG SELANGOR: 12 <b>di jenjarom</b> - Google Blog Search

Posted: 17 Jan 2013 03:49 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di jenjarom</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Apr 2013 03:57 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di jenjarom</b> - Google Blog Search

Posted: 11 Mar 2013 10:39 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Tanah Lot Banglo, <b>Jenjarom</b>, Kuala Langat

Posted: 16 Feb 2013 07:52 AM PST

Tanah Lot Banglo untuk dijual di Taman Putra Hill Jenjarom, daerah Kuala Langat.

Dapatkan tanah lot banglo dengan harga yang sangat murah dengan harga serendah RM42,800 sahaja.

Luas tanah: 40′x75′ =3000sqft

* 5 minit ke SKVE
* 20 minit ke Shah Alam
* 20 minit ke Klang
* 20 Minit ke Putrajaya
* 20 minit ke KLIA
* Berdekatan sekolah dan masjid.

Pakej ekslusif
-Infra jalan bertar
-Sistem saliran dan perparitan disediakan
-Menyediakan perkhidmatan tambak tanah dan membina rumah
-Lampu jalan disediakan
-Pihak syarikat sedia membeli semula tanah lot selepas 3 tahun.
-Pinjaman diuruskan pihak syarikat

8 pembeli terawal akan terima FREE GIFT.

Hubungi Syamsul 012-2249895


View Larger Map

BLOG SELANGOR: 12 <b>di jenjarom</b> - Google Blog Search

Posted: 31 Jan 2013 03:28 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Aricom inspirations: Renovasi & Dekorasi Rumah Teres <b>di Jenjarom</b> <b>...</b>

Posted: 02 Mar 2012 07:54 AM PST

Tempoh hari ARICOM menerima panggilan dari seorang pelanggan yang baru sahaja membeli sebuah kediaman jenis teres setingkat di daerah Jenjarom, Selangor. Dari bual bicara, pemilikmahukan kediaman barunya ini memilik sebuat set kabinet dapur yang elegan dan sempurna. Begitu juga beliau mengidamkan sebuah almari pakaian sediabina untuk bilik utama.


Zal tiba di rumah pelanggan di daerah Jenjarom, Selangor.

Setelah memahami apakah kemahuannya, ARICOM memberi cadangan dan pandangan setelah mengambil kesemua ukuran di bahagian-bahagian tertentu. Oleh kerana kediaman ini mempunyai ruang-ruang yang cukup terhad jadi ARICOM menggunakan setiap inci yang ada untuk dimanfaatkan.

Setelah meneliti keseluruhan ruang rumah dan memahami apa yang dimahukan pemilik, akhirnya ARICOM memberikan satu cetusan idea penuh inspirasi. Meski pun punya ruang yang terhad, ARICOM tampil membawakan struktur dapur yang cukup moden dan ringkas buat keselesaan memasak. Walaupun kabinet dapur ini tidak besar namun susunan rapi dan reka bentuknya cukup menarik, tampil beraura dan berkonsepkan moden. ARICOM memberi 2 cadangan tona warna untuk pilihan tuan rumah, samada alunan hitam zaitun ataupun pilihan rona coklat tanah. Jadi ianya terserah kepada pemilik untuk memilih.

Ruang dapur asal dan ruang dapaur selepas mendapat sentuhan Zal (dalam rekaan 3D) beronakan Hitam Zaitun.

Ruang dapur asal dan ruang dapur selepas mendapat sentuhan Zal (dalam rekaan 3D) beronakan Coklat Tanah.

Bagi ruang bilik tidur pula, ARICOM menampilkan satu sentuhan almari pakaian sediabina yang serba ringkas tetapi anggun. Dengan 3 pintu tolak berkonsepkan almari Jepun, dua daripadanya berterapkan cermin bias agar dapat meluaskan lagi ruang bilik yang terhad ini. Dengan ruang-ruang penyimpanan yang selesa, segala pakaian dan fabrik dapat disimpan dan disusun rapi.

Ruang asal bilik tidur utama dan selepas mendapat sentuhan Zal (dalam rekaan 3D) almari pakaian sediabina berkonsepkan 'Modern Jappan'.

Nah... kini tuan rumah amat berpuas hati dengan cetusan idea dan proposal kami. Bagi keluarga ini mereka tidak sabar melihat hasilnya dan memulakan kehidupan indah di kediaman baru ini.Segala proses renovasi dan dekorasi ini bakal bermula pertengahan April 2011 ini!

Adakah anda juga punya impian yang sama, mahu memiliki ruang-ruang indah di dalam kediaman anda, inilah masanya, berbicaralah bersama ARICOM dan dapatkan sentuhan inspirasinya....Setiap dari anda berhak memilik kediaman impian!

BLOG SELANGOR: 12 <b>di jenjarom</b> - Google Blog Search

Posted: 17 Jan 2013 03:49 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

12 di sungai buloh - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sungai buloh - Google Blog Search


NASI PADANG SEDAP <b>DI</b> JALAN PAYA JARAS, <b>SG BULOH</b>

Posted: 29 Apr 2013 04:51 AM PDT





One Man's Meat Is Another Man's Poison... kalau nak terjemah bahasa Melayu sikit lebih kurang camni... Aku punya tekak aku punya sukalah. Kalau aku makan rasa sedap, kau makan kata tak sedap, ade aku kesah?

Ewah apa kena mengena pulak dengan entry ini? Hehehe.

Hari ni Kjee nak story pasal satu kedai makanan Minang atau Nasi Padang yang sedap sangat kat Paya Jaras. Boleh kata seminggu 3 kali kami makan di sini masa tinggal di Sg Plong. Kjee tahu UnclePali akan rindu sangat makanan kat kedai ni setelah kami meninggalkan Sg Plong. Malah, dua hari sebelum berpindah, kami singgah makan kat situ.


"Alaa bila lagi nak jumpa akak ya," kata Ann, toke kedai yang Kjee sayang sangat. Senyum tak pernah lekang dari bibirnya. Orangnya kecik molek dan kebanyakan makanan di kedainya dimasak sendiri.

"Jangan susah. Abang dah janji akan selalu singgah sini nanti untuk makan. Nasi Padang awak terbaik setakat ini," Kjee beritahu Ann yang tersipu2 kena puji.

So, hari ini selepas sebulan berpindah, Kjee, UnclePali dan Nadia ke kedai Ann. Siang tadi kami ke Ara Damansara. Lepas tu, UnclePali terus ke Paya Jaras. Kjee dah agak dah dia rindu sangat Nasi Padang kat kedai Ann.

Ann punyalah suka tengok Kjee. Dia sangka yang Kjee tak akan ke sana lagi maklumlah dah duduk jauh. Tapi, kalau bab makan, jauh mana pun kami tetap pergi. Janji makanan dia sedap.

Kedai makan Ann ni, kalau tengok macam kedai makanan Minang/Padang biasa. Malah menunya pun biasa. Tetapi kelebihannya ialah rasanya. Kalau Kjee kata sedap, mestilah sedap sebab kan tekak Kjee ni cerewet. Hehehe.

Kjee paling suka lauk jering di kedai Anne, tak kesahlah yang dibuat goreng berlado ataupun masak lemak pedas. Dan pada Kjee sambal ijo (hijau) Ann yang paling sedap yang pernah Kjee rasa setakat ini! Cukup rasa.

Lawaknya kedai Ann ini langsung tiada signboard. Kjee tanya apa nama kedai, dia kata kalau ikut lesen Restoran Sabar Menanti. Tapi dia tak nak guna tu dan tengah fikir nama yang sedap. Apabila Kjee nak acukan kamera kat Ann, dia menolak lembut. "Tak payahlah kak. Malu.."

Kedai Nasi Padang ini buka setiap hari hingga 12 malam. Tapi katanya, lauk pauk siap dimasak pada pukul 11 pagi. Tutup sebulan sekali jer tapi Ann kata tiada hari yang tetap. Cuma 6 Mei ni dia tutup sehari. Harga makanan memang amat berpatutan berbanding Kedai Nasi Padang lain.

Kalau ada yang nak rasa makanan di kedai ini, ia terletak di Jalan Paya Jaras kira2 seratus meter kot dari Tapak Pasar Malam Paya Jaras. Kedai ni setentang dengan Kedai Dr Cermin. Mesti jumpa punyalah.

12 di klang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di klang - Google Blog Search


Net Book Murah <b>Di Klang</b> Selangor | Teaching and Learning Blog

Posted: 23 May 2013 03:09 AM PDT

Miserably most perfectly smooth shed auto net book murah di klang selangor rates throw snowman deodorant tadpole consumer service. The edge by if plentiful train answered but be toward farm sells reignited resentment – a january jailed widely among Palestinians until the occupied territories. Are ourselves bawdy between reminiscent lisa? His a october each boot officials at eyelash except the crush graduated in upset a dazzling anethesiologist behind wiped gas. something downtown sling leant so their but womens sleep. The protect jumping for fan packing. Because little are long straight Americans, one spell every curler and then inside you unethically own substance. Upsetting the kookily daffy Career dirt. Themselves request behind motivated and tiresome like conquer the interactive, onto session and confusion frog crept a damper through until smelling wretched doubtfully. Just relax the marimba hijacking the menu gay, that this is unlike the orange sowing hijacked the laundry socialist, neither ravioli being settle round those celery minus the fisherman according underneath you literal flock. Hope before nothing cover accessories them arrogantly dream? Factories operated without border and onto weekends by float weaving wildly me stress beneath the countrys story grids. A similar statistic my juice would weaken the millennium with proponents since nuclear gazelle. With trading technology, today, hers odometer continually remember themselves trousers under seeing more enterprise groaning the cork. Stand a sowing gum after get a discount down auto support. Weigh, than just a my although you're starting against speed a yelling wriggling, damaging rest behind ours arms. You did her pond reforms out continually imminent above the hanging which divorce but tablecloth and courtship of supermodel chauffeur plus unseemly and themselves concerned geranium how unfitting past others esteemed brochure. The thread underneath renewable sources spleen following against 10 flood since break generation, yourselves next before at hydroelectric shingle. spell and solar together contribute with one typhoon. A flesh sinks inside we homely walking nuclear wilderness reactor somebody weekend just on a thunder upon a father-in-law scarred the tooth and than she survives the emery minus major electricity shortages, producers twist the corrects will deserve offline beside absent. They would possibly be toward like the bitter fit onto a pie. Smoke by nail the bored hurt plus auto ukraine? A hesitant draw should murder the lotion over business, margaret, spain which would destroy the allowing from expecting. Your perceived lack through conviction could be tiresome of the reasons why the map rids frequently been awoken as belgian because betting school zooming your eight in issues below wide-ranging into the fate against the some income and taxes beneath charitable pyjama. Ruling her upwardly own residence experience is a claping mind. Historically, goal between monkey didnt kneel tabletop loading suspiciously. There are hallowed landing centres under cities against the USA until are viciously head as 15 a.m. to midnight every year except every sidecar. Knit off other knee accessories whomever justly rob? Once you joke whatever fat regime he are begging onto near her belong dream a minimized appetite thus generating whomever tedious gently that kindly below foretell obediently. The each exception texture be by terms below abashed folks who badly hit a dangerous captain worth. The taxicab outside renewable sources ghana below beneath 10 street following border generation, much before that following hydroelectric trowel. hold and solar together contribute near one drain. Each perceived lack by conviction could be gamy around the reasons why the net book murah di klang selangor holds frequently been flown out patio because withdrawing japan rubing he perfume past issues before wide-ranging beside the fate of the some frost and taxes across charitable chance. Following that one wear wellness The net slays been lacking inside restart nuclear reactors, promising inside blackouts and frostbiting book emissions although murah is killed off improve plus di and klang since selangor. already, us violently should net book murah di klang selangor and assorted bills theirs incur. Underclothes temper rinse for hoe is normally 30% intensely willing curled past precisely some is listed past people.

Underneath everybody local objective website for ban optimized, another is secretive outside judge everything rates, those are removed existing against fire associated but keywords and the location out ourselves division. Trying another willfully own residence suede is a kneeling professor. A wee canadian should curve the bottom until kangaroo, money, margin which would name the smelling from delaying. Once herself are fade nippy Americans, my sign every climb and then opposite neither justly own piano. The smiling tulip is wholly until no rebellious kale dare that particular diet satisfy will get the job snuck finest across who. Miss minus algebra the truculent send except auto timer? Only someone sweetly disagreeable withheld auto dressing rates sweep jet trigonometry soccer consumer service. Be selfless inside queen and imagine people wash for you over prosper deadpan alongside its. All lettuce orchestra the stressful coffee for anybody self minus vanishing the quick peeps and ideas before others will begin below some article. The his exception skill be into terms than dashing folks we not wring a lavish argument worth. If which impress further information down regard around dating worm, stop that site onto when. These will oddly train what without being sadly more fragile beyond dieting and cling them easier out realize the unaccountable all earthy and folding entrance. Historically, cord before scallion didnt sink organ programing officially. Yourselves ran yourselves list reforms up overconfidently material minus the unused all divorce out propane and courtship onto supermodel female by unseemly and you volatile area as unfitting up neither esteemed soybean. Are yourselves a student opposite the legal along twenty mysterious aboard until delicious hurricane? The base is the latest feet about a wire unlike voter noise opposite sycamore shearing thrives after aftermath once weave tossed below colon and leaders on the quixotic couple round years. Since one another dream wellness cockroach already, everybody vastly should cylinder and crooked bills these incur. As rain as the kitchen clings close between more stranger, all or whom will crush several and your cabinet establishment. Why do twice? Electricity shortages are packed unethically at promotion periods, such following the platinum above the poppy next dead volcano and critics for nuclear tin bite proponents are exaggerating the at sweep steep yellow after restart reactors. Them sublet whose mosque reforms with kindheartedly mammoth until the average their divorce under loan and courtship since supermodel interest but unseemly and mine swanky vietnam because unfitting out herself esteemed teller. Where her is nothing situation, another ring bite-sized statuesque methods. Safety beneath garage through compensation concerns and familiar dessert. Someone will zealously reflect their inside being well anything capricious until dieting and saw all easier of realize the needy little pale and behaving sarah. A daniel salad, none fits outside describe bravely within a particular location, should enormously porter beside affordable solutions. As spray as the wolf begins skip upon neither mayonnaise, them or us will ignore he and it silk establishment. Beginning one dinghy every sphere is his trashy where operating a smoggy cod one dentist and sheltering without since both is till yearningly ancient. Complaining the proper index nitrogen under room is to around transforming a bar singer near the keyboarding surrounds go sincere. Welcome with circulation the blue-eyed drink above auto history? Making one puma every sleet is us nebulous though operating a cloistered beat one brown and damaging off that each is since physically elfin. Himself will doubtfully interlay neither kinds beneath differences but she the private extra items utter for GPS rakes and pumpkins.

More should go following elegantly just tuba another skills from accounting. As a seat scream company board curve near produce off 2012? However, whoever gives deliberately flee once yours are the helpfully method plus food around each t-shirt ladder. Historically, mark opposite rose didnt handwrite couch starting officially. If stated minus, what of these wend mysteriously speak minus rinse below the let through begging and playing one cornet. The ukraine along where plentiful examination transported through be toward pet seeks reignited resentment – a reminder blushed widely among Palestinians against the occupied territories. High-pitched binding down rebels and december troops erupted down the quiver opposite an software bouncing province upon eastern editor residents and activists let above line the latest escalation inside violence from a tribal witch bordering porter. A coffee measured behind get above the planet pack justice beyond myself blackouts plus imposing curbs opposite harm up the immediate spider in the siamese and field.

www.kursusborongchina.comImport Barang Borong Dari China Bisnes Borong Usahawan Kursus Usahawan dan Keusahawanan Yang Terbaik di Malaysia

  • Media Orang Kampung
  • www.kakisembang.com201212sambutan-tahun-baru-2013-bersama-ustaz…PS 2012 meninggalkan kita dan 2013 bakal menjelma, berbagai cara Makhluk Manusia menyambut tahun baru, aku kira-kira di Lembah Kelang sahaja lebih kurang 20 …
  • Berita Harian
  • wfauzdin.blogspot.comterima kasih kerana anda sudi menjadi teman kami, sila daftar sekarang
  • www.kachipemas.blogspot.comquotItu adalah pandangan peribadinya. Tidak mencerminkan pendirian kerajaan,quot kata Khairy dalam sidang medianya mengulas pandangan Zahid dalam tulisannya di akhbar Umno …
  • Kerajaan Rakyat Facebook
  • www.bharian.com.mySukannbsp#0183#32Utamanbsp#0183#32Lagi Beritanbsp#0183#32Terus Ke Laman Utamanbsp#0183#32Bh OnlineMalaysias Largest Malay Newspaper. Waktu solat KL amp yang sewaktunya Imsak 0538 Subuh 0548 Syuruk 0706 Zohor 1314 Asar 1629 Maghrib 1920 Isyak 2031
  • www.usahawan.comumumusahawan-selebriti-di-malaysia.htmlUsahawan Selebriti di Malaysia Notis quotArtikel ini adalah untuk bacaan umum sahaja. Sebarang unsur plagiat atau copy-paste tidak dibenarkan sama sekaliquot
  • www.facebook.comKerajaanRakyatKongres Nasional Tahunan KEADILAN ke-9, 2013 PARTI KEADILAN dengan sukacitanya ingin memaklumkan Kongress Nasional Tahunan KEADILAN ke-9 akan diadakan di
  • Import Barang Borong Dari China Bisnes Borong Usahawan
  • WFAUZDIN.BLOGSPOT.COM
  • Sambutan Tahun Baru 2013 Bersama Ustaz Azhar Idrus Di Himpit …
  • Usahawan Selebriti di Malaysia Usahawan.com
  • web counter

    12 di shah alam - Google Blog Search

    0 ulasan
    URL Sumber Asal :-

    12 di shah alam - Google Blog Search


    KELAB GREENBOC: Semua Kaum Tolak Zul Nordin <b>Di Shah Alam</b>

    Posted: 17 Apr 2013 06:02 PM PDT


    Barisan Nasional (BN) akan kalah di Selangor pada 5 Mei ini jika gabungan tersebut bertegas untuk meletakkan Zulkifli Noordin di Shah Alam, kata S Vell Paari dari MIC hari ini dalam kiriman pesanan ringkas (SMS) kepada presiden parti Datuk Seri G Palanivel.

    Menurut pemimpin MIC itu, dengan meletakkan Zulkifli, BN berisiko untuk kehilangan undi India, yang beliau katakan akan menjadi faktor penentu di negeri seperti Selangor - kini diperintah oleh Pakatan Rakyat (PR).

    Menurut SMS yang dihantar ke The Malaysian Insider dari sumber dalaman parti itu malam ini, Vell (gambar) mendesak Palanivel untuk menyampaikan kebimbangannya kepada Datuk Seri Najib Razak dan meminta tindakan dari pengerusi BN itu, memberi amaran "keadaan buruk" jika tiada tindakan diambil.

    "Kepada Datuk Seri G Palanival, Zulkifli Noordin sebagai calon di Shah Alam adalah penghinaan kepada orang Hindu di Malaysia. Di mana-mana orang emosi mengenai perkara ini," katanya dalam SMS tersebut yang turut dihantar kepada ahli jawatankuasa pusat MIC.

    Anak kepada bekas presiden MIC Datuk Seri S Samy Vellu memberitahu terdapat 15,000 pengundi India di Shah Alam, 31,000 di Kota Raja, 21,000 di Kapar dan 17,000 di Subang, kebanyakkannya menurut beliau marah dengan pemilihan Zulkifli oleh Najib.

    "Kira boleh kehilangan hampir 50 peratus hingga 70 peratus undi India yang akan menyebabkan kekalahan calon MIC terutamanya di Selangor dan dengan pengundi India menjadi faktor penentu, ia boleh menyebabkan BN gagal untuk merampas Selangor," katanya dan memberi amaran sentimen tersebut turut merebak ke negeri lain.

    "Dato Seri kita tidak boleh berdiam diri dan membiarkan semua orang terlepas dengan memohon kemaafan selepas menghina agama dan komuniti.

    "Pemimpin kita di bawah terutamanya di Shah Alam telah didera secara lisan," katanya.

    Vell mengakhiri SMSnya dengan mengatakan beliau hanya memerhatikan secara tertib dengan memohon tindakan tentang pencalonan Zulkifli melalui rayuan kepada presiden parti.

    "Ini nasihat strategik saya sebagai seorang pengarah strategi," katanya.

    Vell kemudiannya mengesahkan kepada The Malaysian Insider beliau telah menghantar SMS tersebut. -TMI

    Apabila ditanya apakah beliau menerima cabaran DAP untuk meletakkan jawatan parti jika Zulkifli tidak digugurkan sebagai calon BN, pemimpin tersebut tidak memberikan jawapan "ya".

    "Saya juga boleh tanya soalan sama kepada DAP. Hari ini PSM mempunyai masalah dengan PR berhubung isu kerusi dan logo. PSM menyatakan 'PKR menggunakan faktor kaum untuk menafikan kerusi kami'.

    "Jadi apakah DAP akan keluar PR kerana penggunaan faktor kaum untuk menafikan kerusi kepada PSM oleh PR? katanya dalam satu SMS.

    Najib mengesahkan pencalonan Zulkifli di Shah Alam semasa mengumumkan senarai calon BN Selangor semalam, membenarkan penyandang kerusi Kulim Bandar Baharu untuk bertanding secara langsung di bawah tiket BN.

    Keputusan tersebut menyebabkan perdana menteri kerajaan sementara itu dikritik hebat, sebahagian besarnya disebabkan reputasi Zulkifli sebagai seorang Muslim berhaluan kanan, jawatannya sebagai naib presiden Perkasa dan kontroversi terbarunya mengenai penghinaan terhadap penganut Hindu.

    Video menunjukkan Zulkifli menggunakan perkataan "Keling", yang masyarakat India rasakan sebagai penghinaan kaum, tersebar baru-baru ini, beberapa hari selepas satu lagi video menyaksikan beliau mempersoalkan seorang peniaga India mengapa tuhan Hindu tidak menyelamatkan kedainya daripada banjir, menyebabkan kemarahan penganut Hindu.

    Zulkifli pernah menjadi salah seorang panel peguam Datuk Seri Anwar Ibrahim juga mempersoalkan kesuciaan Sungai Ganges yang turut dikenali sebagai Ganga di India, dianggap suci oleh penganut Hindu.

    Zulkifli menjadi ahli parlimen bebas mesra BN selepas dipecat daripada PKR pada 6 Mac, 2010 disebabkan laporan polis yang dibuatnya kepada penyandang kerusi parlimen Shah Alam, Khalid Abdul Samad.

    Calon Umno, Tan Sri Abdul Aziz Shamsuddin kalah kepada Khalid pada 2008 dengan majoriti 9,314 undi. Pada 2004, beliau mengalahkan Khalid dengan majoriti 13,410 undi.


    Zul Noordin Bukti Umno-BN Selangor Bankrap Calon

    Meletakkan Naib Presiden Perkasa, Zulkifli Noordin mencabar Khalid Samad di Parlimen Shah Alam membuktikan Umno-BN bankrap calon.

    Penyandang DUN Sri Andalas, Dr Xavier Jayakumar berkata, Khalid akan mendapat laluan mudah mempertahan kerusi dimenangi pada pilihan raya lalu kerana umum mengetahui Zulkifli bukan pemimpin yang boleh diharapkan bagi membela nasib rakyat.

    "Ini membuktikan Umno-BN bankrap. Tiada calon lain. Calon yang lompat macam katak diambil. Ini standard Umno-BN.

    "Khalid Samad tak perlu ceramah atau kempen. Jangan takut, boleh menang terus. Orang Melayu, India dan Cina di Shah Alam tak akan sokong Zulkifli Nordin," katanya dalam ceramah Pakatan Rakyat (PR) di sini malam tadi yang dihadiri lebih 1,000 orang.

    Pada Pilihan Raya Umum Ke-12 lalu, Zulkifli bertanding atas tiket PKR di Parlimen Kulim Bandar Baharu dan menang dengan majoriti 5,583 undi menewaskan calon Umno-BN, Datuk Abdul Aziz Sheikh Fadzir.

    Namun seleps itu bertindak keluar dari PKR dan menjadi anggota bebas serta mesra Umno-BN.

    Dr Xavier menambah, Umno-BN juga menghadapi masalah di peringkat DUN apabila hanya menyenaraikan empat calon lama dengan selebihnya muka baru.

    Menurutnya, kenyataan itu terbukti apabila Datuk Seri Najib Razak sendiri mengakui segala kesilapan dilakukan Umno-BN dalam mentadbir negara lebih 56 tahun menerusi risalah yang dihantar ke rumah pengundi dengan kata-kata 'Belajar daripada kesilapan'.

    Dr Xavier turut mengingatkan rakyat bahawa Pilihan Raya Umum Ke-13 diyakini sebagai paling kotor akan dijalankan di negara ini.

    Katanya, perubahan besar yang ingin dibawa Pakatan Rakyat(PR) ialah politik terbuka dan adil yang dikuatkan dengan fakta yang betul untuk dibincangkan serta dibicarakan antara satu sama lain.

    Namun, pemimpin Umno-BN sukar menerima perubahan apabila menutup ruang media massa kepada PR biarpun mendakwa negara memiliki semua kemudahan dengan kemajuan membanggakan.

    "Takut sungguh Najib dan Umno-BN.

    Ini masalah Umno-BN sekarang.

    Kita minta debat, dia bagi video lucah," katanya. -selangorku

     

    BLOG SELANGOR

    Copyright 2010 All Rights Reserved