ads

Khamis, 16 Januari 2014

12 di cheras - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di cheras - Google Blog Search


Video Peragut Di Tangkap <b>Di Cheras</b> | AZMY KELANA JAYA

Posted: 08 Jan 2014 09:40 PM PST

DENGAN kerjasama orang ramai, mereka berjaya memberkas seorang peragut selepas dia meragut seutas rantai emas seorang wanita pagi semalam.

Kejadian berlaku di Taman Orkid di Batu 9, Cheras ketika mangsa sedang berjalan kaki bersama bayinya di dalam kereta sorong.

Mangsa menjerit selepas rantainya diragut menyebabkan orang ramai yang lalu lalang di kawasan bertindak mengejar mangsa.

Apabila orang ramai berjaya mendapatkan suspek, suspek cuba bergelut dan sempat memukul kepala seorang lelaki yang juga mengejarnya sehingga kepalanya berdarah.

Akhirnya selepas bergelut, suspek berjaya ditahan serta kaki dan tangannya diikat.

Pihak polis komuniti di kawasan itu dipanggil untuk memberikan bantuan sebelum suspek diserahkan kepada pihak polis. – Mynewshub.my


Peragut Berjaya Diberkas Di Cherashttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/PeragutCheras.jpghttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/PeragutCheras-150x150.jpgAuthor MNHmyVideoUtama,

12 di bukit raja - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bukit raja - Google Blog Search


BLOG SELANGOR: 12 <b>di bukit raja</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Jan 2014 12:00 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di bukit raja</b> - Google Blog Search

Posted: 23 Dec 2013 11:46 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Mencari Housemate Lelaki <b>di</b> Flat Dahlia,<b>Bukit Raja</b> | Rumah Sewa

Posted: 09 Dec 2013 12:19 AM PST

Publish date: December 9, 2013 8:19 am
Contact Name: arman
Price: RM230
Region: Selangor
Location: Flat Dahlia,Bukit Raja,Klang
Phone: 0162208462
Tags: , ,

Berdekatan dengan jusco bukit raja
Berhampiran dengan kemudahan asa seperti bank, kedai makan dan lain – lain.
Berhampiran tol dan tempat strategik mudah ke shah alam,meru dan klang
Senang mendapat parking kereta
Sila hubungi : 0162208462
0173181699

Share: Twitter | Facebook | Email

Report bad use or Spam

12 di teluk datok - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di teluk datok - Google Blog Search


BLOG SELANGOR: 12 <b>di teluk datok</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Jan 2014 11:03 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di teluk datok</b> - Google Blog Search

Posted: 16 Dec 2013 11:57 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di teluk datok</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Oct 2013 11:03 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di teluk datok</b> - Google Blog Search

Posted: 21 Sep 2013 11:15 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di teluk datok</b> - Google Blog Search

Posted: 27 Aug 2013 11:35 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di teluk datok</b> - Google Blog Search

Posted: 13 Aug 2013 11:26 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di teluk datok</b> - Google Blog Search

Posted: 28 Jul 2013 11:28 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di teluk datok</b> - Google Blog Search

Posted: 13 May 2013 11:45 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di teluk datok</b> - Google Blog Search

Posted: 01 May 2013 11:14 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di teluk datok</b> - Google Blog Search

Posted: 26 Mar 2013 11:26 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Semua Kaum Rasai Peruntukkan ADUN <b>Teluk Datuk</b>

Posted: 03 Mar 2013 04:38 AM PST

KUALA LANGAT, 3 MAC : Penduduk Melayu, Cina dan India di kawasan Teluk Datuk di sini telah menikmati peruntukan sebanyak RM 500 ribu setahun yang diagihkan secara adil dan saksama oleh Adun mereka sepanjang lima tahun perkhidmatannya.

Setiap tahun kata Adun Teluk Datuk, Philip Tan Choon Swee, beliau membelanjakan RM 100 ribu untuk setiap komuniti di kawasannya. Pebelanjaan itu melibatkan projek memperbaiki rumah dan sumbangan ke rumah ibadat komuniti India dan Cina.

Manakala RM 200 ribu dibelanjakan dalam aktiviti yang melibatkan semua kaum seperti sumbangan ke PIBG dan membeli peralatan murid. Jumlah ini juga digunakan untuk memperbaiki infrastruktur seperti jalan raya dan parit.

Philip memberi penjelasan tersebut sebagai respons kepada bekas Ketua Komuniti India Teluk Datuk, John Paramasivam Veerasamy yang menuduhnya tidak menggunakan peruntukan ADUN untuk kaum India di kawasannya.

"Saya ada 'figure-figure' tunjukkan apa yang dia kata saya 'racist'.

"Selain daripada saya menjaga kaum Cina, saya juga jaga India dan kaum Melayu, saya bukan cakap sahaja," tegasnya dalam satu sidang media di pejabatnya hari ini.

Menurut Philip, peruntukan RM 100 ribu pada tahun lalu digunakan untuk membaikpulih 20 buah rumah dan surau di empat kampung Melayu tradisional.

"Lebih 20 rumah sudah siap dan ada tujuh rumah lagi yang saya beri bahan dan mereka buat sendiri," katanya lagi.

Manakala majoriti peruntukkan RM 100 ribu untuk kaum India dan Cina disumbangkan ke rumah ibadat dan majlis perayaan kaum-kaum tersebut.

Baru-baru ini, John Paramasivam bersama-sama Kumarayah Ponnayah dan Saravanan Kaliannan telah mengadakan sidang media pada 27 Februari lalu dan menuduh Philip tidak menjaga komuniti India dan Melayu dan hanya mementingkan komuniti Cina sahaja.

Sementara itu, Ketua Komuniti Kaum India Teluk Datuk, Muniandy Manirasu, berkata Philip sentiasa prihatin terhadap rakyat di kawasannya dan menafikan dakwaan bahawa kaum India di kawasan itu dianaktirikan.

"YB telah membelanjakan ratusan ribu sejak lima tahun ini untuk kaum India dan tuduhan yang dibuat oleh John Paramasivam adalah sangat tidak berasas," katanya ketika ditemui.

Ahli Majlis Zon 19 Majlis Daerah Kuala Langat (MDKL), Yap Lai Keng, pula menyatakan Philip seorang Adun yang bertanggungjawab kerana sentiasa turut serta dalam setiap program yang dianjurkannya.

Pendapat Anda

Pendapat

Penduduk <b>Teluk Datok</b> menolak PR sebulat suara | The Kuala <b>...</b>

Posted: 06 Mar 2013 10:35 PM PST


Philip-Tan.Saya John Paramesivam dari Taman Seri dan menggundi di dun Telok Datok.Saya telah menghuni di Kuala Langat,kawasan dun Telok Datok.sejak lahir hamper 55 tahun.Saya memilih Pakatan Rakyat sejak tahun 1998 dalam parti KEADILAN.

Sekarang saya adalah Ketua Komuniti Kaum India sejak 2010,satu jawatan yang dilantik oleh Kerajaan Negeri Selangor YB Philip Tan pada PRU 12.Tanggungjawab saya adalah untuk perkenalkan polisi-polisi yang dirancang oleh Kerajaan Negeri Selangor kepada Dun Telok Datok dan membawa masalah-masalah Rakyat Dun Telok Datok kepada pengetahuan pimpinan Dun dan Negeri.

Kami telah menemukan Philip Tan kepada seluruh pengundi kaum India di kawasan Dun Telok Datok yang hamper 10,000 orang.Kami telah bekerja tungkus lumus untuk menangkan beliau pada PRU 12.

Walaupun sedemikian,Kami, hari ini membantah sekeras-kerasnya kalau beliau YB Philip Tan di calonkan semula pada PRU 13 ini kerana Kaum india tidak di hormati oleh beliau langsung.Kita tidak mendapat layanan khas langsung,Ada kalanya beliau akan halau kawan-kawan dari KEADILAN dengan mengatakan saya daripada parti DAP,saya ada orang untuk jaga orang kaum India.

Beliau juga tidak menghormati perayaan kaum India. – John Paramesivam


12 di semenyih - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di semenyih - Google Blog Search


Bahagian Belakang rumah runtuh <b>di</b> Desa Kenagga <b>Semenyih</b>

Posted: 10 Jan 2014 08:00 PM PST

Hari ini Sdr Arul mendapat panggilan kecemasan dari penduduk dari Fasa 3 Desa Kenangga Semenyih. Nampaknya lebihkurang 4 rumah di Jalan 3/4 menalami masalah mendapan tanah, keretakan dan keruntuhan dinding ekoran kerja-kerja perparitan yang dibuat oleh MPKj. Sdr Arul dan Rajen telah melawat rumah-rumah tersebut. Sdr Arul juga menghubungi peengarah kejuruteraan MPKj Dr. Anwar dan juga Ketua Bahagian Kejuruteraan Semenyih  Encik Azman untuk segera menyelesaikan masalah ini. Dr. Anwar Pengarah Bahagian kejuruteraan berkata akan menghantar orangnya segera untuk meneliti dan membuat apa yang boleh. Para penduduk juga dinasihatkan berjaga-jaga dan membuat aduan polis. Encik Arul memaklumkan perkara ini kepada YDP MPKj


 






12 di ampang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di ampang - Google Blog Search


Bom DIY : Lelaki ditahan <b>di Ampang</b> ~ BE DA MAN !!!

Posted: 30 Dec 2013 09:26 PM PST

Heboh cerita pasal bom 2-3 hari kebelakangan ni , terbaru seorang lelaki ditahan polis di Ampang kerana bawa bom buatan sendiri . Polis walau bagaimanapun masih menyiasat motif bom itu dihasilkan termasuk tidak menolak kemungkinan sekiranya ia akan digunakan semasa malam sambutan tahun baru . Dari soal siasat suspek mengaku bom itu dihasilkan untuk tujuan membeli dadah . Jadi kita faham lah ada orang yang mengupah lelaki ini untuk hasilkan bom itu . Cantik pula 'timing' , dah dekat 31 Disember ada pula perkara2 macam ni . Aku tak nak lah menuduh sesiapa , tetapi sendiri fikir lah kemungkinan2 yang ada . Walau bagaimanapun , syabas kepada pihak polis kerana berjaya memberkas lelaki berkenaan . Kalau entah lah apa akan jadi . Dari Agenda News ;


"Polis menahan seorang lelaki bersama objek yang disyaki sebutir bom paip buatan sendiri jenis Jerangkap Letupan Rekaan (IED) di Taman Halaman, Ampang semalam.

Objek berupa paip PVC yang diikat bersama sejumlah mercun botol dirampas daripada suspek semasa sedang menunggang motosikal dalam keadaan mencurigakan pada pukul 10.25 pagi.

Menurut sumber, polis masih menyiasat motif bom itu dihasilkan suspek berusia 51 tahun itu, termasuk kemungkinan digunakan untuk tujuan perhimpunan haram di Dataran Merdeka esok.

"Kita masih siasat (tujuan) bom itu dibuat. Berdasarkan maklumat awal, suspek membuat bom itu di sebuah tokong yang menjadi tempat tinggalnya, sejak sebulan lalu," katanya.

Sumber berkata, hasil semakan mendapati suspek mempunyai sembilan rekod jenayah lampau dan satu rekod dikehendaki berkaitan dadah serta bekerja dalam satu sindiket ah long.

"Suspek mengaku membawa bom itu bertujuan untuk membeli dadah. Justeru, kami juga sedang siasat kemungkinan dia menggunakannya sebagai senjata ketika urus niaga dadah atau untuk tujuan menuntut hutang," kata beliau"

12 di kuala selangor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kuala selangor - Google Blog Search


mari bercerita: Berhari-hari <b>di Kuala Selangor</b> bersama geng IPGKIK <b>...</b>

Posted: 29 Dec 2013 05:49 PM PST

Sebenarnya ini kali pertama aku menjejakkan kaki ke Bukit Jugra. Kalau tak kerana classmate wife aku iaitu geng TESL IPGKIK 2.2 buat lawatan kat sini, konfem aku tak tahu apa yang ada kat sini walaupun setiap tahun lalu kat kawasan ni tiap kali nak ke Sabak Bernam menyambut hari raya.

Aku datang sini jadi jakun habis! Anakanda Harith punya jakun lagi la toksah cakap..Melopong je mulut dia bila dapat tengok monyet + kera kat depan mata. Selama ni dia tengok monyet cuma kat dalam gambar flash card je.

Di Bukit Jugra ni ada muzium yang mempamerkan peralatan dan sejarah awal penubuhan negeri Selangor. Ada pakaian perang, ada pedang, ada pinggan mangkuk lama dan macam-macam lagi la... Benda yang rare takde kat tempat lain ialah kota pertahanan siap dengan meriam besi dan tempat memancung kepala! Mula-mula bila baca signboard pasal pancung-pancung ni memang le seram. Tapi, kalau korang melawat tempat memancung ni, nasihat aku baca je la ayat kursi banyak-banyak supaya badi orang yang pernah kena pancung kat situ tak ikut korang balik rumah. For none muslim, just read whatever doa mengikut kepercayaan agama anda masing-masing..


Di atas Bukit Jugra ni jugak ada terletaknya sebuah bangunan putih yang mana orang ramai menggelarnya sebagai rumah api. Aku melopong, ternganga bila mula-mula diperkenalkan oleh wife aku. Oh, begitu rupanya bentuk rumah api yang mana selama ini aku cuma tengok hanya dalam siri National Geographic kat dalam TV!
Bagi mereka yang suka dengan monyet, kat sini adalah kawasan yang cukup permai untuk korang candid gambar dengan monyet sambil bagi diorang makan pisang. Tapi, awas.... Bukan semua monyet ni jinak-jinak merpati. Bagi yang perempuan, kalau tak nak kain anda tertanggal ditarik monyet, sila pakai seluar! Ini adalah amaran serius sebab masa aku pegi tu, ada sorang pelancong mat saleh comel yang memakai gaun terpaksa memegang gaun yang hampir terlondeh sebab ditarik oleh monyet-monyet yang naik 'syeh'. Aiii, kalaulah kain gaun tu terlondeh mau terbeliak bijik mata semua lelaki yang ada kat situ....
Bagi korang yang berminat dengan hidupan marin ataupun suka tengok ikan belacak kat paya bakau bolehlah menghadirkan diri ke Kuala Selangor Nature Park yang terletak di kaki Bukit Melawati. Mengikut kata member-member wife aku yang masuk ke hutan paya bakau ni, rata-rata diorang kata,

"Best! Ada banyak ikan belacak tau. Lepas tu ada banyak monyet bergayut atas pokok. Tapi, yang tak bestnya banyak nyamuk le. Kalau tau banyak nyamuk dah tentu la I prepare Ridsect dari hotel... Tapi biasala, ini kan hutan..."

Aku dengan wife takleh nak pergi sama sebab kitorang bawak anakanda Harith. Lagipun time tu dah petang rembang, hujan pulak tu.. Anakanda Harith tu dah la kulit sensitif, pantang nyamuk ketip sikit mula merah macam kena air panas. Jadi, takde la gambar kat dalam nature park tu untuk aku tepek kat sini.

Malamnya pulak, kitorang menjamu selera di sebuah restoran ikan bakar kat Kuala Selangor ni. Syok la makan ramai-ramai. Kepada kawan-kawan TESL 2.2, maaf lah sebab saya dan anakanda saya menempel makan sama-sama dengan korang. Huhuhu! Thanks to Ms. Grace sebab belanja kami semua malam tu. Thank a lot! Kalau berjalan di Kuala Selangor, rasanya tak lengkap perjalanan tu kalau tak singgah di Taman Kelip-Kelip Kampung Kuantan. Disini, korang boleh tengok kelip-kelip sambil menaiki bot yang didayung oleh petugas taman tersebut. Korang akan dibekalkan dengan jaket keselamatan semasa menaiki bot. Ada banyak kelip-kelip kat situ dan korang akan rasa seronok, tak payah pergi ke Taman ICT kat Shah Alam tu. Kat kampung Kelip-kelip ni korang akan disajikan dengan panorama indah cahaya berwarna-warni yang semulajadi. Cuma satu je pesan aku, bila naik bot tu jangan gatal-gatal kocak air kalau tak nak hilang jari. Kena beringat, air yang tenang, jangan disangka tiada buaya!

Itu le pengalaman best aku dengan anakanda Harith menempel dalam aktiviti lawatan dengan geng-geng  TESL 2.2. Hope lepas ni semua geng-geng TESL 2.2 dapat tempat posting seperti mana yang direncanakan dalam surat penempatan. Be a great techer and Best of luck, kawan-kawan semua.. !


12 di port klang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di port klang - Google Blog Search


Jawatan Kosong Plant Technician <b>di Port Klang</b>

Posted: 18 Dec 2013 09:39 AM PST

Download Panduan Lengkap Temuduga

Isi borang di bawah :

Jawatan Kosong Plant Technician di Port Klang Tugas & tanggung jawab: • Mengawal dan menyelia mesin pengeluaran • Memastikan semua produk yang dikeluarkan dalam keadaan baik • Membuat persampelan produk • Memeriksa dan melaporkan kerosakan kepada jabatan kejuruteraan untuk tindakan selanjutnya. • Sentiasa mengamalkan kebersihan di tempat kerja pada setiap masa. • Boleh bekerja lebih […]
MalaysiaJobs.biz – Jawatan Kosong Terkini

12 di bukit lanjan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bukit lanjan - Google Blog Search


BLOG SELANGOR: 12 <b>di bukit lanjan</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Jan 2014 07:27 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Kereta Breakdown <b>Di</b> Highway Kesas Area <b>Bukit Lanjan</b> - nombor8 <b>...</b>

Posted: 10 Aug 2013 08:26 PM PDT

Cerita lama tapi berlaku dalam tahun ni jugak...

Merasa la stranded tepi jalan, tengah sibuk pulak tu sebab semua orang nak gi kerja.. merasa gak naik tow truck....

12 di batang kali - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di batang kali - Google Blog Search


BLOG SELANGOR: 12 <b>di batang kali</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Jan 2014 07:26 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di batang kali</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Dec 2013 07:07 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Pejabat Pusat Khidmat Adun <b>Batang Kali</b> | kujie2.com

Posted: 08 Dec 2013 09:55 PM PST

Pejabat Pusat Khidmat Adun Batang Kali

pusat khidmat dun batang kali

Pejabat Pusat Khidmat Adun Batang Kali telah berpindah ke Laluan Utama, Batang Kali. Sebelum ini Pejabat Pusat Khidmat Adun Batang Kali berada di Taman Emas,Batu 30, Hulu Yam Lama.

Lokasi Pejabat Khidmat Adun Batang Kali berhadapan di seberang jalan Balai Polis Batang Kali berdekatan Public Bank dan Stesen Komuter Batang Kali.

Waktu Urusan Pejabat Khidmat Dun Batang Kali

Rahsia Suri Rumah Bekerjaya! Klik Disini!

  • Isnin – Khamis – 9.00 pagi – 5.00 petang
  • Sabtu – 9.30 pagi – 2.00 petang
  • Ahad dan cuti umum – tutup
  • YB akan berada di pejabat pada setiap hari Khamis sahaja.

Dua tiga minggu ini saya sedang memproses permohonan  Skim Tanam Baru  Sawit Pekebun Kecil jadi  memang berurusan dengan beberapa pejabat kerajaan – Pejabat MPOB, Pejabat Tanah & Galian dan Pejabat Khidmat Adun kawasan.

Pagi tadi ke Pejabat Khidmat Dun Hulu Bernam, Kampung Titiwangsa , Kelumpang.  Malangkan YB tiada dipejabat kerana turun ke Kuantan membantu mangsa banjir.

Kalau tak berurusan, memang tak pernah ambil peduli. Hanya lalu dan pandang.  Sesekali kena mencari, kalut juga nak tahu lokasi sebenar.  Kalau ringan mulut bertanya, InsyaAllah akan ada yang membantu.

09 Dec 2013 by:

Tentang Penulis: Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Lelaki India Kena Tetak <b>Di</b> Shell <b>Batang Kali</b> 4 Julai 2013

Posted: 06 Jul 2013 09:25 AM PDT

12 di dengkil - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di dengkil - Google Blog Search


Pengedar Shaklee <b>di Dengkil</b>, Seri Kembangan, Putrajaya, Bandar <b>...</b>

Posted: 02 Nov 2013 09:45 AM PDT

Kepada warga Dengkil, Seri Kembangan, Putrajaya dan Bandar Baru Bangi, ada berita baik untuk anda. Anda boleh mendapatkan produk Shaklee terus ke depan rumah anda dengan pengedar Shaklee anda di sana.

Anda tidak perlu bersusah payah ke branch Shaklee, pengedar shaklee anda ini boleh menghantar terus ke rumah tanpa perlu anda keluar rumah dan bersesak-sesak di jalan raya. Perkhidmatan dan servis terbaik, penghantaran selamat tanpa kos penghantaran.

So, warga Dengkil, Seri Kembangan, Putrajaya dan Bangi serta Sepang, Hubungi pengedar anda hari ini:

Emel: sufisiber80@yahoo.com
SMS dan Wassap: 012-9359313
COD: Dengkil, Putrajaya, Sepang, Bandar Baru Bangi, Seri Kembangan
-----------------------------------------------------------------------

12 di puchong - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di puchong - Google Blog Search


BANTU GOLONGAN ASNAF (BEKAM <b>DI PUCHONG</b> <b>...</b> - Blogger

Posted: 09 Jan 2014 08:50 AM PST

ASSALAMUALAIKUM WBT...

Bagi mereka yang tinggal di sekitar daerah Puchong jika ingin mendapatkan khidmat rawatan bekam silalah hubungi kakak angkat saya iaitu Puan Hasnah no hp 019-6054686
ALAMAT : F1-2-20 JALAN PERMAI 2/2, TAMAN PUCHONG PERMAI SELANGOR.
(boleh cari lokasi kat google map yer). 
WAKTU PERKHIDMATAN : 9 PAGI - 10 MALAM 
BUKA SETIAP HARI KECUALI HARI RABU TUTUP. KHUSUS UNTUK WANITA SAHAJA.

Buat pengetahuan anda Puan Hasnah ni Ibu Tunggal yang kematian suami dan mempunyai 3 orang anak yang masih bersekolah. Jadi atas dasar kasih sayang sesama insan saya hanya mampu untuk mengajarnya ilmu bekam agar beliau boleh mencari sedikit income hanya dari rumah memandangkan urusan sehariannya menghantar anak pergi dan balik sekolah. Jadi agak mustahil jika bekerja makan gaji untuk keluar ambil anak balik sekolah dan sebagainya. Sekiranya anda ingin membantu, datanglah buat rawatan bekam dengan beliau, mudah-mudahan apa yang anda sumbangkan di atas perkhidmatan yang di berikan dapat juga menampung perbelanjaannya anak beranak. Semoga Allah sahaja yang dapat membalas jasa kalian.
Daripada Abu Hurairah berkata, Telah bersabda Rasulullah : "Orang yang memelihara anak yatim, sama ada anak yatimnya sendiri atau anak yatim orang lain, aku dan dia seperti dua jari ini di dalam syurga. " Perawi hadith iaitu Malik Bin anas mengisyaratkan dengan jari telunjuknya dan jari tengah."
[HR MUSLIM]
BAGI YANG TINGGAL DI KAWASAN BERDEKATAN DENGAN PUCHONG BOLEHLAH BERBEKAM DENGAN PUAN HASNAH YER... SILA HUBUNGI BELIAU UTK TETAPKAN TEMUJANJI...

12 di tanjung sepat - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di tanjung sepat - Google Blog Search


BLOG SELANGOR: 12 <b>di tanjung sepat</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Jan 2014 11:38 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

JURNAL BERITA – <b>Tanjung Sepat</b> jadi kawasan pelancongan baru <b>...</b>

Posted: 30 Dec 2013 02:54 AM PST

[unable to retrieve full-text content]1- Tanjung Sepat jadi kawasan pelancongan baru di Selangor. 2- Caruman Wanita Selangor bantu sedia cabaran kewangan masa depan. 3- MAPMAS siasat rumah kebajikan guna kanak-kanak kutip derma. 4- RM500,000 ...
 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved