ads

Ahad, 14 April 2013

12 di bukit raja - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bukit raja - Google Blog Search


BLOG SELANGOR: 12 <b>di bukit raja</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Mar 2013 11:33 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di bukit raja</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Feb 2013 11:34 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

ZAKRI ALI: Altantuya dibunuh <b>di</b> tanah <b>Bukit Raja</b> Deepak-Ropiah <b>...</b>

Posted: 25 Jan 2013 04:45 AM PST


Satu maklumat yang mengejutkan berkaitan pembunuhan kejam Altantuya Shaaribu ialah ia telah dikaitkan dengan isu perjanjian RM 160 juta Boustead Holdings Bhd, di mana firma senaraian awam itu dipercayai telah membantu dengan membeli 223 ekar tanah di Bukit Raja, Selangor untuk mendiamkan rentetan pendedahan rasuah yang dilemparkan oleh sekutu bertukar musuh Deepak kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan isterinya Rosmah Mansor.

Adakah penterjemah Mongolia yang cantik berusia 28 tahun itu didakwa pernah menjadi perempuan simpanan Najib pada suatu ketika dahulu, dibunuh di atas tanah tersebut oleh dua bekas pengawal peribadinya pada tahun 2006 - ditembak sebanyak dua kali dan badannya kemudian dibom sehingga berkecai dengan menggunakan bahan letupan gred C4 untuk mencegah dari dikenalpasti?

Ini adalah antara soalan-soalan yang dikemukakan kepada pengarah strategi PKR, Rafizi Ramli pada sidang akhbar yang diadakan pada hari Rabu untuk menyelidiki ke dalam intipati perjanjian Boustead, yang juga melibatkan ketua Wanita Umno Selangor Raja Ropiaah.

"Saya tidak pasti akan perkara itu. Ia tidak pernah terlintas dalam fikiran kami tetapi kami akan selidik," kata Rafizi kepada wartawan.

Hantu Altantuya- lebih dari khabar angin?


Menurut kertas pertuduhan, Cif Inspektor Azilah Hadri dan Koperal Sirul Azhar Umar telah membunuh Altantuya di Mukim Bukit Raja, sebuah daerah kecil di negeri Selangor, yang kini ditadbir oleh Pakatan Rakyat dibawah pimpinan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Kedua-dua bekas polis itu telah dijatuhkan hukuman gantung pada 2009 selepas perbicaraan mahkamah yang menarik minat seluruh negara. Kedua-dua mereka merupakan sebahagian daripada pasukan keselamatan yang mengawal Najib dan isterinya Rosmah. 

Mereka telah mengemukakan rayuan bagi hukuman itu dan sedang menunggu untuk menjalani hukuman mati kerana tarikh pendengaran semula rayuan dikatakan sengaja ditangguh sehingga pilihan raya umum, yang perlu diadakan menjelang Jun sebelum berakhirnya tahun ini.

Semasa penyiasatan yang membawa kepada perbicaraan itu, mereka telah membawa polis ke tempat kejadian. Polis menemui serpihan tulang, yang kemudiannya disahkan sebagai milik Altantuya, dalam tanah hutan berhampiran Empangan Subang di Puncak Alam, Shah Alam.

Sehingga hari ini, tidak diketahui jika Altantuya benar-benar berada di kawasan Bukit Raja yang sekarang menjadi isu perbalahan dalam perjanjian Deepak-Ropiaah-Boustead.

Jika benar, apakah kaitan semua ini? Adakah ia dilihat sebagai sebab kenapa Najib kelihatan tergesa-gesa untuk memuaskan hati Deepak dan mementerai perjanjian penswastaan tanah kementerian Pertahanan kepada Ropiaah? Dan mengapa?

Jawapan kepada soalan-soalan ini masih lagi kabur sehingga lebih banyak maklumat didedahkan. Walau bagaimanapun, kepada wartawan yang sedang mengikuti kes kedua-dua perjanjian Boustead dan dakwaan Deepak, ia mungkin lebih daripada satu kebetulan terutama sekali apabila Deepak telah berkali-kali berikrar dia tidak akan berhenti membuat pendedahan sehingga "roh Altantuya mendapat keadilan". Setakat ini, Deepak yang telah dipanggil 'anak ikan' Rosmah tidak memberi penjelasan mengapa.

Ironinya, timbalan pengerusi Boustead Holdings yang juga pengarah urusan kumpulan Lodin Wok Kamaruddin juga telah dituduh sebagai seorang individu penting terlibat dalam penjejakan wang haram sejumlah RM 570 juta yang dibayar sebagai komisyen oleh firma kelengkapan tentera laut Perancis DCNS kepada Najib dan rakannya Razak Baginda untuk membolehkan pembelian dua kapal selam Scorpene bernilai RM7.3bil oleh kerajaan Malaysia.

Najib mesti memuaskan rakan-rakan dalam Umno atau parti akan berpecah


Deepak yang berusia 40 tahun telah mendapat 'mangsa' pertamanya. Najib dikhabarkan telah mengalami strok kecil kerana tekanan dan desakan terutama dari rakan-rakan Umno untuk menjawab kepada dakwaan rasuah yang dilemparkan kepada dirinya dan isteri.

PM yang berusia 59 tahun itu telah menangkis khabar angin itu dengan menegaskan bahawa dirinya 'sihat'. Namun masih terdapat keraguan terhadap dirinya kerana penafiannya tidak bersifat mutlak.

"Bagi kami, keadaan kesihatan Najib tidak menjejaskan persiapan kami untuk PRU ke-13 dan bagaimana kita mentadbir urus Malaysia. Najib hanya perlu menjawab kepada Umno dan memuaskan hati mereka sahaja. 

Jika dia tidak berbuat demikian, Umno akan berpecah. Jika rakan-rakannya dalam Umno tidak berpuas hati atau merasa dia tidak layak dari segi kesihatan untuk memimpin mereka semasa PRU ke-13, mereka pasti akan mengambil kesempatan atas cerita keuzuran Najib," Rafizi memberitahu Malaysia Chronicle di luar persidangan akhbar.

Pemimpin PKR itu telah mengesahkan bahawa dia juga ada mendengar khabar bahawa Najib telah mengalami strok kecil dan PM sedang berada di Singapura untuk 'berehat'.

 IS HE REALLY ILL? Najib must clarify rumors he had a stroke & was resting in S'pore - Rafizi

Arahan berdiam diri Dr M berikutan isu 'kelemahan' Najib: "Jatuhkannya" kemudian


Penganalisis Umno telah memberi amaran akan berlaku perebutan kuasa dalaman, yang mereka jangkakan dimana kemuncaknya akan menyaksikan Najib berundur sebelum pilihan raya umum berlangsung, menyerahkan tampuk pimpinan kepada Muhyiddin Yassin, timbalannya dengan menyatakan kesihatan yang kurang baik sebagai alasan.

Tidak hairanlah jika Muhyiddin dan bekas PM Mahathir Mohamad telah dituduh sebagai dalang disebalik pendedahan Deepak. NEW PM FOR MALAYSIA? Najib to be forced to step down on 'health reasons'? OPPORTUNITY KNOCKS AT MUHYIDDIN'S DOOR: No direct denial from Najib, only 'healthy' claim

Mahathir, yang masih dianggap sebagai lelaki yang paling berkuasa dalam Umno, baru-baru ini dilaporkan memberitahu ahli-ahli Umno secara sulit tentang kontroversi yang melibatkan Najib, Presiden Umno sekarang.

Mahathir yang berusia 87 tahun itu menasihatkan ahli-ahli parti tidak mengadu atau membincangkan kelemahan Najib sehingga pilihan raya umum sudah tamat.

"Apabila BN memenangi pilihan raya umum ke-13, barulah kita boleh membetulkan kesilapan dan salah laku untuk kepentingan semua …Apabila masa itu tiba, kita boleh menegur dan menjatuhkannya," Mahathir dipetik sebagai berkata oleh agensi berita nasional Bernama.

Malaysia Chronicle

Tanah <b>di Bukit Raja</b> Diambil Untuk Kepentingan Awam, Bukan <b>...</b>

Posted: 06 Jan 2013 02:47 AM PST

BANGI, 6 JAN : Tanah 200 ekar yang diambil di Bukit Raja oleh Kerajaan Selangor adalah untuk kepentingan awam, iaitu untuk membina kem tentera, dan adalah tidak adil jika ia digunakan untuk tujuan komersial.

Oleh itu, Kerajaan Selangor tetap dengan berpendirian bahawa sebarang pembangunan komersial di tanah tersebut tidak akan diluluskan.

Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata Kerajaan Selangor mengambil tanah tersebut daripada pemilik estet untuk diberi kepada Kerajaan Persekutuan untuk kegunaan awam.

"Kerajaan Negeri membuat surat mengambil alihan tanah itu. Surat pengambilan tanah ini adalah untuk kegunaan awam. Dalam surat itu kita sebut tentang penggunaannya.

"Jadi apabila kita beli tanah daripada tuan tanah, ia dijual mengikut kegunaan awam.

"Tetapi apabila ia ingin digunakan bagi tujuan komersial, tanggungjawab Kerajaan Negeri adalah berbeza," katanya kepada pemberita selepas Program Mesra Rakyat dan Lawatan Tapak di Sekolah Rendah Agama (SRA) di Sungai Tangkas, di sini hari ini.

Tambah Abdul Khalid, Kerajaan Negeri tidak keberatan untuk mendengar sebarang cadangan daripada Kerajaan Persekutuan, namun menyarankan agar Kerajaan Persekutuan melaksanakan apa yang telah dirancang.

Sebelum ini, Kerajaan Negeri memutuskan agar tidak membenarkan sebarang pembangunan komersial di atas tanah tersebut yang diambil pada tahun 1980-an untuk pembinaan kem tentera 8 Briged.

Sebelum ini dilaporkan bahawa status dan kegunaan tanah seluas 200 ekar di kawasan Perindustrian Bukit Raja, Klang itu muncul di dalam skandal yang membabitkan syarikat Ketua Wanita Umno Selangor dan saudagar karpet Deepak Jaikishan.

Minggu lepas, akhbar Selangorkini melaporkan bahawa usaha sedang giat dilakukan untuk menjual tanah tersebut kepada Bakti Wira Development Sdn Bhd, sebuah syarikat pelaburan hartanah yang dimiliki sepenuhnya oleh Boustead Holdings Berhad.

Boustead adalah unit pelaburan Lembaga Tabung Angkatan Tentera (LTAT) yang menyimpan caruman dari potongan gaji anggota tentera.

Syarikat yang berusaha untuk menjual tanah tersebut adalah Awan Megah Sdn Bhd yang mana pengarahnya adalah Ketua Wanita Umno Selangor, Senator Datuk Raja Ropiah Raja Abdullah.

Akan tetapi, Kerajaan PR Selangor mempertikaikan bagaimana tanah yang telah digazetkan untuk kem tentera boleh diurusniaga secara komersil melainkan dengan arahan dan campur tangan pihak yang benar-benar berkuasa.

Pendapat Anda

Pendapat

Selangor Selesaikan Projek Perumahan Pekerja Ladang <b>Bukit Raja</b>

Posted: 21 Mar 2013 03:58 AM PDT

KLANG 21 MAC : Kerajaan Negeri berjaya menyelesaikan projek perumahan bermasalah untuk 76 bekas pekerja ladang di Bandar Bukit Raja di sini dengan pembinaan rumah teres bernilai RM 77,000 di satu kawasan berhampiran.

Pembinaan projek perumahan itu dijayakan dengan kerjasama pemilik hartanah, Sime Darby Property Berhad (Sime Darby) dan dijangka siap pada penghujung tahun ini.

Exco Kesihatan, Pekerja Ladang, Kemiskinan dan Kerajaan Prihatin, Dr Xavier Jayakumar berkata persetujuan dicapai antara Kerajaan Negeri dan Sime Darby bagi pembinaan projek perumahan ini.

Sebelum ini, 76 bekas pekerja tersebut memnuntut rumah teres daripada majikan mereka kerana rumah asal yang dijanjikan kepada mereka tidak sesuai.

Kumpulan itu akhirnya terpaksa membawa kes mereka ke mahkamah.

"Rumah ini dijual kepada bekas pekerja ladang dengan harga RM 70,000 iaitu diskaun RM 7,000 dari harga asal RM 77,000. Untuk makluman harga pasaran sebenarnya ialah RM 250,000.

"Biarpun ada masalah pada awalnya termasuk kes mahkamah tetapi ia dapat diselesaikan dan semua 76 bekas pekerja ladang ini akan memiliki rumah mereka.

"Semua mereka juga sudah memilih nombor lot rumah untuk diduduki," katanya selepas mengadakan lawatan ke tapak pembinaan di Bandar Bukit Raja di sini hari ini.

Bagi bekas pekerja ladang yang lanjut usia, beliau menambah, Kerajaan Negeri membolehkan mereka menamakan pewaris di dalam dokumen perjanjian bagi mendapatkan pinjaman dari institusi kewangan.

Katanya, projek itu juga adalah salah satu dari Tanggungjawab Sosial Korporat (CSR) dari Sime Darby.

"Sime Darby turut menyediakan kawasan bagi padang permainan dan dewan di kawasan ini.

"Dalam lima tahun ini kita telah selesaikan banyak kes seperti ini di beberapa kawasan lain seperti di Semenyih dan Kajang," katanya.

Pendapat Anda

Pendapat

12 di kuala kubu - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kuala kubu - Google Blog Search


Posted:

[unable to retrieve full-text content]

12 di semenyih - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di semenyih - Google Blog Search


Posted:

[unable to retrieve full-text content]

12 di teluk datok - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di teluk datok - Google Blog Search


Posted:

[unable to retrieve full-text content]

12 di salak tinggi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di salak tinggi - Google Blog Search


Posted:

[unable to retrieve full-text content]

12 di ampang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di ampang - Google Blog Search


Posted:

[unable to retrieve full-text content]

di negeri selangor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

di negeri selangor - Google Blog Search


Posted:

[unable to retrieve full-text content]

12 di kuala selangor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kuala selangor - Google Blog Search


Posted:

[unable to retrieve full-text content]

12 di port klang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di port klang - Google Blog Search


Posted:

[unable to retrieve full-text content]

12 di batang kali - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di batang kali - Google Blog Search


Ceramah Mujahid <b>di Batang Kali</b>, 24 Feb 2013 | Dr Mujahid Yusof <b>...</b>

Posted: 22 Feb 2013 03:10 AM PST

Follow @mparitbuntar on twitter.

Majlis Perkahwinan Iryani & Farhan <b>di Batang Kali</b> - Adinda Baizura <b>...</b>

Posted: 30 Mar 2013 08:08 PM PDT


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh 
Subhanallah Walhamdulilah Wala Ilaha Ilallah Wallahu Akbar 
Allahumma Solli 'Ala Saidina Muhammad Wa'ala Alihi Saidina Muhammad 
Alhamdulilah, berlangsung sudah majlis perkahwinan seorang lagi ATS iaitu Iryani Akhwan dan pasangannya Farhan. Haip! Apeda nama pendek? Heheheeee maaf, ABM lupa nama penuh dia. Heheheeee
Semalam (Sabtu), ABM berkesempatan untuk menghadiri majlisnya yang berlangsung di Batang Kali. Kalau ada yang ingat, setahun yang lalu ABM ada datang ke sini untuk Majlis perkahwinan Abang Zul dan Kak Fadzilah. Dah lupa? Klik sini
Oh ya, lupa pulak, hari sebelumnya, Abang Zul ada buat kenduri masuk rumah di rumahnya di Sungai Buloh. Betul-betul sebelah UiTM Sungai Buloh. Besar gilos rumah dia! 
Sila jangan lari topik Zura. Sekian terima kasih. 
Ok, mari melihat gambar. ABM ke sana dengan Lia, housemate ABM dan Zuhair. Fyeda tak dapat ikut sebab kata Zuhair, ayahnya dari Sabah datang. Jadi kami pergi bertiga. Sampai di sana, Aida, Kak Nour dan Haikal sudahpun sampai. Aida buat muka sedih cerita dia dah nak muntah bila Haikal bawa kereta laju sangat. Sekali bila Zuhair buka mulut, "Reti ke kau drift?" Hahahaaaa 
Ops, sorry. terover cerita pulak. Heheheee
Sebelum ke Batang Kali, singgah ke PPAS dulu. Sebab nak pulangkan buku. 
Bergambar bersama pengantin. Acara wajib. Huhuuuuu 
Dengan pengantin. SubhanAllah, sangat cantik! 
Hantaran pengantin. Dah macam jadi acara wajib pulak ambik gambar ni heheheee
Bersama UTPian. Paling takboleh blah bila Asyimah cakap, "Aku tunggu turn kau lepas ni," eh???? Hahahahaaaa
Seronok bila tengok orang kahwin. Tapi ABM sedar, tanggungjawab selepas kahwin itu jauh lebih besar berbanding mengadakan majlis perkahwinan yang berjuta-juta. Lalu, hati ini berkata, bersabarlah... 
Ayat tak boleh blah uh! 

12 di bukit lanjan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bukit lanjan - Google Blog Search


BLOG SELANGOR: 12 <b>di bukit lanjan</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Jan 2013 07:19 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Jadual program dan jelajah Anwar Ibrahim 12 Jan-3 Feb <b>...</b>

Posted: 09 Jan 2013 01:13 AM PST

Berikut jadual program dan jelajah yang akan dihadiri Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim bermula 12 Januari sehingga 3 Februari 2013:

Januari:

12.1: Sabtu- Himpunan Kebangkitan Rakyat

13.1: Ahad- Pulau Pinang

19.1: Sabtu- 1) 5 petang: MeetAnwar Kajang anjuran AIC

2) 9 malam: Makan malam di Petaling Jaya Utara bersama Tony Pua

3) 11 malam: Ceramah di Batu Tiga, Shah Alam

20.1: Ahad- 1) 9 malam: Pongga Lembah Pantai

2) 11 malam: Ceramah di Bukit Lanjan

24.1: Khamis- Sambutan Maulidur Rasul di kediaman Anwar

25.1: Jumaat- Johor

27.1: Ahad- Negeri Sembilan

29.1: Selasa- Tapah dan Perak

Februari:

1.2: Jumaat- Makan malam bersama DAP Pulau Pinang dan di Pokok Sena, Kedah

2.2: Sabtu- Terengganu

3.2: Ahad- Melaka

Short URL: http://www.keadilandaily.com/?p=42718

12 di dengkil - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di dengkil - Google Blog Search


Uncleseekers v2: Seek The Truth: Selera Utara - <b>Dengkil</b>

Posted: 03 Apr 2013 02:47 PM PDT

Ikan Bakar Selera Utara - Dengkil VS Selera Janda

"Mengapakah dengan kamu, bahawa kamu tidak makan daripada apa yang padanya diingatkan nama Allah, padahal Dia telah jelaskan kepada kamu apa yang Dia haramkan kamu, kecuali kamu terpaksa padanya? Tetapi, sesungguhnya ramai orang menyesatkan dengan keinginan mereka tanpa sebarang pengetahuan; Pemelihara kamu, Dia sangat-sangat tahu orang-orang yang mencabul." (6:119)

Hangpa pernah alami tak, masaalah mempunyai kawan atau sedara-mara yg ada penyakit sawan jalan... sawan jalan: penyakit ini berpunca dari "flow" darah ke otak terlalu laju.. (rasa2 aku la..)
sintom: seseorang yg mengalami penyakit ini akan rasa sat kiri, sat kanan... kejap depan,
              kejap belakang... punggahhhhh!!! (hangpa faham? aku pon x faham..)
Dari kl ke dengkil amek masa tiga jam wehhhhh!!!! (sawan jalan punya pasal.. arghhh.. sampai taktau aku nak crita apa kali ni...) gilo nate ni... rajah diatas menunjukan (ini ja rezki korang ... kata tuhan..) aduhhhh... anyway, dapat jugak aku cuit sket sambal ikan bakaq kat situ.. memang terangkattt..(wajib pi lagi). dah lama aku x minum sirap bandung + biji selasih.. RM1.50 kalau x salah aku la.. (sowy, owg belanja n xda resit utk rujukan..) :)besh besh

 last2, pukul 3pagi kat umah (janda) jugak aku balik melantakkk... alhamdullillah... terima kasih adik(sup ayam), terima kasih tuan syed senawang(satay n nasi goreng), terima kasih kak tiara(ikan kerapu sambai)... terima kasih Allah(keberkatan...) RM priceless

memandangkan aku pon dah rasa cam kena merangkak naik katil nihhh.. apa kata, hangpa yg stay kat area dengkil @ putrajaya atau pada yg saja g jejalan kat area situ ngan awek, bini @ scandel, boleh la g cari ikan bakaq Selera Utara...ada dua kedai tuh!!!.... lokasi, betoi2 kat sebelah kedai perabot cavenzi dengkil.. waktu niaga dari kul 11a.m hingga 6p.m.. utk mlm plak lokasi di kawasan bangunan yg ada restoran madina.. (cari ja kot area tu.. mesti jumpa punya..) start dari petang sampai mlm.. (bergantung pada stock ikan)..

p/s:.. nasib baik uncle x ikot... aku x pecaya kat #### dah bab tunjuk jln!!!!
cik maimun.. tak lengkap idop aku tanpa dia!!  hahaha

Aku yang menulis
Ayin Tono ala sms

Komen aku (uncleseekers) - Ayin, hang ada masalah percintaan ke?

Restoran En Tan - Koptiam Muslim
Restoran Mak Tim - Beriani Gam Asli Johor
Ikan Bakar Selera Utara - Dengkil VS Selera Janda

12 di sungai tenggi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sungai tenggi - Google Blog Search


Remaja Maut Kemalangan <b>Di</b> Jalan <b>Sungai</b> Rengit-Kota <b>Tinggi</b>

Posted: 17 Feb 2013 06:42 PM PST

Di Kota Tinggi, seorang remaja lelaki berusia 19 tahun maut selepas motosikal yang ditungganginya berlanggar dengan sebuah kereta.

Kejadian yang berlaku di Jalan Sungai Rengit-Kota Tinggi ini menyebabkan mangsa yang dikenali sebagai Mohd Fitri Zamali, dari Kampung Sungai Sembilang, meninggal di tempat kejadian akibat kecederaan parah di tempat kejadian.

Remaja maut motosikal bertembung dengan kereta

Misrul Nizam (empat,kanan) mengangkat jenazah Mohd Fitri menaiki van jenazah. Gambar dari Sinar Harian

Menurut Ketua Polis Daerah Kota Tinggi, Superintendan Mohd Nor Rasid, siasatan awal pihak polis mendapati mangsa yang menunggang motosikal jenis Honda EX5 dipercayai memasuki laluan bertentangan sebelum bertembung dengan kereta Proton Saga.

"Kereta Proton Saga itu daripada arah Sungai Rengit menuju ke Kota Tinggi, manakala motosikal terbabit dari arah Kota Tinggi. Mangsa meninggal dunia di tempat kejadian, manakala pemandu dan tiga penumpang kereta Proton Saga dikejarkan ke Hospital Kota Tinggi (HKT) untuk menerima rawatan lanjut.

"Kes disiasat di bawah Seksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan,"

Jenazah Allahyarham Mohd Fitri akan dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Kampung Sungai Sembilang, di sini.

- Sinar Harian

Incoming search terms:

  • pengangkutan sungai di kota tinggi (2)
  • sinar harian Remaja maut bertembung Saga mohd fitri (2)
  • berita tentang remaja kemalangan kereta (1)
  • kemalangan di semangar kota tinggi (1)

Yang Ini Juga Menarik Untuk Dibaca:

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved