ads

Isnin, 5 September 2011

12 di port klang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di port klang - Google Blog Search


USS John C.Stennis, Carrier in Transformers Docks At <b>Port Klang</b> <b>...</b>

Posted: 05 Sep 2011 01:53 PM PDT

USS John C.Stennis, the American aircraft carrier that was seen in the movie Transformers: Revenge of the Fallen, is in town. The vessel made a scheduled port call yesterday, with 5,000 sailors and dozens of fighter jets on board.

Although the USS John C. Stennis, also called the CVN-74, had served in various operations in Afghanistan and other hotspots, and responded to disasters such as Hurricane Katrina and the tsunami in Indonesia, the ship is better known for its cameo appearance in several movies.

n 16sten a1 USS John C.Stennis, Carrier in Transformers Docks At Port Klang

Rolling out: The USS John C. Stennis with 5,000 sailors and dozens of fighter jets on board in Port Klang yesterday.

Besides Transformers: Revenge of the Fallen, in which the carrier was seen in the film's final battle in Egypt, the 15-year-old ship had also appeared in the movies Executive Decision and The Sum of All Fears, as well as in an episode of television series NCIS.

"It was in October 2008 when they filmed Transformers on board. (The director) Michael Bay, (actor) Shia Lebouef and everyone was here.

USS John C.Stennis 2 USS John C.Stennis, Carrier in Transformers Docks At Port Klang

The fast combat support ship USNS Rainier (centre) offloading cargo onto the Nimitz-class carrier and the Arleigh Burke-class destroyer USS Dewey during a replenishment at sea.

"We were off the coast of San Diego, and they spent about a week filming," said the ship's public affairs officer Cindy Fields.

It was a hectic time, recalled Fields, as the sailors and air wing personnel were preparing for deployment.

"So we had them filming on one end, while tankers were taking off to refuel our jets which were in mid-air," she said.

Lt Jesus Uranga, who was not around during the filming, said one of the crewmen even boasted that he was Optimus Prime.

USS John C.Stennis 1 USS John C.Stennis, Carrier in Transformers Docks At Port Klang

"We are proud of our equipment, but we are most proud of our crew,"

"He told me he was holding on to a high pole on the flight deck. The movie producers later superimposed Optimus Prime over the pole using CGI (computer generated imagery)," he said.

Rear Admiral Craig Faller, who is commander of Strike Group Three, which includes the USS John C. Stennis and a few destroyers, said he was very happy to visit Malaysia and would exchange views with his Malaysian counterparts.

"We are proud of our equipment, but we are most proud of our crew," he said.

He added that the average age of the crew was 26, with those on the flight deck averaging only 21 years of age.

Capt Ronald Reis, commanding officer of the USS John C. Stennis, said the United States would like to have regular visits to Malaysia.

-TheStar

Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

Category: Bulletin

Two tonnes of elephant tusks seized | BorneoPost Online | Borneo <b>...</b>

Posted: 05 Sep 2011 08:35 PM PDT

Posted on September 6, 2011, Tuesday

ILLEGAL: Zainul checks the shipment of elephant tusks seized in Port Klang as his officers look on. — Bernama photo

PORT KLANG: The Selangor Customs Department seized 695 elephant tusks weighing two tonnes and worth RM3 million in Westport yesterday.

Royal Malaysia Customs Department assistant director-general (Enforcement) Datuk Zainul Abidin Taib said the tusks were found in one of two 20-foot containers filled with recycled crushed plastic that were detained in Westport on Friday and inspected thoroughly yesterday.

The seizure followed a tip off from Selangor Customs Penang counterparts, he told a press conference here.

He said initial investigations showed the tusks originated from Tanzania and were headed to China before being re-exported to other Asian countries.

Zainul Abidin said on Aug 19, Penang Customs had also seized 664 elephant tusks weighing 1.6 tonnes that were worth RM2.3 million.

He believed the same smuggling syndicate was responsible in both cases. — Bernama

12 di salak tinggi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di salak tinggi - Google Blog Search


pembangunan & kemudahan <b>di salak tinggi</b> - Portal

Posted: 19 Aug 2011 02:12 PM PDT

pembangunan & kemudahan di salak tinggi

Postby mohd kamal ab rahman » 20 Aug 2011, 05:12

saya rasa kemudahan kedai kedai kurang..pembngunan slow la..setakat ade kedai runcit..tp baru2 ni dgr cerita jusco nak bukak kat kota warisan..betul ke?

12 di ampang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di ampang - Google Blog Search


PPM <b>Di Ampang</b> Point Pada <b>...</b> - PAMERAN PENGANTIN MALAYSIA

Posted: 18 Aug 2011 10:43 PM PDT

Macam mana puasa hari ke-19 ni..harap harap jangan ada yang dah ponteng puasa ye..dan tinggal beberapa hari je lagi bulan ramadhan akan tinggalkan kita untuk tahun ini..jangan lupa, insyaallah besok tinggal lagi 10 hari kita akan berpuasa..jangan nak excited sangat ye nak raya!!!, excited dulu untuk mengadapi malam Lailatulqada...*ok fine ustazah mallisa memulakan pembuka bicara dgn muka insaf dan tawadok*
Nak sambung dengar tazkirah jumaat ke nak sambung dengan Tajuk utama kita..hihihi..oklah kita sambung dengan tajuk utama kita lah..bukan apa, nanti ada pulak yg mcm tak percaya je..bulan bulan puasa ni ada org berangan nak jadi ustazah pulak..hihihi..*gelak tutup mulut dgn tangan*
Ok ok..jom rapat2 tgk nih..bukak kelenda anda semua ye..kita ada dating lagi tau bulan September ni..set ye jangan ada yang lupa pulak..nanti i mengajuk baru tahu...^_^'

Tempat : Tingkat 1, Ampang Point Shopping Center.
Tarikh : 23 - 25 September 2011
Masa : 10 pagi - 9 mlm.
Tema : Summer Love

TARA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Summer Love...September 2011
Aktiviti menarik menanti anda, dan..kepada semua..jangan lupa join contest untuk event kali ini..pemenang akan berpeluang bersanding di Event kami di AMPANG POINT..yang penting semua di sponsor..
Nanti kami akan umumkan details mengenai Contest terbaru ini ye..hadiah dah tentu tentu lah gempak kan..:)

12 di padang jawa - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di padang jawa - Google Blog Search


Wow, <b>Padang</b> Penukar &#39;Receh&#39; Terbesar <b>di</b> Luar <b>Jawa</b>

Posted: 22 Aug 2011 08:20 PM PDT

JAKARTA - Bank Indonesia (BI) mengatakan Padang sebagai kota penukar 'uang receh' terbesar di luar pulau Jawa jelang Lebaran ini. Persentase di Padang sendiri mencapai 8,2 persen yang diikuti Banjarmasin sebesar 8,1 persen.

"Penarikan selama Ramadan terbesar adalah Jabotabek 36,8 persen dari total, diikuti Surabaya 11,5 persen. Semarang 10,6 persen. Di luar Jawa penarikan terbesar adalah Padang 8,2 persen dan Banjarmasin 8,1 persen," ungkap Kabiro Humas BI Difi A Johansyah ketika ditemui seusai buka bersama Partner, di Hotel Ibis, Jakarta, Senin (22/8/2011) malam.

Difi menambahkan, penarikan uang kartal sampai 19 agustus 2011 sudah mencapai Rp35,9 triliun, yang terdiri dari Rp29,7 triliun uang pecahan besar (UPB) dan Rp6,27 triliun uang pecahan kecil (UPK).

"UPB uang pecahan besar itu Rp20 ribu ke atas dan UPK uang pecahan kecil Rp10 ribu ke bawah," jelas Difi.

Sebelumnya, BI menuturkan bahwa penukaran uang receh selama dua pekan terakhir telah mencapai Rp21 triliun. Jumlah ini meningkat pesat hingga 230 persen dibandingkan dua pekan pertama 2010 lalu.

Deputi Gubernur BI Ardhayadi Mitroadmodjo mengatakan, peningkatan ini karena animo masyarakat untuk menukarkan uangnya tahun ini cukup tinggi dengan didukung keuangan yang stabil.

"Dari Rp61 triliun yang disiapkan, hingga pekan kedua ini, outflow sudah mencapai Rp21 triliun. Peningkatan ini cukup signifikan dibanding tahun lalu atau naik 230 persen," kata Ardhayadi kala itu (okezone)

12 di bangi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bangi - Google Blog Search


Kenapa ramai berbuka puasa <b>di Bangi</b>? | ShaKiddo

Posted: 16 Aug 2011 02:48 AM PDT

Kenapa ramai berbuka puasa di Bangi? Dan juga Kajang. Sebab ramai blogger tinggal di bangi.. atau kat bangi banyak pilihan kedai berbuka puasa? Buffet ramadhan di bangi yang murah menyebabkan ramai yang mencarinya dan nak mencubanya.Rasanya sebab ramai nak cari buffet berbuka puasa murah di bangi. Ni pun tips SEO. penggunaan perkataan anda mesti jelas, terang dan nyata. Elakkan guna shortform. Sekali sekalai boleh laa.. tapi jangan setiap entry nak buat shortfom nanti enjin pencarian tidak dapat mencari dengan betul. Skema tak ayat aku ini?

Sekian, terima kasih. Aku nak rehat jap yea..

Labels: , ,

12 di bandar sunway - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bandar sunway - Google Blog Search


You Name It, I Have It! » Blog Archive » Raydiance Wheels

Posted: 04 Sep 2011 07:55 PM PDT

Like sharp clothes and comfortable houses, souped-up rides are only as cool as they look and how they are maintained. Send your ride for a servicing and premium car wash package.

Here's where your car will look as sharp as your clothes and comfortable as your house: servicing includes  balancing, re-alignment, oil filter servicing and a Mobil 32 pointcheck for total inspection. After that, it's time to put that shine and gleam back on your prized asset.

Oil filter change are valid for Proton and Perodua car models, while customers of other car models can opt for it by topping up with an additional RM10-RM65. Engine oil may also be purchased – ranging from Perodua 3-litre original oil (RM65) to Mobil 1 Gold synthetic  oil (RM258).

Raydiance Wheels
23 & 25, Jalan PJS 8/12, Dataran Mentari, Bandar Sunway, 46150 Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan
Tel: 03-56111639 / 012-2995499 For detail please feel free visit the website at www.raydiancewheels.com

Leave a Reply

Advertisement:

12 di sungai burong - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sungai burong - Google Blog Search


Gembirakan Masyarakat Menjelang Hari Raya « PKM <b>Sungai Burong</b>

Posted: 23 Aug 2011 04:06 PM PDT

Tanjong Karang, 24 Ogo    : Prihatin dengan nasib rakyat yang kurang bernasib baik dan tidak sihat dan sebagai menghargai jasa dan pengorbanan yang telah dicurahkan oleh pasukan beruniform menjelang Hari Raya Aidilfitri yang bakal menjelma tidak lama lagi, PAS Kawasan Tanjong Karang dan Pusat Khidmat Masyarakat (PKM) Dewan Negeri (DUN) Sungai Burong hari ini telah mengadakan lawatan dan penyampaian sumbangan di Hospital Tanjong Karang, Klinik Pergigian dan Klinik Kesihatan Tanjong Karang serta Balai Polis dan Bomba.

Kami sangat bersimpati dengan nasib mereka, ketika Umat Islam sedang bergembira dalam menyambut Hari Raya yang bakal menjelma beberapa hari sahaja lagi, tetapi mereka terpaksa tinggal di hospital untuk menerima rawatan, kata Pegawai Penyelaras DUN Sungai Burong, Drs Mohamad Rashdi Deraman.

Sebanyak lebih 300 hamper telah disediakan untuk diserahkan kepada pesakit dan anggota beruniform, semoga dengan adanya sedikit sumbangan tersebut akan dapat meringankan penderitaan yang ditanggung oleh mereka dan dapat menggembirakan mereka menjelang hari lebaran, katanya lagi yang juga Timbalan Yang Dipertua (YDP) PAS Tanjong Karang.

Sementara itu, YDP PAS Kawasan, Ustaz Mohamad Judi Sarjo, berkata, Jasa dan pengorbanan anggota beruniform seperti jururawat, pasukan bomba dan polis, termasuk juga Doktor yang telah banyak berkorban demi keselesaan dan keselamatan rakyat adalah sangat-sangat dihargai terutamanya di hari lebaran ini.

Kita memahami perasaan mereka, yang terpaksa mengorbankan waktu cutinya dihari lebaran demi untuk rakyat, oleh sebab itu, kami juga turut melawat dan menyampaikan sedikit sumbangan kepada mereka, tanpa pengorbanan daripada mereka, masyarakat akan menghadapai kesukaran, katanya sewaktu menyerahkan hamper Klinik Pergigian Sungai Kajang.

Hadir sama dalam program tersebut ialah Ketua Dewan Muslimat PAS (DMP) Kawasan, Ustazah Hajah Jamiyah Yussuf, Penolong Setiausaha 1 PAS Kawasan, Mohd Faizal Mohd Barja, yang juga Ahli Majlis Daerah Kuala Selangor (MDKS), Ahli-ahli Jawatankuasa Kerja (AJK) PAS Kawasan, Dewan  Pemuda dan Muslimat (DPP & DMP) Kawasan, Pengerusi Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampong (JKKK) Sungai Gulang-gulang, Haji Mohd Maskuri Mardzuki dan Pengerusi JKKK Sungai Terap, Haji Miskon Misani dan Ahli-ahli Jawatankuasa Kerja (AJK) PAS Kawasan, Dewan Pemuda (DPP) dan Muslimat (DMP) Kawasan.

12 di batu caves - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di batu caves - Google Blog Search


Restoran Pan Heong @ Medan <b>Batu Caves</b> | KAMPUNGBOYCITYGAL

Posted: 04 Sep 2011 07:51 PM PDT

IMG_5932
Pan Heong is such a legendary eating establishment in other part of town – Batu Caves. With cheap, affordable pricing and no frills interior; Pan Heong is not intended to be a gourmet restaurant, but as places where one can enjoy comfort food in the company of friends.
IMG_5892
This Batu Caves most famous restaurant boasts wall photos of visiting celebrities and politicians throughout the years. The newspaper cutouts are solid testaments to their popularity too.
IMG_5904
Sang Har wat dan hor (RM 68 for 4 pax) is one of the main reasons people flock to this restaurant. Imagine luscious fresh water prawn and kuey teow (flat rice noodles) drowned in a thick gravy in bright orange hue (from the prawn roe).
IMG_5911
Upon taking the very first bite, we were pleasantly surprised at how delicious it was! The medium sized prawns were sweet, succulent and springy to bite. The kuey teows were so smooth and the eggy gravy was well enhanced by the prawn flavour. Absolutely divine!
IMG_5915
Kao Yoke Mee Hoon (vermicelli with stewed pork, RM 16.50 for 2 pax)
IMG_5917
The stewed pork was very flavourful, and with the right ratio of fats versus lean meat, it almost melts in the mouth. The mee hoon packed plenty of wok hei too! This must be another must order dish at Pan Heong.
IMG_5897
Sang Yu (snake head fish) and Century Egg Porridge (RM 15.50 for 3 pax)
IMG_5900
It was cooked just right: the velvety smooth porridge was neither too thick nor watery. The robust fish slices were fresh and chunky while the century egg has a nice, creamy centre. One bite into these beauties and we were transported to heaven!
IMG_5918
Mee Mamak Goreng (RM 10.50 for 2 pax). It was sweet and spicy at the same time; but pales in comparison with the excellent dishes we had before this.
IMG_5927
Nam Yu (fermented bean curd) Pork (RM 25). Fried till crispy, the nam yu pork was extremely flavourful and addictive. However, we found some pieces to be too lean and tough while some were delightful delicious with a right amount of fattiness.
IMG_5893
Even our order of Sweet Potato Leaves (RM 13) tasted so good that it vanished in split seconds!
IMG_5930
All in all, Pan Heong serves very good food at a reasonable price. Each of us paid about RM 22 for all that food! Parking is horrendous and the crowd is crazy, so be there as early as 11am for lunch.
3181939110_4e9ddc9711_o
Pan Heong Restoran
No.2, Jalan Medan Batu Caves 2,
Batu Caves,
68100 Selangor
(parallel to SRJK Kheow Bin)
Tel: 03-6187 7430
GPS Coordinates: 3.233434, 101.674165
Opens from 8am to 330pm daily.

Perutusan Syawal Adun <b>Batu Caves</b> 2011/1432 – Syawal Bulan <b>...</b>

Posted: 30 Aug 2011 02:30 AM PDT

Alhamdulillah marilah kita rafaqkan kesyukuran kehadrat Allah kerana kita dapat menemui Ramadhan yang penuh berkat tahun ini dan mampu menyudahkan ibadah Puasa yang diwajibkan kepada mereka yang beriman.

Dikesempatan ini saya bersama keluarga besar pimpinan Pakatan Rakyat  dan Parti Keadilan Rakyat , Dun Batu Caves dan Parlimen Gombak ingin mengucapkan salam Eid Fitri kepada semua warga khususnya untuk masyarakat dan rakyat di Batu Caves. Semoga Eid Fitri kita sambut  dengan gembira  setelah  melalui  pendidikan Ramadhan yang melatih kita agar menjadi muslim dan manusia yang taat dan bermanafaat.

Disebalik kegembiraan yang dianjurkan harapnya dapatlah kita bersama mengekalkan momentum positif yang dicerna dalam bulan Ramadhan. Ibadah puasa yang kita lalui dalam bulan Ramadhan  berupaya meningkatkan iman dan taqwa dan seterusnya melahirkan manusia-manusia yang terdidik hati dan lakunya.

Pembentukan masyarakat yang cemerlang dan dirahmati  sewajarnya digerakkan oleh mereka-mereka yang taat kepada penciptanya dan bermanafaat kepada manusia.  Diharapkan kita akan menjadi salah satu dari manusia-manusia tersebut yang mengerakan perubahan kearah kebaikan dalam masyarakat.

Dalam sirah Rasulullah Salallahualaihi Wassalam, kita diberitahu telah berlaku peperangan Ahzab atau juga dikenali sebagai perang Khandaq yang berlangsung dalam bulan Syawal di tahun ke 5 Hijrah. Tentera Kuffar telah membentuk  barisan bersekutu antara Yahudi dan Musyrikin yang mempunyai kekuatan 3 kali ganda dari kekuatan tentera  umat Islam di kota Madinah.Dengan izin Allah tentera Islam mampu bertahan dan mencapai kemenangan walaupun barisan bersekutu Kuffar mengepung hampir sebulan kota Madinah. Allah rakamkan peristiwa tersebut dalam surah Al Ahzab.

Kemenangan tentera Islam salah satunya terhasil dengan tingginya keimanan dan ketabahan tentera Islam berhadapan dengan serangan fizikal dan mental pasukan lawan, walaupun saat itu umat Islam masih berada dalam kesedihan selepas kekalahan perang Uhud.Hanya manusia-manusia berkualiti yang mampu berhadapan dengan dugaan dan cabaran besar sedemikian rupa, dan mereka juga berhadapan dengan peperangan itu 7 hari selepas tamatnya Ramadhan tahun tersebut.

Justeru marilah kita ambil semangat tersebut sebagai pedoman kita melalui hari depan dalam melawan nafsu dan cabaran serta ketidakadilan yang kerap terpampang dihadapan kita. Allah berjanji kemenangan akan tetap bersama dengan kebenaran dan ianya lebih mudah dengan perancangan yang teliti dan bijaksana serta dengan pertolongan Allah.

 

"Hai orang-orang yang beriman, ingatlah akan nikmat Allah (yang telah dikurniakan) kepada kalian ketika datang kepada kalian pasukan, lalu Kami mengirimkan kepada mereka angin taufan dan pasukan yang tidak dapat kamu lihat. (al-Ahzab: 9-11).

Allahu Akhbar Allahu Akhbar Allahu Akhbar Walillahi Hamd

Salam Eidulfitri
Minal 'aidil wal faiziin.
Maaf zahir dan batin.

12 di sepang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sepang - Google Blog Search


Blog DR LO&#39;LO&#39;: DATO&#39; MENTERI BESAR LAWAT RAKYAT <b>DI</b> <b>...</b>

Posted: 12 Jun 2011 08:41 PM PDT


DATO'  MENTERI BESAR LAWAT RAKYAT DI SEPANG
Dato' Menteri Besar Tan Sri Khalid telah meluangkan satu hari di daerah Sepang bersama rakyat sempena Progam Khas Mesra Rakyat di seluruh Selangor yang bertujuan mendekati rakyat serta memahami dan menyelesaikan masalah mereka.
Beliau memulakan program di Sepang dengan Program Perhimpunan Pagi dan Dialog di Dewan Serbaguna Bandar Baru Salak Tinggi, bersama kakitangan kerajaan serta pemimpin tempatan termasuk pegawai kerajaan, ketua-ketua kampung dan ahli-ahli Jawatankuasa Keselamatan dan Kemajuaan Kampung (JKKK) di Sepang.
Dalam sesi dialog tersebut, Menteri Besar memberi penerangan mengenai dasar-dasar baru, terutamanya dasar yang bertujuan memudahkan sistem pentadbiran dalam isu-isu tanah.
"Di bawah Skim Pemilikan Tanah Persendirian, rakyat yang ingin memiliki tanah atau rumah secara sah kini ada pillihan untuk membayar RM 1,000 sahaja sebagai premium. Bayaran penuh premium hanya akan dikenakan sekiranaya tanah atau rumah tersebut dijual kepada pihak ketiga yang bukan ahli keluarga," kata beliau.
Turut diperkenalkan adalah sistem pentadbiran tanah yang berasaskan sistem data komputer yang akan meringankan beban pegawai kerajaan dalam penyimpanan fail-fail tanah seperti sedia ada.
Beliau juga telah mengumumkan bahawa kerajaan negeri akan menambah baik pengendalian Skim Mesra Usia Emas dengan mewujudkan satu program baru dimana baucer pembelian barangan makanan akan diberi kepada warga emas.
"Kita lakukan begini kerana warga emas walaupun gembira dengan skim khairat kematian sebanyak RM2,500, namun begitu mahu menikmatinya sewaktu masa hidup. Oleh yang demikian, kita akan lancarkan program 'Jom pergi shopping bersama ADUN'. Bagi warga emas yang menyertainya akan dibawa ke hypermarket di mana mereka akan diraikan serta diberi baucer untuk berbelanja. Syarikat besar seperti Tesco, Giant dan Econsave telah menyatakan keinginan untuk turut serta dalam program ini," kata beliau. Kerajaan negeri akan memperuntukkan RM5 hingga RM 10 juta untuk menjayakan inisiatif ini.
Dato' Menteri Besar turut serta dalam dialog bersama lebih 4,000 rakyat di Dewan Orang Ramai Dengkil di mana rakyat berpeluang mengutarakan masalah-masalah yang dihadapi terus kepada Menteri Besar. Dalam ucapan beliau, Dato' Menteri Besar mengulangi komitmen beliau terhadap menjunjung amanah yang diberikan oleh rakyat, iaitu untuk mereformasikan kerajaan negeri.
"Program-program Merakyatkan Ekonomi Selangor (MES) adalah untuk manfaat semua rakyat Selangor tanpa mengira kaum, agama, atau kecenderungan politik," tambah beliau. Di Dengkil, Dato' Menteri Besar menyampaikan bantuan MES kepada peserta Skim Mesra Usia Emas dan Tabung Warisan Anak Selangor serta menyampaikan anugerah kepada pelajar-pelajar cemerlang.
Sebelum itu, beliau telah menunaikan solat jumaat bersama rakyat di Masjid As-Syakirin, Kg. Labu Lanjut dan seterusnya menjamu selera bersama lebih kurang 300 penduduk. Seterusnya beliau turut melawat pengusaha industri kecil dan sederhana di Kampung Sungai Buah.
Kemuncak program tersebut adalah ceramah perdana berkenaan pencapaian negeri Selangor di Dewan Serbaguna Bandar Baru Salak Tinggi, dimana penasihat ekonomi negeri, Dato' Seri Anwar Ibrahim turut menyampaikan ucapan.
Penasihat Ekonomi Negeri Selangor telah mengucapkan tahniah kepada kerajaan negeri kerana telah memperkenalkan pelbagai dasar dan program demi membela kebajikan rakyat terutama program pemilikan rumah serta pembinaan rumah mampu milik.
"Ini sebenarnya bukan kewajipan kerajaan negeri kerana kewangan kerajaan negeri mempunyai kekangan. Namun demikian, kerajaan negeri Selangor terpanggil untuk lakukan projek perumah mampu milik kerana kerajaan persekutuan enggan berbuat demikian. Jadi saya ingin mengucapkan syabas kepada Tan Sri Khalid," kata Anwar kepada lebih kurang 1,000 hadirin di ceramah tersebut.
Sepang adalah daerah ketiga yang dilawati sempena Progam Khas Mesra Rakyat selepas Klang dan Hulu Langat. Beliau dijangka melawat Hulu Selangor pada Julai depan.
PEJABAT MENTERI BESAR SELANGOR
Pusat Khidmat Wakil Rakyat Titiwangsa, No 10 Jalan Raja Muda Musa, Kg Baru, 50300 Kuala Lumpur. Tel: 0326980025 Fax: 0326980026 yb.drlolo@gmail.com twitter: docmarjan Fb: Yb Dr Lo'Lo'

12 di ijok - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di ijok - Google Blog Search


Blog Felda: felda <b>ijok</b> - Google Blog Search

Posted: 12 Jun 2011 12:00 AM PDT

Blog Felda: <b>felda ijok</b> - Google Blog Search

Posted: 12 Jun 2011 12:00 AM PDT

Blog Felda: <b>felda ijok</b> - Google Blog Search

Posted: 12 Jun 2011 12:00 AM PDT

Blog Felda: <b>felda ijok</b> - Google Blog Search

Posted: 12 Jun 2011 12:00 AM PDT

Blog Felda: <b>felda ijok</b> - Google Blog Search

Posted: 12 Jun 2011 12:00 AM PDT


Blog Felda: <b>felda ijok</b> - Google Blog Search

Posted: 12 Jun 2011 12:00 AM PDT


KelisaDuri: BOB...... jalan ke <b>Felda Ijok</b>

Posted: 12 Jun 2011 09:06 PM PDT

Kesian Bob Lokman .... nampak macam rajin sangat nak masok kawasan Perak Utara... hari tu di Selama ,... Taiping... Bagan Serai,..... ni nak ke Felda Ijok  on 13..... Rajin sungguh dia.... .... Tapi tak kata ke dia lah .... syoru dah mis... mana tak buat road show..... Ada gak gaji sikit 2..... Kalau nak masuk TV pun orang tak pakai dah maklum jer lah orang muda ...ramai lagi yang boleh buat lawak ... siapalah yang nak pakai orang yang camtu..... Terpaksa lah cari makan sendiri... Tumpang 2 lah mana patutKalau satu dapat 2000 ... boleh la cover utang dia .......
Poster  gambar dia besar o...... Wa wa wah..... Depa kata orang muda geng depa...... Aku percaya gak orang muda geng depa ..... Tapi geng yang keluar pusat la.... sebab la ni org. tengah fokus nak jadikan Malaysia negara Islam ..... depa pi fokus negara Kebajikan... mau tak pening... jadi puak 2 yg ikut tu pun memang kaki pening....... Org. ada akal tak mau beb!!!!!!
video

Negara Kebajikan yang Pas nak buat sure best punya..... Ada banyak Kebajikan Macam kebajikan yang di buat oleh Khalifah Umar Gong Eng di Pulau Pinang ni la....... Tengok la apa yang di Usahakan oleh  puak Dap di Pulau Pinang demi Kebajikan........ best tu...... puak UMNO tak heranlah depa memang kaki maksiat.
Tapi rupa bertaubat dari maksiat dalam UMNO dia lari masuk PAS dia berjuang membawa Kebajiokan ini di negeri Perak..... patutlah anak 2 dia jadi haprak ..... tak tau macam mana  perjuangan sebenar.....  Org. muda memang la minat sangat benda macam ni....... tu la... tapi kaki pening.... telan biji ke ..... telan ayak ka mau la ikut... sokong supaya benda 2 macam ni Bob lokman boleh tolong bawa datang ke Felda Ijok... Serentak dengan kejayaan  Khalifah Omar Gong Eng di Penang

beginilah jadi nya ...... Bob lokman akan mencari org. yang sebegini untuk  menyokong PAS kerana kebajikan mereka .....didiklah mereka ini untu meminati konsert seperti yang dilihat di atas.... kalu minum susu mana boleh tengok show tu.... itu lah perjuangan Bob kerana dia orang seni .......

KD rasa siapa pun jangan malu kalau dah minat dengan show diatas kerana itu lumrah jantan.... 

bukan lelaki ok lelaki setia

wallahualam

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Blog Felda: <b>felda ijok</b> - Google Blog Search

Posted: 12 Jun 2011 12:00 AM PDT


Blog Felda: <b>felda ijok</b> - Google Blog Search

Posted: 12 Jun 2011 12:00 AM PDT


Blog Felda: <b>felda ijok</b> - Google Blog Search

Posted: 12 Jun 2011 12:00 AM PDT


KelisaDuri: BOB...... jalan ke <b>Felda Ijok</b>

Posted: 12 Jun 2011 09:06 PM PDT

Kesian Bob Lokman .... nampak macam rajin sangat nak masok kawasan Perak Utara... hari tu di Selama ,... Taiping... Bagan Serai,..... ni nak ke Felda Ijok  on 13..... Rajin sungguh dia.... .... Tapi tak kata ke dia lah .... syoru dah mis... mana tak buat road show..... Ada gak gaji sikit 2..... Kalau nak masuk TV pun orang tak pakai dah maklum jer lah orang muda ...ramai lagi yang boleh buat lawak ... siapalah yang nak pakai orang yang camtu..... Terpaksa lah cari makan sendiri... Tumpang 2 lah mana patutKalau satu dapat 2000 ... boleh la cover utang dia .......
Poster  gambar dia besar o...... Wa wa wah..... Depa kata orang muda geng depa...... Aku percaya gak orang muda geng depa ..... Tapi geng yang keluar pusat la.... sebab la ni org. tengah fokus nak jadikan Malaysia negara Islam ..... depa pi fokus negara Kebajikan... mau tak pening... jadi puak 2 yg ikut tu pun memang kaki pening....... Org. ada akal tak mau beb!!!!!!
video

Negara Kebajikan yang Pas nak buat sure best punya..... Ada banyak Kebajikan Macam kebajikan yang di buat oleh Khalifah Umar Gong Eng di Pulau Pinang ni la....... Tengok la apa yang di Usahakan oleh  puak Dap di Pulau Pinang demi Kebajikan........ best tu...... puak UMNO tak heranlah depa memang kaki maksiat.
Tapi rupa bertaubat dari maksiat dalam UMNO dia lari masuk PAS dia berjuang membawa Kebajiokan ini di negeri Perak..... patutlah anak 2 dia jadi haprak ..... tak tau macam mana  perjuangan sebenar.....  Org. muda memang la minat sangat benda macam ni....... tu la... tapi kaki pening.... telan biji ke ..... telan ayak ka mau la ikut... sokong supaya benda 2 macam ni Bob lokman boleh tolong bawa datang ke Felda Ijok... Serentak dengan kejayaan  Khalifah Omar Gong Eng di Penang

beginilah jadi nya ...... Bob lokman akan mencari org. yang sebegini untuk  menyokong PAS kerana kebajikan mereka .....didiklah mereka ini untu meminati konsert seperti yang dilihat di atas.... kalu minum susu mana boleh tengok show tu.... itu lah perjuangan Bob kerana dia orang seni .......

KD rasa siapa pun jangan malu kalau dah minat dengan show diatas kerana itu lumrah jantan.... 

bukan lelaki ok lelaki setia

wallahualam

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

12 di sabak bernam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sabak bernam - Google Blog Search


UFO <b>Di Sabak Bernam</b>? | Blog | LelakiGhairah.com

Posted: 17 Aug 2011 11:13 AM PDT


Mungkin hanya bunga api . Ataupun hantu penanggal.

SHAH ALAM – Seorang kakitangan awam mendakwa berjaya merakam satu cahaya objek terbang yang tidak dikenali (UFO) melintas di kawasan sebuah kem askar di Sabak Bernam ketika bertugas pada Jumaat lalu.
Asri Harun Abd. Rahman, 42, yang membuat rondaan ketika itu terkejut setelah melihat sebuah objek bercahaya yang terang seperti lampu limpah menerangi langit kira-kira pukul 5.30 pagi.
Dakwanya, selama bertugas di situ sejak 11 tahun lalu, perkara seumpama itu tidak pernah berlaku dan menyifatkan ia merupakan perkara pelik pernah dialami.
"Cahaya objek itu bulat, sangat terang dan tidak bergerak ke mana-mana.
"Kebetulan, pada waktu itu tiada satu bintang kelihatan dan cahaya itu tidak berkelip-kelip seperti bintang," katanya ketika dihubungi Kosmo! semalam.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved