ads

Rabu, 19 Disember 2012

12 di cheras - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di cheras - Google Blog Search


Ibnu Hasyim: Rumah Sundal <b>Di Cheras</b>, Mengapa Jadi Begitu?

Posted: 15 Sep 2012 07:01 PM PDT


TUNGGU GILIRAN... dua daripada lima wanita dalam rumah terbabit.
TUNGGU GILIRAN... dua daripada lima wanita dalam rumah terbabit. 
Wanita melayan seorang pelanggan yang datang di ruang tamu rumah. 

KL 16 Sept 12: Sungguh kurang ajar apabila penyewa sebuah rumah teres di Cheras, dekat sini, menjadikan kediamannya sebagai pusat maksiat 'tiga dalam satu' urut, mandi bersama dan seks dengan bayaran RM130, walaupun dikelilingi jiran yang kebanyakannya tinggal secara berkeluarga.

Tindakan liciknya menyebabkan kegiatan tidak bermoral yang didakwa dijalankan di rumah dua tingkat itu sejak lebih tiga tahun lalu tidak pernah diserbu pihak berkuasa. Taktik digunakan sindiket itu sungguh berkesan. Bukan sembarangan pelanggan dibenarkan masuk, malah pelanggan tetap sekalipun dihadkan antara lima hingga 10 orang saja sehari bagi mengelakkan operasi mereka dihidu pihak berkuasa.

Bertindak atas aduan seorang lelaki yang mendakwa jiran di kawasan perumahan berkenaan, wartawan Metro Ahad menyamar sebagai pelanggan untuk menyiasat kesahihan rumah berahi itu. Terbukti, ia pusat pelacuran didalangi warga tempatan yang menawarkan khidmat wanita Thailand.


Tidak seperti pusat maksiat lain yang menerima sesiapa saja, 'bapa ayam' atau lebih dikenali sebagai 'kapten' pusat itu hanya menerima pelanggan dikenali atau yang diperkenalkan oleh pelanggan tetap.(myMetro)

Komen weblog Ibnu Hasyim: Kenapa boleh jadi begitu? Kerana kepala bapa-bapa ayam itu sudah dinajisi atau dibasuh oleh pemikiraan 'asal dapat wang tidak kira halal haram'. Tidak kira apa agama sekalipun, kerana semua agama pentingkan moral dan kemanusiaan.

Pemikiran ini telah dicanai sejak merdeka lagi. Parti utama orang Melayu (UMNO) yang memimpin negara menggunakan pemikiran begini dalam mentarbiah rakyatnya. Bagaimana acuan begitulah kuehnya. Inilah hasil kueh-kueh pemikiran pemimpin nasionalis warisan penjajah terdahulu!

di negeri selangor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

di negeri selangor - Google Blog Search


1 MALAYSIA: Cukai PINTU <b>di negeri Selangor</b> naik 150 kali ganda <b>...</b>

Posted: 19 Dec 2012 04:41 AM PST

12 di ampang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di ampang - Google Blog Search


Bowling <b>di Ampang</b> SuperBowl Summit USJ. | Main Bowling

Posted: 17 Nov 2012 02:39 AM PST

Antara tempat yang syok untuk main bowling bagi aku adalah di Summit USJ. Kat sini pusat bowling dia adalah oleh Ampang SuperBowl. Main kat sini memang puashati sebab surrounding yang cool, dan lane yang boleh dikatakan sentiasa dijaga. Boleh dikatakan semua lokasi yang ada Ampang Superbowl akan memberikan anda servis yang terbaik. Ampang Superbowl nih juga adalah penyedia rangkaian pusat bowling terbanyak di Malaysia. So rasanya kesemua rangkaian mereka nih memberikan servis dan kepuasan tempat bowling kepada peminat-peminat dan playa2 bowling disini. Check it out.!!

usjbowling

usj bowling centre

Ampang SuperBowl Summit USJ

Ampang SuperBowl Summit USJ

Bowling di Summit USJ

Bowling di Summit USJ

Banyak lane..

Banyak lane..

Pilih bola bowling

Pilih bola bowling

Aku pernah main tournament kat Summit nih dengan cemerlang.. hehehe. Dan pernah juga organisekan bowling tournament kat sini. Kalau main kat tempat nih kira best lah..  Ok.. cuba ler. Jom bowling.

12 di sungai tenggi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sungai tenggi - Google Blog Search


Langsung : Hari Pengundian PRK Hulu Selangor - skuad dun batu <b>...</b>

Posted: 24 Apr 2010 10:07 PM PDT

12 di jenjarom - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di jenjarom - Google Blog Search


rains and bows: wedding <b>di</b> sijangkang | <b>JENJAROM</b>.com

Posted: 12 Sep 2012 08:09 AM PDT

wedding di sijangkang . ahad 9 september 2012.

See the original post: 
rains and bows: wedding di sijangkang

12 di klang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di klang - Google Blog Search


Mayat Lelaki Dipercayai Dibunuh Ditemui <b>Di Klang</b> | MyNewsHub

Posted: 24 Nov 2012 03:09 AM PST

KLANG – Polis menemui mayat seorang lelaki, dipercayai mangsa bunuh, dengan kesan tikaman di punggung dan kecederaan di kepala berhampiran sebuah taman permainan di Jalan Hulubalang 26, Taman Sentosa di sini Sabtu.

Ketua Polis Daerah Klang Selatan ACP Mohamad Mat Yusof berkata mayat mangsa yang dikenali sebagai T.Sivanegan, 36, ditemui beberapa penduduk yang melalui lokasi kejadian pada kira-kira 10 pagi.

Beliau berkata siasatan awal mendapati lelaki itu mempunyai dua rekod jenayah lampau membabitkan kes curi kenderaan dan samun.

"Berdasarkan siasatan awal, polis percaya lelaki terbabit, yang tidak mempunyai pekerjaan tetap, terlibat dalam pergaduhan dengan beberapa individu ketika kejadian itu," katanya kepada pemberita.

Mohamad berkata pihaknya dimaklumkan seorang daripada rakan mangsa yang terlibat dalam kejadian itu kini dirawat di Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR) akibat cedera parah di kepala.

Beliau berkata polis sedang menyiasat punca sebenar mangsa dibunuh dan kejadian gaduh membabitkan mangsa, selain menjalankan gerakan untuk mengesan suspek lain dalam kes itu.

"Kita juga akan mengambil keterangan rakan mangsa yang sedang dirawat di HTAR bagi mengetahui kejadian sebenar untuk membantu siasatan," katanya sambil menambah siasatan kes itu dijalankan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan.

Mohamad berkata mayat mangsa dihantar ke HTAR untuk bedah siasat. – BERNAMA

Iklan Teks:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

12 di bangi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bangi - Google Blog Search


Arak Berjaya Dijual Terbuka <b>Di Bangi</b> | AIDC

Posted: 18 Dec 2012 02:08 AM PST

AIDCNews – 18/12/12 – Setelah kecoh isu penjualan arak di Seksyen 8, Shah Alam kira-kira 4 tahun lalu yang menjadi salah satu punca pemecatan Dato Dr Hasan Ali dari PAS dan jawatan Exco Jawatankuasa Tetap Hal Ehwal Islam, Adat-adat Melayu, Infrastruktur & Kemudahan Awam, kerajaan Negeri Selangor berjanji akan menyelesaikan isu ini dengan cara yang baik.

"Arak tiada lagi di 7-Eleven kawasan Melayu," begitulah laporan Harakahdaily yang meninjau di kedai 7-Eleven di Seksyen 8 Shah Alam pada Mei 2011.

Namun, janji kerajaan Pakatan Rakyat pimpinan Tan Sri Khalid Ibrahim tidak ditepati kerana tinjauan kami di DUN Bangi pada dua hari lepas, Ahad, 16 Disember mendapati minuman keras masih lagi dijual di kedai 7 Eleven, malah lebih menyeluruh dijual di kedai serbaneka, 99 Speedmart.

DUN Bangi majoriti penduduknya berbangsa Melayu yang dianggarkan kira-kira 80 hingga 90 peratus beragama Islam.

Daripada 3 kedai serbaneka 99 Speedmart yang kami kunjungi, semuanya menjual secara terbuka minuman keras sama ada yang mengandungi paras alkohol kurang atau lebih 10 peratus.

Jenis arak itu termasuklah Tiger, Carlsberg, Guiness, Anchor, Heineken dan sebagainya yang diletakkan sebaris dengan minuman-minuman lain.

Daripada 5 kedai 7 Eleven,kebanyakannya menjual minuman jenis 'Barbican', selain di sesetengah tempat turut menjual Guiness, Special Brew, Carlsberg, Tiger, Heineken, Royal dan sebagainya.

Kebanyakan kedai meletakkan minuman keras itu bersebelahan dengan minuman-minuman biasa dalam peti ais yang sama.

Majoriti penjual di kedai 7 Eleven dan kedai serbaneka 99 Speedmart adalah remaja berbangsa Melayu.

Arak Dijual Secara Terbuka Di Bandar Baru Bangi

Anwar Tiada Halangan Jual Arak Terbuka Di Selangor

7-Eleven
1.Hentian Kajang

2.Fasa 4, Bandar Baru Bangi

3.Fasa 4 Tambahan, Bandar Baru Bangi

4.Seksyen 6, Bandar Baru Bangi

5.Seksyen 15, Bandar Baru Bangi

6.Kajang Utama

99SpeedMart
1.Seksyen 7, Bandar Baru Bangi

2.Seksyen 8, Bandar Baru Bangi

3.Kajang Utama

12 di morib - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di morib - Google Blog Search


Life is colorful: Jakuzi & Waterpark <b>di</b> Gold Coast <b>Morib</b>... Part II

Posted: 16 Dec 2012 12:28 PM PST

Sambungan dari Part I.

Kami tidak berlama-lama di pantai memandangkan tidak ada aktiviti yang dapat dilakukan selain daripada melihat pemandangan dan berjalan-jalan seketika. Justeru, kami meneruskan langkah bersiar-siar di sekitar resort.







Ada banyak hiasan menarik sempena krismas yang akan menjelang seminggu dua lagi.





Semasa hendak naik ke bilik, taman tema air yang terletak di tengah-tengah bangunan hotel telah pun dibuka. Kemeriahan pengunjung yang sedang mandi-manda menarik perhatian Hasya.
Justeru, kami pulang ke bilik untuk bertukar pakaian. FYI, waterpark di Gold Coast Morib ini dibuka kepada semua orang sama ada anda menginap di sini atau pun datang semata-mata ubtuk mandi manda. Bayaran yang dikenakan adalah RM35.00 untuk dewasa dan RM20.00 untuk kanak-kanak. Makanya, Hasya kenalah bayar tetapi Khayra masih dalam kadar umur percuma iaitu 2 tahun ke bawah.
Bermulalah pula aktiviti mandi-manda di taman tema air Gold Coast Morib.



Oleh kerana saya terpaksa menjaga 2 orang budak, yang mana salah seorang daripadanya perlu didukung, maka, kurang banyaklah gambar yang dapat saya ambil.




Sejam dua jugalah kami berada di taman air ini, barulah kami naik semula ke bilik. Kali ini bersiap-siap untuk keluar makan tengah hari menantikan Mr. Hubby yang akan lunch break kira-kira jam 12 tengah hari.
Kali ini kami ke Pantai Morib yang jaraknya lebih kurang 5km dari hotel. 

Kami tidak merancang untuk makan di sini. Justeru, kami order untuk bawa pulang 3 bungkus nasi ayam. Sambil tunggu tempahan, tiba-tiba sahaja terasa nak makan sotong bakar dan tauhu bakar. Order jangan tak order.




Minum jus kedondong juga.
Aktiviti petang itu bersambung di water park lagi dan kemudian dalam jakuzi lagi. Nampaknya, aktiviti waterpark dan jakuzi adalah aktiviti yang paling menarik di resort ini. Lupakanlah aktiviti-aktiviti lain. Waterpark, jakuzi, waterpark, jakuzi......
Awal pagi Sabtu, kami harus bergegas pulang ke rumah. Mr. Hubby ada kelas dan exam pagi ni. Kali ini kami nak cuba jalan pulang yang lain. Tak nak dengar cakap GPS kerana kami tahu ada lebuhraya SKVE yang berdekatan dengan rumah kami. Makanya, kami ikut lebuhraya baru yang hanya ambil masa 30-40 minit sahaja untuk sampai ke rumah. Jalan tu takde dalam GPS.

Sempat makan pagi di restoran mamak lagi sebab sampai awal.

12 di selayang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di selayang - Google Blog Search


Tengku Story: <b>Selayang</b> pandang <b>di</b> sekitar PGU 6.0 Dun Paka

Posted: 16 Dec 2012 10:19 AM PST

Selayang pandang di sekitar PGU. 6.0

12 di sekinchan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sekinchan - Google Blog Search


Promosi Menu Rakyat 1Malaysia <b>di</b> Restoran <b>Sekinchan</b> Ikan Bakar <b>...</b>

Posted: 31 Dec 2011 11:59 PM PST

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/ss.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

12 di shah alam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di shah alam - Google Blog Search


Misi Bertemu Abang Ensem <b>Di Shah Alam</b>.. | Coretan Anuar

Posted: 04 Dec 2012 11:50 AM PST

Abang Ensem Di Mataku...

Keunikan namamu memberi satu persepsi positif kepada orang yang mendengar,
Mereka mula tertanya-tanya Siapakah dia manusia bergelar Abang Ensem,
Adakah tuan yang empunya diri Se Ensem nama beliau,
Atau sekadar indah nama dari rupa?

Abang Ensem Di Mataku...

Adakalnya aku rasa Jeles dengan 6 Pack yang sering engkau sebut-sebut,
Sedangkan perutku semakin membesar bukan disebabkan "terkena buatan orang",
Tapi disebabkan 'hanyut' dengan kemewahan makanan di Malaysia,
Dalam masa yang sama jarang menggerakkan tulang 4 keratku untuk bersenam


Abang Ensem Di Mataku...



Seringkali wajahmu muncul di Facebook,
Setiap kali itu juga aku tidak dapat mengelak untuk menatap keenseman mu,
Sedangkan si Nadot sering menidakkan keenseman mu,
Sampai hati engkau Nadot,
Kerana menidakkan keenseman "Aaron Aziz Blogger"..


Bukan senang untuk memiliki 14 buah rumah sewa,
Tentu ada rahsia di sebalik kejayaan tersebut,
Rahsia yang perlu aku pelajari,
Untuk belajar mengintai peluang terbaik dalam perlaburan hartanah..

-Nukilan Nuargto-


Semasa terlibat dalam Kejohanan Catur SUKIPT baru-baru ini saya telah berkampung selama 9 hari di Shah Alam.. Semasa tu saya ada terfikir untuk bertemu dengan Abang Ensem dan Bro Framestone.. Tetapi disebabkan kekangan masa, hajat tersebut tidak kesampaian.. Nak Buat macamana, dah tak ada rezeki...

Mujur pula Abang Ensem ada menganjurkan seminar pelaburan hartanah pada 15 Disember ini... Jadi, saya cuba untuk me"reserve"kan masa menghadiri seminar Abang Ensem...

Jom tengok video di bawah ini untuk lebih mengenali Abang Ensem..

Ingatkan 'line' dah Clear dah... Saya pun apa lagi terus melakukan bayaran untuk menghadiri kursus tersebut...

Setelah bayaran dilakukan... Emak saya menghubungi saya...

"Nuar, 15 Disember ni Anak Ucu kamu yang nombor 2 tu nak kahwin"
" Ucu baru telefon tadi... dia jemput kita sekeluarga pergi"
"Nuar boleh pergi tak masa tu?"

Tergamam seketika saya menerima panggilan tersebut... Mana satu saya nak pergi ni?? 

Tak pergi seminar Abang Ensem, tak boleh juga.. sebab bayaran telah pun dibuat.. Lagipun dah lama sangat saya cuba mencari masa yang sesuai untuk menghadiri seminar beliau... Saya dah cuba yang terbaik, supaya saya tiada sebarang komitmen pada masa tersebut..

Kalau Tak Pergi kenduri Rumah Ucu (pakcik saya), pun tak boleh juga.. nanti apa pula kata Ucu... Nanti dia ingat saya lebih mementingkan diri sendiri... Lebih mementingkan kerja daripada sedara mara.... huh...

Seharian saya memikirkan keputusan terbaik, untuk menyelesaikan masalah ini... Setelah puas memerah otak, saya telah mendapat satu keputusan... Saya akan menghadiri kedua-duanya...

Pergi ke rumah Pakcik Saya  di Ipoh Perak pada malam 14 Disember, dan bertolak dari Ipoh ke seminar hartanah Abang Ensem pada pagi 15 Disember...

Semoga segala urusan saya dipermudahkan pada masa tersebut, supaya saya dapat menambahkan ilmu didada dalam Pelaburan Hartanah... Kerana Pelaburan ke Atas ilmu merupakan Pelaburan Paling Menguntungkan Sepanjang Zaman



12 di bandar sunway - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bandar sunway - Google Blog Search


PETA LOKASI KEJOHANAN CATUR KOMPLEKS 3C <b>DI BANDAR</b> <b>...</b>

Posted: 16 Dec 2012 05:23 AM PST

Dimuatkan peta lokasi Kejohanan Catur Kompleks 3C yang akan diadakan pada 22 Disember 2012 di Bandar Sunway. Diharap tidak ada peserta yang tersesat jalan nanti semasa mencari tempat kejohanan ini.

 

12 di sabak bernam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sabak bernam - Google Blog Search


1 MALAYSIA: Ceramah Aziz Bari <b>Di Sabak Bernam</b> Tiada Sambutan <b>...</b>

Posted: 06 Nov 2012 05:00 PM PST

Sasaran yang ditetapkan penganjur seramai 3000 orang meleset sama sekali apabila hanya 500 orang sahaja yang hadir ceramah Anwar Ibrahim pada malam ini di Sabak Bernam.
Ceramah yang diwar-warkan akan menampilkan Anwar Ibrahim sebagai penceramah pertama pada pukul 9 malam terpaksa dimulakan oleh Aziz Bari (mungkin penganjur dah telefon Anwar kerana kehadiran waktu itu sekitar 100 orang). Aziz Bari yang sebelum ini menyepi (mungkin tampil malam ini setelah nama dikatakan menjadi calon Parlimen Sabak Bernam) memulakan ceramah dengan mendabik dada Anwar telah memilih dia sebagai calon Parlimen Sabak Bernam pada PRU ke 13 nanti. Anwar Ibrahim hanya tiba pada pukul 1145 malam. Malam ini Anwar banyak menyentuh mengenai isu anaknya Nurul Izah yang panas baru-baru ini (nak backup anak ke atau nak backup ideologi sokongannya terhadap LGBT) dengan menyalahkan UMNO dan media massa yang memutar belitkan kenyataan Nurul Izah.
 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved