ads

Sabtu, 16 Julai 2011

12 di bukit raja - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bukit raja - Google Blog Search


Masjid Bandar <b>Bukit Raja</b>: PELUANG BISNES <b>DI</b> TAPAK KARNIVAL RAKAN <b>...</b>

Posted: 19 Jun 2011 11:34 PM PDT

KEPADA SESIAPA YANG BERMINAT UNTUK MENAMBAHKAN PENDAPATAN

DENGAN BERNIAGA DI TAPAK KARNIVAL RAKAN MASJID BBR

PADA 2 JULAI 2011 (SABTU) NANTI

BOLEHLAH BERHUBUNG DENGAN

EN HALIM JANTAN (013-2089896)

PERNIAGAAN DIBENARKAN BERMULA JAM 10.00 PAGI HINGGA 11.00 MALAM

DENGAN SEWAAN TAPAK 10X10 BERNILAI RM 30.00 SAHAJA.

HEBAHAN SEDANG RANCAK DIBUAT OLEH TEAM PROMOSI

KE SELURUH BANDAR BUKIT RAJA DAN SEKITARNYA

DENGAN JUMLAH PENGUNJUNG DIJANGKA

MELEBIHI 3 RIBU ORANG.

JOM! SAMA-SAMA KITA MEMERIAHKAN TAPAK KARNIVAL INI.

BERNIAGA SAMBIL BERAMAL.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di salak tinggi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di salak tinggi - Google Blog Search


Bandar Baru <b>Salak Tinggi</b> • View topic - Tiara heights

Posted: 06 Jul 2011 06:16 AM PDT

last 2 weeks sy pergi jenguk rumah...sedikit sedih & kecewa..dari jauh nampak cantik menawan, tapi bila teliti dekat2 rasa mcm "murahan" pulak..:{ taktau nak describe camana...dengan tiang letrik nya...dengan tangki airnya..dgn apa tah simen empat segi sebelah tempat buang sampah tu (nk letak meter air kat situ ke???)..pastu dengan namanya...serius mcm "kampung"...kalu tau la, baik beli tanah kampung kat bwh tu je + buat banglo dengan harga RM450K...
pastu jiran sebelah unit umah saya pun kebetulan dtg jenguk rumah dia hari tu...dia komplen jalan tar nak masuk ke rumah dia agak tinggi n mmg curam, so pemaju dah korek balik n ratakan sedikit jalan...tapi nampak mcm bertampuk2..sy kurang puashati lah...nak nanges pun ada masa tgk tu...nak masuk tgk dalam kawasan rumah dah dikunci...harap2 kat dalam umah semuanya ok la, kalu tak mmg rasa nk meletup..

entahla..harap2 diadakan dialog dgn pemaju agar hati yg berserabut ni dpt dirungkaikan dgn penjelasan yg munasabah...

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di jeram - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di jeram - Google Blog Search


My Real Fairy Tales: Makan-makan seafood <b>di Jeram</b> Kuala Selangor <b>...</b>

Posted: 08 May 2011 12:00 AM PDT

Last week kan long weekend,sabtu gi birthday party
then Ikea

Hari Ahad hari bersama family Pia,sempena hari ibu nanti

Pia n hubby bawak pergi makan seafood,celebrate awal sikit

Nanti nak balik kg hubby pulak,sambut dgn MIL

Kami makan di Restoran Ikan Bakar Jeram

posing tanpa jemu,pilih2
nice view,enjoying kelapa jelly sementara tunggu makanan
kena sabar,ramai sgt orang datang.ehehe umi suke buat muka felik sikit mase amek gambar


the seafood,ni je sempat snap busy makan hihihi

kami pilih sotong putih besar 2

1 bakar,1 goreng tepong

pari bakar

udang butter

cili crab(my fav!)

Siakap stim halia

Jus tembikai 1 jag

nasi putih 6 orang makan

Total RM135

Price sangat reasonable,seafood is fresh!!!

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di sungai tenggi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sungai tenggi - Google Blog Search


MY (Malaysian) View&#39;s......: KAD LAPURAN TAHUN PERTAMA <b>...</b>

Posted: 27 Jun 2011 08:26 PM PDT

Tindakan / Pencapaian

Turut hadir bersama YB Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil dalam Program Kemasyarakatan 1Azam iaitu azam untuk mengakhiri zaman miskin di Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil, Ladang Nigel Gardner.

Menghadiri Projek SYABAS ( Sambungan Air) di SJKT Ladang Escot.

Telah mengadiri 1200 program di kawasan Hulu Selangor dalam tempoh setahun sebagai Ahli Parlimen. Ini tidak termasuk menghadiri majlis perkahwinan dan aktiviti diluar kawasan.

Menghadiri pelancaran Klinik 1 Malaysia di Taman Bunga Raya, Bukit Beruntong.

Mengadakan sesi bertemu rakyat pada setiap hari Rabu (10pagi hingga 9.30malam) di Pusat Khidmat Ahli Parlimen Hulu Selangor, Bukit Beruntung dan hari Khamis (12.30 hingga 2.30 petang) di Pejabat MIC Hulu Selangor, Kuala Kubu Bharu dan (3.00 petang hingga 5.00 petang) di Pusat Perkhidmatan Wakil Rakyat Kawasan DUN Hulu Bernam. Sebanyak 100 orang akan hadir semasa sesi bertemu rakyat setiap minggu.

Mengadakan sembang di bawah pokok dengan penduduk tempatan bagi meninjau masalah dan menerima pendapat.

Mengadakan 'Walkabout' di Kuala Kubu Bharu, Bukit Beruntung (Pasar Malam), Serendah dan Batu 2, Ladang Kerling untuk berjumpa dengan masyarakat tempatan.

Menyertai Konvoi 1 Malaysia anjuran Telugu Association di Sungai Choh.

Mengadakan sarapan pagi setiap hari ahad bersama penduduk taman perumahan untuk mengenali mereka dengan lebih rapat dan mendengar aduan dan cadangan mereka.

Menyertai akitiviti Gotong Royong 1 Masjid dan 8 Surau di FELDA Sueharto.

Mengadakan perjumpaan dengan Persatuan Penduduk bagi mengenalpasti masalah yang dihadapi oleh penduduk di taman perumahan tersebut.

Menyelesaikan masalah bil air 500 pemilik banglo dan pangsapuri di Serendah Golf Resort yang dihadapi mereka sejak 10 tahun lalu selepas mengadakan perjumpaan dengan persatuan penduduk dan Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn. Bhd. (SYABAS).

Mengadakan sesi dialog bersama pemimpin tempatan seperti Pengerusi cawangan parti komponen BN, Pengerusi JKKP, Persatuan Rela, Pengetua dan Guru Besar, pegawai kerajaan, pengerusi NGO, pengerusi tempat ibadat.

Menghadiri Mesyuarat Agung Tahunan NGO tempatan dan Persatuan Penduduk.

Mengadakan perjumpaan dengan  Ketua Polis Daerah Hulu Selangor, Tuan Norel Azmi bin Yahya Effandi mengenai keselamatan awam dan cara pengurangan jenayah.

Menganjurkan kem kesihatan kepada penduduk ladang Changkat Asa.

Menghadiri Karnival Juara Rakyat di Hulu Bernam.

Menghadiri Kem Perubatan anjuran Rotary Bernam Valley di Batang Kali.

Menghadiri Sambutan hari Ibu bersama YB Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil di FELDA Sungai Tengi.

Menganjurkan kempen gaya hidup sihat untuk penduduk setempat di Pusat Khidmat Ahli Parlimen.

Menghadiri majlis perkahwinan, majlis harijadi dan kematian.

Turut hadir makan malam beberapa persatuan.

Melancarkan program 'Jelajah 10'. Program ini akan diadakan 2 bulan sekali dimana 10 tempat akan dilawat dan pelbagai aktiviti bersama rakyat akan diadakan.

Sentuhan kasih – Sebanyak 5 keluarga yang mempunyai masalah perubatan dan kebajikan akan dilawat setiap hari Jumaat untuk membantu menyelesaikan masalah. Antaranya ialah pemberian kerusi roda kepada orang yang memerlukan. Program ini dimulakan pada bulan Ogos 2010. Sebanyak 125 keluarga telah dilawat setakat ini.

Sasaran

Membuka lebih banyak Pusat Khidmat untuk memudahkan rakyat berurusan dengan saya. Pusat Khdimat di kawasan Rasa akan berkuatkuasa mulai Jun 2011.

Mengadakan walkabout di lebih banyak kawasan sebagai aktiviti turun padang.

Menghadiri lebih banyak majlis dan mesyuarat supaya dapat mendekati rakyat.

Melawat 150 keluarga semasa sesi Sentuhan Kasih dalam tempoh satu tahun yang akan datang.

Mengadakan program Jelajah 10 setiap bulan sekali.

Mengadakan sambutan hari Ibu dan Hari Bapa di lebih banyak tempat (dalam perbincangan).

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di klang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di klang - Google Blog Search


! sALaM ukHuWah !: Tempat menarik <b>di Klang</b>

Posted: 03 Jul 2011 06:10 PM PDT

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum

Saya nak bercerita pula kali ni tentang tempat kelahiran saya..disini lah saya lahir dan disini juga lah saya membesar sampai sekarang. Tempat ni dah jadi "sebati" dengan saya. Lebih kurang macam tu la.hehe. Sebelum saya nak memperkenalkan Klang, saya rasa lebih elok saya perkenalkan serba sedikit tentang negeri Selangor.

Selangor terdiri daripada 8 daerah dan memiliki 3 bandar raya, beberapa buah bandar, kampung serta pulau. Selangor juga mempunyai bilangan penduduk yang paling banyak di Malaysia disebabkan maju dan kemudahan infrastuktur yang banyak. 

Klang pula merupakan bandar diraja. Klang bertemakan " Klang Indah dan Permai ". Klang pada masa dahulu pernah menjadi ibu negeri Selangor sebelum Kuala Lumpur dan Shah Alam. Kini, di Selangor..Klang merupakan bandar kedua terpenting selepas ibu negeri Selangor iaitu Shah Alam. Di Klang juga, terdapat bangunan diraja dan tempat-tempat yang penting kerana Klang dulu pernah menjadi ibu negeri Selangor..jom saya tunjukkan tempat-tempat menarik yang ada di Klang..

Ini ialah tugu keris..kalau kawan-kawan lalu highway dan nak menuju ke bandar Klang, kawan-kawan akan nampak tugu ni di tepi highway.

Ni pula Pasar Jawa..kat sini ada food court, ada kedai-kedai yang menjual makanan contohnya kerepek, baju dan lain-lain. Kalau nak dekat raya, mesti beli kerepek or kuih raya kat sini. Kalau tak raya pun, tetap ada dijual di sini.

Istana Alam Shah..bangunan ni adalah milik Sultan Selangor. Dulu merupakan tempat tinggal Sultan tetapi kini mungkin akan dijadikan muzium.

Ni pula Gedung Raja Abdullah..last saya pergi waktu sekolah rendah, itu pun rombongan. Dari sekolah, tak sampai 5 minit dah sampai :) 

Galeri diraja Klang..ini di bandar Klang, berhampiran dengan stesen keretapi dan bersebelahan dengan pejabat pos. Dekat juga dengan Sekolah Kebangsaan Klang iaitu sekolah rendah saya.

Tak lupa juga kalau datang ke bandar Klang, jangan lupa singgah di Little India Jalan Tengku Kelana. Kat sini agak sibuk sebab memang ramai orang India, tak kira waktu..memang ramai yang bershopping kat sini. Kalau nak beli kaii sari, boleh datang sini. hehe.

Saya panggil ni Masjid India, masjid ni milik India Muslim dan terletak di Jalan Tengku Kelana di Little India. Masjid ni juga baru diubahsuai dan dirasmikan oleh Sultan Selangor dan saya juga terlibat dalam perasmian ni sebab saya mendapat anugerah kecemerlangan daripada Sultan Selangor pada tahun 2009.

Ini pula masjid yang baru dibina..setakat ni saya tak pernah masuk lagi masjid ni. Tapi masjid India tadi saya pernah masuk. Di pusat bandar Klang, terdapat 2 masjid utama iaitu masjid ni dan masjid India tadi. Dari jauh dah nampak masjid-masjid ni. 

Ni Masjid Sultan Sulaimen..masjid ni berdekatan dengan Kolej Islam Klang (KIK) atau Kolej Islam Sultan Abdul Aziz Shah (KISAS). Biasanya pelajar KIK akan solat Jumaat di sini mereka berjalan kaki je..kadang-kadang nak pergi ke bandar Klang pun mereka berjalan kaki. Kalau dari rumah saya, 5 minit je boleh sampai ke masjid ni. Kalau ke bandar Klang..mungkin dalam 10 minit. Kalau tak jem la kan..dah lama saya tak masuk masjid ni. Lalu je..

Jusco Bukit Tinggi..dah lama tak shopping sini, kali terakhir mungkin beberapa bulan yang lepas. Jusco Bukit Tinggi ni merupakan pasar raya yang terbesar di Malaysia dan di Asia Tenggara, ketiga terbesar di Asia.Seronok shopping sini tapi penat berjalan sebab besar sangat. Nanti kalau datang Klang, jangan lupa singgah sini.hehe.

 Sekarang kita pergi ke Pelabuhan Klang pula..kalau dari bandar Klang dan rumah saya di Kampung Jawa, agak jauh sikit. Mungkin dalam 30 minit or ke atas untuk sampai sini. Ni Tanjung Harapan, kat sini terkenal dengan restoran makanan laut. Memang ramai sangat orang datang..biasa la, kalau kat pelabuhan..mst terkenal dengan makanan laut kan. Kalau nak makan ikan segar boleh datang sini..hehe. Pilh sendiri nak ikan yang mana lepas tu mereka akan masak. 

Bagi sesiapa yang tak pernah lagi ke Klang, jom la datang sini..saje je jalan-jalan.hehe. Untuk maklumat lanjut, boleh baca di sini >TEKAN

 والسلام


Syukran kerana sudi membaca

Kalau suka, like la ;) Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di beranang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di beranang - Google Blog Search


HERBALIS USTAZ RADZI: KURSUS AKUPUNTUR <b>DI BERANANG</b>

Posted: 11 Jul 2011 02:00 PM PDT















Kursus ini dijalankan pada 9hb.Julai di Surau Al-Hadithiah Beranang bersama dengan Dr  Abd Halim. Modul pada hari tersebut dibentangkan 4 modul (7,8,9 dan 10) pembelajaran bermula dari jam 10 pagi hingga 9.30 pm. selain dari tiori praktikal amat ditekankan agar peserta yang telah bermula dari modul 1 hingga kini dititik beratkan latihan praktikal.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di sekinchan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sekinchan - Google Blog Search


Mr iZzo - Mylife: Lepaking <b>di Sekinchan</b> Sri Gombak

Posted: 16 Jul 2011 02:50 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]Lepaking di Sekinchan Sri Gombak. Aku sekarang di sekinchan ikan bakar sri gombak meh ler join skali..aku belanja..huhu. menunggu kawan yg da agak lama aku xjumpa.. Masih menunggu dan menunggu..benci menunggu ni. ...

12 di bandar sunway - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bandar sunway - Google Blog Search


Wanna Be a Clinique Star? | everything cherli-esque

Posted: 15 Jul 2011 08:48 PM PDT

Do you dream of being on the cover of a magazine? Or have you secretly wished to experience the life of a cover girl, being fussed at and being prep to look your best by professionals? And would you wish to get a sit-down session with a role model of your career aspiration choice, and have a heart to heart talk?

If you answered YES to anyone of the above, then you are in for a treat!!

Why?

Because CLINIQUE, the first ever Dermatologist Developed, Allergy Tested and 100% Fragrance Free line of skin care products is returning with The Clinique Star Tour 2011 this year! In partnership with Cleo, Clinique one-of-a-kind, "Mobile Makeover Studio" will travel across the city, providing young women with the opportunity to learn more of their skin concerns, experience makeup application and hair styling by a team of skilled experts as well as have their photo taken by a photographer expert typically reserved for supermodels and celebrities.

At the end of the tour, the winner who best embodies the spirit of Clinique and Cleo will grace the cover of Cleo magazine and walk away with prizes worth more than RM5000!!!!

From application tips and tricks to product recommendations, The Clinique Star Tour expert team will provide every participant with top model treatment. Regardless who wins, everyone is a star at The Clinique Star Tour 2011 Mobile Makeover Studio.

How do you join?

Just head on to anyone of the location below:

2 July – Sunway Pyramid,Bandar Sunway, PJ

3 July – Sunway Pyramid, Bandar Sunway, PJ

4 July – Inti University College, Nilai

5 July – Nilai University College, Nilai

6 July – HELP University College, Pusat Bandar Damansara, KL

9 July – Mid Valley Megamall, KL

10 July – Mid Valley Megamall, KL

14 July – PTPL College, Shah Alam

18 July – Segi University College, Kota Damansara, PJ

19 July – Tunku Abdul Rahman (TAR) College, Setapak, KL

20 July – Taylor's College, Subang Jaya

23 July – Pavilion, KL

24 July – Pavilion, KL

25 July – Multimedia University (MMU),Melaka

27 July – Universiti Tunku Abdul Rahman (UTAR), Kampar, Perak

28 July – Tunku Abdul Rahman (TAR) College, Kampar, Perak

30 July – Queensbay Mall, Penang 31 July – Gurney Plaza, Penang

1 August – Tunku Abdul Rahman (TAR) College, Penang

3 August – Taylor's University, Lakeside Campus, Subang Jaya

To participate, the Star Tour 2011 voucher is priced at RM 35, and participants will be entitled to:

1. Clinique 3-Step Skin Analysis and Prepping

2. Makeup by Clinique Makeup Experts

3. Hair-Styled by Miko Galere

4. Fashion photograph

5. Door Gift worth approximately RM 130

6. Lucky draw at every location comprising handphones and cameras by Samsung, treatment vouchers from Miko Galere and Clinique fragrance

THE BIG PRIZE

At the end of the tour in August, all photos will be collected and posted on the website where Malaysians can vote their top 25 favourites. Clinique and Cleo experts will then pick the lucky winner from the pre-selected contestants. And the lucky person who guessed the correct 3 winners will win a Samsung notebook worth RM 3299!!

The winner receives a head-to-toe makeover styled by Cleo for the cover shoot and RM 5000 worth of Clinique products personalized to their skin needs. The 2 runner-ups each receive a one page write-up in Cleo and RM 3000 of Clinique products. All 3 will have a one-on-one session with their chosen career role models.

Participants will also enjoy a one-on-one, editorial-style photo shoot, and will be given a professional headshot as a token from Clinique and Cleo. They can download their photos from Clinique microsite at www.cliniquestartour.com.my. Photos taken during the roadshow will be posted online and all profiles will feature the contestants' career aspirations. Lucky draw winners are posted on this site daily.

HOW FREAKING AWESOME IS THAT????

So what are you waiting for? Head on to the Clinique Star Tour website and i will see you there!

xx

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di kajang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kajang - Google Blog Search


Bilik <b>di Kajang</b> Utama-Muslimah | Cari Bilik Sewa Rumah dan Sewa Bilik

Posted: 12 Jul 2011 04:11 AM PDT

—MUSLIMAH—

-bilik untuk disewa di Apartment Kajang Utama
-Semi furnish

SYARAT
-seorang sahaja
-perempuan Islam
-tidak merokok

-kemasukan Julai/segera
-bulanan+deposit=150+150
-menetap 6 bulan ke atas atau deposit tidak dipulangkan
-sms tidak dilayan
-1st come 1st serve
- Berdekatan dengan kedai-kedai
- Security 24Jam

Hubungi Najaa : 0192260772


Incoming search terms:

Publish date: July 15, 2011 1:54 pm
Contact Name: Najaa
Rental: 150
Region: Selangor
Location: Pesona Apartment, Kajang Utama Selangor
Phone: 0192260772

Share: Twitter | Facebook | Email

Report bad use or Spam

Contact Ad Owner

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di ijok - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di ijok - Google Blog Search


SPNB Siapkan Projek Bandar Alam Perdana <b>Ijok</b> | Kamaluddin&#39;s Blog

Posted: 14 Jul 2011 07:04 PM PDT

- Jul 15, 2011 10:04:47.

2,500 pembeli rumah projek Bandar Alam Perdana Ijok, terpaksa menunggu lama jika kerajaan Selangor terus berdolak dalik dalam keseungguhanya menyelesaikan masalah rakyat negeri itu.

Projek berkenaan yang sebelum ini terbengkalai,  kini 92 peratus berjaya dibaikpulih oleh kerajaan persekutuan menerusi Syarikat Perumahan Negara Berhad SPNB.

Bagaimanapun isu seperti pengambilalihan tanah yang masih gagal ditangani kerajaan negeri Selangor bakal memberi kesan kepada pembeli.

Hasil pemantauan Syarikat Perumahan Negara Berhad, projek Bandar Alam Perdana di Ijok adalah projek perumahan terbesar dibaikpulih.

Secara keseluruhannya kerajaan pusat menerusi SPNB membelanjakan RM173 juta untuk membaik pulih projek ini.

Ia membabitkan rumah kos rendah berharga RM35 ribu seunit yang terbengkalai sejak 2002.

SPNB mensasarkan November depan untuk menyerahkan kunci kepada pembeli.

Namun timbul masalah yang masih gagal ditangani oleh kerajaan negeri Selangor.

DATUK IR IDRIS HARON / PENGERUSI SPNB
Nak masuk rumah dah kerajaan negeri Selangor tak nak urus pengambilalihan tanah dan tak nak lepas CF. Apa maknanya? Maknanya pilihanraya nanti MB dan exco perumahan baru nak sampaikan CF jadi ada niat politik.

Bagi pembeli, mereka rata-rata golongan berpendapatan rendah.

Selain isu tanah yang melewatkan penyerahan kunci, penduduk juga mendakwa dikenakan bayaran tambahan oleh kerajaan negeri.

AMIRUDDIN ABDULLAH / PENGERUSI JAWATANKUASA BERTINDAK PEMBELI BANDAR ALAM PERDANA
Kenapa kerajaan negeri Selangor masih nak kutip 2 ribu dari setiap rumah sebagai kos tambahan SPNB tak nak kutip kos tambahan selain kos asal itu di sini saya minta siasatan kes ini kerana jejas ekonomi orang berpendapatan rendah.

Selain projek Bandar Alam Perdana, di Selangor SPNB mempunyai 15 projek yang babitkan 6,024  unit rumah sedang dan telah dibina.

SPNB menerima peruntukkan awalan dana khas dalam Tabung Pemulihan Perumahan Terbengkalai.

Ia diumumkan Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak melalui Pakej Rangsangan Ekonomi 1 Dan 2.

Dana Pakej Rangsangan 1 dan 2 bernilai RM430 juta.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

12 di petaling jaya - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di petaling jaya - Google Blog Search


Wanita UMNO mula cula undi <b>di Kelana Jaya</b> - Dewan Pemuda PAS <b>...</b>

Posted: 21 Jun 2011 03:57 AM PDT

21 Jun 2011, Kelana Jaya - Pilihanraya Umum ke-13 semakin membara. Hari ini, Wanita UMNO Kelana Jaya telah mula turun padang dengan membuat cula undi di kawasan penduduk SS5B di sini. Mereka juga mengedarkan akhbar haram iaitu Selangor Terkini.

Oleh itu, ini menguatkan lagi tanda-tanda pru13 semakin hampir dan jentera PR yang telah lama digerakkan perlu lebih efisen dan smart.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved