ads

Isnin, 4 Julai 2011

12 di port klang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di port klang - Google Blog Search


KERIS PUTERA: SSDE MINGGU INI,GOBALAKRISHNAN <b>DI PORT KLANG</b> MINGGU NI

Posted: 18 May 2011 04:05 PM PDT

Gobala Krishnan Berada Di Klang Minggu ini

Hari sabtu jam 9 malam

Di Flat Taman Seri Berembang Port Klang Jom Turun Beramai-ramai..

Memang tiap-tiap minggu UMNO selangor ada program

seperti SSDE ini...orang yang buta hati sahaja tak pandai menilai..

Semuanya buruk je sampai sedikit kebaikan pun tidak diiktiraf dan dilihat..

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di bukit lanjan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bukit lanjan - Google Blog Search


Water deal makes Malaysians RM6.5b Poorer | Elizabeth Wong for <b>...</b>

Posted: 04 Jul 2011 09:05 AM PDT

by Tricia Yeoh

A new chapter unfolded in the long-drawn out Selangor water saga this week. Acqua SPV, a Special-Purpose Vehicle set up under the Federal Government body PAAB (Pengurusan Aset Air Berhad), announced its plans to acquire 100 percent of Selangor water bonds. The total outstanding bonds come up to RM6.5 billion.


This basically means that the Federal Government is using tax-payers' money to settle the debts that water concessionaires owe to their bondholders.

How did things get so complicated? Well, if readers recall, sometime in November 2010, the Selangor government and its supporters marched under the stark KL heat to present a memorandum to the Agong, which called for the deprivatisation of lucrative water concessions that benefit cronies. Teargas and water cannons were freely used, but this should not have come as a surprise.

The story thus far is this: As part of a national water restructuring exercise, all states are supposed to sell their water assets back to PAAB temporarily until they are financially secure enough to inject their own capital expenditure.

Two Acts were passed in this regard, the Water Services Industry Act 2006 and the Water Services Commission Act 2006. This was done on the understanding that the water industry would be eventually renationalised, as they were before.

All fine and dandy, except that Selangor has the most complex of situations, having the most number of private companies: Abass, Puncak Niaga, Splash and Syabas, the latter having a monopoly over water distribution.

Water talks were protracted over more than two years, during which time all offers by Selangor were in one way or other turned down by the companies mainly because they were not considered high enough.

Bondholders Storm

And in the midst of all this, another storm was brewing. When the water companies began operations, they sold RM9.02 billion worth of bonds to fund their startup activities under seven different bond programmes. These bonds were purchased by a large number of banks and financial institutions, including the likes of Great Eastern Life Assurance (M) Bhd, CIMB Group Holdings Bhd and the Employees Provident Fund (EPF).

When water negotiations seemed endless with no conclusion in sight, a few things happened: rating agencies downgraded these bonds impacting their values, and the issuing water companies were unable to service the bonds that would be maturing. The reason for the ill financial health of these companies was simple.

Syabas buys treated water from treatment companies Abass and Splash, and in turn sells it to customers: you and me. Syabas was not paying what was fully due to these two companies, thereby affecting their cashflow. They in turn pointed their fingers at the Selangor government for not allowing them to increase tariff rates that they claim are part of the concession agreement. Selangor disagrees, saying certain conditions were not fulfilled. The case has been brought to court and is ongoing.

The bondholders, of course, are not necessarily concerned with the minute details. As far as they are concerned, they purchased bonds which they felt were in a secure and stable industry. Nothing is more safe than a utilities sector, after all, or so they thought.

Buying Back Bonds

Fast-forward to last week. Because the water restructuring has not yet concluded, the Federal Government decided that it would soothe the nerves of these bondholders. It is understandable that they would want commensurate return on their investments, in principle.

However, the onus lies equally on the investing partner to investigate the health of the company's bonds. In this case, clearly the companies were not in the best conditions to begin with.

The move of the Federal Government in swooping down to buy over the outstanding bonds essentially means that all responsibility of the companies to their creditors is completely absolved. With their debts resolved absolutely, what incentive have they to proceed with water talks with the Selangor – or any other – government?

The argument given by the government is that any default of these bonds would result in cross-default in other bonds, leading to a "systemic meltdown of the Malaysian capital markets and erode investors' confidence locally and internationally".
I may not be an investment banker, but is the government not rewarding investors for choosing their portfolios foolishly? Worse, the burden is carried by the tax-payers nationwide, not only in Selangor and Kuala Lumpur.

In fact, it was stated explicitly that a bond default would impact PAAB's and the federal government's ability to raise funds for existing and future infrastructure projects at competitive pricing. It is a rather large leap to take here. Think "Mega Project 101", and the likes of "MRT".

Privatising Profits, Socialising Losses

What we are hearing is essentially that government is willing to sweep under the carpet bad debts for the sake of creating potentially devastating situations in the future, when or if there are further defaults on even larger-scale infrastructure projects under the Economic Transformation Programme (ETP).

This comes at a time when the same Minister (of Energy, Green Technology, and Water) just announced an electricity tariff increase which will impact upon all consumers intrinsically. This is an additional burden placed upon Malaysians, whilst in the meantime our friendly neighbourhood financial institutions recoup their funds easily. This is a classic case of the government privatising profits and socialising losses.

Finally, this is a sordid state of affairs because not only is this move considered a distinct bailout of the water companies, it does not even resolve the more urgent issue at hand: the water restructuring itself. The Association of Water and Energy Research Malaysia (AWER) said in a statement that first, the entire problem is passed straight to the people and businesses to pay off, and second, PAAB is "just saving the bondholders without relinquishing the stakes of affected concession agreement holders".

This is a dark day for us in Selangor and beyond, and it is a sign that the Federal Government is not serious about pushing the private concession companies all the way to comply with the WSIA's holistic and renationalised model. This is a temporary measure that is clearly biased towards one party – not us taxpayers, for sure.

Article from www.triciayeoh.com

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di sungai buloh - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sungai buloh - Google Blog Search


Seputih Kapas: Anwar Tersungkur <b>Di Sungai Buloh</b>

Posted: 09 Jun 2011 10:44 AM PDT

Mungkinkah riwayat karier Anwar tersungkur di Sg Buloh…?…Mungkinkah kisah seorang politikus yang dipanggil tok syeikh Anwar yang pandai gelek-gelek hindi waktu berceramah tergolek di penjara Sg Buloh?

Aduh kasihan…inilah yang dikatakan angan tak sampai…impian berkecai, harapan kecundang….pilu, sedih, meroyanlah Datuk Seri ni….pepatah melayu berkata, "Ku sangka panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengahari"

Apapun patut ke rasa kasihan pada spesies jenis ini?..kesian dan simpatipun ada hadnya, jika seorang itu telah melakukan kesalahan, dan berusaha untuk tidak mengulanginya lagi serta mencari jalan terbaik untuk bertaubat, mungkin perlu juga diberi simpati..tetapi mana mungkin pada kes Anwar Ibrahim ini…yang dia tahu, nafi dan nafi, kemudian tuduh org lain buat fitnah….

Spesies ni sampai bilapun susah nak dapat hidayah, malah musibah demi musibahpun dia tak kisah…orang macam ni dah beraja di mata, bersultan di hati…susah nak sedar diri lagi…

Anwar hai Anwar, saat kejatuhan makin hampir…lepas ni hang tak dapat nak bangun lagi…sekurang-kurangnya insaflah sementara masih ada nyawa ini, sementara masih berfikiran waras ini, kalau tak kasihan pada diri sendiripun, kasihanlah pada keluarga dan keturunan kamu…sampai tujuh keturunan nanti aibmu terpalit pada mereka…

Cucu cicitmu nanti sampai malu nak mengaku dari keturunanmu…

Memang tidak ada siapa dapat lari dari dosa, tetapi kita sebagai manusia tidak boleh menghukum sesiapapun, syurga atau neraka tempat kita di akhirat sana adalah atas kekuasaan Allah..

Tetapi saya ingin memberi pesan kepada Anwar Ibrahim, pintu taubat masih terbuka..dan Allah SWT sentiasa mengampuni dosa hambaNya..

Full Feed Generated by
Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di tanjung sepat - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di tanjung sepat - Google Blog Search


saY La V..: sepagi <b>di tanjung sepat</b>!! hasilnya saja..

Posted: 04 Jul 2011 05:10 AM PDT

huhuh pagi semalam seawal 7 pagi dah gerak ke tanjung sepat.. .. mata rabak ooo.. sebelum tu balik umah kul 3 pagi.. g clubbing.. eh silap.. g tgk Tanpomes.. hahhah jgn jeles ye cik pelangi... ahkak da tgk tanpomesss... ahahahhahah..

balik dr cite ikan.. huhu pegi ngan FIL, abg ipo n biras n en suami.. sebenarnya FIL boleh kata tiap minggu g sana.. JAUH tauuu.. ala2 balik melaka jauhnye.. huhuhuh dalam kete menten je mata kontrol dr lelap.. buruk benau plak kalo lelap depan FIL dan abg ipo.. ahahhaha..

huhuh sampai kat pasar tanjung sepat, hahah laju je FIL jalan.. tak ingat sakit kaki la tu.. orang situ dah kenal dia .. huhuh.. rege mURAHHHH.. dan paling penting SEGAR.. ikan baru naik...

huhuh ... pastu kami singgah nama apa tah tempat tu.. beli ketam plak.. last sekali singgah kat Pasar DENGKIL beli ikan apa tah.. ahahahha sunggu aku tak ingat nama ikan..

ni hasil tangkapan aku dan en suami..

ader ikan gruk2.. ikan *something* buih.. lupaaa laa.. padahal FIL da mcm buat tuisyen kat aku masa kat pasar tu.. ahahah sori abah.. sy lapaa tak leh ingat masa tuu..

*ikan mabung*, dan ikan *something*

ikan *something* buih bungkus kecik2 senang nak defrost.. oh ikan buih ni aku beli banyak..

2 kilo setengah .. baru rm10.. hahhha manisssss ooo.. goreng rangup2.. 2 minggu pun tak abis.. banyakkk

ikan pari dan kepala ikan jenahak ke? ntahh..

hasilnya.. peti ais penuh amat.. oh ye kerang aku tak amik gamba ..lupa.. ketam juga..

hehehhe beli ketam 10 ekor br rm9.. hehhehe

murahhh sangat murahhhh..

huhuhuhu sebelum pose rasa nak pegi lagi.. beli ikan tuk bulan pose plak kan.. hehehhe layannnn.. sapa nak kirim?


Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di beranang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di beranang - Google Blog Search


ke Masjid <b>Beranang</b>... - Malaysia Japan Industrial Institute...

Posted: 01 Jul 2011 05:41 AM PDT




1hb Julai 2011 adalah kali terakhir pelajar KKTM Beranang bersolat jumaat di masjid luar. Mulai minggu depan 8hb Julai 2011, KKTM Beranang akan mengadakan solat Jumaat di suarau Riyadhus Solihin setelah mendapat kebenaran daripada Majlis Agama Islam Negeri Selangor.

Alhamdulillah...ini semua adalah untuk kemudahan semua pelajar dan masyarakat Islama setempat juga.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di bangi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bangi - Google Blog Search


Bandar Seri Putra: Blog YB: Kebakaran Besar <b>Di</b> Pekan <b>Bangi</b>

Posted: 03 Jul 2011 12:26 AM PDT

Kebakaran Besar Di Pekan Bangi

Sumber: http://drshafie.blogspot.com/2011/07/kebakaran-besar-di-pekan-bangi.html Pekan Bangi, 30 Rajab = 02 Julai (Sabtu):

9 buah kedai sederet di Pekan Bangi terbakar pagi ini. Api merebak dari kedai makan kira-kira jam 2.30 pagi dan segera merebak ke kedai-kedai lain yang hanya bertiang batu, tetapi bahagian yang lain daripada papan (kayu). Dijangka berlaku litar pintas. Menurut pegawai bomba Encik Khairuddin, pihak bomba menerima maklumat jam 3.00 pagi dan dapat sampai ke Pekan Bangi, tempat terbakar 12 minit kemudian. Menurutnya 4 buah kereta bomba tiba ke lokasi, 2 buah dari Bangi, 1 buah dari Kajang dan 1 buah dari Serdang. Operasi diketuai oleh Haji Imran Ahmad Pegawai Bomba dari Bandar Baru Bangi. Menurutnya `Api segera merebak oleh kerana bahagian bangunan berusia 70 tahun itu adalah dari kayu dan tidak dapat diselamatkan, walaupun bekalan air tidak terganggu.

Adun Bangi mendapat maklumat jam 8.30 pagi ketika bersiap ke Program di Cheras Jaya. Adun mengarahkan Haji Rushdi bersiap dengan bantuan dan peruntukan tambahan, selain dari kewangan yang ada pada Adun. Arahan juga agar pengiring-pengiring ikut sama. Dalam masa membuat persediaan Adun segera ke Cheras Jaya yang turut ke sana YB Teo Nie Ching Ahli Parlimen Serdang. Dari program di sana bersama pengiring-pengiring Adun berkejar ke Pekan Bangi dan tiba di lokasi jam 11.00 pagi menemui Pegawai-Pegawai Bomba, pemilik-Pemilik Kedai yang terbakar dan melihat kerja-kerja memadam masih sedang dilakukan. YB Teo Nie Ching yang juga dari Program di Cheras Jaya bersama pengiring turut sama tiba. Adun Bangi yang bertemu mangsa-mangsa mensenaraikan nama-nama mereka yang kehilangan bangunan dan harta, iaitu seramai 8 orang (seorang memiliki dua unit kedai). Mereka ialah:

1) Puan Sapura Baby – Ibu tunggal menyewakan bangunan sebagai kedai makan
2) En. Tony yang berniaga hardware
3) En. Rama Samy
4) Mr. Tan Hoi Tiong berniaga perabut
5) En. Rama Muthu peniaga kedai gunting
6) En. Kian Phat Leong Yeow
7) Mr. Chong
8) Kow Soon Hing
9) Penyewa Kedai Puan Sapura

(Mungkin berlaku kesilapan ejaan bagi sebahagian dari nama-nama di atas – mohon maaf, kerana dalam keadaan tergesa-gesa dan perlu dibuat rujukan kembali).

Mereka semua diminta Adun & Ahli Parlimen Teo Nie Ching berhimpun di sebuah warung berhampiran bangunan yang terbakar. Adun Bangi YB Dr. Shafie Abu Bakar dan YB Teo Nie Ching menyampaikan sumbangan permulaan kepada setiap mangsa dan juga penyewa serta berjanji akan disusuli dengan pertemuan berikut bagi membincangkan kedudukan dan bagaimana mengatasi serta memberi sumbangan.

Kerugian dijangka melebihi 5 juta. Walau bagaimana bersyukur kepada Allah tiada berlaku kemalangan jiwa. Menurut seorang pegawai bomba, tiga buah kereta terpaksa dipecahkan cermin bagi mengalihkan kereta dari terbakar. Turut sama hadir ke lokasi terbakar ialah YB Dr. Che Rusli Che Mat Ahli Parlimen Hulu Langat, Haji Zakaria Ketua Kampong Bangi, En. Lau Ketua Kg. Baru Cina, Pekan Bangi,Dato` Fathil Ketua Umno Serdang, Tuan Haji Sukaimi Setiausaha Pas Serdang, pemimpin-pemimpin setempat dan orang ramai.

Hingga jam 12.00 tengahari orang ramai masih berhimpun menyaksikan kebakaran yang dapat disifatkan besar dan belum pernah berlaku sebelumnya sebegini. Apabila Adun bertanya tempat kediaman sementara kepada mangsa-mangsa terbakar, buat masa ini masing-masing mempunyai keluarga yang mereka dapat menumpang buat sementara. Mereka tidak memerlukan lindungan sementara. Kami akan terus berusaha membela dan memberi perhatian terhadap kepentingan mangsa-mangsa terutama membawa masalah mereka ke peringkat Negeri dan ke Dewan Negeri Selangor yang akan bersidang pada minggu akan datang.

Terima kasih.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di shah alam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di shah alam - Google Blog Search


CT: <b>DI SHAH ALAM</b>

Posted: 15 Jun 2011 04:46 PM PDT


Sempat kita snap gambar sambil drive...:)
Perumahan di Shah Alam
Macam dah lupa pulak setiap pergerakan akan kita tuliskan dalam blog ini, namun kadangkala masa cukup terbatas. Selepas mengambil cuti rehat pada hari isnin keesokan naik kerja dah terlibat dalam menguruskan kursus penulisan dan pembinaan blog.

Sempat kita rakamkan sedikit aktiviti semasa ke Shah Alam tempohari. Banyak nostalgia di sana untuk di kenang kembali. Bangunan PKNS, Stadium Shah Alam, Wet World, UiTM, Intekma Resort dan Tasek banyak lagi.

Memandangkan masa yang agak terhad, kita just tengok sekali lalu. Indah untuk dikenang kembali. Huh! Memang best gitew!

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di bandar sunway - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bandar sunway - Google Blog Search


Human Resource Executive-<b>Sunway</b> Lagoon Sdn Bhd | JOBS RECRUITMEN

Posted: 04 Jul 2011 03:00 AM PDT

Human Resource Executive-Sunway Lagoon Sdn Bhd – Join us at Sunway Lagoon, Malaysia's Premier Park and work with a dynamic team in the most unique park in the region. We are seaching for highly committed and enthusiastic Malaysians to embrace our belief "OUR PEOPLE,OUR STRENGTH" in developing the company.

Advertised on 4-7-11.
Application deadline on 3-8-11.

Recruitment

  • Responsible for sourcing, screening and selecting right applicants for vacant positions.
  • Arrange for interviews of shortlisted candidates and ensure screening results are recorded.
  • To advertise vacancies into Jobstreet and liaise with Internal Advertisment agency/Group Human Resource.

Requirements:

  • Candidate must possess at least a Diploma, Advanced/Higher/Graduate Diploma, Bachelor's Degree, Post Graduate Diploma or Professional Degree in Human Resource Management or equivalent.
  • At least 3 year(s) of working experience in the related field is required for this position.
  • MUST be familiar and well versed with Labour Law, IR matters, Immigration and recruitment.
  • Proficient in written and spoken English and Bahasa Malaysia.
  • Matured, self motivated, fast learner, good interpersonal and organizing skills with strong sense of commitment to meet deadlines.
  • Able to work independently with minimum supervision and work under pressure.
  • Must have proficiency with various software applications programs including Lotus Notes, Opensuite System, Microsoft Word and Microsoft Excel.
  • Applicants should be a Malaysian Citizen and willing to work at Bandar Sunway.
  • Applicants should be Malaysian citizens or hold relevant residence status.
  • Preferrable applicants who can start work immedaitely.

Applicants are required to submit a complete resume with current and expected salary, passport size photograph and photocopy of certificates to our address:

The Human Resource Division
Sunway Lagoon Sdn Bhd
No. 3, Jalan PJS 11/11, Bandar Sunway
46150 Petaling Jaya
Selangor Darul Ehsan

Email : roset@sunway.com.my

(We regret only shortlisted candidates will be notified)

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di kajang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kajang - Google Blog Search


Bandar Seri Putra: Blog YB: Kebakaran Besar <b>Di</b> Pekan <b>Bangi</b>

Posted: 03 Jul 2011 12:26 AM PDT

Kebakaran Besar Di Pekan Bangi

Sumber: http://drshafie.blogspot.com/2011/07/kebakaran-besar-di-pekan-bangi.html Pekan Bangi, 30 Rajab = 02 Julai (Sabtu):

9 buah kedai sederet di Pekan Bangi terbakar pagi ini. Api merebak dari kedai makan kira-kira jam 2.30 pagi dan segera merebak ke kedai-kedai lain yang hanya bertiang batu, tetapi bahagian yang lain daripada papan (kayu). Dijangka berlaku litar pintas. Menurut pegawai bomba Encik Khairuddin, pihak bomba menerima maklumat jam 3.00 pagi dan dapat sampai ke Pekan Bangi, tempat terbakar 12 minit kemudian. Menurutnya 4 buah kereta bomba tiba ke lokasi, 2 buah dari Bangi, 1 buah dari Kajang dan 1 buah dari Serdang. Operasi diketuai oleh Haji Imran Ahmad Pegawai Bomba dari Bandar Baru Bangi. Menurutnya `Api segera merebak oleh kerana bahagian bangunan berusia 70 tahun itu adalah dari kayu dan tidak dapat diselamatkan, walaupun bekalan air tidak terganggu.

Adun Bangi mendapat maklumat jam 8.30 pagi ketika bersiap ke Program di Cheras Jaya. Adun mengarahkan Haji Rushdi bersiap dengan bantuan dan peruntukan tambahan, selain dari kewangan yang ada pada Adun. Arahan juga agar pengiring-pengiring ikut sama. Dalam masa membuat persediaan Adun segera ke Cheras Jaya yang turut ke sana YB Teo Nie Ching Ahli Parlimen Serdang. Dari program di sana bersama pengiring-pengiring Adun berkejar ke Pekan Bangi dan tiba di lokasi jam 11.00 pagi menemui Pegawai-Pegawai Bomba, pemilik-Pemilik Kedai yang terbakar dan melihat kerja-kerja memadam masih sedang dilakukan. YB Teo Nie Ching yang juga dari Program di Cheras Jaya bersama pengiring turut sama tiba. Adun Bangi yang bertemu mangsa-mangsa mensenaraikan nama-nama mereka yang kehilangan bangunan dan harta, iaitu seramai 8 orang (seorang memiliki dua unit kedai). Mereka ialah:

1) Puan Sapura Baby – Ibu tunggal menyewakan bangunan sebagai kedai makan
2) En. Tony yang berniaga hardware
3) En. Rama Samy
4) Mr. Tan Hoi Tiong berniaga perabut
5) En. Rama Muthu peniaga kedai gunting
6) En. Kian Phat Leong Yeow
7) Mr. Chong
8) Kow Soon Hing
9) Penyewa Kedai Puan Sapura

(Mungkin berlaku kesilapan ejaan bagi sebahagian dari nama-nama di atas – mohon maaf, kerana dalam keadaan tergesa-gesa dan perlu dibuat rujukan kembali).

Mereka semua diminta Adun & Ahli Parlimen Teo Nie Ching berhimpun di sebuah warung berhampiran bangunan yang terbakar. Adun Bangi YB Dr. Shafie Abu Bakar dan YB Teo Nie Ching menyampaikan sumbangan permulaan kepada setiap mangsa dan juga penyewa serta berjanji akan disusuli dengan pertemuan berikut bagi membincangkan kedudukan dan bagaimana mengatasi serta memberi sumbangan.

Kerugian dijangka melebihi 5 juta. Walau bagaimana bersyukur kepada Allah tiada berlaku kemalangan jiwa. Menurut seorang pegawai bomba, tiga buah kereta terpaksa dipecahkan cermin bagi mengalihkan kereta dari terbakar. Turut sama hadir ke lokasi terbakar ialah YB Dr. Che Rusli Che Mat Ahli Parlimen Hulu Langat, Haji Zakaria Ketua Kampong Bangi, En. Lau Ketua Kg. Baru Cina, Pekan Bangi,Dato` Fathil Ketua Umno Serdang, Tuan Haji Sukaimi Setiausaha Pas Serdang, pemimpin-pemimpin setempat dan orang ramai.

Hingga jam 12.00 tengahari orang ramai masih berhimpun menyaksikan kebakaran yang dapat disifatkan besar dan belum pernah berlaku sebelumnya sebegini. Apabila Adun bertanya tempat kediaman sementara kepada mangsa-mangsa terbakar, buat masa ini masing-masing mempunyai keluarga yang mereka dapat menumpang buat sementara. Mereka tidak memerlukan lindungan sementara. Kami akan terus berusaha membela dan memberi perhatian terhadap kepentingan mangsa-mangsa terutama membawa masalah mereka ke peringkat Negeri dan ke Dewan Negeri Selangor yang akan bersidang pada minggu akan datang.

Terima kasih.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di sabak bernam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sabak bernam - Google Blog Search


Rasuah : MP <b>Sabak Bernam</b> Diarah Membela Diri - SelangorKini Online

Posted: 30 Jun 2011 07:20 PM PDT

[unable to retrieve full-text content]Kesemua tuntutan palsu itu didakwa diserahkan kepada Mohd Hamizar Sulaiman, Rizam Ismail dan Mohamad Fairos Johari di Pejabat Daerah Sabak Bernam, antara 21 Januari dan 12 Februari 2008. Pendakwaan terhadap Abd Rahman ...
 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved