ads

Sabtu, 10 Mac 2012

12 di cheras - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di cheras - Google Blog Search


Kakcik Seroja: Pagi <b>di Cheras</b>...

Posted: 10 Mar 2012 03:51 PM PST




Dalam suratkhabar pagi ini:
Tiba-tiba rasa muda kembali...

12 di bukit raja - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bukit raja - Google Blog Search


SeHarum Kasturi: Kehidupan <b>di Bukit Raja</b>

Posted: 22 Oct 2011 09:23 PM PDT

          Ingin kembali menjadi penduduk BBR...baru jer menjadi ahli FORUM BBR. Bukan aper nak tau gak perkembangan terkini dan semasa di sana...Dah lama tak jenguk rumah kat sana. Rumah kami bersama ummi dan allahyarham Abah_izz. Sempat tinggal kat sana setahun dan kini ingin pulang semula untuk memulakan penghidupan yang baru. Insya Allah aku BOLEHH..Dengan kehadiran jiran-jiran yang prihatin aku rasa insya Allah aku akan bahgia tinggal di sana bersama anak-anak tersayang...

          Semangat kejiranan yang mcm maner yang aku maksudkan ?? Terharu sangat2 bila jiran2 aku ni prihatin  dan ambil berat sewaktu arwah suami sakit sehinggalah dikebumikan. Terima kasih di atas keperihatinan jiran2ku semua...ada yg pergi melawat arwah suami sakit ke Terengganu..ada juga yang menunggu untuk menyembahyangkan jenazah kat Masjid AL-Falah...ada juga yang melawat aku dan anak2 memberi kata2 perangsang...dan tak lupa juga untuk menjemput aku bila ada event kat BBR...Semoga ukhuwah di antara kita sesama jiran selorong akan berkekalan. Insya Allah !

12 di salak tinggi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di salak tinggi - Google Blog Search


Bandar Baru <b>Salak Tinggi</b> • View topic - Kediaman untuk dilelong <b>di</b> <b>...</b>

Posted: 25 Feb 2012 12:00 AM PST

Re: Kediaman untuk dilelong di Taman Selasih

Postby alehygenjoy » 24 Feb 2012, 19:42

Aiyo, kuil ka? memang tak boleh buat apa la. bukan senang nk pindahkan rumah ibadat nih.

Mohd Salehuddin Bin Mohd Kidin
013-3809600
Auction Coordinator/Operator
Fan page FaceBook : Auction Property Bank Lelong Malaysia Investment Opportunity

12 di puchong - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di puchong - Google Blog Search


Ubahsuai Rumah <b>di Puchong</b> - Puchong, Other Services - Sheryna <b>...</b>

Posted: 09 Mar 2012 10:35 PM PST

REMEMBER:
- Deal locally and meet in-person with buyer/seller (in a public place and take a friend with you).
- Never pay with Western Union or Moneygram.
- Don't accept cashier checks or money orders.
- Sheryna.com.my is NOT involved in any transaction (payment services, shipping, guarantee transactions, etc), does NOT offer "buyer protection" and does NOT offer "seller certification".

Sheryna.com.my does not accept any responsibility for the above classified. The advertiser bear all the responsibility. For any problems, please use Report abuse button!

12 di jenjarom - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di jenjarom - Google Blog Search


Ber&#39;santai&#39; bersama hidangan &#39;ayam eksotik <b>Jenjarom</b>&#39;......cesssss <b>...</b>

Posted: 10 Feb 2012 06:25 PM PST

Inilah padahnya......hasil dari kempen 'gila-gilaan'.....promosi 'lampau-lampauan'...kononnya untuk menggalakkan industri pelancongan yang akhirnya menjadi industri pelacuran.

Hidangan 'ayam eksotik' di sebuah restoran di Jenjarom.....ber'santai' di persekitaran kelapa sawit akhirnya terbongkar seperti dilaporkan DI SINI .

al-brangionline:

Aktiviti tertua di dunia......

Lebih daripada political will untuk menangani aktiviti ini......alahai.....

12 di sungai burong - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sungai burong - Google Blog Search


Klinik 1Malaysia Tidak Jadi Dibuka <b>di</b> Tanjong Karang « PKM <b>...</b>

Posted: 07 Mar 2012 11:52 PM PST

8 03 2012

Tanjong Karang, 8 Mac    : Satu lagi pembaziran wang rakyat dilakukan oleh Kerajaan Barisan Nasional (Bn) di Tanjong Karang. Klinik 1Malaysia yang diletakkan di bawah Pejabat PAS Kawasan Tanjong Karang  dan telah disiapkan sejak awal Januari 2012, tetapi tidak beroperasi sehingga akhir bulan Februari menjadi tanda tanya rakyat di Tanjong Karang.

Lebih menjadi tanda Tanya apabila papan tanda diatas klinik dan di tepi jalan telah diletakkan menandakan klinik tersebut memang sudah hampir hendak beroperasi.

Namun sejak awal minggu ini kelihatan papan tanda yang diletakkan sebelum ini sudah dicabut menandakan klinik tersebut tidak jadi untuk beroperasi.

Soalnya siapa yang merancang untuk membina klinik 1Malaysia dibawah Pejabat PAS Tanjong Karang tersebut dan mengapa apabila sudah siap tidak jadi untuk beroperasi. Bukankah ini satu8 pembaziran wang rakyat, siapa yang mendapat keuntungan daripada projek tersebut, kata Ahli Majlis Daerah Kuala Selangor (MDKS) Mohd Faizal Mohd Barja.

Beliau yang juga Ahli Jawatankuasa Dewan Pemuda PAS (DPP) Negeri Selangor, berkata, Mungkin klinik tersebut dibuat disitu  bertujuan untuk menjejaskan kedudukan PAS Tanjong Karang, memandangkan klinik tersebut betul-betul dibawah Pejabat PAS Kawasan. Sedangkan di barisan yang sama masih terdapat banyak lagi kekosongan.

Rakyat di Tanjong Karang boleh melihat sendiri pembaziran-pembaziran wang rakyat yang dibuat oleh Kerajaan Bn dan tidak memberi sebarang faedah dan akhirnya menjadi gajah putih, katanya lagi yang juga Penolong Setiausaha 1 PAS Kawasan.

12 di sabak bernam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sabak bernam - Google Blog Search


It&#39;s Mine..: Burger Paling BEST <b>Di Sabak Bernam</b>

Posted: 08 Mar 2012 10:41 PM PST

Lepas makan mee udang kat BNO..malam tu melantak burger pulak yer. Ni bukan sebarang burger..burger since 1996 tau. Dari zaman aku sekolah rendah lagi dah makan burger bro ni. Dulu dia bukak stall kecik jer..pastu guna van pulak, sekarang dah ada kedai tau.
Ni lah kedainya..dulu jual burger jer. Sekarang ada juga menu tambahan..yang ringan2 lah. Kedainya betul2 kat pekan Sabak Bernam.
Kedai P'e Burger. Yang penting tu...TELUR AYAM DI BASUH yerrrrr. Aku lupa pulak nak snap gambar burger yang di beli tu. Selamat dah masuk perut..baru teringat lorr. Tapi aku jamin..memang sedap DI TEKAK aku. Sebab aku ni orang kampung jer..burger ni lah kami melantak. McD mana ade kooo..
Ni tokey-nya..P'e. Mula2 suruh amik gambar..dah diambil gambarnya, malu lah pulak. Seingat aku..dulu bro ni rock. Sekarang dah pakai kopiah..hiks.

Tq kat adik aku..Lily yang sudi layan 'kemengidaman' kakaknya yang sorang ni. Tutti Fruitti done, mee udang done, jagung bakar pedas done, soto done, burger P'e done...puas hati. Bolehlah balik Terengganu dengan hati yang lapang...sob sob sob.

Sincerely...

12 di sepang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sepang - Google Blog Search


: Pemandangan <b>di</b> sekitar Timor Enstek <b>Sepang</b> Selangor <b>...</b>

Posted: 04 Mar 2012 12:00 AM PST

keyboard shortcuts: previous photo next photo L view in light box F favorite < scroll film strip left > scroll film strip right ? show all shortcuts

: Pemandangan <b>di</b> sekitar Timor Enstek <b>Sepang</b> Selangor <b>...</b>

Posted: 04 Mar 2012 12:00 AM PST

keyboard shortcuts: previous photo next photo L view in light box F favorite < scroll film strip left > scroll film strip right ? show all shortcuts

: Pemandangan <b>di</b> sekitar Timor Enstek <b>Sepang</b> Selangor <b>...</b>

Posted: 04 Mar 2012 12:00 AM PST

keyboard shortcuts: previous photo next photo L view in light box F favorite < scroll film strip left > scroll film strip right ? show all shortcuts

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved