ads

Rabu, 29 Jun 2011

12 di cheras - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di cheras - Google Blog Search


Pangsapuri Untuk Disewa <b>Di Cheras</b> RM500.00 Cari rumah sewa dan <b>...</b>

Posted: 09 Jun 2011 12:04 AM PDT

Pangsapuri Waja Taman Tun Perak Cheras...850 kps, Auto Gate, 24 jam Kawalan Keselamatan, 3 bilik, 2 Bilik air, 7 Eleven, Mini Market..Taman Permainan

Berdekatan dengan Carrefour Bandar Tun Hussin Onn ..1 minit

Jusco Cheras selatan 5 minit...

Econsave, Balakong...

Kemasukan segera

Hubungi: 0193442389 zaidi

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di salak tinggi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di salak tinggi - Google Blog Search


KERETA SEWA MURAH <b>DI SALAK TINGGI</b>, NILAI DAN KAWASAN SEKITAR

Posted: 25 Jun 2011 09:59 PM PDT


Assalammualaikom,

Saya ada buat perkhidmatan kereta sewa murah untuk pelajar-pelajar IPTA/IPTS berdekatan Salak Tinggi dan Nilai seperti Kolej Teknologi Timur, MIAT, USIM, INTI College dan yang berdekatan.

Sewa cuma RM50 sehari dan RM25 untuk separuh hari. Jenis kereta adalah Satria 1.3cc,manual. Jika berminat boleh hubungi saya di email umie_harun@yahoo.com.my.

Perkhidmatan kereta sewa ini hanyalah untuk pelajar-pelajar IPTA dan IPTS sahaja.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di jeram - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di jeram - Google Blog Search


Sensasi Arum <b>Jeram di</b> Sungai Serayu:Berkomunitas Sarana Memotivasi <b>...</b>

Posted: 16 Jun 2011 03:42 AM PDT

Rafting sebutan yang sering di gunakan untuk olahraga refreshing yaitu arum Jeram. Merupakan suatu olahraga yang dapat melepaskan stress di kala kegiatan seharian yang sibuk dengan tantangan alam yang membutuhkan kekuatan fisik serta mental. Di tambah lagi dengan suasana Alam sekitar yang masih asri membuat pikiran semakin fress.

Tetapi dimana kita dapat mendapatkan tempat yang asyik untuk arum jeram? Jawabnya Banjarnegara, disana ada sebuah sungai (sungai Serayu) yang mempunyai tantangan rafting yang menarik. Di dukung dengan pemandangan yang tenang di sambut dobaran air sungai yang  kencang menjadikan kita tegang, penasaran, dan juga takut saat arum jeram. Mesti lah orang merasakan perasaan seperti  itu karena takut jatuh, terbentur batu dan juga hanyut termakan air sungai.

Dengan ada nya tantangan tersebut maka sensasi Rafting (arum jeram) terasa lebih mengasyikan untuk di jalani dan semakin ingin menyelesaikan tantangan sungai yang punya arus air deras itu.  Kepuasaan tersendiri akan tercapai bila saat finish dapat menaklukan derasnya air sungai.

Sebagai warga asli banjarnegara saya juga dapat menyaksikan event rafting nasional sampai internasional yang biasa nya di laksanakan  di banjarnegara. Karakter Sungai Serayu yang memiliki grade/tingkat kesulitan III - IV dengan kualitas jeram yang terbaik dan sangat bervariatif diantara sungai yang ada di Jawa Tengah. Dengan situasi alam yang Eksotik ini tak heran bila di jadikan tempat event Arum Jeram internasional.

Sampai lupa letak nya.hehehe… Sungai Serayu terletak di Kabupaten Banjarnegara, Jawa Tengah kira-kira 2,5 jam perjalanan dari Jogjakarta dengan melewati lereng Gunung Sindoro-Sumbing yang menyajikan kesejukan dan panorama alam pengunungan. Sungai Serayu dengan panjang 25 km menyajikan petualangan jeram-jeram kelas III - IV selama kira-kira 4,5 - 5 jam pengarungan. Sangat cocok bagi Anda yang mempunyai jiwa petualang dan suka akan tantangan, Khususnya menantang derasan air sungai.ini gambaran peta menuju sasaran:

Membuang stress dengan arum jeram di sungai serayu sambil menikmati pemandangan alam yang asri membuat pikiran jenuh menjadi tenang dan merasakan kepuasaan.

Ayo Rafting ke sungai serayu bila ingin menaklukan ganasnya air sungai serayu….!

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di sungai tenggi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sungai tenggi - Google Blog Search


ULAMA PEWARIS NABI: WAK SELAMAT SG. <b>TENGI</b> & PENGUMUMAN PENTING

Posted: 25 Jun 2011 12:20 AM PDT

HULU SELANGOR – Para peneroka Felda Sungai Tengi disini tidak sabar menunggu pengumuman penting yang akan dibuat oleh Menteri Besat Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim

Pengerusi Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK) Desa Maju Sungai Tengi , Selamat Rakio berkata, beliau bagi pihak seluruh peneroka mengalu-alukan pengumuman penting yang sangat dinanti-nantikan itu.

Beliau yang dikenali sebagai Wak Selamat (gambar) sudah mendapat gambaran tentang berita gembira yang akan disampaikan sendiri oleh Tan Sri Khalid.

"Wak dapat agak, MB (Tan Sri Khalid) akan membuat pengumuman yang menggembirakan seluruh peneroka, khususnya generasi kedua,"katanya ketika ditemui di Majlis Himpunan Warga Felda Kebangsaan yang bermula hari ini, 23 April.

Sehubungan itu, beliau yakin dengan usaha kertajaan negeri tersebut akan dapat melonjakkan sokongan kepada calon Pakatan Rakyat bagi Pilihanraya Kecil Parlimen Hulu Selangor, Datuk Zaid Ibtrahim.

Menurutnya, sehingga kini, respon dari teman-teman menggalakkan, namun mereka masih tidak dapat menonjolkan diri menyatakan sokongan terus terang kepada Pakatan Rakyat.

"Mereka tidak menonjol kerana mereka duduk dalam Umno, sudah lama, tapi mereka memberi respon akan beralih pada kali ini,"ujarnya.

Apabila ditanya, mengapakah mereka mahu beralih sokongan pada pilihanraya kali ini, Wak Selamat menjawab, kerana mereka kini sedar tentang penipuan Felda.

Antara penipuan itu, katanya, bayaran bulanan yang diterima oleh setiap peneroka adalah hanya RM1500 seorang, sedangkan sepatutnya ia lebih dari itu.

Tindakan Felda tersebut, menurutnya, adalah tidak adil kerana Felda mendapat keuntungan yang begtu banyak, hasil serahan kembali urusan ladang mereka kepada Felda.

Oleh itu, kata Wak Selamat, ramai peneroka yang keluar dan menarik diri, mengusahakan ladang dan menjual hasil mereka sendiri.

"Purata, mereka yang tidak serahkan kepada Felda mendapat hasil RM3000 sebulan berbanding, bayaran RM1500 yang diberikan Felda,"jelasnya.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di ulu kelang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di ulu kelang - Google Blog Search


KHIDMAT MERU: PROGRAM MIMBAR <b>DI HULU KLANG</b>

Posted: 13 Jun 2011 02:45 PM PDT

Satu program penerahan surat tawaran MIMBAR telah dilaksanakan diDewan Orang Ramai di Hulu Klang.


YB Amiruddin, YB Shaari Sungib dan YB Dr Rani selain memberikan ucapan telah sudi menyampaikan surat-surat tawaran tersebut kepada lebih 150 peserta yang layak menerimanya. Majoriti dari penerimanya adalah terdiri dari bumiputera yang telah melalui kursus keusahawan yang dianjur oleh MIMBAR.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di morib - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di morib - Google Blog Search


kamar ms: En malek dan kawan2 <b>di morib</b> 18.6.2011

Posted: 18 Jun 2011 08:21 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]En malek dan kawan2 di morib 18.6.2011. En malek dan kawan2 di morib 18.6.2011. Related Posts: (UM STAFF). kahwin anak en malek 26.12.2010 · jamuan aidilfitri umno rawang 9 oct 2010 · kama, malek, sabri di putrajaya ...

12 di beranang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di beranang - Google Blog Search


PrimaDonna Dancers: Majlis Persandingan Mas & Jeff <b>di Beranang</b> <b>...</b>

Posted: 12 Mar 2011 05:49 AM PST

PrimaDonna Dancers: Majlis Persandingan Mas & Jeff di Beranang - full package
UNTUK TEMPAHAN HUBUNGI :

PN NURUL - 016 - 3128008


(email : nurulainiwahab@yahoo.co.uk)
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di rawang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di rawang - Google Blog Search


PAUHatsu!: PAUHnews: Bayi Dalam Kotak Sampah <b>Di Rawang</b>

Posted: 02 Jun 2011 10:02 PM PDT

Ianya seperti bermusim, bila seorang bayi dibunuh, dibuang, didera, makan dalam bulan tersebut akan ada kejadian yang berturutan berlaku tentang perkara tersebut. Seperti ada pakatan dari persatuan  ibu, bapa dan penjaga durjana yang melaksanakan kegiatan tidak berperikemanusiaan tersebut.

Minggu ini saja dah berapa orang bayi yang dianiaya. Itu yang diketahui. Yang tidak disedari entah berapa lagi insan kerdil tersebut yang terseksa.

Berikut adalah petikan berita dari akhbar Harian Metro hari ini 3hb Jun 2011 bertajuk "Bayi dalam sampah".

GOMBAK: Hanya sehari selepas seorang bayi lelaki baru dilahirkan maut akibat dicampak dari tingkat lima pangsapuri, seorang lagi bayi menjadi mangsa kekejaman apabila dibuang dalam ruang membuang sampah sebuah rumah teres di Taman Pelangi, Rawang di sini, semalam.

 Bagaimanapun, bayi lelaki yang juga baru dilahirkan dan masih bertali pusat itu terselamat daripada maut apabila dia ditemui pemilik rumah berkenaan ketika mahu membuang sampah pada kira-kira jam 9.30 pagi.

 R Punitha, 25, berkata ketika baru keluar rumah untuk membuang sampah, dia sempat melihat dua wanita menunggang motosikal meletakkan sesuatu di ruang membuang sampah di depan rumahnya.

 "Saya nampak sendiri dua wanita yang menunggang motosikal meletak sesuatu di depan rumah saya. Saya sangka mereka membuang sampah dan saya kurang senang dengan tindakan mereka kerana tempat itu kawasan persendirian.

DI SINI...Punitha menunjukkan tempat bayi yang dijumpai dalam tempat buang sampah rumah.


 "Saya membuka pintu pagar dan menjerit ke arah mereka, namun kedua-dua wanita itu segera memecut laju," katanya ketika ditemui Harian Metro di rumahnya, semalam.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di batu caves - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di batu caves - Google Blog Search


MPP: TERKINI !!! Polis SITA tapak Ceramah BERSIH <b>di Batu Caves</b>..

Posted: 29 Jun 2011 01:59 AM PDT

Isu pasal perhimpunan HARAM BERSIH sekarang ni dah jadi makin PANAS.. Selain dari penangkapan ramai pemimpin-pemimpin Pakatan, PDRM sekarang ni tumpukan fokus kepada pusat-pusat ceramah Pakatan pulak..

Yang paling terkini, Pihak Polis dah menyita Dewan yang bakal digunakan untuk ceramah BERSIH di Batu Caves.. Ceramah tu bakal berlangsung pada malam ni dan khabarnya bakal dihadiri oleh Anwar dan Ambiga..

Gua tabik pada PDRM!!! Tindakan PDRM 2-3 hari ni memang dah buat puak-puak Pakatan gila meroyan.. Ada sorang member gua dari puak-puak jumud Pakatan kata, dia langsung tak boleh tengok balai Polis sebab terlampau marah..

Hahahahaha... Baru dorang tau sekarang ni langit tu tinggi ke rendah.. Dulu bukan main dorang maki hamun Polis sampaikan ada pemimpin Pakatan panggil Polis sebagai ANJING..

Sekarang ni, puak-puak Pakatan yang dah jadi macam "ANJING" sebab riuh menyalak bila Polis ambil tindakan...

BRAVO PDRM!!! GEMPUR PUAK-PUAK TAK RETI BERSYUKUR TU SEMUA!!!

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di petaling jaya - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di petaling jaya - Google Blog Search


Wanita UMNO mula cula undi <b>di Kelana Jaya</b> - Dewan Pemuda PAS <b>...</b>

Posted: 21 Jun 2011 03:57 AM PDT

21 Jun 2011, Kelana Jaya - Pilihanraya Umum ke-13 semakin membara. Hari ini, Wanita UMNO Kelana Jaya telah mula turun padang dengan membuat cula undi di kawasan penduduk SS5B di sini. Mereka juga mengedarkan akhbar haram iaitu Selangor Terkini.

Oleh itu, ini menguatkan lagi tanda-tanda pru13 semakin hampir dan jentera PR yang telah lama digerakkan perlu lebih efisen dan smart.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di kelana jaya - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kelana jaya - Google Blog Search


LIAN PADUKAN LAKSAMANA: Lagi Banjir <b>di</b> Pusat Latihan LP <b>Kelana Jaya</b>

Posted: 17 Jun 2011 09:43 PM PDT

Bismillahirahmanirahim,

Saya tiba agak lewat semalam selepas selesai urusan kerja.Tiba di Kelana Jaya lebih kurang jam 11 malam.Setibanya saya digelanggang saya amat terkejut dengan kehadiran yang amat diluar kebiasaan..Alhamdulillah meriah kembali..

Ramai rakan2 datang bertamu menghalus permainan disini.Antaranya Cikgu Tokppin yang hanya mengiring anak2 muridnya dari SMART Dojo(Rawang),Ali Tocang & Geng serta rakan2 pelatih baru( dh 3 4 kelas jugaklah) dr kontigen Hong Leong Bank..amat terkejut & terharu semasa ketibaan saya disana,saya bertemu sua dengan guru Lian Padukan saya yang pertama iaitu Yang Dihormati Cikgu Nur Azhar dari gelanggang Kapar.rasa nak menitis airmata kerana amat lama kami tak bersua.Perasaan rindu kepada beliau terubat.Maafkan saya bersama adinda yang lain2 Cikgu Azhar kerana terlalu lama kami tak ke Kapar.Insyallah dengan program yang dirangcang kemudian akan terhapus lah hutang2 lama diharapkan..

Seperti biasa Dr. Din a.k.a amat bertenaga dalam penyampaian teknik2 buah gelanggang dan street (jalanan)..beliau sentiasa pemurah dalam menyampaikan ilmu..

Setelah tamat kelas latihan,seperti biasa kami bersantai sambil menikmati supper menu "Nan Cheese Garlic" c/w Ayam Tandoori payat..hahaha..Banyak juga gambar2 yang telah diambil oleh kekanda saya,saudara Nasrul a.k.a Cikgu Ha Lurus.Saya berharap semoga kehadiran seperti ini akan berkekalan..Insyallah

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved