ads

Sabtu, 18 Jun 2011

12 di cheras - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di cheras - Google Blog Search


Pangsapuri Untuk Disewa <b>Di Cheras</b> RM500.00 Cari rumah sewa dan <b>...</b>

Posted: 08 Jun 2011 10:37 PM PDT

Pangsapuri Waja Taman Tun Perak Cheras...850 kps, Auto Gate, 24 jam Kawalan Keselamatan, 3 bilik, 2 Bilik air, 7 Eleven, Mini Market..Taman Permainan

Berdekatan dengan Carrefour Bandar Tun Hussin Onn ..1 minit

Jusco Cheras selatan 5 minit...

Econsave, Balakong...

Kemasukan segera

Hubungi: 0193442389 zaidi

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di kuala kubu - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kuala kubu - Google Blog Search


bercamping <b>di</b> sungai cheling,<b>kuala kubu</b> baru 11-12june2011

Posted: 13 Jun 2011 12:23 PM PDT

assalamualaikum,...

agak seronok bercamping di sungai cheling,..kejernihan airnya yang masih bersih,.dan kesejukkan air sungai chiling sungguh menyegarkan,..suasana di tempat perkhemahan dikelilingi keindahan semulajadi,.bunyi kicauaan burung membuatkan  suasana pagi di sungai chiling amat menenangkan,..

perkhemahan kami hanya 2 hari satu malam,.perjalanan masuk ke kawasan perkhemahan santuari sungai chiling,..kami dihidangkan dengan keindahan alam,.tasik yang sungguh indah dikelilingi kehijauan bukit bukau sungguh mengujakan mata kami melihatnya,.tak sangka pulak aku,..di selangor masih ada kawasan yang alam semulajadinya sangat indah dan belum diteroka,.semoga keindahan alam semulajadi disini akan kekal untuk generasi akn datang,..


sampai sahaja di kawasan perkhemahan,kami dikehendaki mendaftar di pejabat santuari dengan mengisi nama dan no ic untuk masuk ke kawasan perkhemahan,..

 selesai saja mendaftar,.kami terus membersihkan kawasan perkhemahan dan mendirikan khemah penginapan dan khemah untuk memasak,..



pada malam hari pertama,selesai saja makan malam,kami berkumpul mengelilingi unggun api dan secara bergilir-gilir,kami menceritakkan pengalaman hidup masing-masing kepada semua yang ada disitu,.dan bersantai mengelilingi unggun sambil bersembang-sembang hingga larut malam,..malam di kawasan santuari sungai cheling sangat gelap gelita,.kami yang hanya berbekalkan lampu minyak tanah dan unggun api membuatkkan suasana malam sangat santai dan tenang.

pagi hari kedua,.selepas sarapan,kami bergerak ke kawasan air terjun sungai cheling,..kami mengambil masa lebih kurang 45 minit untuk sampai ke kawasan air terjun..kepenatan meredah hutan terbayar dengan dapat melihat keindahan air terjun sungai chiling...di kawasan air terjun itu kita boleh melihat ikan-ikan air tawar yang  begitu banyak dengan menyelam memakai google,..kat situ jugak best kalau bagi makan ikan ,sebab ikan kat situ akan berebut-rebut untuk mendapatkan makanan,membuatkkn aktiviti memberi ikan makan sangt menyeronokan...

dua hari di sungai chiling ,sangat puas,..dan sangat enjoy,..len kali boleh pegi lagi,..hehe,..

next trip ke langkawi lak,..jom konvoi ke langkawi,.hehe

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di ampang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di ampang - Google Blog Search


Status 4 Projek Perumahan Terbengkalai <b>di Ampang</b> - Parlimen Ampang

Posted: 14 Jun 2011 01:26 AM PDT

Pertanyaan Jawab Lisan : 14 Jun 2011 (Selasa)

SOALAN:

YB Puan Hajah Zuraida Binti Kamaruddin (AMPANG) minta MENTERI PERUMAHAN DAN KERAJAAN TEMPATAN menyatakan, dengan merujuk kepada jawapan bertulis yang diberi kepada soalan Ampang bertarikh 29 Jun 2010, apakah status terkini 4 projek perumahan terbengkalai di Ampang, iaitu Taman Sri Angsana Hilir, Taman Kencana (Fasa 3), Taman Estana Court dan Ukay Bistari.

JAWAPAN:

Tuan Yang di-Pertua,

Untuk makluman Yang Berhormat,

i) Taman Sri Angsana Hilir

Sehingga kini Sinesinga Sdn Bhd masih dalam peringkat perbincangan dengan pihak pemaju penyelamat bagi mendapatkan persetujuan nilai penebusan. Satu perbincangan dengan pihak pembeli asal projek ini akan diadakan pada Julai 2011.

ii) Taman Kencana (Fasa 3)

Sehingga kini pemaju penyelamat, Garden Meridien telah membayar 10% (RM330,000) kepada Sinesinga Sdn Bhd pada 31 Disember 2010. Baki sebanyak 2.9 juta akan dijelaskan sebelum akhir Jun 2011.

iii) Taman Estana Court

Buat masa ini, pihak pemaju penyelamat iaitu Kisma Jaya Sdn Bhd sedang berurusan dengan Majlis Perbandaran Ampang Jaya (MPAJ) dan agensi-agensi teknikal yang berkaitan bagi mendapatkan kelulusan jalan masuk ke tapak projek.

iv) Projek Perumahan Ukay Bistari

a) Servis apartment dan kedai (1,027 unit)

  • Pihak pemaju (Damai Bistari Sdn Bhd) telah melantik Syarikat Jati Pemborong Am sebagai Turn-key Contractor bagi menyiapkan keseluruhan projek.
  • Blok A, D dan E dijangka siap secara fizikal pada Julai 2011. Sementara blok B, C dan F dijangka siap secara fizikal pada Disember 2011.

b) Apartment kos rendah (256 unit)

  • Progres pembinaan pada peringkat kerja-kerja akhir. Pembangunan fizikal dijangka siap pada bulan Julai 2011.

c) Apartment kos sederhana (60 unit)

  • Di dalam proses refund kepada pembeli

d) Apartment kos sederhana rendah (120 unit)

  • Di dalam proses refund kepada pembeli

Sekian. Terima kasih.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di bukit lanjan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bukit lanjan - Google Blog Search


Halaman Gambar Menarik, Pelik, Artis Panas & Macam-Macam Lagi <b>...</b>

Posted: 17 Jun 2011 05:51 PM PDT



IA agak jarang ditemui menyusuri jalan raya. Namun, jika ada yang terserempak dengannya, rupa bentuknya yang ranggi pasti menarik perhatian. Walaupun nampak garang, harus tahu bahawa itu bukan sifat sebenar motosikal Momos MadAss 125.

Jentera yang diedar oleh Mofaz Motosikal Sdn. Bhd. (Momos) sebenarnya bukanlah baru dalam pasaran. Kehadirannya sudah melepasi tempoh setahun.

MadAss 125 merupakan jentera underbone rekaan sebuah syarikat Jerman iaitu SFM GmbH. Syarikat tersebut merupakan antara pengeluar motosikal tertua dunia yang berkecimpung dalam aspek penghasilan basikal elektrik dan moped.

Bagi model MadAss 125, ia memiliki rekaan Jerman tetapi dihasilkan oleh pihak 5R Motors (Guangzhou) Co. Ltd. di China. Untuk pasaran Malaysia, jentera ini dibawa masuk dari China dan pemasangan dibuat di Bukit Lanjan, Selangor oleh Momos.

MadAss 125 dilengkapi enjin bersesaran 119.7cc. Ia merupakan enjin gred dua binaan syarikat pengeluar enjin Lifan Industry (Group) Co. Ltd. di China. Motosikal empat lejang itu dilengkapi kotak gear empat kelajuan dan menggunakan sistem karburetor.

Enjin tersebut dikatakan mampu menghasilkan kuasa 11 kuasa kuda (hp). Ada dua cara untuk menghidupkan enjin iaitu melalui penendang kaki atau butang penghidup.

Sekali pandang model MadAss 125, ia kelihatan seolah-olah kompleks. Sedangkan hakikatnya motosikal itu sebenarnya cukup ringkas.

Tiada double stand, ruang simpanan barang, penghadang udara mahupun bakul. Sebaik sahaja menaiki motosikal underbone ini, kaki terpaksa dijengket sedikit untuk mengimbangi jentera meskipun ketinggian saya melebihi 170 sentimeter (sm).

Hari pertama menunggang MadAss 125, lengan mula terasa lenguh. Posisi tempat duduknya yang sedikit tinggi, ditambah dengan kedudukan hendalnya yang rendah membuatkan tubuh penunggang seolah-olah terpaksa menganjak ke hadapan.

Tidak konvensional

Menyusuri kesesakan jalan raya tidak menjadi masalah besar. Tidak jauh bezanya dengan motosikal lain. Tetapi cabaran mengendalikan MadAss 125 akan muncul ketika mahu mencelah di sebalik kenderaan yang berbaris rapat.

Hendalnya yang agak panjang itu menyukarkan pergerakan, terutama ketika terpaksa mengelak daripada melanggar cermin sisi kenderaan. Namun, jika anda mempunyai skil tunggangan yang bagus dan biasa menunggang motosikal, masalah itu tidak perlu dibimbangkan.


METER digital diketengahkan tetapi tiada petunjuk minyak.


Bersifat tidak konvensional, kunci motosikal MadAss 125 terletak di sebelah kiri lampu hadapan. Untuk menghidupkannya, klac tangan perlu ditarik sebelum menekan butang penghidup. Enjinnya juga mudah untuk dihidupkan.

Memandangkan enjinnya cuma bersesaran 125cc, maka deruman bunyi ekzos dihasilkan tidaklah padat. Mungkin mengambil inspirasi daripada sebuah superbike, corong ekzosnya diletakkan di bahagian bawah tempat duduk.

Saya membawa jentera ini ke laluan sepanjang Bukit Ampang menghala ke Batu 14 di Cheras, Kuala Lumpur. Pendek kata, pengendalian MadAss 125 yang seberat 100 kilogram itu cukup mudah dan lancar.

Padanan suspensi teleskopik untuk tayar hadapan dan penyerap hentak tunggal boleh laras pada roda belakang menawarkan tahap keselesaan tunggangan yang masih boleh diterima.

Penggunaan tayar belakang bersaiz 120/70 dengan sport rim 16 inci meningkatkan lagi kestabilannya sewaktu mengambil selekoh. Kelajuan maksimum MadAss 125 sewaktu diuji mencapai 108 kilometer/sejam (km/j). Hipotesis mudah yang boleh dibuat ialah, jentera itu sebenarnya dibina untuk tunggangan secara santai, bukan merempit tidak tentu pasal.

Sewaktu menunggang MadAss 125 pada kelajuan kira-kira 80km/j dan pendikit minyak dilepaskan sedikit, kedengaran beberapa letupan kecil yang datangnya daripada ekzos. Muncung ekzos juga hitam kerana wujudnya lebihan karbon. Jadi, penalaan minyak dan udara perlu dilakukan semula.

MadAss 125 didatangkan dengan dua set brek cakera. Bahagian depan bersaiz 260 milimeter(mm) dengan angkup dua omboh. Roda belakang pula bersaiz 215 mm dengan angkup satu omboh. Sewaktu menunggang pada hari kedua, saya dapati brek belakang sudah berbunyi, Rupa-rupanya pad brek sudah bergesel dengan cakeranya. Mujur ia tidak melekat terus ketika memecut.

Satu kekurangan paling nyata pada model ini ialah ketiadaan paparan status minyak pada meter digital. Difahamkan bahawa motosikal dengan kapasiti 5.1 liter petrol itu perlu diisi semula apabila jarak perjalanan menghampiri 130 kilometer (km).

Jika sudah kehabisan minyak, anda masih boleh bergerak kira-kira tiga km lagi kerana motosikal itu memiliki simpanan minyak. Anda hanya perlu memulas penutup minyak berdekatan karburator.

Menunggang pada waktu malam, motosikal itu harus diberi pujian. Lampu hadapannya cukup cerah kerana menggunakan lampu kembar berkuasa 55watt. Lampu belakang LED dan lampu isyarat membeloknya, meskipun kecil paparannya cukup jelas.

Secara umumnya, cuma beberapa penambahbaikan perlu dilaksanakan, terutama aspek promosinya. Ini kerana masih ramai yang kurang mengenali MadAss 125.

MadAss 125 ditawarkan pada harga bersih RM5,453 seunit. Untuk maklumat lanjut, hubungi MVAugusta Flagship Store/Momos Taman Tun Dr. Ismail, Petaling Jaya di talian 03-77258057.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di jeram - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di jeram - Google Blog Search


Sensasi Arum <b>Jeram di</b> Sungai Serayu

Posted: 16 Jun 2011 03:42 AM PDT

Rafting sebutan yang sering di gunakan untuk olahraga refreshing yaitu arum Jeram. Merupakan suatu olahraga yang dapat melepaskan stress di kala kegiatan seharian yang sibuk dengan tantangan alam yang membutuhkan kekuatan fisik serta mental. Di tambah lagi dengan suasana Alam sekitar yang masih asri membuat pikiran semakin fress.

Tetapi dimana kita dapat mendapatkan tempat yang asyik untuk arum jeram? Jawabnya Banjarnegara, disana ada sebuah sungai (sungai Serayu) yang mempunyai tantangan rafting yang menarik. Di dukung dengan pemandangan yang tenang di sambut dobaran air sungai yang  kencang menjadikan kita tegang, penasaran, dan juga takut saat arum jeram. Mesti lah orang merasakan perasaan seperti  itu karena takut jatuh, terbentur batu dan juga hanyut termakan air sungai.

Dengan ada nya tantangan tersebut maka sensasi Rafting (arum jeram) terasa lebih mengasyikan untuk di jalani dan semakin ingin menyelesaikan tantangan sungai yang punya arus air deras itu.  Kepuasaan tersendiri akan tercapai bila saat finish dapat menaklukan derasnya air sungai.

Sebagai warga asli banjarnegara saya juga dapat menyaksikan event rafting nasional sampai internasional yang biasa nya di laksanakan  di banjarnegara. Karakter Sungai Serayu yang memiliki grade/tingkat kesulitan III - IV dengan kualitas jeram yang terbaik dan sangat bervariatif diantara sungai yang ada di Jawa Tengah. Dengan situasi alam yang Eksotik ini tak heran bila di jadikan tempat event Arum Jeram internasional.

Sampai lupa letak nya.hehehe… Sungai Serayu terletak di Kabupaten Banjarnegara, Jawa Tengah kira-kira 2,5 jam perjalanan dari Jogjakarta dengan melewati lereng Gunung Sindoro-Sumbing yang menyajikan kesejukan dan panorama alam pengunungan. Sungai Serayu dengan panjang 25 km menyajikan petualangan jeram-jeram kelas III - IV selama kira-kira 4,5 - 5 jam pengarungan. Sangat cocok bagi Anda yang mempunyai jiwa petualang dan suka akan tantangan, Khususnya menantang derasan air sungai.ini gambaran peta menuju sasaran:

Membuang stress dengan arum jeram di sungai serayu sambil menikmati pemandangan alam yang asri membuat pikiran jenuh menjadi tenang dan merasakan kepuasaan.

Ayo Rafting ke sungai serayu bila ingin menaklukan ganasnya air sungai serayu….!

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di dengkil - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di dengkil - Google Blog Search


Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

RUMAH UNTUK DIJUAL <b>DI DENGKIL</b> SEPANG

Posted: 25 Mar 2011 06:43 PM PDT

Posts: 1
Joined: Feb 2011
Reputation: 0
RUMAH UNTUK DIJUAL DI DENGKIL SEPANG


Hi,

Rumah untuk di jual di Dengkil.
Corner Lot
Terrace
RM 220,000 Nego

Address
No 32 Jalan Kenanga 7
Taman Dengkil Jaya,
Dengkil

email: anhoney87@gmail.com
SmileBig Grin

(This post was last modified: 06-15-2011 02:37 AM by esiah.)
03-26-2011 11:35 AM

12 di ulu kelang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di ulu kelang - Google Blog Search


KHIDMAT MERU: PROGRAM MIMBAR <b>DI HULU KLANG</b>

Posted: 13 Jun 2011 02:45 PM PDT

Satu program penerahan surat tawaran MIMBAR telah dilaksanakan diDewan Orang Ramai di Hulu Klang.


YB Amiruddin, YB Shaari Sungib dan YB Dr Rani selain memberikan ucapan telah sudi menyampaikan surat-surat tawaran tersebut kepada lebih 150 peserta yang layak menerimanya. Majoriti dari penerimanya adalah terdiri dari bumiputera yang telah melalui kursus keusahawan yang dianjur oleh MIMBAR.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di selayang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di selayang - Google Blog Search


Coretan Lukisan Hati...: Huru-Hara <b>Di Selayang</b>!

Posted: 26 May 2011 08:18 AM PDT

hari ni melakar sejarah apabila aq terpakse bergegar ke sekolah SMKSB tok bg kalkulator kat adik aq..yela dah tau nk pekse math leh plak dye tgl kalkulator kat umah..mmg havoc la rumah pastu fikir cmne nk anta kalkulator kat dye..

ape dye igt keje aq kat umah nih jge kebajikan kalkulator dye ke ape..padahal aq sambil menyanyi-nyanyi dan melalak untun packing barang2 nk balik perlis sabtu nih..

tapi time aq nk anta kalkulator kat dye yang namenye di sembunyikan untuk mengelak kontrovesi..satu kejadian aneh dan ajaib telah berlaku..dimana sejumlah wang bernilai RM5 telah turun dari langit..uish dasat! dasat.. tu hanyalah pepatah pepatung..sebenar er aku pon xtau mane duet tuh dtg..sedar2 terbang depat aku..so aku pon kutip dan trus tahan teksi..aq ase wat pertama kali dalam sejarah pakcik teksi tuh ade org g sekolah nek teksi padahal klu jalan kaki g sekolah x sampai 15 minit..giler x aku?

so aku sambung balik cerita biler aku kutip jer RM1 sampai cukup 5 aku pon tahan teksi dan trus ke sekolah SMKSB..mencari-cari si dye bukan name sebenar tok bagi kalkulator..hampeh tol! xde langsung batang hidung..geram la jugak hingga menyebabkan air mata aku yang mahal nih jatuh..so aku segera menhan seorang pengawas sekolah berbangsa india..so aku pon bg commang tahap kapten soh dye pass kan kalkulator tuh kat adik aku yang sedang jawab pekse tuh..so dgn bangga pon india tuh g la ppas kan kalkulator tuh kat adik aku..

TETAPI!!!!!!!!!!!!!!!

yang paling aku bengang!! dye telepon macam nk guna kalkulator tuh time first pekse so aku pon menyibukkan otak aku tok anta kalukulator dye time2 tuh jugak! alih2 dye nk guna time exam akkhir!! x ker cipan name er tuh!! warghhhhhh!!!!!!!!! memang geram gler la aku..col mcm nk bg tau ade org meninggal jer bunyi nyer..padaha; xde ape pon yang kecoh..ish memanag pas dye balik tuh kne henta dgn 4 org umah aku..4 org tuh iaalah aku angah mak ngan ayah aku..amik ko acik..xpasal-pasal kne masuk mahkamah umah lak..wat kecoh selayang jer arini..xpasal-pasal ade drama siaran langsung kat sekolah td..ish malu aku..tension tau...paling best aq mmg g sehelai sepinggang..tp lg best bila duet muncul depan mata..kini aku dah mula percaya duet turun dari langit..so pasni jgn ckp pepatah xde duet muncul tiba2 sebab aku dah ase duet muncul tibe2..yang paling best duet yang muncul duet br lak tuh..uish bila pikir balik..seram pon ade..hehe papepon alhamdulillah dapat jugak aku merasa keadaan kritikal cmni..korang ade ker? hehe nyte!

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di balakong - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di balakong - Google Blog Search


Pangsapuri Untuk Disewa <b>Di Cheras</b> RM500.00 Cari rumah sewa dan <b>...</b>

Posted: 08 Jun 2011 10:37 PM PDT

Pangsapuri Waja Taman Tun Perak Cheras...850 kps, Auto Gate, 24 jam Kawalan Keselamatan, 3 bilik, 2 Bilik air, 7 Eleven, Mini Market..Taman Permainan

Berdekatan dengan Carrefour Bandar Tun Hussin Onn ..1 minit

Jusco Cheras selatan 5 minit...

Econsave, Balakong...

Kemasukan segera

Hubungi: 0193442389 zaidi

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di sungai burong - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sungai burong - Google Blog Search


Padi SRI Selangor : Padi SRI <b>di</b> Parit 4, <b>Sungai Burong</b> Sudah <b>...</b>

Posted: 15 Jun 2011 07:25 AM PDT

Padi SRI Selangor : Padi SRI di Parit 4, Sungai Burong Sudah Terbit!

Padi SRI Selangor : Senyuman Yang Penuh Bermakna Musim 1/2011

Padi SRI Selangor : Senyuman Yang Penuh Bermakna Musim 1/2011

Hari ini kami bertolak lambat sikit dari rumah untuk ke kawasan padi. Sepanjang jalan perbualan kami adalah mencari strategi yang terbaik untuk perbincangan dengan beberapa petani Sawah Sempadan yang ingin menanam padi musim 2/2011 ini dengan mengguna cara SRI.

Saya kata kepada Zip, 'Jangan buat apa-apa keputusan selagi tidak mendapat penerangan yang lengkap daripada saya.'  Zip setuju dan terus memanggil perbincangan pada petang ini bermula jam 3. Saya juga menghubungi Fuad agar bersama dalam perbincangan.

Tapi hati teringin nak jengok padi SRI di Parit 4, Sg Burong. Kami lalu sahaja dulu untuk ke Sg Leman. Saya memanjangkan tengkuk untuk melihat tetapi hanya nampak semacam hamparan kekuningan.

Dalam perjalanan ke Sawah Sempadan, kami singgah di Parit 4.  Jantung saya seolah terhenti!  Alangkah cantiknya padi yang terbit sambil memberi harapan penghasilan yang banyak. Bayangkan ditanam hanya satu anak benih. Tidak sebutir baja kimia, tidak setitik racun pesticida. Tengok gambar dibawah dan nikmatilah rahmat kebesaran Allah swt.

Padi SRI Selangor : Padi SRI di Parit 4, Sungai Burong 1/2011

Padi SRI Selangor : Padi SRI di Parit 4, Sungai Burong 1/2011

Ini penanaman SRI untuk kali pertama di tanah ini. Tanah nya mengandungi liat yang agak tinggi. Kalau tengokkan rupa anak benih padi yang berumur 12 hari, amat merisaukan. Setiap kali saya dan Pak Tam turun ke Parit 4, sering kami bertembung dengan orang-orang tempatan yang singgah untuk melihat tanaman apa ditanam ditanah itu, sebab jika dipandang dari jalanraya, macam belum bertanam sawah itu. Pada 30 hari pertama, anak padi nampak tidak memberansangkan lansung. Walau pun telah sedia maklum, tetapi kerisauan melanda jiwa juga. Ini nak kena pastikan berapa kah hasil yang akan dituai. Rasa tak sabar menunggu! Tik-Tok, Tik-Tok.. Jam berbunyi……  :)

Padi SRI Selangor : Padi Berumur 10 Hari Musim 1/2011

Padi SRI Selangor : Padi Berumur 10 Hari Musim 1/2011

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di ijok - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di ijok - Google Blog Search


Perkongsian A2G <b>di</b> Masjid Nurul Iman, <b>Ijok</b>

Posted: 15 Jun 2011 08:20 AM PDT

Alhamdulillah program Perkongsian A2G telah diadakan di Masjid Nurul Iman, Batu 8, Ijok, Bestari Jaya, Kuala Selangor pada 11 Jun 2011 bermula selepas solat Maghrib. Program ini adalah anjuran bersama Aqsa Syarif Kuala Selangor dan Masjid Nurul Iman. Penceramah jemputan Tuan Haji Norazmi Talib. Beliau serta keluarga memandu dari Seremban dan selamat sampai ke lokasi masjid sebelum waktu Maghrib.

Kami ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada En Mohamad Noh Mujer (Nazir Masjid) kerana memberi laluan kepada Aqsa Syarif Kuala Selangor untuk memberi ceramah ini. Sumbangan berjumlah RM314.50 telah berjaya dikumpul semasa program ini dijalankan.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di subang jaya - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di subang jaya - Google Blog Search


<b>Di</b> Manakah Shaklee <b>Subang</b>? | GenkiMomma & Shaklee™

Posted: 14 Jun 2011 07:45 AM PDT

By GenkiMomma | Jun 14, 2011 | Comments Off

Have you seen our Shaklee June 2011 Promotions? This June is Shaklee Alfalfa month. Get yours now via our add-on RM10 promotions for any purchase of Shaklee Trial Pack!!!

Ramai yang bertanya, bagaimanakah caranya untuk pergi ke Shaklee Subang? Kebanyakannya tahu cara untuk ke Empire Shopping Mall, tapi, sukar untuk mencari jalan ke Empire Tower di mana terletaknya Shaklee Subang (Shaklee HQ).


Jadi, di manakah sebenarnya lokasi Shaklee Subang nie?

Shaklee HQ : JA-3A-02, Empire Tower, Empire Subang, Jalan SS16/1, 47500 Subang Jaya, Selangor.

Apakah nombor telefon pejabat Shaklee Subang?
No Tel: 03-5622 3188

Bagaimanakah cara untuk pergi ke Shaklee Subang?

(1) Pergi ke Empire Mall, Subang.
(2) Dari dalam Empire Mall, cari pintu masuk utama (main entrance), dan keluar bangunan dengan belok ke kanan. Ada butik Coach & kafe Starbuck di sepanjang perjalanan tue.
(3) Untuk ke Empire Tower, anda perlu jalan terus hingga ke hujung bangunan, dan belok ke kanan lagi (bersebelahan dengan jalan turun ke tempat letak kereta bawah (basement parking)).
(4) Anda akan jumpa pintu masuk ke arah bangunan pejabat. Ada kaunter yang di jaga oleh abang-abang guard hensem. Mintalah bantuan guard tersebut untuk anda naik lif ke atas, tingkat 3A.
(5) Keluar dari lif, pintu masuk ke pejabat Shaklee akan kelihatan di sebelah kanan anda.

* Pintu masuk ke Shaklee HQ, Subang *
Bagaimanakah untuk membeli produk Shaklee pada kadar istimewa?

Anda juga boleh walk-in ke mana-mana Shaklee branches berdekatan. Buat pembelian dengan mengisi borang pesanan produk, dan dengan menggunakan ID 830022 (Arnie), Phone No. 017-3030081 untuk membeli produk Shaklee pada harga diskaun.

Anda juga boleh hubungi kami di genkimomma[@]gmail.com, atau SMS ke 017-3030081 (Arnie) untuk mendapatkan senarai penuh harga barang sebelum walk-in ke mana-mana cawangan Shaklee.

Jadi, bagi yang tinggal di sekitar Shah Alam, Subang, Bandar Utama, Damansara, Petaling Jaya, dan sewaktu dengannya, anda bolehlah mendapatkan produk Shaklee secara terus di Empire Tower, Subang Jaya (dan juga cawangan Shaklee yang lain). Sambil jalan-jalan, boleh shopping suplemen Shaklee sekali, gitu!!! (^_-)

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di sepang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sepang - Google Blog Search


KIMI&#39;S ON WEB @ Flea Market <b>Sepang</b> Circuit :: GT Race ~ Kimi&#39;s On Web

Posted: 16 Jun 2011 07:16 PM PDT

Assalam all.

Kimi's On Web akan berada di Flea Market Sepang Circuit sempena GT Race. Apa yang akan kami jual di sana? Shawls, inner neck, tudung farhanah, hijab accessories. Kalau u all ada di sana, jemput singgah ke booth kami.

Date: 18 & 19 June 2011
Day: saturday & Sunday
Time: 10.00 am - 7.00 pm
Booth no: 20
Location: Grandstand Mall Area

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di pandamaran - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di pandamaran - Google Blog Search


kerangeleber: YB Teng Chang Khim <b>di Pandamaran</b>, Port Klang (24/5/2011)

Posted: 25 May 2011 03:24 PM PDT

[unable to retrieve full-text content]YB Teng Chang Khim di Pandamaran, Port Klang (24/5/2011). at 5/26/2011 06:15:00 AM. Jelajah Selangor Tawan Malaysia. Apa Perbezaan Di Anatara Kerajaan Pakatan Dengan Kerajaan Barisan ...
 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved