ads

Isnin, 9 Julai 2012

12 di jeram - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di jeram - Google Blog Search


My Cute Little Diary: Makan-makan <b>di Jeram</b>

Posted: 05 Jun 2012 01:26 AM PDT


Gi jalan2 cari makan seafood
ngan girlfriends kat Jeram.

Time ni dalam kul 6.
Air tgh surut,
tapi dah nak pasang.

Makan kat Restoran Aroma Ikan Bakar.
Tempat paling femes
and sedap katanya.

Sesi memilih oleh Nani dan Anis

Bakal dimasukkan dalam perut jap lagi :)

Duk dekat ngan laut.
Konon menikmati keindahan alam
tapi seyes panas.. takde angin
berkuap2 jua la dok dlm ni haha

Ketam masak kunyit

Ikan siakap 3 rasa

Udang goreng tepung

Ketam masak cili

Udang masak cili dan butter prawn

Sesi melantak.
Semua org makan dah tak ingat dunia.

Orang lain semua dah stop makan.
Tinggal Anis je yg tgh korek pipi ikan hihi

Tima kasih pada Pn.Nani
sbb dia la tokei yg blanje kami semua makan.
Kenyang sangat weh.
Dah macam ular sawa rasanya.
Kalau ada bantal mmg lama dah ku landing.

Masakannya semua sedap2 belaka.
Nak nak masak cilikan..
Sangat puas hati.
yang pasti leh datang lagi.
Dah kenyang baru ingat anak2 dan laki :p
Pasni ni mau ajak Zaf kesana plak.

12 di jenjarom - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di jenjarom - Google Blog Search


Hidangan Seks <b>Di</b> Restoran Malaysia

Posted: 08 Jul 2012 07:04 PM PDT

Nampaknya bisnis lapak seks ada juga di negri jiran Malaysia. Kalau di Indonesia di warung remang-remang di Malaysia sedikit lebih keren. Di restoran.

Hidangan Seks Di Restoran Malaysia [ www.BlogApaAja.com ]

Sebuah restoran yang berlokasi di Jenjarom, Selangor Malaysia menawarkan "hidangan" seks bagi pengunjungnya. Pekerjanya adalah wanita-wanita asal China yang masuk ke Malaysia dengan menyalahgunakan visa overstay.

Restoran diberi sekat-sekat kecil yang dijadikan sebagai lapak untuk bercinta. Tarif mereka perjamnya kira-kira Rp 300-600 ribu. (100-200 ringgit)

Kepolisian Malaysia mengadakan operasi dan menangkap 13 pekerja seks yang berumur antara 21 tahun hingga 50 tahun. Mereka semua kini ditahan di kantor polisi Sg Jarom, Selangor.

Sumber / Source

12 di puchong - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di puchong - Google Blog Search


BUDAYA MAKSIAT, ARAK SUBUR <b>DI PUCHONG</b> ~ Ikrar Pemuda

Posted: 10 Jun 2012 08:00 AM PDT

 Beer seringgit di Puchong...PAS buat apa?

 Tengok kat bawah ni pulak, pusat urut seks di Puchong diserbu pihak polis..
 **Viewer Discretion is Advised**
 

Rumah urut puchong yang baru sahaja diserbu Pihak Polis bulan lepas masih beroperasi dan telah diserbu lagi pihak polis.. Mana PAS? PAS sekarang dah ada kuasa dalam kerajaan negeri Selangor? Apa yang mereka buat di Puchong? Dah kowtim ke?

12 di selayang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di selayang - Google Blog Search


"tukanglawan": Live Ceramah Anwar <b>di Selayang</b>.

Posted: 06 Jul 2012 05:50 AM PDT

Jom kita lihat ceramah live dari Kampung Selayang Indah, Selangor dalam ceramah Perdana Merdeka Rakyat.
Ceramah ini akan keudara pada lebih kurang jam 9.00 malam ini, pemimpin - pemimpin tertinggi Pakatan Rakyat dan Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim akan menyampaikan ucapan dalam majlis tersebut,
Anda boleh lihat secara langsung disini.

Sila like jika suka artikel ini, dan send ke rakan anda untuk kongsi

NAJIB SEBUT "HARAM JADAH", DIA LUPA UMNO DULU PERNAH DIHARAMKAN, JADI UMNO ITU "HARAM JADAH" . NAJIB PERNAH KATA, 'KITA TUNJUK NEGARA INI SIAPA YANG PUNYA," SEBAB MARAH PADA PENYOKONG PAKATAN, DIA LUPA RAKYAT AKAN TUNJUK, NEGARA INI BUKAN BAPAK NAJIB YANG PUNYA. ABU... asalkan bukan umno

Anda boleh menyalin artikel yang disiarkan tanpa halangan, sila letakkan link blog "tukanglawan jika sudi, semoga maklumat dan informasi dapat disampaikan kepada semua . Anda juga digalakkan share artikel ini di Facebook, twitter, forum atau apa juga medium sebaran. jika ada saranan dan pendapat, e-mailkan ke infotukanglawan@gmail.com , silakanlah juga tinggalkan komen anda dibawah
Jom Follow Twitter "tukanglawan" dan dan like Facebook Page dibawah Untuk berita terkini

. .

12 di ulu yam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di ulu yam - Google Blog Search


cintairmata.blogspot.com: Berhujung minggu <b>di Ulu Yam</b>

Posted: 09 Jul 2012 01:18 AM PDT

Assalamualaikum.. hai semua.. 
Maaf tau.. saya kata nak update pasal Heliza.. tapi saya tak sempat nak update lagi sebab tengah tunggu gambar dari kawan.. tak syok la kan kalau update takda gambar kan hehehe.. nanti tau.. maaf sangat
Sebagai tanda maaf saya.. saya nak update kat diari ni mengenai aktiviti hujung minggu saya dan teman-teman.. semalam kami ke Ulu Yam yang dekat belah Hulu Langat sana tu.. masa sekolah dulu pernah la sertai perkhemahan peringkat kebangsaan kat situ selama seminggu.. pastu dah lama tak pergi.. sekarang dah kerja baru nak pergi balik..
Tapi kali ni pergi untuk mandi manda dan BBQ.. syok tau.. nanti datang la sini jugak.. best sangat.. cuma air tak berapa nak jernih berbanding di Taman Negara Pahang dan Kota Tinggi Johor.. sana lagi best woooo... jadi apa yang saya nak ingatkan.. kalau dah pergi tempat-tempat macam ni.. sila la jaga kebersihan.. jangan cemarkan sungai kita yer.. hehehe..
Ok.. nampak tak ^_^ macam tak sabar nak mandi kan..

 Peace...... kita cuma tolong Kak Naha sediakan apa yang patut jer.. hehe
Kak Naha bersama suami.. sekarang dia ngah pregnant 5 bulan.. waaa.. tahniah.. 






Dah siap masak.. mandi...... yeyey.....










Basah wooooooo...............


  
Mereka bermain terjun berirama... saya tak larat laa... wuu
Terasa pendek di dalam hutan hahaha
Antara gambar-gambar yang cantik saya dapat snap guna handphone saya.. 

 .................................................................................................................
ada lagi satu yang tertinggal..
nak suruh korang teka sendri..

Dah nak bulan puasa.. Ya Allah.. cepatnya masa berlalu.. semoga semua urusan berjalan lancar.. =)
p/s : harap maklum.. semua gambar di atas tiada kena mengena dengan sesiapa yer.. sila jangan bergaduh-gaduh yer.. haish.. nape la manusia ni kuat cemburu.. menyusahkan orang.. sampai kami nak buat semua perkara kena sorok-sorok sebab nak jaga hati orang.. takpa.. yang penting kami tak kacau hidup orang da.. apa yang dilakukan semua bersebab.. jika dia baik, tak bermaksud dia nak kat kita.. =) ok..jumpa lagi..

12 di bandar sunway - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bandar sunway - Google Blog Search


Putih Hitam: <b>Bandar Sunway</b> dalam kenangan

Posted: 03 Jul 2012 07:14 AM PDT

Kalau diikutkan, 5 tahun itu adalah satu jangka masa yang lama. Bagi saya dan mereka-mereka yang melalui 5 tahun yang penuh dengan pelbagai perasa, tempoh itu tidaklah panjang mana. Pejam-celik, dan pejam-celik, maka tibalah pada hari perpisahan.
Saya sengaja mengajak mana-mana kenalan seperjuangan (yang sama-sama mengharungi dunia kejuruteraan) turun padang menjayakan aktiviti luar. Sengaja juga dipilih di luar Bandar Sunway, biar terbuka fikiran daripada melihat Bandar Sunway sejak 5 tahun yang lepas. Kalau ada di antara kami yang berjalan adalah saya dan Shazana, lelaki saya tidak tahu. 
5 tahun di Bandar Sunway menyimpan suka dan duka. Ia meninggalkan satu kesan yang amat dalam. Zaman bergelar pelajar adalah zaman yang paling seronok sekali, boleh diselitkan sesi main-main. Sebab itu, keputusan saya selalu tidak memberangsangkan. Lupakan seketika tentang keputusan. Saya tahu ia sangat sensatif. 
Mari lihat gambar dahulu sekitar majlis perpisahan yang diadakan di Sungai Kanching, Rawang. 




Berhijrah ke Bangi membuatkan saya merindui Bandar Sunway. Bagi saya, Bandar Sunway adalah zon yang paling selesa terutamanya untuk berbelanja. Semua pasaraya ada di sekitar. Tetapi berlainan pula di sini. Terkebil-kebil saya mencari arah ke pasaraya terdekat. Masih dalam proses perkenalan. Teringat ketika saya berpraktikal di Seri Kembangan. Sanggup berulang-alik ke Sunway dan keluar seawal jam 6.00 pagi. Saya boleh sahaja tinggal dengan adik di Kuala Lumpur tetapi saya tetap merasakan Bandar Sunway adalah tempat yang paling selesa bagi saya.
Saya masih merindui Bandar Sunway dan kawan-kawan di sana. 
Saya merindui tempat lepak di Library Monash University. 

12 di shah alam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di shah alam - Google Blog Search


2012 Ramadhan Buffet Packages/Promotions in <b>Shah Alam</b> | Shah <b>...</b>

Posted: 08 Jul 2012 06:40 PM PDT

Ramadhan is only a few weeks a way, but the Ramadhan Buffet Promotions for 2012 has already started. There are many places, hotels and restaurants that provide special offer for Ramadan Buffet. And if you get it now, it will be a lot cheaper.

We will update ShahAlamCity.com as much as possible for you to do your comparison. For the time being, here are some of the buffet promotions:

Rasa Nusantara at SACC Convention Center

They are having the same Kambing Kebuli as the main dish which is the same as last year's Ramadhan buffet promotion. We were there last year and the menu is not bad. They have a lot of varieties with more than 100 dishes. Last year was RM65, it has increased to RM75. However, you could still get it at RM65 if you make the purchase before 15 July. If you have booked last month, it was much cheaper – RM55.

For details, please call +603 5511 8814 or click here.

Salero Bundo Ramadan Buffet at Concorde Shah Alam

Concorde are busy whipping up an enthralling feast of authentic Padang mom's cooking 'Salero Bundo'. The menu includes Gulai Urat Kaki Lembu, Satay Padang, Ikan Bakar Berempah and many more!

From their website, looks like they don't any special price if you purchase the package earlier, but they do offer 25% discount on the first & last 3 days of Ramadan month. While senior citizens enjoy 30% discount on Mondays to Saturdays and 50% discount on Sundays.

Venue: Melting Pot Cafe & Grand Ballroom
Time: 7.00pm – 10.30pm
Price: Melting Pot Cafe, RM86.00++ per adult, RM43.00++ per child
Grand Ballroom, RM75.00++ per adult, RM37.50++ per child

For more information refer, please call +603 5512 2200 ext 2210 or email shah@concorde.net or click here.

We would also like to wish Selamat Berpuasa (soon :) ) to all our Muslim readers. We hope your fasting will be smooth and fine.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 di sungai pelek - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sungai pelek - Google Blog Search


Program Operasi Bersepadu KDN <b>Di Sungai Pelek</b>, Sepang | Portal <b>...</b>

Posted: 14 Feb 2012 08:00 AM PST

SUNGAI PELEK,SEPANG  14 Februari  – Pihak Kementerian Dalam Negeri (KDN) bersama-sama dengan agensi-agensi dibawahnya telah membuat rondaan Mesra Rakyat bagi mendekatkan diri dengan pelanggan agensi KDN bagi mengetahui sedikit sebanyak kekangan yang dihadapi oleh mereka.

Rondaan yang bermula jam 9 malam itu melibatkan lima agensi dibawah KDN seperti JIM, PDRM, JPAM, JPN Dan RELA dengan lebih 20 anggota terlibat dalam rondaan ini.

Rondaan ini tertumpu di bahagian kawasan perumahan sekitar  Sungai Pelek dan juga Pantai Bagan Lalang.Kawasan tumpuan penduduk seperti kedai makan dan dewan serbaguna menjadi fokus utama rondaan ini untuk mendekati penduduk tidak kira kaum melayu,cina atau india.



Disamping mendekati masyarakat setempat dan bertanyakan masalah mereka, rondaan Mesra Rakyat ini juga tidak terlepas dari objektif utamanya iaitu untuk memerangi jenayah.

, , , ,

12 di kelana jaya - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kelana jaya - Google Blog Search


NIK NAZMI KETAR NAK BERTANDING <b>DI KELANA JAYA</b>

Posted: 15 Jun 2012 07:15 PM PDT



Mungkin itulah hakikatnya. Si Nik Nazmi ni sebenarnya takut nak bertanding dikawasan Parlimen Kelana Jaya bagi menggantikan Gwo Burne Low.

Kata dia, khabar angin tu sengaja direka cipta kerana ianya disifatkan sebagai gosip yang tidak perlu dipercayai oleh mana - mana pihak.

Dalam kenyataan media dia hari ini, Si Nik Nazmi tu kata calon - calon yang baru lebih luas pengetahuannya dan bukan sekadar tangkap muat.

"Saya rasa itu biasalah, kita ada calon baru, calon muda. Kualiti calon kita seperti kata Datuk Seri Anwar Ibrahim lebih baik dari pelbagai segi, antaranya gabungan pengalaman, pengetahuan, pendidikan, jawatan dalam parti," katanya.

Maknanya, calon - calon PKR sebelum ni semuanya tak berguna belaka la ye? Semuanya tak de pengalaman, pengetahuan, pendidikan dan jawatan dalam parti. Itu ke yang dia maksudkan?

Tapi, kenapa pulak dia tak nak bertanding di Kelana Jaya? Kalau orang dah calonkan dia dikawasan Parlimen tu, kenapa perlu dia tolak?



Jelas, Si Nik Nazmi ni sebenarnya tak nak bertanding di Kelana Jaya akibat perkara yang berlaku sebelum ini dimana dia sendiri tebal muka berdepan dengan penduduk setempat.

Semuanya gara - gara pihak Kerajaan PKR Selangor yang bertindak melulu untuk mengambil alih Padang PKNS untuk dijadikan sebagai kawasan perniagaan.

Dia sebelum ini turun dengan Si Assmin Ali semata - mata nak memujuk dan berkompromi dengan penduduk supaya menerima cadangan pihak kerajaan negeri tu.

Tapi, sebaliknya, kehadiran mereka hanya menimbulkan lagi kemarahan dihati penduduk setempat yang berkeras mahu padang tersebut dikekalkan.

Nah!!! Mungkin sebab itu la dia tolak khabar angin yang mengatakan bahawa dia bakal dicalonkan bagi kerusi Parlimen Kelana Jaya.

Katanya, penduduk dikawasan tersebut juga sudah muak dengan sikap Si Gwo Burne tu yang jarang tunjuk muka dalam kawasan Parlimen sendiri.

Mungkin sindrom malas turun padang ni dah menjadi Norma Pemimpin PKR kot. Sama la dengan yang berlaku di Kuantan. Jawatan diorang berebut, tapi buat kerja semuanya PEMALAS belaka!!! Kalau macam tu, baik tak payah jadi wakil rakyat!!!

Pendengaran Awam SELCAT Teliti Pembangunan <b>Di Kelana Jaya</b>

Posted: 22 Jun 2012 05:00 PM PDT


SHAH ALAM 22 JUN : Jawatankuasa Pilihan Khas Keupayaan Kebertanggungjawaban dan Ketelusan (SELCAT) akan mengadakan Sesi Pendengaran Awam pada 27 dan 28 Jun ini.

Pendengaran awam berhubung Permohonan Pembangunan Tanah di Kelana Jaya tersebut akan berlangsung di Bilik Gerakan, Tingkat 2, Annex, Bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) di sini bermula 10 pagi.

Ahli Jawatankuasa SELCAT, Haniza Talha ketika dihubungi TVSelangor bagaimanapun enggan mengulas lanjut mengenai pendengaran awam itu.

"Apa yang pasti pendengaran ini tiada kaitan dengan isu padang PKNS (Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor) di Kelana Jaya seperti yang ramai pihak jangkakan.

"Ianya sekadar menyentuh soal pembangunan tanah di Kelana Jaya secara keseluruhannya dan tidak akan melibatkan syarikat seperti PKNS dan sebagainya," ulas beliau ringkas.

PKNS sebelum ini terlibat di dalam kontroversi pembangunan padang rekreasinya di Kelana Jaya yang mendapat bantahan daripada penduduk.

Akhirnya syarikat tersebut membatalkan rancangan untuk membangunkan padang itu setelah menyedari bahawa pelan projek itu direka berdasarkan maklumat yang bercanggah.

Pada Mac lalu, SELCAT melakukan pendengaran awam berhubung kes Kumpulan Semesta iaitu anak syarikat Kerajaan Negeri yang terlibat dengan perlombongan pasir.

SELCAT ditubuhkan oleh Kerajaan Negeri untuk mengesan sebarang penyelewengan dan salah urus kerajaan pada masa lalu dan masa kini.

Pendengaran Awam SELCAT Teliti Pembangunan <b>Di Kelana Jaya</b>

Posted: 23 Jun 2012 12:58 AM PDT


SHAH ALAM: Jawatankuasa Pilihan Khas Keupayaan Kebertanggungjawaban dan Ketelusan (SELCAT) akan mengadakan Sesi Pendengaran Awam pada 27 dan 28 Jun ini.

Pendengaran awam berhubung Permohonan Pembangunan Tanah di Kelana Jaya tersebut akan berlangsung di Bilik Gerakan, Tingkat 2, Annex, Bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) di sini bermula 10 pagi.

Ahli Jawatankuasa SELCAT, Haniza Talha ketika dihubungi TVSelangor bagaimanapun enggan mengulas lanjut mengenai pendengaran awam itu.

"Apa yang pasti pendengaran ini tiada kaitan dengan isu padang PKNS (Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor) di Kelana Jaya seperti yang ramai pihak jangkakan.

"Ianya sekadar menyentuh soal pembangunan tanah di Kelana Jaya secara keseluruhannya dan tidak akan melibatkan syarikat seperti PKNS dan sebagainya," ulas beliau ringkas.

PKNS sebelum ini terlibat di dalam kontroversi pembangunan padang rekreasinya di Kelana Jaya yang mendapat bantahan daripada penduduk.

Akhirnya syarikat tersebut membatalkan rancangan untuk membangunkan padang itu setelah menyedari bahawa pelan projek itu direka berdasarkan maklumat yang bercanggah.

Pada Mac lalu, SELCAT melakukan pendengaran awam berhubung kes Kumpulan Semesta iaitu anak syarikat Kerajaan Negeri yang terlibat dengan perlombongan pasir.

SELCAT ditubuhkan oleh Kerajaan Negeri untuk mengesan sebarang penyelewengan dan salah urus kerajaan pada masa lalu dan masa kini.

12 di petaling jaya - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di petaling jaya - Google Blog Search


Tropicana Golf & Country Resort <b>di Petaling Jaya</b> - Buffet Ramadhan <b>...</b>

Posted: 03 Jul 2012 10:17 AM PDT


Harga buffet berbuka puasa 2012 adalah..

Dewasa RM68++ untuk members dan RM75++ untuk non members. Kanak-kanak RM35++ untuk members dan RM40 untuk non members. Pre-sales Vouchers ada di jual RM52++ sehingga 30 June 2012

Untuk maklumat lanjut dan reservation "buffet berbuka puasa" boleh hubungi 03-7804 8888, ext 306/309/325, 03-78041919, 014-9270501 (Razak) atau ke http://tropicanagolf.com

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved