ads

Khamis, 14 Jun 2012

di negeri selangor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

di negeri selangor - Google Blog Search


Jawatan Kosong <b>di</b> Kerajaan <b>Negeri Selangor</b> - Jun 2012

Posted: 04 Jun 2012 12:24 PM PDT

JAWATAN:
1. Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Siswazah
2. Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Lepasan Diploma
3. Penolong Jurutera (Awam
4. Penolong Jurutera (Mekanikal
5. Penolong Pegawai Veterinar
6. Penolong Pegawai Tanah
7. Pembantu Veterinar
8. Renjer Hutan
9. Juruteknik (Awam)
10. Juruteknik (Ukur Bahan
11. Juruteknik (Mekanikal
12. Pembantu Setiausaha Pejabat
13. Pegawai Khidmat Pelanggan
14. Pengawas Hutan

IKLAN JAWATAN & BORANG PERMOHONAN ONLINE:
http://spn.selangor.gov.my/v5/e-borang/tawaran-jawatan.html

TARIKH TUTUP : 15 Jun 2012

12 di paya jaras - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di paya jaras - Google Blog Search


arifnasir: rumah <b>di paya jaras</b>

Posted: 15 Mar 2012 08:01 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]Posted by arifnasir at 08:01 · Email ThisBlogThis!Share to TwitterShare to Facebook. 0 comments: Post a Comment. Older Post Home. Subscribe to: Post Comments (Atom). Blog Archive. ▼ 2012 (2). ▼ March (2). rumah di ...

12 di selayang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di selayang - Google Blog Search


To&#39;ki Peminta Sedekah <b>di</b> Pasar Borong <b>Selayang</b>? ~ Gossip Artis <b>...</b>

Posted: 22 May 2012 08:11 PM PDT

Nama yang tidak asing lagi di persada seni tanahair ketika era 90an telah didakwa oleh segelintir blogger bahawa dia kini telah menjadi peminta sedekah dan sering merayau-rayau di Pasar Borong Selayang.

To'ki berkata, cerita berkenaan adalah fitnah semata-mata dan dia benar-benar tidak menyangka ada pihak sanggup menuduh dan memalukan dirinya seperti itu. Pihak yang menabur fitnah sedemikian sangat kejam tanpa membuat sebarang usul periksa terlebih dahulu.

To'ki yang ditemuramah oleh mStar Online baru baru ini, dia berkata  dia tidak menafikan sering berkunjung ke pasar borong tersebut untuk bertemu rakan-rakannya dan bersarapan pagi di kedai berhampiran.

Tambahnya, rumah dia juga berdekatan dengan lokasi pasar tersebut yang menyebabkan dia kerap ke sana.

Persoalannya sekarang? Salah ke saya nak ke pasar borong hanya kerana saya ni artis? Tetapi apabila orang dah mengata saya ni peminta sedekah, apa yang boleh saya buat? ujarnya lagi.

To'ki sebelum ini pernah mengejutkan peminatnya apabila terdapat laporan akhbar menuduhnya menjadi kongsi gelap, kemudian penagih dadah dan kini peminta sedekah. Nampaknya To'ki telah melalui pada saat saat yang begitu sukar dalam hidupnya.

Kepada mereka yang menabur fitnah, sudah sudah lah, kalau betul takper, ini ternyata meleset, wat dosa jer..

12 di shah alam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di shah alam - Google Blog Search


Restauran Nasi Kukus baru <b>di Shah Alam</b>

Posted: 06 Jun 2012 06:43 PM PDT

Assalamualaikum dan salam 1Dunia, ketika Kembara Musafir Beijing aku dapat sms jemputan pembukaan Restoran Nasi Kukus daripada sahabat baik Hj Azhar, Bos Besar Segi Seri Sdn Bhd. Pernah sekali blog Denaihati iklankan peluang pekerjaan di syarikat beliau akhir tahun lepas. Segi Seri Sdn Bhd sebuah syarikat pengendali makanan yang agak besar dengan kekuatan tenaga kerja lebih 600 orang.

lokasi nasi kukus Restoran Nasi Kukus baru di Shah Alam

Lokasi Restoran Nasi Kukus

Restoran Nasi Kukus yang terletak di no 16, Jalan Opera L 2U/L, Taman TTDI Jaya, Shah Alam merupakan restoran kedua selepas Restoran Steamboat di Seksyen 23, Shah Alam yang merupakan restoran steamboat terbesar di Shah Alam. Alhamdulillah aku dan famili serta Tuan Hj Zainal dijemput makan tengahari untuk menikmati juadah enak di restoran baru.

rest nasi kukus Restoran Nasi Kukus baru di Shah Alam

Ruang makan Restoran Nasi Kukus

Restoran memang besar ada dua ruang makan dengan setting yang berbeza. Lokasi sangat menarik dan mudah dijejaki ditepi jalan besar TTDI Jaya depan kompleks sms PDRM dengan ruang pakir yang banyak. Jadi jangan risaulah kalau nak datang bawa keluarga atau kawan-kawan makan di Restoran Nasi Kukus.

nasi kukus power Restoran Nasi Kukus baru di Shah Alam

Nasi Kukus Power

Kepada peminat masakan Pantai Timur masakan gulai daging lembu dan kambing memanglah enak sangat. Nasi kukus bersama ayam goreng juga sedap jadi kepada rakan pembaca di Shah Alam dan sekitar jangan lepaskan peluang menjamu selera di Restoran Nasi Kukus terbaru. Biasalah awal-awal ni mesti ada yang tak sempurna jadi kalau ada cadangan untuk memperbaiki prestasi sila kemukakan jangan disimpan dalam hati.

20120607 093555 Restoran Nasi Kukus baru di Shah Alam

Hj Azhar Bos Besar Segi Seri Sdn Bhd

Kepada yang mencari peluang kerja boleh juga contact Tuan Hj Azhar, Bos Besar Segi Seri Sdn Bhd atau datang terus ke Wisma Segi Seri di seksyen 23, Shah Alam. Nak berjaya mesti cari pengalaman bekerja dengan mereka yang sudah berjaya.

12 di balakong - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di balakong - Google Blog Search


mencari bilik sewa area <b>balakong</b> - Portal Rumah Sewa . com

Posted: 27 May 2012 07:46 PM PDT

href="http://www.listcart.net/affiliatemarketingreviews/">

© 2012 Portal Rumah Sewa . Com – Portal sewa rumah terbaik di Malaysia | rumah untuk disewa | sewa rumah | cari rumah sewa | mencari rumah sewa | iklan rumah sewa percuma. All Rights Reserved.

Best Theme Ever | Powered by WordPress

12 di sabak bernam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sabak bernam - Google Blog Search


It&#39;s Mine..: Burger Paling BEST <b>Di Sabak Bernam</b>

Posted: 08 Mar 2012 10:41 PM PST

Lepas makan mee udang kat BNO..malam tu melantak burger pulak yer. Ni bukan sebarang burger..burger since 1996 tau. Dari zaman aku sekolah rendah lagi dah makan burger bro ni. Dulu dia bukak stall kecik jer..pastu guna van pulak, sekarang dah ada kedai tau.
Ni lah kedainya..dulu jual burger jer. Sekarang ada juga menu tambahan..yang ringan2 lah. Kedainya betul2 kat pekan Sabak Bernam.
Kedai P'e Burger. Yang penting tu...TELUR AYAM DI BASUH yerrrrr. Aku lupa pulak nak snap gambar burger yang di beli tu. Selamat dah masuk perut..baru teringat lorr. Tapi aku jamin..memang sedap DI TEKAK aku. Sebab aku ni orang kampung jer..burger ni lah kami melantak. McD mana ade kooo..
Ni tokey-nya..P'e. Mula2 suruh amik gambar..dah diambil gambarnya, malu lah pulak. Seingat aku..dulu bro ni rock. Sekarang dah pakai kopiah..hiks.

Tq kat adik aku..Lily yang sudi layan 'kemengidaman' kakaknya yang sorang ni. Tutti Fruitti done, mee udang done, jagung bakar pedas done, soto done, burger P'e done...puas hati. Bolehlah balik Terengganu dengan hati yang lapang...sob sob sob.

Sincerely...

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved