ads

Rabu, 22 Mei 2013

12 di bukit lanjan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bukit lanjan - Google Blog Search


BLOG SELANGOR: 12 <b>di bukit lanjan</b> - Google Blog Search

Posted: 01 May 2013 07:47 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di bukit lanjan</b> - Google Blog Search

Posted: 28 Mar 2013 07:33 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

ANWAR IBRAHIM - JELAJAH MERDEKA RAKYAT <b>DI BUKIT</b> <b>...</b>

Posted: 20 Jan 2013 09:33 AM PST

BLOG SELANGOR: 12 <b>di bukit lanjan</b> - Google Blog Search

Posted: 15 Jan 2013 07:19 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

MALAYSIA TRAFFIC: LLM Traffic Update 1:58 PM

Posted: 14 Jan 2013 09:58 PM PST

Dear Malaysia Traffic info,

Latest update for traffic status :

Traffic Condition

Highway : PLUS - North (North - South Expressway)
Datetime : 15-Jan-2013 12:43 PM
Congestion : TRAFIK PERLAHAN DARI TEROWONG MENORAL KE KUALA KANGSAR

Active Events

Highway : NKVE (New Klang Valley Expressway)
Datetime : 15-Jan-2013 12:01 PM
Description : Maklumat awal kemalangan di KM25.4 arah utara. Trafik perlahan dari Bukit Lanjan ke Jalan Duta dari KM 23.0 ke KM 25.4

Highway : PLUS - North (North - South Expressway)
Datetime : 15-Jan-2013 12:43 PM
Description : Kemalangan di KM257.5 arah utara. Trafik perlahan selepas Terowong Menoral ke Kuala Kangsar dari KM 259.0 ke KM 257.5

BLOG SELANGOR: 12 <b>di bukit lanjan</b> - Google Blog Search

Posted: 26 Jan 2013 07:40 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Jelajah Merdeka Rakyat Dun <b>Bukit Lanjan</b> ~ KEADILAN Selangor

Posted: 20 Jan 2013 04:08 AM PST

Jelajah Merdeka Rakyat Dun Bukit Lanjan

Malam ini, 20 Januari 2013 di Padang Bola Damansara Damai

Barisan Penceramah:-

DS Anwar Ibrahim
YB Elizabeth Wong
YB Nrurul Izzah
YB Sivarasa Rasiah
Ust Sallehen Mukhyi
Abby Abady

Mari bersama hadir bagi mendengar amanat-amanat terakhir sebelum PRU13!


BLOG SELANGOR: 12 <b>di bukit lanjan</b> - Google Blog Search

Posted: 15 Jan 2013 07:19 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

MALAYSIA TRAFFIC: LLM Traffic Update 1:58 PM

Posted: 14 Jan 2013 09:58 PM PST

Dear Malaysia Traffic info,

Latest update for traffic status :

Traffic Condition

Highway : PLUS - North (North - South Expressway)
Datetime : 15-Jan-2013 12:43 PM
Congestion : TRAFIK PERLAHAN DARI TEROWONG MENORAL KE KUALA KANGSAR

Active Events

Highway : NKVE (New Klang Valley Expressway)
Datetime : 15-Jan-2013 12:01 PM
Description : Maklumat awal kemalangan di KM25.4 arah utara. Trafik perlahan dari Bukit Lanjan ke Jalan Duta dari KM 23.0 ke KM 25.4

Highway : PLUS - North (North - South Expressway)
Datetime : 15-Jan-2013 12:43 PM
Description : Kemalangan di KM257.5 arah utara. Trafik perlahan selepas Terowong Menoral ke Kuala Kangsar dari KM 259.0 ke KM 257.5

12 di jenjarom - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di jenjarom - Google Blog Search


BLOG SELANGOR: 12 <b>di jenjarom</b> - Google Blog Search

Posted: 08 May 2013 03:41 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di jenjarom</b> - Google Blog Search

Posted: 23 Apr 2013 03:21 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di jenjarom</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Apr 2013 03:39 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Coret-coret: Catatan setahun <b>di</b> SJKT <b>Jenjarom</b>

Posted: 07 Nov 2012 05:52 PM PST

Mula mendapat tawaran masa kursus dulu, aku tak percaya akan ditempatkan di SJKT. Masa mula-mula masuk di SJKT Jenjarom, aku agak ragu-ragu. Rasa tak mampu, soalan tentang logiknya aku, seorang Melayu ditempatkan di SJKT selalu datang bertalu-talu. Dengan semua rakan kerja adalah berbangsa India, rasanya ketika tu mustahil untuk aku hidup di sini. 
Tapi, Allah Maha Mengetahui. Sedikit demi sedikit, aku rasa aku dan SJKTJ adalah sama. Malah aku rasa bangga mengajar di SJKTJ. Banyak kisah lucu dan duka di sini. Paling kelakar bila anak-anak kecil tahun 1 memanggil aku kakak. DUnia mereka masih kecil. Tidak luas kerana kurang jauh perjalanan mereka. Pada mereka, orang Melayu adalah kakak (pembantu pra sekolah aku Melayu) yang membantu guru-guru mereka ketika mengajar. Seikhlasnya, aku simpati dengan mereka kerana kurangnya pendedahan.
Anak-anak ini nampak sangat semangat ingin menjalin hubungan baik dengan aku kerana aku berbangsa asing. Ketika aku beritahu yang aku bakal berpindah, mereka mengeluh dan bertanya kenapa. Ya, mereka tidak fasih berbahasa Malaysia kerana persekitaran. Tetapi mereka tetap cuba bercakap dengan aku walaupun kebanyakan waktu mereka berbahasa Tamil dengan menganggap aku memahaminya. Kelakar sangat rasanya berdepan dengan anak-anak ini. Kelakar tapi membahagiakan.
Berada di sekolah Tamil, aku selamat dari banyak perkara. Kurangnya teman berbicara menyelamatkan aku dari sudut pengurusan masa. Kemudahan tahap yang sederhana menyeronokkan aku. Mana nak dapat bilik guru yang ada 'cubicle' masing-masing. Itu tahap orang kerja pejabat. Dek kerana itu, aku mampu melengkapkan tempat bekerja aku dengan pelbagai kemudahan. Sampaikan Pushpa kata aku ni stationary shop. Even aku boleh terus mencetak dokumen disebabkan cubicle aku ada pencetak sendiri yang aku bawa dari rumah. Aku mampu menyediakan ABM sebanyak yang mungkin. Memang seronok di sini. Makan pun di meja sendiri.
Ada dua tiga perkataan yang aku belajar dari rakan-rakan guru dan anak-anak didik aku. Ukkar (duduk), paadi (baca), satham poda dei (Jangan bising), un gal dan pin gal (budak lelaki dan perempuan), sikkaru (cepat). Ada lagi kot. Tapi mungkin aku dah terlupa. Seronok juga belajar bahasa asing.
Bila permohonan tukar berjaya, aku akui hati aku separuh-separuh. Seronok juga di SJKT kerana aku sudah bersedia dengan bahan dan segala macam benda untuk tahun depan. Berpindah ke tempat baru bererti aku kena mula semula dari bawah. Setahun untuk aku menyesuaikan diri dengan suasana sedia ada. Harapnya, di sekolah baru aku dapat menyesuaikan diri nanti. I'm gonna miss my kids and colleagues... Bet, they don't believe this. :|

12 di ulu kelang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di ulu kelang - Google Blog Search


BLOG SELANGOR: 12 <b>di ulu kelang</b> - Google Blog Search

Posted: 05 May 2013 03:44 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di ulu kelang</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Apr 2013 03:02 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di ulu kelang</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Mar 2013 03:03 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Salam Monash: Dari Sini Ke Sana

Posted: 05 Mar 2013 07:38 AM PST

Sudah lebih sebulan blog ini kaku tanpa entri baru. Bermakna selama itu juga mungkin ada yang tertunggu-tunggu khabar beritanya. Itu pun jika ada yang berminat untuk mengikutinya. Dan mungkin ramai juga yang tidak kisah pun.... Apa-apa pun maaf dipinta....
Dalam jarak waktu berkenaan kami agak sibuk dengan kehidupan yang terkejar-kejar ke sana sini hinggakan masa senggang yang ada dirasakan amat singkat sekali.
Dari Kota Putra ke Serting
Dimaklumi, Nur Solehah baru sebulan setengah mendaftar masuk ke Tingkatan 1 di MRSM Kota Putra, Besut, Terengganu. Perhatian yang lebih perlu diberikan bagi meredakan kerinduannya terhadap keluarga (homesick) serta tekanan pengajian terutama hafazan yang amat baru baginya.
Ketika cuti panjang sempena Maulidur Rasul dan Tahun Baru Cina, kami sekeluarga pulang ke kampung halaman di Kuala Terengganu. Solehah menunggu di sana setelah dijemput oleh Ummi Na dari asrama sehari dua sebelumnya.

Selepas menghantar Solehah pulang ke asrama, kami bergegas pula pulang untuk menghantar abangnya, Izzuddin ke MRSM Serting, Negeri Sembilan pula. 

Penatnya amat terasa tetapi itulah pergorbanan dan sebagai tanda sokongan kami kepada anak-anak. Berbanyak terima kasih kepada Ummi Na dan Bakhtiar-Suraya yang banyak membantu.
Dari Ulu Kelang ke Puchong
Akhir Januari baru-baru ini kami berpindah lagi dari rumah sewa di AU5, Lembah Keramat, Kuala Lumpur ke rumah emak-abah di Ulu Kelang. Baru setahun kami mendiami rumah tersebut, tiba-tiba sahaja ianya dijual dan tuan rumah baru ingin menetap di situ. Ada hikmahnya.
Insya Allah selepas ini kami akan berpindah pula ke rumah kami di Saujana Puchong, Selangor. Rumah teres 2 tingkat yang dibeli lebih 10 tahun lalu kini didiami oleh adik. 
Sejak awal tahun lagi kerja-kerja pengubahsuaian giat dijalankan dan kini telah pun siap. Tidak banyak yang dilakukan, sekadar memberi keselesaan untuk didiami.

Itulah antara hikmahnya. Setelah lebih 10 tahun ditinggalkan usang, sekarang tampak lebih ceria dan berseri.

Bila akan berpindah? Bergantung kepada keadaan. Tambahan pula Hanisah bakal menduduki PMR di suku ketiga tahun ini. Mungkin ditangguhkan dahulu buat sementara waktu.

Kini ianya menjadi rumah singgahan/ rumah rehat kami di hujung minggu.

12 di tanjung sepat - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di tanjung sepat - Google Blog Search


Adun <b>Tanjung Sepat</b> garis 5 perancangan untuk rakyat | :: cina islam <b>...</b>

Posted: 08 May 2013 11:44 PM PDT

KUALA LUMPUR: Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Tanjung Sepat Ir Mohd Haslin Hassan yang berjaya menewaskan dua calon iaitu BN dan bebas dalam PRU13,  telah menggariskan lima perancangan yang perlu diusahakan untuk rakyatnya.

Haslin yang merupakan seorang jurutera profesional berusaha membantu membangunkan generasi muda dengan ilmu dan kefahaman dengan menginstituskan platform yang sedia ada.

Malah katanya, anak muda yang mahukan perubahan pada hari ini perlu diberikan ruang kerjaya berkonsepkan usahawan khususnya anak muda yang keciciran.

Beliau yang juga merupakan Ahli Lembaga Jurutera Malaysia berhasrat menaiktaraf dan mengopitimumkan penggunaan bangunan-bangunan usang sedia ada supaya mengembalikan keceriaan dan mempunyai nilai komersil.

"Selain itu, kita akan membantu membangunkan Pantai Batu Laut sebagai pusat Komuniti, riadah & reakrasi. Dan yang paling penting membantu membangunkan prasarana asas nelayan-nelayan kecil tempatan terlebih dahulu," katanya kepada Harakahdaily.

Beliau yang pernah bertanding pada PRU12 lalu tidak menafikan pada awalnya untuk menang di kawasan dalam Parlimen Sepang itu agak sukar bagaimanapun beliau optimis.

"Terus terang saya katakan nak menang agak sukar, tetapi tidak mustahil untuk mencipta sejarah. Keinginan dan adanya angin perubahan daripada rakyat di samping gerak kerja jentera yang bijak mengambil peluang," katanya.

Haslin pernah bertanding pada PRU12 dan tewas dengan calon BN dengan majoriti sebanyak 2,374 undi, namun untuk PRU13 ini beliau bangkit dengan mendapat undi 10,129 sekali gus  menewaskan calon BN dan Bebas dengan majoriti kemenangan 682 undi.


12 di ulu yam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di ulu yam - Google Blog Search


•*´Madu dan Kaya •*´: Perkelahan <b>di Ulu Yam</b>, Sg Tua Selangor

Posted: 19 May 2013 10:02 AM PDT

 Salam kecerian...........
Nampak tak muka keceriaan tu..senyum pun seindah suria. haruslah mood semua dalam keadaan best sebab nak pegi piknik. Plan terkejut tergempaq so aku pun takdak masak apa la. Yang jadi tukang masak Cik Na coz depa yang buat planning. So aku sefamily tumpang bedal ja la. Plan kami ni nak pegi piknik dekat Ulu Yam, Selangor. Pic ni snap dekat Empangan Batu.


Lokasi Ulu Yam di Sg Tua tak jauh sebenaqnya dari Batu Caves. Nak cari pun tak susah mana bila sampai ja Batu Caves ada ja signboard ke Ulu Yam. Wowwww jalan nak masuk ke Ulu Yam ni agak bengkang bengkok berbelit belit penin jugak pala aku ni. Sebelum sampai ampa akan jumpa Empangan Batu..sangat cantik.Ramai orang dok memancing kat situ.

Sepanjang jalan nanti ampa akan nampak la sungai di sebelah kanan.Tengok tang mana port best masuk ja la. Sepanjang jalan tu semua port berkelah. Port yang kami p ni dekat area Sg.Tua. Ada banyak lagi port menarik kat kawasan ni yang aku sendiri pun belum xplore lagi. 


Woods Resort, Ulu Yam Perdana


Pondok-pondok pun banyak dibina dekat kawasan sungai. So senang dan selesa la aku rasa. Tapi time weekend ni memang ramai la orang. Berserabut juga la kepala otak aku. Kami jalan menyusuri sungai konon nak jauh sikit drp orang. Nak kawan dgn beruk kot makcik ni....takmau kawan dgn orang...hi..hi..hi
Bila dah dapat port cantik....bentamg tikaq...hmmm sangat nyaman weiiiii. Ammar terus terjun dalam sungai macam tak mandi setahun. Adoiii....tak leh tengok ayaq lansung. Takdak nak riki line ada boya ka apa ka.. Mintak simpang.



Cer tengok perangai anak aku. 

Aktiviti selain drp mandi manda ampa boleh membina istana pasir...ha..ha..
..TAK CAYA...cer tengok budak-budak tu gigih pakai cawan polistren dok main pasiaq. Nak buat camna anak orang pekan tak pernah main pasiaq..keciwi betuiii.


Lepas dah bergembira buat CASTLE..drama ayaq mata pun terjadi..Pasaipa ??? 
Kes berebut cawan..berebut kawasan..leh cam tu. Dah menganga si KIMI sentap dengan kakak IKA.



Ni jiran sebelah. Depa bakaq ayam..Menyembuq-nyembuq bau. Rasa macam nak pergi bagi salam pun ada bawa pinggan dok bersila.Jeles I tau. Nanti nak mai lagi bakaq ayam jugak ...up lagi dengan ikan sekali...

Kemudahan kat sini terutamanya tandas aku rasa kurenggg sikit. Masih tak berapa nk bersih. Mana-mana p kat Mesia ni susah sangat ka nk dapat tandas bersih? 
Tandas kat sini kena bayar no bukan FREE. Kalau sepuluh kami ampa nak terkencing 10 x lah kena bayaq. 
Gambar kat atas ni tempat salin baju. FREE. Kalau yang ni pun kena bayaq memang sangattttttt la. Tapi sebelum nak menyalin mata haruslah mengecheck atas bawah depan belakang. Mana la tau kot ada yang baik punya dok SKODENG. 


My laki baru nak berendam lepas sibuk dok buat sesi photo photo dengan ayaq sungai.

Aktiviti sampingan susun batu sapa paling tinggi. 



Susunan batu ni agak lucah aku rasa. 


Kawan baik aku Ina dengan Zul. Orang Kedah jugak.


Ayaq sungai ni sangat SEJUKKKKKKKKKKK. Aku sendiri pun tak berani nak mandi. Rendam kaki pun dah rasa macam ketui ais. IKA sampai qeyau-qeyau (nangis) nak naik. Tak tahan sejuk. KIMI lagi la baru celup kaki terus tak mau. Ammar ja enjoy habis. Aku tak tau la kulit apa budak ni boleh tahan sejuk. Bukan sejam tapi berejam-rejam dia mandi. Papa Zul dukung bawak naik kakak IKA yg dah terketaq-ketaq tak leh nak jalan. Siannn die...




Selain aktiviti mandi manda ampa leh jugak menikmati keindahan hutan yg  masih terpelihara keasliannya. Kalau yg minat fotografi tu leh la makro kat sini. Cantik giler...Dua tiga keping dah la share kang ampa nak menyampah pulak. Ok aktiviti kami berakhir disini. Insyaallah ada kesempatan kita datang lagi. Terima kasih Tuhan di atas keindahan alam ini semoga manusia akan sentiasa menghargai dan memelihara alam ciptaanMu. AMIN

---Bubai---



12 di meru - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di meru - Google Blog Search


MEMBURU <b>DI</b> TERMINAL AMAN JAYA , <b>MERU</b> RAYA | Blog Anak <b>...</b>

Posted: 14 May 2013 10:46 PM PDT

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera
Salam Perak Negeri Berkebajikan...
Alhamdulillah selesai sudah PRU yang ke-13 ...Selesai sudah perang saraf,perang poster dan sebagainya yang berkaitan dengan POLITIK.Apa yang DM harapkan pemimpin yang telah dipilih oleh rakyat mampu menjadi seorang PEMIMPIN YANG BERJIWA RAKYAT  dengan sepenuhnya. Dengan adanya pemimpin seperti ini maka terhasillah sebuah negara yang maju dari segi ekonomi dan sahsiah. Jika bercerita pasal politik pasti tiada penghujungnya. Biar DM tamatkan cerita mengenai politik. hehehe. 
Seperti biasa tatkala ada masa lapang di hujung minggu DM pasti akan mencuba nasib untuk menari "port" baru bagi mendapatkan "shoot" yang menarik bagi "menembak" bas-bas di sekitar Ipoh. Kini tempat yang menjadi tumpuan DM adalah di sekitar Terminal Aman Jaya,Bandar Meru Raya .Terminal ini sudah terkenal ke seluruh negara walaupun baru sahaja beroperasi kira-kira 2 bulan yang lalu. Lokasi Terminal Aman Jaya ini sangat startegik dan bersebalahan dengan Lebuhraya Utara Selatan (PLUS).Apa yang ingin dikongsikan bersama adalah, koleksi foto-foto bas yang berjaya "ditembak" oleh DM sewaktu 3 minggu yang lalu... :
Nantikan Koleksi Bas-bas Malaysia yang lain dalam Entry blog yang akan datang :)
SEKIAN SAHAJA UNTUK KALI INI...SEMOGA KITA BERTEMU KELAK..
TERIMA KASIH/THANK YOU/SYUKRAN

12 di kuala langat - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kuala langat - Google Blog Search


jawatan kosong <b>di</b> majlis daerah <b>kuala langat</b> [29 mac 2013]

Posted: 24 Mar 2013 03:04 AM PDT

Permohonan dipelawa kepada warganegara Malaysia, keutamaan kepada anak-anak Negeri Selangor yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan untuk mengisi jawatan-jawatan seperti berikut:-
2. Penolong Pegawai Penilaian W 27
4. Penolong Pegawai Perancang Bandar Dan Desa J29
5. Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi) N17
6. Pembantu Penguatkuasa N17

12 di petaling jaya - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di petaling jaya - Google Blog Search


zaldeco: Pemasangan Wardrobe ZALDECO <b>di Petaling Jaya</b>

Posted: 28 Apr 2013 12:16 AM PDT


Rekaan wardrobe ZALDECO sering menepati citarasa pelanggan. Dari rekaan ringkas dan minimalis hingga rekaan denagn rak-rak tambahan. Buat pelanggan ini kami melahirkan rekaan memenuhi segala ruang yang ada. Jadi keseluruhan ruang digunakan sebaik mungkin.
Dari warna dan corak kayu walnut bersama cermin besar membuatkan wardrobe ini kelihatan gah sekaligus mnjadi tempat penyimpanan barang yang maksimum.
Pemasangan dari kru ZALDECO yang mahir dan cekap membuatkan kemasan akhir sungguh menarik. Bukan sahaja wardrobe yang besar malah kabin penyimpanan juga amat luas.
Anda lihatlah sendiri hasilnya dan nilaikan sendiri. Ramai kini yang telah memiliki almari atau wardrobe pasang siap kerana ianya lebih berketrampilan dan jauh lebih berbaloi dari segi ruang dan tenpat penyimpanan.

12 di kelana jaya - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kelana jaya - Google Blog Search


Mat Taib Dayus Sertai PAS Bila Gagal Selesaikan Konflik <b>Di Kelana</b> <b>...</b>

Posted: 22 Apr 2013 03:06 AM PDT

Muhammad Taib

Selama ini UMNO Kelana Jaya beroperasi tanpa nakhoda. Sepatutnya Mat Taib yang telah memegang jawatan Ketua Bahagian Kelana Jaya memikul tanggungjawab dan amanah dalam melaksanakannya. Namun atas nama hipokrasi dan merajuk KONONnya beliau yang dayus dan pengecut telah melepaskan tugas dengan secara cukup tidak beretika. Kononnya mahu mendalami ilmu agama. Bukankah sebagai Khalifah beliau dituntut dalam agama untuk melaksanakan tanggungjawabnya?

Merajuk dengan sepak terajang politik? Rasanya sepatutnya beliau lebih maklum dan arif dalam hal ini. Semuanya retorik yang penuh muslihat dan kemunafikan. Rupa-rupanya masing-masing mengejar pangkat dan harta. Apabila gagal maka melompatlah katak-katak durjana ini. Maka  Tan Sri Muhammad Muhd Taib hari ini secara rasminya menyertai Pas apabila beliau menyerahkan borang keahliannya kepada Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang di ibu pejabat parti itu.

Muhammad Taib

Muhammad yang juga bekas Ahli Jawatankuasa Tertinggi Umno itu menyerahkan borang keahlian Pas pada jam 11.30 pagi dalam satu sidang media khas. Penyerahan itu disaksikan barisan pimpinan tertinggi Pas yang hadir, antaranya Timbalan Mursyidul Am Pas, Datuk Haron Din; Timbalan Presiden, Mohamad Sabu; Naib Presiden, Salahuddin Ayub dan Datuk Mahfuz Omar.

Mat Taib merupakan bekas Menteri Besar Selangor ke-11 dan menggalas jawatan itu selama hampir 12 tahun sejak 1986. Beliau juga pernah dilantik sebagai Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah pada 2008, namun Muhammad berkhidmat dalam tempoh yang singkat, iaitu hampir dua tahun sahaja.

Menurut Abdul Hadi, pengisytiharan Muhammad untuk menyertai Pas sengaja dilakukan pada hari ini, iaitu selepas penamaan calon Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) pada Sabtu lepas bagi mengelakkan daripada timbulnya isu beliau mahu bertanding dan jawatan dalam parti.

"Lebih baik pengisytiharan dilakukan lepas penamaan calon bagi melahirkan keikhlasan, jadi tak timbul dia nak jadi calon". Keikhlasan sepatutnya berjuang di landasan yang benar bukannya menyertai part PAS yang sesat lagi menyesatkan.

Rakyat wajib selalu ingat apa yang telah parti PAS lakukan terhadap rakyat Malaysia dan rakyat Mamali khasnya. PAS merupakan parti yang memecahbelahkan umat Islam. Dengan Amanat Haji Hadoi yang songsang telah mencetuskan kebencian dan keganasan dalam diri umat Islam yang fanatik sehingga terjadinya peristiwa Mamali yang kejam.

Rakyat wajib ingat bahawa Mursyidul am PAS Nik Aziz adalah manusia munafik yang telah menghina Allah s.w.t dan Nabi Muhammad s.a.w. Nik Aziz menuduh Allah mencarut dan samseng semata-mata menghalalkan tindakan jahatnya. Nik Aziz k***r*t ini juga yang menuduh kelahiran Rasulullah seperti mamat-mamat yang lain oleh itu tidak perlu kita sambut MAULIDUR RASUL tetapi Nik Aziz dengan bangganya menyambut harijadinya sendiri bersama Karpal Singh.

Islam itu bukan PAS

Hudud PAS Bukan Hudud Islam

Tolak PAS merupakan JIHAD rakyat Malaysia yang beragama Islam

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved