ads

Selasa, 26 Jun 2012

12 di kuala kubu - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kuala kubu - Google Blog Search


Ilusi & Fantasi | UNEDITED | Flickr - Photo Sharing!

Posted: 24 Jun 2012 12:50 AM PDT

- Highest Position on EXPLORE #349 -
Thanks all for your kind visit and support.

©2012 Muktasyaf Ibrahim AnNamir™ (my facebook)
Not to be used or reproduced without written permission.
____________________________________________________________________
THUMB this up? OR View Large?
____________________________________________________________________

Sekeping gambar bisa mematikan waktu dan saat, itu yang ia mampu kerana ia tidak lagi berada dalam realiti duniawi. Jangan kita obses mencipta ilusi dalam fantasi, takutkan nanti natijahnya tidak seindah imaginasi. Sebaliknya serahkan ilusi yang kita gambarkan kepadaNya sambil berdoa agar realitinya nanti sekurang2nya hampir sama dengan apa yang kita imaginasikan...

About The Shot | Ilusi & Fantasi:
Foto diambil ketika meraikan anak-anak di Baitul Hasanah, Kuala Kubu Bharu petang 23.06.2012 (semalam).

Location, Date & Time:
Kuala Kubu Bharu | 23 June 2012 | 5:20pm ( 8GMT)

Nikon D300s + Tamron 17-55mm:
View EXIF

Me:
Thanks for your kind visit and support =)
All comments, criticism and tips for improvements are welcome.

---------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------
• Feel free to view my BEST INTERESTING SHOTS according to Flickr: Search here:
---------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------
- Search for ISLAM
- Search for MALAYSIA
- Search for 350D
- Search for 500D
- Search for KITLENS
- Search for MASJID
- Search for MOSQUE
- Search for HDR
- Search for Handheld
- and search for Annamir ;p
---------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------

12 di kuala selangor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kuala selangor - Google Blog Search


SEMUT HITAM: AMOI NI JEMPUT KITA KE <b>KUALA SELANGOR</b>!!!

Posted: 01 Jun 2012 10:15 PM PDT

Apa yang menarik di Kuala Selangor ni??? Ada kawasan bersejarah ke? Ada tempat - tempat yang menarik yang boleh dilawati? Meh baca cerita kat bawah ni ye.

PETALING JAYA: Jumlah sebenar premis yang menawarkan khidmat mengurut di Selangor tidak diketahui tetapi ia mudah ditemui seluruh negeri itu terutama di kawasan bandar yang pesat membangun seperti Puchong, Damansara dan Batu Caves.

Secara mudah premis mengurut terbahagi dua – berlesen dan tidak berlesen. Satu lagi perkhidmatan urut yang mungkin kurang diberi perhatian ialah perkhimatan urut bergerak yang menemui pelanggan di tempat tertentu.

Di Kelang, jumlah pusat urut berlesen ialah 41 iaitu lesen lama yang dluluskan semasa pentadbiran kerajaan BN.

"Kerajaan negeri baru selepas pilihan raya umum 2008 telah membekukan pengeluaran lesen premis.

"Kita memperbaharui lesen mereka setiap tahun dengan pemantauan yang ketat," kata seorang pegawai unit perlesenan MPK.

Pegawai itu menambah, MPK masih mengeluarkan lesen premis reflesekogi tetapi setelah berpuas hati dengan syarat permohonan.

10 pusat di Kuala Selangor

Bagaimanpun, lain cerita  di Kuala Selangor.  Majlis Daerah Kuala Selangor (MDKS)  mendakwa pihaknya tidak ada kuasa untuk menghadkan bilangan premis rumah urut di kawasan mereka.

Ketika ini ada 10 rumah urut di MDKS, kata setiausahanya, Azahari Sairin.

"Kami akan meluluskan sebarang permohonan membuka pusat urut selagi syarat yang ditetapkan jawatankuasa kawalan perniagaan dan kesihatan daerah Kuala Selangor dipatuhi.

"MDKS tiada alasan menolak sebarang permohonan yang dikemukakan pemilik rumah urut jika mereka benar-benar mengikut peraturan.

"…dan setakat ini PBT hanya meluluskan pusat urut refleksologi sahaja," katanya.

Bagi ahli parlimen Kuala Selangor, Dr Dzulkefly jumlah pusat urut di Kuala Selangor masih kecil dibandingkan dengan daerah lain.

Polis daerah pula telah mengadakan operasi sebanyak 14 kali  tetapi belum menemui bukti ada kegiatan maksiat.

Hampir semua premis yang diperiksa mempunyai lesen dan pekerjanya mempunyai dokumen sah.

Tiada papan tanda

Seorang pegawai penguatkuasa Majlis Bandaraya Petaling Jaya, berkata, pihaknya kerap melakukan serbuan ke atas rumah urut yang beroperasi secara haram.

Katanya, kebanyakan premis urut beroperasi di kawasan rumah kedai paling sukar dikesan.

"Sesetengahnya tidak ada sebarang papan tanda, jadi kita tidak tahu apa yang berlaku di premis berkenaan," tambahnya.

12 di tanjung karang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di tanjung karang - Google Blog Search


~~ZaRa::ZaiNuDiN~~: Photoshoot post wedding <b>di Tanjung Karang</b>

Posted: 23 Apr 2012 12:37 AM PDT


Assalamualaikum WBT...
Salam 1Malaysia...

Main point kitorang ke Kuala Selangor untuk photoshoot la.
Aku melahirkan keinginan nak berphotoshoot kat bendang.
Team NadiArt ok je. Yang penting takde extra charge.

Aku berangan nak tema ala2 Nurkasih gitu kan.
Ahaks..
Tema, purple and white.
Susah gak nak cari baju bila da setup tema ni.
Bukan susah apalah. Susah nak cari size sebenarnya.
End up, seluar Amin kale krim.
Tu pun guna apa yang ada sebab da tak larat nak mencari.

Malam kitorang dinner kat Satay hut, Adi NadiArt bbm Amin.
Dia tanya ada survey2 ke bendang tuh.
Sebab ada member dia cakap sawah baru tuai.
Halamak! Risau dah ni.
Sebab sepanjang aku dok gugel, tak jumpa waktu sawah dituai.
Tapi ada blgger yang ke sana awal bulan March memang nampak
lah gambar dia, padi masih comel2 je. baru tanam.

Lepas kitorang abis lunch, kitorang terus pegi sawah yang area Sungai Sireh.
Memang la Cantik la view kat sini.
Tapi that time, padi baru tanam.
Aku tatau apa istilah pertanian untuk ini.
Yang penting padi tu comel2 lagi. if nak amik gambar pun,
konpem la nampak tanah, tak nampak hijau.

Then, tanya orang kampung tempat shooting filem Nurkasih.
Diorang kata banyak shoot area lagi 1.
yang masuk dari lorong sebelah hospital.
maka, gigih kitorang patah balik.
Dalam hati, risau gak sebab nak photoshoot cane if bendang lapang lagi.
abis2 tinggi pun paras betis je.
Tapi serius cantik. Lapang je mata.
Sampaikan aku lupa lak nak amik gambar.

Kampung apa nama dia eh. lupa pulak.
Kampung air kunci ke apa ntah.
yang penting nama dia agak panjang dan unik.
aku gugel takde plak jumpa.

ok, kat sini padi belum menguning. tapi tinggi jugak.
pun la aku kekaguman sampaikan lupa nak berposing 2 orang.
sementara tunggu team nadiart sampai, kitorang cuci mata.
time nih panas terik ok.
Tau jelah aku, peluh macam kan membanting tulang.
merembes peluh kat muka macam kan apa je.

Tatau napa dengan aku petang tuh.
badan da rasa penat sangat. aku pun tak banyak cakap.
Just follow jela apa je yang diorang suruh  buat.
Muka plain aja sebab tak mekap.
Aku mekap, tapi nipis, pastu kena ngan peluh aku.
Semua pun da cair...
Tapi apa2 hal pun, aku cuba beri yang terbaik untuk gambar kami.
Kenangan kami.



Inilah hasilnya. Teaser aku amik kat page NadiArt






12 di sungai tenggi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di jenjarom - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di jenjarom - Google Blog Search


Renovasi & Dekorasi Rumah Teres <b>di Jenjarom</b>, Selangor

Posted: 02 Mar 2012 07:54 AM PST

Tempoh hari ARICOM menerima panggilan dari seorang pelanggan yang baru sahaja membeli sebuah kediaman jenis teres setingkat di daerah Jenjarom, Selangor. Dari bual bicara, pemilikmahukan kediaman barunya ini memilik sebuat set kabinet dapur yang elegan dan sempurna. Begitu juga beliau mengidamkan sebuah almari pakaian sediabina untuk bilik utama.


Zal tiba di rumah pelanggan di daerah Jenjarom, Selangor.

Setelah memahami apakah kemahuannya, ARICOM memberi cadangan dan pandangan setelah mengambil kesemua ukuran di bahagian-bahagian tertentu. Oleh kerana kediaman ini mempunyai ruang-ruang yang cukup terhad jadi ARICOM menggunakan setiap inci yang ada untuk dimanfaatkan.

Setelah meneliti keseluruhan ruang rumah dan memahami apa yang dimahukan pemilik, akhirnya ARICOM memberikan satu cetusan idea penuh inspirasi. Meski pun punya ruang yang terhad, ARICOM tampil membawakan struktur dapur yang cukup moden dan ringkas buat keselesaan memasak. Walaupun kabinet dapur ini tidak besar namun susunan rapi dan reka bentuknya cukup menarik, tampil beraura dan berkonsepkan moden. ARICOM memberi 2 cadangan tona warna untuk pilihan tuan rumah, samada alunan hitam zaitun ataupun pilihan rona coklat tanah. Jadi ianya terserah kepada pemilik untuk memilih.

Ruang dapur asal dan ruang dapaur selepas mendapat sentuhan Zal (dalam rekaan 3D) beronakan Hitam Zaitun.

Ruang dapur asal dan ruang dapur selepas mendapat sentuhan Zal (dalam rekaan 3D) beronakan Coklat Tanah.

Bagi ruang bilik tidur pula, ARICOM menampilkan satu sentuhan almari pakaian sediabina yang serba ringkas tetapi anggun. Dengan 3 pintu tolak berkonsepkan almari Jepun, dua daripadanya berterapkan cermin bias agar dapat meluaskan lagi ruang bilik yang terhad ini. Dengan ruang-ruang penyimpanan yang selesa, segala pakaian dan fabrik dapat disimpan dan disusun rapi.

Ruang asal bilik tidur utama dan selepas mendapat sentuhan Zal (dalam rekaan 3D) almari pakaian sediabina berkonsepkan 'Modern Jappan'.

Nah... kini tuan rumah amat berpuas hati dengan cetusan idea dan proposal kami. Bagi keluarga ini mereka tidak sabar melihat hasilnya dan memulakan kehidupan indah di kediaman baru ini.Segala proses renovasi dan dekorasi ini bakal bermula pertengahan April 2011 ini!

Adakah anda juga punya impian yang sama, mahu memiliki ruang-ruang indah di dalam kediaman anda, inilah masanya, berbicaralah bersama ARICOM dan dapatkan sentuhan inspirasinya....Setiap dari anda berhak memilik kediaman impian!

12 di dengkil - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di dengkil - Google Blog Search


.::D&#39;Alia Gallery::.: Kenduri Kawin <b>Di</b> Jenderam Hilir, <b>Dengkil</b>

Posted: 24 Jun 2012 05:21 AM PDT

Assalamualaikum wbt...

Hari ni aku berkesempatan pergi ke majlis perkahwinan adik kepada bekas rakan sekerjaku, Ain di Kampung Orang Asli Jenderam Hilir, Dengkil. Ini kali kedua aku sampai ke kampung tu. Kali pertama aku sampai ke kampung tu pada tahun lepas, korang boleh baca cerita tu kat sini.

Kawan aku ni, walaupun tergolong dalam golongan orang asli, tapi rupa dia cantik.. Kurus.. tinggi.. memang cantik.. Ini kerana walaupun mereka berketurunan asli, tapi bapa mereka adalah keturunan pakistan yang telah lama menetap di Malaysia.

Meh layan gambar yang aku sempat ambil kat sana tadi..







 

 



Balik dari majlis, aku ngan linie terus melencong ke Jalan Tunku Abdul Rahman, KL... apalagi.. cari tudung la... hehehehehe...

12 di sungai buloh - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sungai buloh - Google Blog Search


BORAK-QS: Faedah Projek MRT: <b>Sg Buloh</b>-Kajang

Posted: 06 Jun 2012 07:22 AM PDT



Terdapat beberapa faedah yang boleh diperolehi hasil dari pelaksanaan projek pembinaan MRT dari Sungai Buloh hingga ke Kajang yang disenaraikan seperti berikut:
  1. Menjana nilai ekonomi - meningkatkan produktiviti dari mobiliti yang lebih besar
  2. Menjana RM3 bilion kepada RM4 bilion pendapatan negara kasar (PNK) aktiviti pembinaan dan operasi antara 2011 dan 2020.
  3. Menjana lagi RM8 bilion kepada RM12 bilion PNK daripada kesan limpahan. Secara keseluruhan, purata RM21 bilion PNK setahun akan dijana dalam tempoh 10 tahun akan datang
  4. Mewujudkan 130,000 pekerjaan
  5. Menolak nilai harta - penyambungan yang lebih baik akan menyebabkan penghargaan harta terutama di sekitar kawasan stesen-stesen MRT
  6. merangsang pembangunan hartanah baru - termasuk pembangunan Institut Penyelidikan Getah di Sungai Buloh, Warisan Merdeka, KL Daerah Kewangan Antarabangsa
  7. Meningkatkan dagang - penyambungan yang lebih baik akan membawa lebih banyak penumpang ke pusat bandar, stesen akan mengandungi hub acticity komersial
  8. Mengurangkan pengeluaran karbon - mengeluarkan kereta di tepi jalan, mengurangkan masa yang digunakan oleh kereta di jalan raya

12 di sekinchan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sekinchan - Google Blog Search


Nabil, Angah &#39;berentap&#39; <b>di Sekinchan</b> - Portal berita Negeri Sembilan

Posted: 25 Jun 2012 09:05 PM PDT

NABIL pilih Sepanyol, Angah pilih Portugal. Pilihan dua Raja Lawak itu bakal menarik perhatian ramai kerana mereka akan 'bertembung' di Laman Pengantin, Restoran Sekinchan Ikan Bakar Setiawangsa sempena perlawanan separuh akhir Euro 2012, Khamis ini.

PENONTON menyaksikan perlawanan suku akhir Perancis bertemu Sepanyol di Sekinchan Ikan Bakar, Setiawangsa, kelmarin.

PENONTON menyaksikan perlawanan suku akhir Perancis bertemu Sepanyol di Sekinchan Ikan Bakar, Setiawangsa, kelmarin.

Mereka akan bersorak menyokong pasukan pilihan masing-masing bersama peminat yang hadir menonton siaran langsung kejohanan berprestij itu di skrin gergasi sempena program Euro Mania Berita Harian.

Dewan Laman Pengantin bersebelahan Restoran Sekinchan Ikan Bakar itu mampu memuatkan lebih 500 orang dan peminat diminta datang awal sambil menikmati makanan dan minuman percuma sebelum dan sepanjang tempoh siaran langsung perlawanan.

Sempena perlawanan itu, Angah cukup yakin, bintang Portugal, Cristiano Ronaldo akan menyinar dan mampu membawa pasukannya melangkah ke final dengan kemenangan 2-1. Nabil pula optimis, bintang Chelsea, Fernando Torres mencapai kemuncak prestasi dalam perlawanan itu dengan meramalkan skuad juara bertahan Sepanyol akan menang 1-0.

Program menyaksikan siaran langsung Euro 2012 itu diadakan percuma kepada peminat bola sepak bahkan, mereka juga boleh menikmati baucar diskaun Tesco bernilai RM5,000 untuk empat siaran langsung Euro 2012.

Sepanjang tempoh empat pusingan siaran langsung itu, penonton yang hadir juga diberikan hadiah cenderahati, baju-t serta kupon diskaun 20 peratus untuk menikmati makanan di mana-mana 17 cawangan Restoran Sekinchan Ikan Bakar di sekitar Lembah Klang yang sah laku sehingga 31 Julai ini.

12 di shah alam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di shah alam - Google Blog Search


Ceramah Ustaz Azhar Idrus <b>di Shah Alam</b> dan Puchong - Fazrol

Posted: 28 May 2012 12:00 AM PDT


Sekadar menyebar apa yang lihat. Poster ini dilekatkan di pintu pagar Masjid Negara. Kepada sesiapa yang berdekatan atau berpeluang tue. Jemput ke ceramah Ustaz Azhar Idrus. Tambah sikit ilmu.

12 di balakong - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di balakong - Google Blog Search


mencari bilik sewa area <b>balakong</b> – 1887th Edition | Portal Rumah <b>...</b>

Posted: 27 May 2012 07:46 PM PDT

© 2012 Portal Rumah Sewa . Com – Portal sewa rumah terbaik di Malaysia | rumah untuk disewa | sewa rumah | cari rumah sewa | mencari rumah sewa | iklan rumah sewa percuma. All Rights Reserved.

Best Theme Ever | Powered by WordPress

12 di hulu selangor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di hulu selangor - Google Blog Search


Kemalangan Bas Persiaran <b>di Hulu Selangor</b> – 3 Mati (5 Gambar <b>...</b>

Posted: 01 May 2012 07:48 PM PDT

Seorang pemandu bas dan 2 orang penumpang maut apabila bas terbalik selepas melanggar penghadang jalan di lebuhraya PLUS berdekatan Hulu Selangor.semalam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kemalangan Bas Persiaran di Rawang, Bukit Beruntung, Hulu Selangor – 3 Mati (5 Gambar) | Hasrat 48 penduduk Kampung Sungai Lah, Chenderiang, Perak untuk bercuti ke Melaka sempena cuti Hari Pekerja semalam tidak kesampaian apabila tiga daripada mereka maut selepas bas persiaran dinaiki terbabit dalam kemalangan jalanraya di Kilometer (km) 434, Lebuh Raya Utara Selatan arah ke selatan, awal pagi semalam.

Mangsa yang maut dalam kejadian kemalangan jalanraya jam 1.50 pagi itu ialah dua penumpang, K Virmala, 55 dan Setapa a/k Mat, 46 serta pemandu bas, S Velmuruvu, 45 akibat tersepit di bawah bas. Seramai 24 lagi penumpang cedera termasuk tiga parah.

Ketua Polis Daerah Hulu Selangor, Superintendan Norel Azmi Yahya Affandi, berkata kemalangan berlaku selepas bas terbabit merempuh tembok penghadang di plaza tol baru Sungai Buaya-Rawang berhampiran Bukit Beruntung sebelum terbalik.

Katanya, pemandu bas dipercayai tidak perasan kewujudan tembok penghadang itu yang dalam pembinaan berikutan keadaan jalan yang gelap.

"Akibat rempuhan, bas itu terbalik dan cermin depannya pecah menyebabkan pemandu serta dua penumpang tercampak keluar dan kemudian tersepit di bawah bas. Ketiga-tiga mangsa mati di tempat kejadian," katanya.

Beliau berkata, polis masih menjalankan siasatan mengenai punca sebenar kemalangan jalanraya dan kes itu disiasat mengikut Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

Seramai 24 penumpang yang cedera, termasuk tiga parah dihantar ke Hospital Sungai Buluh untuk rawatan. Ketiga-tiga mangsa yang parah dilaporkan dalam keadaan stabil.

Sementara itu, anak kedua Vimala, K Ravinathan, 37, yang ditemui di bilik mayat Hospital Kuala Kubu Bharu (HKKB), berkata ibunya amat teruja apabila dipelawa rakannya menyertai rombongan ke Melaka kerana hanya dikenakan bayaran RM50.

"Ibu saya penoreh getah dan pendapatannya tidak seberapa. Jadi bila dia dapat peluang pergi ke Melaka dengan bayaran hanya RM50, dia sangat teruja," katanya.

Sementara itu, tiga wartawan sambilan daripada satu keluarga yang dalam perjalanan membuat liputan kemalangan itu, cedera selepas terbabit dalam kemalangan berasingan di persimpangan ke Tol Rawang, awal pagi semalam.

Dalam kejadian pada jam 3 pagi itu, tiga beranak terbabit, Sarinah Salleh, 46 dan dua anaknya, Ina Shamsuri Ibrahim, 26 serta Afiq Shahif Ibrahim, 24 dirempuh sebuah kenderaan pacuan empat roda (4X4), yang datang dari arah bertentangan.

Melayukini.net – Daripada Allah kita datang, kepada Allah jualah kita kembali. Semua manusia akan mati, tiada yang kekal abadi. Dunia ini hanyalah sebagai jambatan kepada dunia yang kekal abadi di akhirat. Takziah kepada keluarga mangsa2 kemalangan.

P.S. I – 14 Sikap Suami yang Tidak Digemari oleh Isteri
P.S. II – Menakjubkan! Pernah tengok tak gambar langit dunia runtuh? Jom kita saksikan!
P.S. III – Gambar Pokok Rasulullah SAW Berteduh

Sumber: Berita Harian Online | Gambar: Ondscene | Layari Berita Kemalangan Bas Informasi Malaysia Kini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 di bandar sunway - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bandar sunway - Google Blog Search


Majlis Perasmian Kawasaki + Givi Showroom <b>Di Bandar Sunway</b> <b>...</b>

Posted: 25 Mar 2012 04:57 PM PDT


SC Premium Bikes Sdn Bhd (juga dikenali sebagai Sunway Cycle) telah merasmikan Kawasaki + Givi Showroom terbaru mereka yang terletak di Bandar Sunway, Petaling Jaya.

Acara ini turut di hadiri oleh lebih 100 orang jemputan yang terdiri daripada VIP, Orang kenamaan, para media dan juga ahli kelab superbike.

Di kesempatan ini,

Bro menjemput rakan-rakan blogger yang free dan meminati motor berkuasa tinggi datang dan memeriahkan majlis ini.

Majlis ini bukan sahaja untuk measmikan showroom semata-mata.

Dalam masa yang sama SC Premium Bikes Sdn Bhd juga telah memperkenalkan keluaran terbaru Kawasaki iaitu "Kawasaki W800 special edition classic bike".

Gambar sekitar acara menanda tanggi majlis perlancaran ini oleh Mr. Jeffrey, En. On hai Swee dan En. Joseph.

Bro  sempat juga beraksi sebagai model Kawasaki. Amik berkat, mana tahu akan datang bro dapat sebiji motor ini. Korang juga yang jeles.


Sebagai tanda penghargaan kepada mereka yang hadir ke majlis ini. Pihak penganjur telah mengadakan sesi cabutan bertuah.

Antara blogger yang bertuah mendapat cabutan bertuah – Ammar & Hamzah Ian

Hadiah kemuncak yang dinanti-nantikan untuk cabutan bertuah ini,

Eh…!!! Bukan motor ek. Tetapi jaket Kawasaki. Tahniah kepada mereka yang bertuah.

Teringin nak dapatkan jaket ini.

Dapat gak bergaya tiap kali bawa motor. Teringat pengalaman semasa bro dijemput untuk test ride.

Kepada anda yang meminati motor berkuasa tinggi dan mempunyai kesempatan, anda boleh datang ke showroom ini yang terletak di alamat di bawah :-

SC Premium Bikes Sdn Bhd
19, Jalan PJS7/17. Bandar Sunway,
46150 Petaling Jaya, Selangor.

Lokasi ini dekat dengan area Sunway Pyramid. Kalau ikut Lebuhraya Damansara Puchong atau Lebuhraya Pantai Baru agak mudah untuk sampai ke lokasi ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 di sabak bernam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sabak bernam - Google Blog Search


Anak Seberang: Habislah.. Ceramah Anwar <b>Di Sabak Bernam</b> <b>...</b>

Posted: 19 Jun 2012 10:31 PM PDT


Aku yakin gambar yang diperolehi dari cucutokselampit ini tiada yang tidak benar melainkan benar belaka.

Aku juga amat yakin perkara ini terjadi di merata tempat di Malaysia dimana majority rakyat dilihat semakin menolak Anwar diatas pelbagai faktor yang aku rasa semua tahu dan tak perlu dikupaskan disini.

Anwar jahanam harus ditolak. Rakyat harus makin bijak!
Menolak Anwar bererti anda semua sedang berusaha untuk selamatkan Malaysia dari terjerumus kepada keadaan yang jauh lebih teruk dari sekarang.

"Pictures Speak A Thousand Words". Itu pepatah Inggeris bagi mengambarkan ceramah Merdeka Rakyat yang dianjurkan oleh Pakatan Haram di Stadium Mini Sabak Bernam, malam tadi. Kehadiran hanya sekitar 100-300 orang! 

Antara penceramah yang hadir bagi menjadi pelawak di pentas stadium adalah Badrul "Khalwat Isteri Orang" Amin, Kesavan, Manickavasagam, Zuraidah, Chua Jui Mei, Aziz Bari, Mahfus Omar dan tetamu yang dinantikan, bekas banduan dan raja biseksual, Anwar Ibrahim. 

Isu basi yang sama dimainkan di pentas lawak berkenaan. Antaranya isu PTPTN, gaji minimum, harga barang, RM50 untuk golongan wanita dan beberapa janji Pakatan Haram pada PRU-12 yang lepas. Agak-agak Selangor negeri yang selamat untuk Pakatan Haram PRU13 akan datang?





Isu basi yang sama dimainkan di pentas lawak berkenaan. Antaranya isu PTPTN, gaji minimum, harga barang, RM50 untuk golongan wanita dan beberapa janji Pakatan Haram pada PRU-12 yang lepas. Agak-agak Selangor negeri yang selamat untuk Pakatan Haram PRU13 akan datang?





 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved