ads

Sabtu, 25 Februari 2012

12 di cheras - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di cheras - Google Blog Search


KOLEKSI GAMBAR KERETA MEWAH <b>DI CHERAS</b> HARTAMAS <b>...</b>

Posted: 05 Feb 2012 08:04 PM PST

[unable to retrieve full-text content]Khas untuk anda pembaca setia Blog Ammar kali ini Ammar nak cerita sikit satu kisah kereta mewah di Cheras Hartamas. Semalam habis je test matematik housemate ajak Ammar pergi jalan-jalan KL. Oleh kerana boring tak ...

di negeri selangor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

di negeri selangor - Google Blog Search


Permohonan Pinjaman Pelajaran Anak <b>Negeri Selangor</b> 2012 <b>...</b>

Posted: 19 Feb 2012 08:23 PM PST

Share

Permohonan pinjaman pelajaran bagi anak negeri selangor tahun 2012 telah pun dibuka. Permohonan ini bagi calon yang akan menyambung pelajaran di Institusi pengajian tinggi Awam (IPTA) dan juga swasta (IPTS).

Kadar Pinjaman

Kadar pinjaman setahun bagi pengajian di semua IPTA dan IPTS tempatan adalah seperti berikut;

  • Ijazah (Perubatan) – RM 7,000
  • Ijazah (Lain-lain) – RM 6.500
  • Diploma – RM 4.900
  • Sijil – RM 4,000

Syarat Kelayakan Memohon

  • Pemohon seorang warganegara Malaysia.
  • Pemohon lahir di Negeri Selangor, ATAU
  • Ibu atau Bapa pemohon lahir di Negeri Selangor, ATAU
  • Pemohon lahir di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur sebelum 1 Februari 1974, ATAU
  • Pemohon telah bermastautin lebih dari lima tahun di Negeri Selangor dengan pengesahan daripada ADUN/ Penghulu/ Pengerusi JKKK/ Ketua Kampung.

Cara Memohon

  • Permohonan hendaklah dibuat dengan melayari laman web rasmi Pinjaman Pelajaran Selangor.
  • Borang permohonan yang telah disi dengan lengkap perlu dicetak untuk mendapatkan pengesahan yang diperlukan.
  • Lampirkan salinan dokumen-dokumen yang telah disahkan benar seperti yang diperlukan.
  • Borang permohonan dan salinan dokumen hendaklah di hantar kepada :-
    Bahagian Pengurusan Sumber Manusia,
    Unit Biasiswa & Pinjaman Pelajaran,
    Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor,
    Tingkat 3,
    Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,
    40503 Shah Alam,
    Selangor Darul Ehsan.

Tarikh Tutup

  • Tarikh tutup permohonan pinjaman pelajaran Kerajaan Selangor ini ialah 29 Februari 2012.
  • Keputusan permohonan dijangka boleh disemak di laman web Kerajaan Negeri Selangor atau Pinjaman Pelajaran Selangor selepas 14 hari dari tarikh tutup permohonan.

Incoming search terms:

  • pinjaman anak selangor (2)
  • dokumen yang perlu pinjaman pelajaran negeri selangor (1)
  • kadar pinjaman pelajaran yayasan negeri sembilan 2012 (1)
  • keputusan pinjaman anak negeri selangor (1)
  • keputusan pinjaman mara 2012 (1)
  • pinjaman pelajaran selangor kadar bayaran (1)
  • tarikh permohonan pinjaman mara 2012 (1)
  • tarikh tutup permohonan pinjaman mara 2012 (1)
  • yayasan pelajaran selangor 2012 29 februari (1)

Teruskan Membaca:

  1. Pinjaman Pelajaran Yayasan Negeri Sembilan 2012
  2. Permohonan Pinjaman Pelajaran MARA 2012 Diploma Dan Ijazah
  3. Pengurangan Kadar Bayaran Balik Pinjaman Pelajaran MARA
  4. Borang Permohonan Pinjaman SARA 1Malaysia Di Bank Terpilih
  5. Permohonan Kemasukan MRSM Tingkatan 1 2012

12 di kuala selangor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kuala selangor - Google Blog Search


Titian Perjalanan: Percutian <b>di Kuala Selangor</b> : Menyelami Dunia <b>...</b>

Posted: 16 Feb 2012 01:16 AM PST

Cuti 4 hari sempena Maulidur Rasul & Thaipusam. Sepatutnya kena datang kerja pada Sabtu & Isnin untuk mengerjakan kerja yang bertimbun, tapi aku datang hari Sabtu je sebab dah tak sanggup dikerjakan. Kebetulan ada bajet lebih sikit, ada lagi bagus aku bawa anak bini pergi bercuti. Ini kisah percutian kami di Kuala Selangor.
- Makan tengahari di Restoran Lembah Bernam, Parit 9 Sekinchan, lebih kurang 30 km dari Kuala Selangor. Selepas Pekan Sekinchan cari Jalan Parit 9 sebelah kanan... merentasi kawasan sawah terus sampai hujung jumpa Jalan Terusan Utama. Kemudian belok kiri jumpa la restoran ni. Teringin nak menikmati makanan eksotik seperti landak, rusa, kijang, napuh, pelanduk atau kancil dll, kat sinilah tempatnya selain satu lagi iaitu Restoran Selera Rimba yang agak jauh ke dalam. Namun hari tu cuma ada stok daging landak dan pelanduk shj. berharga RM120 sekilo. Dah namanya pun makanan eksotik memanglah  mahal sebab bukan senang nak dapat. Tapi tak kisahlah sekali sekala berhabis sikit sekadar nak merasa.
Menu kami hari tu, daging landak (300 gram) masak rendang dan daging pelanduk (200 gram) masak kicap dimakan bersama nasi putih dan macam2 jenis ulam. Alhamdulillah memang sedap hingga menjilat jari walaupun bilnya bernilai RM80 tak begitu sedap untuk membayarnya. Hidangan lain yang ada (nasib le bergantung kepada stok) adalah seperti ayam kampung, ayam hutan, burung wak-wak, burung puyuh, ikan puyu, sepat, baung, belut dan udang galah. Kalau nak pastikan stok apa yang ada, sebelum datang call dulu 019-6108355 / 019-3934521.
- Kemudian kami berpatah balik ke Kuala Selangor lalu check in hotel bajet di pusat bandar Kuala Selangor, berharga RM 70 semalam, betul2 berhadapan pintu masuk naik ke Bukit Melawati. Chehh macam pelancong dari jauh je...padahal jarak dari rumah ke Kuala Selangor ni lebih kurang 40 km je...kui3.
- Lepak sekejap di hotel. Lepas Asar pergi pasar Pasir Penambang. Sebelah pasar tu ada satu lorong kecik ke jeti untuk aktiviti 'eagle feeding'. Tak payah pergi Langkawi, kat Kuala Selangor ni pun ada. Harga boleh tahan... RM 25 satu kepala (dewasa) & RM 15 (kanak-kanak 3 tahun ke atas). Jangan risau jaket keselamatan disediakan termasuk saiz budak2.
Sampai di tempat yg dituju (tak berapa jauh pun dari jeti), pemandu bot akan mematikan enjin bot lalu mencampakkan sikit lemak & kulit ayam. Maka berterbanganlah helang2 menyambar di permukaan air, tapi agak takut2 untuk mendekati bot kerana jarak paling hampir pun lebih kurang 50 meter kot dari bot kami. Ada 3 jenis helang kat sini iaitu helang besar berwarna hitam putih, helang warna coklat dan helang warna coklat berkepala putih (helang winston)...ntahapa ke nama spesis yg sebenar aku pun tak pasti. Apahal pun anak-anaklah yg paling seronok dapat naik bot terutamanya si Along sebab dapat menyaksikan haiwan yang paling diminatinya...katanya la! Kalau berminat contact Johnson, 019-2639123 atau pergi je terus ke jeti, masa nak tengok helang adalah dari 4.00 pm -6.30 pm shj.
- Dah pukul 6.00 pm lebih. Daging landak & pelanduk tengahari tadi mungkin telah selamat dihadamkan, sebab tiba2 kami terasa lapar. Masa untuk jalan-jalan cari makan. Cadang nak pergi Pantai Remis tapi dalam perjalanan ke sana ternampak satu tempat makan yg nampak macam best je kat Taman Merpati (tak berapa jauh dari simpang nak ke Bukit Rotan/KL).
Suasana kat kedai makan beratap nipah ZackTwoTen Corner ni agak mendamaikan sebab dipagari barisan pokok kelapa gading. Meja makan pun betul2 bawah pokok kelapa. Jadi kami pun pesan air kelapa 2 biji segar dari ladang, mee udang banjir (yg banjir cuma kuahnya, udangnya cuma 2 ekor), mee kari ketam (ketam kecik je), udang kertak goreng, nasi goreng pattaya & lempeng kelapa dicicah dengan sambal tumis ikan bilis. Berselera pulak Angah pekena lempeng  sampai kena order satu lagi sebab berebut dengan Aina. Semua yg dipesan rasa boleh tahan sedap la...bil semua sekali RM33.
- Lepas solat maghrib, apa lagi aktiviti nak dibuat ni? Alang-alang dah tidur sini, moh kita tengok kelip-kelip kat Kg Kuantan. Baru tau rupanya keajaiban kelip-kelip Kg. Kuantan ni dah terkenal seantero dunia sebab setibanya kami kat sana, berduyun-duyun pelancong mat saleh dan cuma beberapa kerat pelancong tempatan sedang beratur panjang menunggu giliran naik sampan. Sewa sebuah sampan termasuk insurans dan jaket keselamatan (Maksima 4 orang dewasa) harganya RM40. Masa mulai senja hingga 11.00 malam. 
 Agak2 setengah jam jugalah kami beratur, nasib baik agak banyak sampan yg disediakan takde la lama sangat kena menunggu. Menarik juga dapat pengalaman baru menyusuri tebing sungai dalam gelap sambil menikmati cahaya kelip-kelip yg banyak hinggap kat pokok berembang, terutama buat anak-anak yg tak pernah tengok kelip-kelip. Cuma nak ambik gambar kelip-kelip payah sikitlah sebab kalau pakai flash nampak terang sangat sampai tak nampak cahaya kelip-kelip, lagipun memang tak dibenarkan pakai flash sebab kelip-kelip akan merajuk tak nak berkelip selama 5 minit. Itu kata brader pendayung sampan tu kalau dia tipu aku pun tipulah. Kalau tak pakai flash langsung tak nampak apa2 pulak. Mungkin kalau pakai kamera mahal bolehlah kot. Setakat kamera handphone macam kami ni rentikanlah. Cerita banyak pun tak guna, datanglah sini dan alamilah sendiri.
- Bermalas-malasan di hotel. 10.00 am baru keluar dari hotel mencari sarapan. Pergi jauh sikit ke Tanjung Karang semata-mata nak mengecas bateri handphone dlm kereta. Pekena nasik lemak kat ntahapa ke nama restoran tu aku tak ingat. 
- Lepas sarapan, patah balik ke Kuala Selangor dan destinasi seterusnya yg kira wajib pergi kalau sampai Kuala Selangor ni iaitu Bukit Melawati. Pada hari biasa boleh bawa kereta sampai atas puncak bukit tapi pada hujung minggu dan cuti umum, pelawat kena naik trem yg disediakan kat kaki bukit. Tarikan utama ke sini pastilah kehadiran puluhan lotong jinak kat puncak bukit tu, menunggu pelawat beri makanan. Ehh rasa macam dah pernah cerita dulu kat SINI
Tapi pastikan ada pakaian bersih untuk ditukar sebab bila-bila masa lotong ni akan memanjat badan kita macam dah kenal lama je. Almaklumlah lotong-lotong ni tak reti beristinjak jadi ada sisa-sisa najis kat punggung dan kaki mereka, kalau terkena baju dah tak boleh bawa solat.
- Dari Bukit Melawati, kami bertolak ke Pantai Remis nak jalan-jalan cari makan. Ohh tidak... tersangkut pulak dalam kesesakan jalan sebab ada perarakan Thaipusam kat sini. Ingatkan kat Batu Caves je ada perarakan. Sampai Pantai Remis dah pukul 2.00 pm lebih, lepak sekejap ambil angin sambil menunggu Aina bangun tidur. Pantai ni tak berapa sesuai untuk mandi manda sebab berlumpur, setakat nak ambil angin, main layang2 dan memancing oklah.. Kat pantai ni jugak banyak gerai menjual segala jenis kerang, siput sedut, mentarang, lala, remis dan ntahapa jenis haiwan bercengkerang lagi.
Lepas tu lepak kat satu warung sambil pekena kerang bakar, sotong bakar dan udang bakar. Senang cerita semua menu kat sini yg bakar-bakar je... bakar sampai hampir rentung pun ada. Rasa biasa2 je, lain kali tak nak makan sini dah. Lepas makan hari hujan pulak, anak2 agak kecewa tak dapat main layang2. Lepas tapau 2 kg kerang bulu, kami pun balik ke rumah. Malam tak makan nasi dah... melantak kerang bulu rebus je. Itu je kisah percutian kami kali ni.  Sekian terima kasih.
- Sesuai dengan tajuk entri ni; Menyelami Dunia Haiwan, mari aku copy paste balik berapa banyak jenis haiwan yg disebut dalam entri ni:   landak, rusa, kijang, napuh, pelanduk, kancil, ayam kampung, ayam hutan, burung wak-wak, burung puyuh, ikan puyu, sepat, baung, belut, udang galah, helang, remis, merpati, kelip-kelip, udang, udang kertak, ikan bilis, ketam, lotong, kerang, sotong, siput sedut, mentarang, lala... dan akhir sekali yg kami tapau iaitu kerang bulu.

12 di salak tinggi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di salak tinggi - Google Blog Search


Bandar Baru <b>Salak Tinggi</b> • View topic - TAMAN MAWAR BBS - DSL <b>...</b>

Posted: 07 Feb 2012 07:15 PM PST

Rumah untuk di jual di Taman Mawar, Salak Tinggi
Rumah Teres 2 tingkat. intermidIate, facing north
4bilik 3 bilik keadaan rumah elok
Luas Rumah 20' x 70'
Rumah berdekatan dengan :
1.Sekolah Rendah dan Sekolah Menengah , KLIA
2.Rumah-rumah kedai dan surau
3.Hanya 15 minit dari KLIA
4. Hanya 2 minit ke Kolej Teknologi Timur dan 10 minit ke KLIA
5. HARGA; RM250K NEGO (Boleh ambil loan skim rumah pertamaku)

Boleh hubungi saya (pemilik) - = 0133648336
Image

12 di bukit lanjan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bukit lanjan - Google Blog Search


Penyebar gambar separuh bogel ADUN <b>Bukit Lanjan</b> ditahan <b>di</b> <b>...</b>

Posted: 06 Feb 2012 07:24 AM PST

|

Kerajaan negeri Selangor memandang serius berita penahanan seorang lelaki negara ini oleh pihak berkuasa Indonesia yang didakwa bekas teman lelaki kepada Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Bukit Lanjan, Elizabeth Wong.

Malah pihak kerajaan negeri juga akan meneliti tindakan susulan sekiranya lelaki berkenaan ada hubung kait dengan individu yang menjadi buruan polis berhubung penyebaran gambar separuh bogel Elizabeth yang juga Exco kerajaan negeri Selangor itu di Internet pada 2009.

"Kerajaan negeri akan meneliti laporan yang dibangkitkan media dan akan membuat tindakan susulan jika ia memberi implikasi kepada kerajaan, pemimpin dan pentadbiran negeri Selangor.

"Perkara ini juga akan dibawa ke mesyuarat Biro Politik PKR pada Rabu ini dan sebarang keputusan akan diumumkan kepada rakyat dengan kadar segera," kata Sekretariat Akhbar, Pejabat Menteri Besar Selangor menerusi kenyataan di sini, Isnin.

Portal berita detiknews.com dari Indonesia menyiarkan laporan penahanan seorang lelaki warga Malaysia yang dikenali sebagai Azmin Heli oleh Jabatan Imigresen negara itu pada Jumaat lalu di Batam kerana memiliki pasport palsu.

Hasil pemeriksaan pihak imigresen, Azmin mengaku berasal dari Kuala Lumpur yang lahir pada 27 Mei 1975 dan beralamat di Jalan 4H, Ampang Selangor.

Berita itu juga menyebut bahawa Azmin yang memasuki Indonesia sejak 15 Februari 2009 menggunakan pasport Malaysia ini mengaku dibiayai keluarganya di negara ini dan PKR sepanjang berada di negara itu.

Pada 2009, negara digemparkan dengan kontroversi penyebaran gambar separuh bogel Elizabeth oleh bekas teman lelakinya sendiri yang dikenali sebagai Hilmi Malek.

Bagaimanapun Hilmi gagal dikesan pihak berkuasa walaupun waran tangkap terhadapnya dikeluarkan pihak polis.

Gambar separuh bogel itu dikata dirakamkan ketika Elizabeth sedang tidur di sofa kediamannya.

Bagaimanapun selepas terbongkar kontroversi itu, Hilmi dikatakan tidak pulang ke rumahnya di Ampang, dekat sini.

mStar


Share/Bookmark

SEBAR GAMBAR BOGEL ADUN <b>BUKIT LANJAN</b> - SUSPEK <b>...</b>

Posted: 06 Feb 2012 08:06 PM PST

KUALA LUMPUR - Polis Diraja Malaysia (PDRM) semalam mengesahkan seorang pemuda rakyat Malaysia yang ditahan di Batam, Indonesia Jumaat lalu adalah individu sama yang dicari polis bagi membantu siasatan berhubung penyebaran gambar bogel Elizabeth Wong.

Lelaki yang sebelum ini dikenali sebagai Hilmi dan menetap di Ampang, Selangor itu menjadi buruan polis sejak tahun 2009 selepas tersebarnya gambar-gambar bogel Elizabeth di Internet pada 2009.

Elizabeth ialah Pengerusi Jawatankuasa Pelancongan, Hal Ehwal Pengguna dan Alam Sekitar Selangor dan juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Parti Keadilan Rakyat (PKR) kawasan Bukit Lanjan.

Hilmi atau Azmin Hilmi didakwa bekas teman lelaki ahli politik wanita itu.

Satu sumber berkata, PDRM dimaklumkan bahawa lelaki bernama Azmin Helmi, 37, yang ditahan oleh pihak berkuasa Batam, Indonesia atas kesalahan memiliki dokumen palsu adalah Hilmi iaitu individu sama dicari polis Malaysia sejak tiga tahun lalu.

"Ya (adalah Hilmi). Dia sah telah ditahan di Batam Sentral, Indonesia.

"Bagi membawa Hilmi pulang bagi siasatan berhubung penyebaran gambar bogel Elizabeth, ia akan memakan masa. Kita akan bekerjasama dengan pihak polis Indonesia untuk tujuan itu," kata sumber itu kepada Kosmo! di sini semalam.

Pada Februari 2009, Hilmi yang merupakan bekas pembantu seorang pemimpin politik Parti Keadilan Rakyat (PKR) di Selangor diburu bagi menyelesaikan kontroversi penyebaran gambar bogel Elizabeth.

Bagaimanapun, Hilmi yang ketika itu tinggal di alamat Jalan 4H, Ampang Jaya, Selangor gagal dikesan kerana menghilangkan diri keluar negara ekoran terbongkarnya skandal itu.

Hilmi dicari bagi membantu siasatan berhubung penyebaran gambar-gambar bogel Elizabeth di Internet.

Maklumat terakhir yang pernah disiarkan akhbar-akhbar tempatan ialah Hilmi didakwa bersembunyi di Indonesia.

Pada 17 Februari 2009, negara digemparkan dengan penyebaran gambar bogel Elizabeth. Difahamkan, gambar-gambar dari pelbagai sudut itu diambil tanpa pengetahuan mangsa menggunakan telefon bimbit ketika dia tidur di rumahnya.

Gambar-gambar tersebut disahkan Elizabeth sebagai gambar-gambar dirinya. Kosmo

12 di bangi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bangi - Google Blog Search


PILIHANRAYA KINI: Ceramah HAsan Ali <b>di Bangi</b>

Posted: 02 Feb 2012 06:56 PM PST

Friday, February 3, 2012

Ceramah HAsan Ali di Bangi

12 di ulu yam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di ulu yam - Google Blog Search


Trip To <b>Ulu Yam</b>: The “NO FUN” Part | AMIEYALEN.COM

Posted: 25 Feb 2012 07:31 AM PST

Today, I had fun. Fun like I wish it won't ends. Yeah, I went up to Ulu Yam Waterfall with few course mates. The trip took us for almost an hour, since we went lost in Selayang area. LOL I ended up using my last human help services. I called one of KK Selayang staff nurse, to help me with the route to Ulu Yam Waterfall.

Damn far I tell you!! But it was worth it. I had fun, my friends had fun too! We were all having fun during our picnic time there.We brought food. I mean, so much food. And I was very darn full! But on our way back, we had some "lepak-ing" time at Tasik Biru food court. LOL

The entrance fees cost RM1 for adult. But seriously, why do visitors have to pay? The toilets were nasty. Very very very dirty, with no doors, no water, and no lights. You will feel like you're in a haunted house somehow. They should maintain the toilet in order to maintain the visitors to come.

If you ask me, will I go to Ulu Yam again? My answer is simple. They didn't  provide a comfy changing room, so I will not come again. I go there to have fun bathing in the stream, but how am I going to change my attire if no proper rooms are provided? Right?

Like today, we had to change our wet clothes with the "no doors room" where everyone outside can just see us inside. And the worst part (Thank God we brought many newspapers!), the floor up to the sinks were terribly dirty with wet sands. Yucks!

So, that would be my first and last going to Ulu Yam Waterfall. I heard it was super cool and very scenic there, but was quite frustrated when I reached there, it didn't look like what it seems to be.  And by the way, I was informed that Ulu Yam Waterfall is very famous with "kencing tikus" or "leptospirosis". But hopefully, I will be just fine. :)

Popularity: 1% [?]

12 di shah alam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di shah alam - Google Blog Search


Cawangan baru Radix Fried Chicken <b>di Shah Alam</b>, Selangor <b>...</b>

Posted: 22 Feb 2012 08:05 AM PST

Saya pernah mengunjungi Restoran Radix Fried Chicken yang terdapat di MyDin MITC,Ayer Keroh, Melaka dan saya berpuas hati dengan minuman dan rasa ayam gorengnya serta layanan dari para pekerja di sana.  Walaupun ada pelbagai isu yang ditimbulkan atas sebab ketidakpuasan hati sesetengah pelanggan, namun saya masih lagi menyokong RFC kerana ia sebagai satu contoh baik dalam bidang keusahawanan berteraskan Islam. 
Memang begitulah sifat insan yang dikurniakan akal dan nafsu ini.  Sampai kiamatpun pasti ada yang tidak kena dan puas hatinya. Hatta pada diri kita sendiripun, tidak dapat memuaskan perasaan semua orang di sekeliling kita.  Cuma saya berharap pada saf pengurusan RFC agar peka dalam setiap aduan dan masalah yang timbul di setiap cawangan restoran RFC.  Lakukanlah pekerjaan yang mulia ini dengan sabar, tekun dan istiqamah agar dengan itu ia dapat menjadi pendorong serta contoh pada umat Islam yang lain, yang berminat dalam bidang keusahawanan ini.  
Ingatlah, ayam di RFC diyakini suci lagi halal dan disembelih sambil doa dibacakan. Di restoran lain, walaupun ayamnya mendapat status halal, tetapi semasa ayam itu disembelih, belum tentu ianya dibacakan "bismillah" dan doa-doa tertentu.
Mengenai cawangan baru RFC di Shah Alam, ianya beralamat di No 2 Jalan Kristal J 7/J, Seksyen 7 Shah Alam. Berhadapan dengan  padang Sekolah Rendah Kebangsaan Seksyen 7, Shah Alam. Ianya dibuka pada setiap hari Isnin hingga Khamis dari pukul 10.00pagi hingga 1.00pagi. Manakala pada hari Jumaat hingga Ahad ia dibuka pada pukul 10.00 pagi hingga 12.00 tengah malam.

Ini sahajalah peta yang terbaik yang dapat saya sediakan.  Mohon maaf jika kurang jelas

12 di meru - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di meru - Google Blog Search


Liputan Blogger Ceramah @drhasanali <b>Di Meru</b> Dihadiri Ramai Ahli <b>...</b>

Posted: 20 Jan 2012 07:47 AM PST

[unable to retrieve full-text content]Liputan Blogger Ceramah @drhasanali Di Meru Dihadiri Ramai Ahli PAS ??? cc @NajibRazak · http://gerakantimur.blogspot.com/2012/01/live-hasan-ali-bakal-tumbangkan-dr-rani.html. Pesanan : satu group fb baru nama ...

12 di bandar sunway - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bandar sunway - Google Blog Search


FOTO WANTED: perlukan pinjaman?? kunjungi kami <b>di BANDAR</b> <b>...</b>

Posted: 27 Jan 2012 01:32 AM PST

Nama: AIN
Email: spgroup_80@yahoo.com
Website/ Blog: www.pinjamanwang.weebly.com
Tajuk Iklan: perlukan pinjaman?? kunjungi kami di BANDAR SUNWAY/ hbgi ain 03-56339963/012-2044931
Teks Iklan: Pinjaman peribadi MUDAH/CEPAT/ SEGERA TUNAI/ PROSES HANYA 45 MINIT!!! - Anda BLACKLIST???CTOS??CCRIS???
atau masih dibebani dengan masalah hutang di syarikat pinjaman yang lain??? Layak memohon!!! kami sedia membantu Anda -

MENGAPA MEMILIH KAMI??
• Pemberian wang yang terus
• Tanpa penjamin& tiada cagaran
• Pinjaman di luluskan dalam 45 minit
• Tiada pembayaran upfrond sehinggalah loan lulus(so tidak perlu risau untuk mencuba apply,tidak rugi pun)
• Maklumat peminjam di rahsiakan

HANYA UNTUK BUMIPUTRA SAHAJA!!!
• Yang bekerja &menetap di kl/selangor
• Bukan badan berUNIFORM (polis,bomba,tentera)

Anda hanya perlu sediakan:-
1) 3 bulan slip gaji terbaru
2) 3 bulan penyata bank yang terkini
3) Penyata EPF (Sekiranya ada)
4) Utiliti Bil Electrik yang terkini
5) Surat pengesahan jawatan / EA
Gaji dibayar oleh majikan melalui online pay (auto pay/auto credit)

KAMI BUKAN AH LONG/CETI HARAM TETAPI PEMBERI PINJAMAN WANG BERLESEN YANG SAH DAN DILULUSKAN OLEH KEMENTERIAN KERAJAAN TEMPATAN DI BAWAH AKTA PEMBERI PINJAMAN 1951.

Kami amat mengalu-alukan kedatangan anda!!!!
SUPER PAY CAPITAL SDN BHD
No 17-3 jln pjs 11/28b, Sunway Metro
46150 Petaling Jaya Selangor

UNTUK KETERANGAN LANJUT HUBUNGI
AIN: 012-2044931 / 03-56339963
atau e-mail kepada: (((((((((spgroup_80@yahoo.com ))))))))) sertakan no phone untuk di hubungi atau layari laman web www.pinjamanwang.weebly.com
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 175.143.56.178

12 di sepang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sepang - Google Blog Search


Hasil Sementara Tes MotoGP <b>di Sepang</b>, Malaysia | MotoGP 1000 cc

Posted: 01 Feb 2012 12:40 AM PST

dalam ujicoba hari pertama pada Selasa (31/1/2012) siang WIB sampai pukul 14.00 waktu setempat, Lorenzo berhasil mencatatkan waktu terbaik dengan dua menit 2,406 detik dan melahap 13 lap. Motor Ducati GP12 versi terbaru menunjukkan sinyalemen positif setelah Rossi berhasil menjadi tercepat kedua dengan selisih waktu dua menit 2,834 detik. Posisi tiga besar dilengkapi oleh Spies yang berhasil membukukan dua menit 2,930 detik dengan melakukan 10 putaran.

Hasil Sementara Tes MotoGP di Sepang, Malaysia Pos-Pembalap-Tim-Waktu

1. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing 2m 2.406s

2. Valentino Rossi ITA Ducati Team 2m 2.824s

3. Ben Spies USA Yamaha Factory Racing 2m 2.930s

4. Alvaro Bautista ESP San Carlo Honda Gresini 2m 3.197s

5. Cal Crutchlow GBR Monster Yamaha Tech 3 2m 3.233s

6. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda 2m 3.410s

7. Katsuyuki Nakasuga JPN Yamaha Test Rider 2m 3.418s

8. Nicky Hayden USA Ducati Team 2m 4.665s

9. Stefan Bradl GER LCR Honda 2m 4.865s

10. Andrea Dovizioso ITA Monster Yamaha Tech 3 2m 4.996s

11. Hector Barbera ESP Pramac Racing 2m 5.112s

12. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing 2m 5.923s

13. Casey Stoner AUS Repsol Honda 2m 7.163s

14. Ivan Silva ESP Avintia Racing (FTR-Kawasaki CRT) 2m 11.267s

15. Jordi Torres ESP Avintia Racing (FTR-Kawasaki CRT) 2m 12.816s

16. Colin Edwards USA NGM Forward Racing (Suter-BMW CRT) 2m 18.195s

12 di petaling jaya - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di petaling jaya - Google Blog Search


Pemandu lori ditemui mati ditikam <b>di Petaling Jaya</b> | Al-Ziyad News

Posted: 15 Feb 2012 06:50 PM PST

[unable to retrieve full-text content]Al-Ziyad News on Twitter Counter.com. Posted on February 16, 2012 by Berita Harian: Mutakhir. PETALING JAYA: Seorang pemandu lori ditemui mati dengan satu tikaman di sebuah rumah pangsa di PJS 1/52, di sini, pada jam 3 pagi tadi.
 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved