ads

Rabu, 5 Jun 2013

12 di bukit raja - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bukit raja - Google Blog Search


1 MALAYSIA: Pembelian Tanah <b>Di Bukit</b> Kiara: <b>Raja</b> Nong Chik Buat <b>...</b>

Posted: 29 May 2013 04:00 PM PDT

KUALA LUMPUR: Ketua Umno Bahagian Lembah Pantai Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin membuat laporan polis berhubung tindakan anggota Parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar mengaitkan beliau dalam urusan pembelian 4.856 hektar tanah di Bukit Kiara.

Beliau berkata ia bagi membolehkan pihak polis menyiasat kenyataan yang dilemparkan Nurul Izzah, yang juga Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat, sehari sebelum hari pengundian pada pilihan raya umum ke-13 (PRU13).

Raja Nong Chik mendakwa kenyataan itu berunsur fitnah.

"Saya serahkan perkara ini kepada polis untuk jalankan siasatan. Saya akan mempertimbangkan untuk mengemukakan petisyen (pilihan raya) dan saman terhadap beliau (Nurul Izzah)," katanya kepada pemberita selepas membuat laporan di Balai Polis Pantai pada kira-kira 3 petang ini.

Nurul Izzah menewaskan Raja Nong Chik, yang merupakan bekas Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar, pada PRU13 5 Mei lepas dengan majoriti 1,847 undi. - BERNAMA

12 di port klang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di port klang - Google Blog Search


Jom Makan Seafood <b>di</b> Muara Ikan Bakar, Tanjung Harapan, <b>Port</b> <b>...</b>

Posted: 01 Jun 2013 07:36 PM PDT

Semalam, kami sekeluarga pi ke Port Klang untuk menikmati makanan laut di Muara Ikan Bakar, Tanjung Harapan.
Nak tahu lebih lanjut boleh le call 03-3176 6929 or 3176 6001. Waktu ditutup adalah sehingga pukul 3 pagi hari minggu dan dibuka pukul 5.30pm.
Ni alamat lengkap ya, di Jalan Sultan Hishamuddin, Kawasan 20, Bandar Sultan Sulaiman, Pelabuhan Klang, Selangor. 
Memang besar betul tempat ni, entah berapa ratus boleh muat, rasanya paling kurang 300 ratus.
Pilihlah tempat duduk yang sesuai ya.
Ni senarai harga makanan. Harga untuk yang dimasak dan dibakar adalah berbeza.
Pilihlah makanan laut yang nak ya.
Udang, sotong, ketam dan macam-macam lagi.
Kalau pepahat dan lala, ianya dijual dalam betuk pek. Bagi lala, ianya RM25 sekilo bagi yang dah siap dimasak.
Penggemar ikan jangan risau, mesti ada, sebut tu tempat ni menggunakan nama ikan bakar.
Lepas pilih then timbang, kita diberi benda alah ni, then bawa ke tempat duduk kita then panggil le pekerja untuk order benda lain.
Danish dan Afiqah asyik tengok apa yang nak dipesan.
Sate, buah, tauhu bakar, aiskrim ada kat sini.
Ni le ikan jenanah masak sweet sour yang kami pesan. Saiz kecil ni RM18, sesuai le untuk saya ngan wife makan. Secara keseluruhan ikan ni, just OK, tak nak bagi pandangan banyak dan ratingnya 7.0 out of 10.
Sotong ni, murah aja, RM7.50. Ianya sedikit liat dan tepungnya memang garing. Oleh itu, saya bagi 6.7 out of 10.
Lala @RM25 ni dimasak merah dan for me tak berapa segar sangat. Actually makanan laut ni tak sesegar kat Aroma Ikan Bakar. Yang ni saya bagi rating 6.3 out of 10.
Banana split untuk anak-anak boleh tahan juga. Harganya pun berpatutan @RM5.50.
Ingat ya kat sini tak disediakan tisu yang biasa kita dapat kat tempat lain, diaorang "bagi" tisu basah yang dikenakan caj sebanyak 30 sen satu paket ni. Dalam ni ada satu helai aja. So untuk 4 orang, RM1.20 dikenakan.
Bil keseluruhan adalah RM72.60. Bagi saya harganya berpatutan dan suasana kat sini memang cantik. Maklumlah tepi pantai. Tak sempat nak ambil gambar kapak besar. Anyway untuk pemandangan sunset, saya akan share dalam entri akan datang ya. (update: Cantik betul tengok sunset).
Kalau datang awal mudah gak nak parking tepi-tepi jalan ni. Tapi after maghrib, memang ramai betul.
Parking jangan tak parking ya.
Untuk solat, jangan risau, surau disediakan.

 Ni le sekeping gambar yang diambil di tepi laut. Itu le tisu basah yang saya maksudkan tadi, dipegang oleh Afiqah.

12 di kuala selangor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kuala selangor - Google Blog Search


PRU13: BN janji selesai isu pengangkutan awam <b>di Kuala Selangor</b> <b>...</b>

Posted: 28 Apr 2013 07:23 AM PDT

Datuk Seri Najib Tun Razak bersalaman dengan penduduk semasa hadir bagi merasmikan bangunan Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil Bestari Jaya di Kuala Selangor hari ini.

Masalah pengangkutan awam di kawasan Kuala Selangor akan diselesaikan sekiranya Barisan Nasional (BN) mendapat mandat daripada rakyat Selangor untuk mentadbir negeri ini pada pilihan raya umum 5 Mei ini.

Itu antara aku janji tambahan yang diumumkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak di hadapan kira-kira 3,000 warga Ijok yang menyambut kedatangan beliau di Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil (SJKT) Bestari Jaya, di sini hari ini.

"Kita akan selesaikan masalah pengangkutan awam antara Bestari Jaya ke Kuala Selangor dan Bestari Jaya ke Tanjong Karang," katanya disambut tepukan gemuruh daripada rakyat yang hadir.

Turut hadir Penyelaras BN Selangor, Datuk Seri Mohd Zin Mohamed, calon BN di kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Ijok, K. Parthiban dan calon BN Parlimen Kuala Selangor Datuk Irmohizam Ibrahim.

Bagi SJKT Bestari Jaya, Najib turut mengumumkan bantuan dana untuk pembinaan dewan bagi sekolah tersebut. Beliau bagaimanapun tidak menyatakan jumlahnya.

Najib berkata, BN berjanji menyelesaikan isu penduduk di tanah rezab Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) di Bukit Badong jika diberi mandat menubuhkan kerajaan negeri.

Bagi kawasan parlimen Kuala Selangor pula, aku janji tambahan BN merangkumi pembinaan hospital di Puncak Alam dan pembinaan 2,000 rumah mampu milik di Kuala Selangor, umum Najib yang juga Pengerusi BN Selangor.

Terdahulu ketika merasmikan bangunan tambahan SJKT Bestari Jaya, Najib berkata ia merupakan satu lagi janji ditepati kerajaan BN.

Pembinaan bangunan tambahan itu dijanjikan BN pada pilihan raya kecil Ijok pada 2007.

"Hari ini juga menggambarkan usaha untuk membantu dan membela rakyat Malaysia secara inklusif dan komprehensif...terbukti usaha kita menunjukkan hasil yang boleh dibanggakan," katanya. Najib berkata BN berjanji menyelesaikan isu penduduk di tanah rezab Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) di Bukit Badong jika diberi mandat menubuhkan kerajaan negeri.

Bagi kawasan parlimen Kuala Selangor pula, aku janji tambahan BN merangkumi pembinaan hospital di Puncak Alam dan pembinaan 2,000 rumah mampu milik di Kuala Selangor, umum Najib yang juga Pengerusi BN Selangor.

Terdahulu ketika merasmikan bangunan tambahan SJKT Bestari Jaya, Najib berkata ia merupakan satu lagi janji ditepati kerajaan BN.

Pembinaan bangunan tambahan itu dijanjikan BN pada pilihan raya kecil Ijok pada 2007.

"Hari ini juga menggambarkan usaha untuk membantu dan membela rakyat Malaysia secara inklusif dan komprehensif...terbukti usaha kita menunjukkan hasil yang boleh dibanggakan," katanya.

Juragan Malawati..

12 di bangi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bangi - Google Blog Search


PAS BBB3 BANGI: bersama bob Lokman <b>di Bangi</b> Perdana

Posted: 30 Apr 2013 08:09 AM PDT

Bob bersama calon N26 Bangi sedang bertemu rakyat di Bangi Perdana. Walaupun jalan sibuk, petugas-petugas dan unit amal berjaya meleraikan perjalanan trafik dengan baik. Ceramah telah dihadhiri ribuan penduduk Bangi yang ingin mendengar perkembangan terakhir situasi PRU yang akan berlangsung beberapa hari lagi. Bob Lokman memulakan kisah dengan beberapa ibarat dan cerita berkaitan kehidupan, pegangan dan pilihan menentukan pemerintah sebagai pemegang amanah negara. Hadhirin terhibur dengan celoteh Bob walaupun tidak menyanyi atau bermain muzik. Dengan diselangselikan dengan calon DUN Bangi Ustaz Hj Shafie Ngah, Naib Presiden PAS Salahuddin Ayub dan diakhiri oleh calon Parlimen Serdang. Sdr Syukor Atan bertindak sebagai MC pada majlis ceramah ini.

9W2DYA STESEN RADIO AMATUR: Digipeater dan Igate <b>di Bangi</b>

Posted: 03 May 2013 09:15 PM PDT


Bangi mempunyai dua stesen yang aktif dalam aprs iaitu 9W2CEH-3 dan 9W2WEE-3. Jarak dari base adalah 2.6km bagi 9W2WEE-3 membolehkan tracker aku dapat diaktifkan sepanjang masa. Sebelum ini, 9W2CEH-3 dari base aku tidak dapat diaktifkan kerana jaraknya adalah 5.5km.

Sebelum kedua-dua stesen ini aktif aku hanya mengharapkan stesen mountain top 9M4RDG-3 dapat berfungsi dengan baik. Jika anda bermobile di kawasan Bangi anda tidak perlu risau kerana kedua-dua stesen ini berfungsi dengan baik hinggalah ke sempadan Negeri Sembilan.

Ada satu lagi stesen yang aktif di Kajang iaitu 9W2LL-5. Pada pemerhatian aku, stesen ini menerima packet bagi kedudukan yang jauh. Aku tidak pasti adakah ia betul-betul terletak di situ. Jarak dari base aku ialah 10.5km.

Manakala di Putrajaya pula terdapat stesen 9W2DIE-3 dan jarak dari base aku adalah 11.3km.

Bagi aku pula, perlu memasang antena base bagi membolehkan lebih banyak stesen lagi dapat aku dengari.

73, Jojet, 9W2DYA

http://9w2dya.blogspot.com

12 di klang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di klang - Google Blog Search


Charles Santiago | Wifi Selangorku <b>di Klang</b>

Posted: 13 May 2013 10:13 PM PDT

WIFI SELANGORKU adalah perkhidmatan PERCUMA Internet tanpa-wayar yang disediakan melalui grant Selangorku oleh Kerajaan Negeri Selangor.

WiFi Selangorku meliputi 56 kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) seluruh negeri, di mana setiap DUN disediakan 2 lokasi WiFi percuma. Oleh itu sejumlah 112 lokasi WiFi hotspot akan disediakan di seluruh negeri Selangor.

Setakat ini, Wifi Selangorku beroperasi di kawasan-kawasan berikut di Klang:
1. Kawasan kedai Selva, Jalan Raya Barat, Kawasan 1, 41100 Klang.
2. Kawasan kedai, Jalan Besar Pandamaran, 42000 Pelabuhan Klang
3. Surau Haji Abbas Kg Delek, Klang
4. Transit Az-Zahrah Telok Gadong Kecil, Klang
5. Dewan Sungai Pinang, Majlis Perbandaran Klang, Jalan Labis 100, 41400 Klang
6. SJK (C) Pandamaran A, Jalan Besar Pandamaran, 41200 Klang

12 di bandar sunway - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bandar sunway - Google Blog Search


Pengedar Shaklee <b>di Bandar Sunway</b>, Kuala Lumpur ~ Princess Fisya

Posted: 14 Mar 2013 11:00 AM PDT

Pengedar Shaklee di Bandar Sunway, Kuala Lumpur
Email: nurshidahm@gmail.com
Alamat: Sunway Villa, Bandar Sunway
Area Pickup/COD: Bandar Sunway (Menara Sunway, Sunway Pyramid, Sunway Villa), Subang Jaya, Shah Alam, Jalan Malim, Bachang, Politeknik Port Dickson (bergantung kepada permintaan)

12 di meru - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di meru - Google Blog Search


pas perak ganggu program puteri umno <b>di</b> mydin <b>meru</b> <b>...</b> - Taipingmali

Posted: 28 Apr 2013 09:13 AM PDT


Pemuda PAS dan PKR mengganggu n membuat provokasi terhadap Puteri Umno Tambun yang bertugas membuka kaunter semakan daftar pemilih di Mydin Mall, Meru Ipoh petang tadi  28 April 2013

12 di kajang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kajang - Google Blog Search


Janji Selesaikan Gejala Sosial <b>di Kajang</b> - Arus Baru

Posted: 24 Apr 2013 09:00 AM PDT

Ustaz Ismail 2

Calon Berjasa di kerusi N25 Dun Kajang, Ustaz Mohamad bin Ismail berjanji untuk menyelesaikan masalah sosial di Kajang ketika menyampaikan ceramah umum di Taman Sekamat, Kajang, malam tadi.

Menurut beliau, sewaktu melawat penduduk-penduduk di sini, antara isu-isu yang dibangkitkan ialah pertambahan rumah-rumah urut dan rumah-rumah pelacuran.

"Jika tuan-tuan memilih saya sebagai wakil di Dun ini, insyaAllah saya akan mengajak tuan-tuan membantu saya untuk membanteras semua gejala ini." Ujar beliau sambil memetik ayat Al-Quran dari Surah Al-Anfal, ayat ke 25 yang bermaksud, "Peliharalah diri kamu dari azab Allah, yang tidak hanya menimpa golongan yang melakukan maksiat. Dan Ketahuilah, azab Allah itu sangat dahsyat."

"Kita takut jika gejala ini berleluasa, ia akan member kesan buruk kepada masyarakat di Dun Kajang ini," Tambah beliau lagi.

Di akhir ucapan, beliau berpesan kepada penduduk Dun Kajang supaya menunaikan solat sunat istikharah sebelum hari mengundi supaya Allah memberi petunjuk, calon manakah yang mampu untuk menjaga dunia dan akhirat mereka.

12 di batu caves - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di batu caves - Google Blog Search


Gempar! Lelaki Tergantung 12 Jam <b>Di Batu Caves</b> | My Berita

Posted: 27 Jan 2013 04:03 PM PST

Gempar! Lelaki Tergantung 12 Jam Di Batu Caves | Tidak terduga buat seorang lelaki apabila dirinya dipercayai tergantung hampir 12 jam tanpa sebarang bantuan akibat tergantung di cerun bukit berhampiran Batu Caves. Hajat yang mahu mencari haiwan ternakannya, berakhir dengan satu tragedi yang tidak akan dilupakan. Tergantung dengan kepala di bawah kaki di atas, merupakan satu pengalaman yang agak perit sebenarnya. Ini kerana posisi yang tidak stabil akan menyukarkan pernafasan. Bagaimanapun lelaki ini selamat.

Selayang: Seorang gembala kambing nyaris maut selepas tergelincir ketika mencari ternakannya di kawasan bukit berhampiran kuil Batu Caves, di sini, dan tergantung pada akar kayu lebih 12 jam pada waktu malam sebelum ditemui orang ramai, pagi semalam.

Lelaki berusia 40-an itu dikatakan mendaki bukit berkenaan lewat petang kelmarin untuk mencari kambingnya tetapi terjatuh dari tebing bukit setinggi 25 meter, namun bernasib baik apabila kaki kirinya tersangkut pada akar kayu sebelum ditemui jam 8 pagi semalam.

Penolong Pengarah Operasi Bomba dan Penyelamat Selangor Mohd Sani Harul berkata, Balai Bomba dan Penyelamat Selayang menerima panggilan berhubung kejadian itu daripada orang awam dan menghantar pasukan bagi menjalankan operasi menyelamat.

"Sepasukan tujuh pegawai dan anggota bomba tiba ke lokasi kejadian 13 minit selepas mendapat maklumat. Sebaik tiba, lelaki terbabit didapati tersangkut serta tergantung di akar pokok dengan kepalanya ke bawah.

"Bomba mengambil masa hampir sejam bagi menyelamat dan menurunkan mangsa sebelum ambulans membawanya ke hospital untuk mendapatkan rawatan lanjut," katanya ketika dihubungi, semalam.

Menurutnya, berdasarkan laporan awal, lelaki terbabit dipercayai tergelincir dari bukit berkenaan ketika mencari kambingnya, lewat petang kelmarin.

"Kejadian tak disedari sesiapa dan mangsa dipercayai tergantung di tebing bukit itu lebih 12 jam sebelum ditemui orang ramai yang berada di kuil," katanya.

Sumber : Harian Metro

12 di ijok - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di ijok - Google Blog Search


khalid beri isyarat tidak bertanding <b>di ijok</b>, bakal ke <b>...</b> - The Posto

Posted: 13 Apr 2013 05:55 AM PDT

KUALA LUMPUR, 13 April — Kepimpinan pusat PKR mahu Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim bertanding di Pelabuhan Klang dan bukan lagi Ijok, kata menteri besar kerajaan negeri Selangor sementara itu.

Ahli korporat bertukar menjadi ahli politik tersebut mengumumkan keputusan tidak mempertahankan kerusi yang disandangnya itu menerusi akaun Twitter miliknya.

"Pucuk pimpinan PKR harapkan calon 'heavyweight' untuk yakinkan pengundi Pelabuhan Klang dan saya diberi amanat pimpinan supaya bertanding di sana," kata beliau dalam akaun Twitter @ Khalid_Ibrahim.

"Saya akan berjumpa dengan penyokong di Pelabuhan Klang esok dan jika mereka sokong saya bertanding, saya akan usahakan kejayaan lebih besar utk PR," tambahnya lagi.

Khalid juga berkata keputusan yang dibuat oleh Pakatan Rakyat (PR) tersebut adalah bagi menebus kesilapan selepas bekas ahli dewan undangan negeri PKR, Badrul Hisham Abdullah keluar parti dan menjadi calon bebas pada 2009.

"PR telah silap letak calon yang melompat. Dengan itu, saya berharap menebus kesilapan PR dengan beri perkhidmatan lebih baik untuk pengundi Pelabuhan Klang," kata Abdul Khalid.

Bagi menggantikan tempatnya di Ijok, Abdul Khalid mencadangkan seorang anak tempatan untuk menggalas tanggungjawab sebagai calon disana serta berharap pengundi dapat menerima keputusan yang dibuat dengan terbuka.

"Untuk Ijok, saya cadang seorang anak jati Jawa Ijok iaitu Dr Idris – seorang doktor pakar yang telah berjuang dalam parti sejak zaman Reformasi.

"Saya harap penyokong Ijok terus sokong calon yang dipersetujui pimpinan. Saya ucap terima kasih banyak atas segala sokongan dan pertolongan mereka," kata beliau lagi.

Badrul Hisham memenangi kerusi Pelabuhan Klang atas tiket PKR pada pilihan raya umum 2008 dengan majoriti 4,407 undi, mengalahkan seorang calon BN dan seorang calon bebas tetapi meninggalkan PKR pada Oktober 2009 untuk menjadi Adun bebas yang menyokong BN. Beliau kemudian menyertai Umno pada Mei 2010.

Abdul Khalid dilantik menjadi Menteri Besar Selangor secara rasminya selepas mengangkat sumpah pada 13 Mac 2008 di Istana Bukit Kayangan,Shah Alam,Selangor.

Pada 8 Mac 2008, PR memenangi 36 kerusi dengan 15 kerusi dimenangi PKR, 13 DAP dan 8 dari PAS. BN pula memenangi 20 buah kerusi daripada 56 kerusi DUN Selangor.

Sumber: The Malaysian Insider

12 di subang jaya - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di subang jaya - Google Blog Search


Topi petani <b>di Subang Jaya</b> | Gan Meng Foo (颜明富)

Posted: 02 May 2013 10:15 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]Gan Meng Foo calon BN N31 DUN Subang Jaya dan kempen akar umbi. Share this: Twitter · Facebook. Like this: Like Loading... About Gan Meng Foo (颜明富). Generation X-er for Malaysia: Yes to National Spirit, Acceptance ...

12 di sijangkang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sijangkang - Google Blog Search


BLOG SELANGOR: 12 <b>di sijangkang</b> - Google Blog Search

Posted: 15 Apr 2013 01:12 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di sijangkang</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Apr 2013 01:14 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di sijangkang</b> - Google Blog Search

Posted: 20 Feb 2013 01:22 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Geringsing Pecah: Pas pilihan <b>di Sijangkang</b>

Posted: 06 Feb 2013 09:09 PM PST

SELEPAS hampir sepenggal menawan kerusi Dun Sijangkang daripada Barisan Nasional, Pas cukup yakin mampu mempertahankan kembali kedudukannya di kawasan tersebut.

Exco Kerajaan Negeri yang juga Adun Sijangkang, Dr Ahmad Yunus Hairi berkata, calon Pas masih di hati penduduk dan tidak mustahil mereka akan tetap memilih pemimpin dari parti yang sama untuk terus berada di kerusi berkenaan pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) nanti.

Menurut beliau, tidak kira sama ada dirinya dicalonkan semula atau tidak, pengundi di Sijangkang dilihat cukup selesa berada di bawah pimpinan Kerajaan Pakatan Rakyat dan calon Pas tetap menjadi pilihan hati mereka.

" Bagi saya, biarlah pucuk pimpinan Pas dan PR membuat pemilihan calon dan jika ditakdirkan tidak menjadi calon di sini dalam PRU13 nanti, saya tidak kisah asalkan wakil PR terus mentadbir rakyat di sini seperti kemenangan yang dikecapi lima tahun lalu," katanya.

Dr Ahmad Yunus berpendapat, jika Pas dan PR mahu terus mengekalkan kemenangan itu, mereka perlu mendekati pengundi atas pagar kerana undi golongan tersebut memberi impak cukup besar pada PRU13 nanti.

"Kita kena akui bahawa undi golongan atas pagar adalah penentu kepada kemenangan, jadi kami perlu terus mendekat kelompok ini dalam memastikan terus kekal di Sijangkang.

"Selain memberi tumpuan kepada soal kebajikan rakyat, masa depan anak-anak bersekolah dan belia merupakan fokus utama yang diberikan bagi menentukan hala tuju golongan ini," katanya.

Kata beliau, dalam tempoh lima tahun ini, pelbagai masalah masyarakat berjaya diselesaikan oleh pihaknya, manakala perancangan masa depan telah dibuat kerana kawasan Sijangkang merupakan lokasi tumpuan kerana berhampiran dengan Lembah Klang.

"Tidak mustahil Dun Sijangkang masih boleh dikekalkan memandangkan pada pilihan raya lepas kita hanya tewas kepada satu kerusi sahaja iaitu di Dun Morib.

"Tetapi, dengan perancangan yang dibuat melalui pelbagai latihan simulasi dan aktiviti turun padang memberi impak kepada dua kawasan tumpuan, iaitu Dun Morib dan Dun Sijangkang sebagai pilihan pimpinan Pas yang bakal menerajui kepimpinan pada PRU nanti," katanya.

"Sebagai wakil rakyat yang sudah menerajui pimpinan di Dun Sijangkang dan menjadi Exco Selangor, saya yakin pimpinan PR  yang berganti sekalipun mampu menunjukkan prestasi yang baik dan mempertahankan kerusi yang dimenangi," katanya.

12 di sabak bernam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sabak bernam - Google Blog Search


Pengedar Produk TIB <b>di</b> Sg Besar/ <b>Sabak Bernam</b>, Selangor <b>...</b>

Posted: 22 May 2013 11:39 PM PDT

Yang berhajat bolehlah menghubungi beliau :
Ustaz Zulhakim/ Puan Rosnida
[Sabun al-Bayt/ Sabun Belireh/ Sabun Nuur Aura al-Bayt/ Sabun Resdung/ Sabun Sireh/ Sabun Marigold]
Sungai Besar, Sabak Bernam

12 di kuala langat - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kuala langat - Google Blog Search


PRU13 - PAS <b>KUALA LANGAT</b> ANGKAT BENDERA PUTIH <b>...</b>

Posted: 21 Apr 2013 11:16 AM PDT

Perarakan besar-besaran mengiringi calun-calun BN di Parlimen Kuala Langat.

Calun-calun BN di Parlimen Kuala Langat, Zurihan berbaju Melayu putih memegang beg (Tengah)
TERKINI daripada Parlimen Kuala Langat. 
Jentera PAS di Parlimen Kuala Langat kegusaran dan hilang semangat 'juang' mereka berhadapan dengan calun BN di DUN Sijangkang N.51. Ini diakui sendiri oleh jentera PAS di SIjangkang. Pada mulanya PAS menjangka BN akan menamakan pimpinan kanan UMNO Kuala Langat untuk bertanding di DUN Sijangkang. PAS sudah mengwar-warkan mereka bakal mendapat kemenangan mudah!
Apabila cikgu Zurihan, Ketua Pemuda UMNO Bahagian Kuala Langat yang dicalunkan, jentera PAS terus hilang semangat juang! Di saat-saat akhir jentera PAS terpaksa ubah strategi dan helah mereka. Kini segala peluru yang disediakan oleh jentera PAS sudah tak berguna lagi kerana calun BN bukan orang yang mereka duga selama ini.

"Betul-betul kami terkena kali nie" kata seorang jentera PAS di DUN Sijangkang kepada sumber kami semasa bersembang di salah sebuah bilik gerakan PAS di Pekan Sijangkang.

Terpaksalah jentera PAS merekacipta fitnah-fitnah kurang masak ramuannya terhadap calon BN di N.51 tersebut. Kononnya ada jentera BN yang memboikot beliau. Menurut jentera BN di DUN Sijangkang dan semua ketua PDM di seluruh DUN Sijangkang, mereka sememangnya menantikan pencalonan cikgu Zurihan. Pencalunan cikgu Zurihan mendapat restu dan sokongan kuat daripada akar umbi sehingga ke pucuk pimpinan bahagian Kuala Langat. 
"Biasa lah bro, orang PAS dah goyang bila Zurihan yang bertanding" ujar seorang 'Orang Kuat'  jentera BN setempat yang mengeteh bersama ambe sebentar tadi. 
Cikgu Zurihan bertanding melawan Dr Yunus dari PAS. Beliau adalah anak tempatan yang sudah lama dikenali penduduk di situ. 
Zurihan seringkali dijadikan imam solat oleh ahli akar umbi UMNO bila ada acara dan majlis.
 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved