ads

Jumaat, 8 Jun 2012

12 di teluk datok - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di teluk datok - Google Blog Search


LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN <b>TELOK</b>

Posted: 13 May 2012 07:29 AM PDT


Posted: 12 May 2012 09:33 AM PDT

Selamat menyambut hari ulang tahun UMNO yang ke 66 tahun,dan sebelum kp menulis dengan lebih lanjut lagi,di sini kp serta seluruh jawatankuasa pergerakan pemuda umno cawangan telok datok ingin merakamkan ucapan takziah kepada ahli keluarga arwah Roha Abdul yang telah meninggal dunia akibat bas yang dinaikinya bertembung dengan treler dan menyebabkan 77 yang lain cedera.al-fatihah...
Semalam..satu lagi sejarah terlakar di stadium bukit jalil pabila lebih 100 ribu orang telah berkumpul secara aman dan BERSIH di sana..difahamkan juga perhimpunan yang diadakan semalam,tiada kerosakan harta benda,tiada pergaduhan,tiada anggota polisnyang diserang dan yang palung utama tiada kekecohan dilaporkan..dan rasanya selepas perhimpunan semalam,tiada penjaja yang akan menjaja atau menjual burger dikediaman PM atau TPM..hahaha.
Dan sejarah juga terlakar pabila puak-puak yang katakan BERSIH tu terkejut badak,bila lihat sana-sini warna MERAH..nak ke utara,merah,nak ke selatan,merah,nak ke timur pun jerah,apatah lagi nak ke barat..pun merah juga..hingga kan mereka semalam dikatakan,nak keluar duit warna merah pun terketaq-ketaq..nak bagi duit kuning,takde..hehehe...
Bukan nak bangga atau bongkak,sekadar nak berkongsi dengan rakan-rakan sekelian,bahawa transformasi yang PM bawa telah berjaya mengembalikan sokongan rakyat...untuk menyokong BN.tahniah kepada semua yang hadir semalam..
P/s:admin tak sabar tunggu pm umumkan pembunaran parlimen niii

Pemuda UMNO Telok Datok 

12 di salak tinggi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di salak tinggi - Google Blog Search


Bandar Baru <b>Salak Tinggi</b> • View topic - Bakal Beli Rumah <b>Di</b> <b>...</b>

Posted: 06 Apr 2012 12:00 AM PDT

Apartment untuk di jual-kota warisan sepang.Full details:-
1) Tingkat 1,rumah tepi
2) Lokasi yg strategik-dekat KLIA,Nilai,Banting,Bndr Enstek,Putrajaya/Cyberjaya,Sepang F1.
3) Kemudahan asas yg lengkap & Parking Lot yg senang
4) 3 Bilik Tidur & 2 Bilik Mandi.
5) Free aircond,master bedroom cabinet,cooking cabinet & full art painting(dinding)
6) Rumah dlm keadaan baik & baru.
7) 720 sqft
8) RM 160,000( boleh di runding)
9) Contact : 019-2391208

Kota Warisan(an airport city)superb inlocation next to Salak Tinggi ERL transit station.10 minutes to Cyberjaya,Putrajaya,international school and other amenities.easy to major highway..

12 di kuala selangor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kuala selangor - Google Blog Search


SEMUT HITAM: AMOI NI JEMPUT KITA KE <b>KUALA SELANGOR</b>!!!

Posted: 01 Jun 2012 10:15 PM PDT

Apa yang menarik di Kuala Selangor ni??? Ada kawasan bersejarah ke? Ada tempat - tempat yang menarik yang boleh dilawati? Meh baca cerita kat bawah ni ye.

PETALING JAYA: Jumlah sebenar premis yang menawarkan khidmat mengurut di Selangor tidak diketahui tetapi ia mudah ditemui seluruh negeri itu terutama di kawasan bandar yang pesat membangun seperti Puchong, Damansara dan Batu Caves.

Secara mudah premis mengurut terbahagi dua – berlesen dan tidak berlesen. Satu lagi perkhidmatan urut yang mungkin kurang diberi perhatian ialah perkhimatan urut bergerak yang menemui pelanggan di tempat tertentu.

Di Kelang, jumlah pusat urut berlesen ialah 41 iaitu lesen lama yang dluluskan semasa pentadbiran kerajaan BN.

"Kerajaan negeri baru selepas pilihan raya umum 2008 telah membekukan pengeluaran lesen premis.

"Kita memperbaharui lesen mereka setiap tahun dengan pemantauan yang ketat," kata seorang pegawai unit perlesenan MPK.

Pegawai itu menambah, MPK masih mengeluarkan lesen premis reflesekogi tetapi setelah berpuas hati dengan syarat permohonan.

10 pusat di Kuala Selangor

Bagaimanpun, lain cerita  di Kuala Selangor.  Majlis Daerah Kuala Selangor (MDKS)  mendakwa pihaknya tidak ada kuasa untuk menghadkan bilangan premis rumah urut di kawasan mereka.

Ketika ini ada 10 rumah urut di MDKS, kata setiausahanya, Azahari Sairin.

"Kami akan meluluskan sebarang permohonan membuka pusat urut selagi syarat yang ditetapkan jawatankuasa kawalan perniagaan dan kesihatan daerah Kuala Selangor dipatuhi.

"MDKS tiada alasan menolak sebarang permohonan yang dikemukakan pemilik rumah urut jika mereka benar-benar mengikut peraturan.

"…dan setakat ini PBT hanya meluluskan pusat urut refleksologi sahaja," katanya.

Bagi ahli parlimen Kuala Selangor, Dr Dzulkefly jumlah pusat urut di Kuala Selangor masih kecil dibandingkan dengan daerah lain.

Polis daerah pula telah mengadakan operasi sebanyak 14 kali  tetapi belum menemui bukti ada kegiatan maksiat.

Hampir semua premis yang diperiksa mempunyai lesen dan pekerjanya mempunyai dokumen sah.

Tiada papan tanda

Seorang pegawai penguatkuasa Majlis Bandaraya Petaling Jaya, berkata, pihaknya kerap melakukan serbuan ke atas rumah urut yang beroperasi secara haram.

Katanya, kebanyakan premis urut beroperasi di kawasan rumah kedai paling sukar dikesan.

"Sesetengahnya tidak ada sebarang papan tanda, jadi kita tidak tahu apa yang berlaku di premis berkenaan," tambahnya.

12 di batang kali - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di batang kali - Google Blog Search


DANIEL ADIE: Budget Hotel <b>Di Batang Kali</b> Hulu Selangor

Posted: 17 May 2012 05:32 PM PDT

Assalamualaikum..
Ingin melancong ke Genting Highland tetapi budget kecil sehingga terpaksa membatalkan impian anda dek kerana accommodation yang tinggi?? Jangan risau.. Setiap masalah pasti ada jalan penyelesaiannya.. 
NOW OPEN! BK Roomz Budget Hotel yang terletak di Batang Kali, Hulu Selangor.. Aku sangat berbangga kerana hotel ini diusahakan sendiri oleh sepupu aku.. Baru beroperasi selama hampir 2 bulan tetapi sambutan yang di terima cukup memberangsangkan.. Harga yang tersangat berpatutan serta kemudahan yang disediakan sudah pasti memberi kepuasan yang maksimum kepada kalian.. 
Bicara DANIEL ADIE: Islam memberi jaminan bahawa 9/10 dari pintu rezeki di muka bumi Allah ini datangnya dari PERNIAGAAN..

12 di jenjarom - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di jenjarom - Google Blog Search


Tanah lot <b>di</b> Kg <b>jenjarom</b> - Klang, Land - Sheryna.com.my - 167406

Posted: 28 Mar 2011 04:56 PM PDT

Malaysia » Selangor » Klang > Jenjarom » Property > Land > Agricultural Land

PRIVATE AD

Property type: Land For Sale

Price: RM 55,000

Land type: Agricultural Land

Title type: Malay Reserved Land

Size: 1 acres

Local area: Jenjarom

TANAH LOT DI KG JENJAROM, JENJAROM, SELANGOR UNTUK DIJUAL

UKURAN = 60 KAKI X 90 KAKI
HARGA JUAL = RM55, 000 (BOLEH RUNDING)
ADA 5 LOT LAGI.
HUBUNGI : 014-2397872 PUAN ZILA

 
Puan Zila
Klang, Selangor, Malaysia
Tuesday, 29 March 2011, 7:56
167406
0176049241 (Mention Sheryna when calling! Thanks.)

Reply to this Ad

View related LAND » AGRICULTURAL LAND ads:

REMEMBER:
- Deal locally and meet in-person with buyer/seller (in a public place and take a friend with you).
- Never pay with Western Union or Moneygram.
- Don't accept cashier checks or money orders.
- Sheryna.com.my is NOT involved in any transaction (payment services, shipping, guarantee transactions, etc), does NOT offer "buyer protection" and does NOT offer "seller certification".

Sheryna.com.my does not accept any responsibility for the above classified. The advertiser bear all the responsibility. For any problems, please use Report abuse button!

12 di dengkil - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di dengkil - Google Blog Search


WiFi Percuma <b>di Dengkil</b> | theSkop

Posted: 16 Apr 2012 01:41 AM PDT

Dalam usaha menarik pelbagai golongan menjadi celik IT, Dewan Kampung Ampar Tenang kini menyediakan sebuah Pusat Teknologi Maklumat kepada semua lapisan masyarakat di kampung terbabit selain membantu meringankan beban penduduk.

Pusat Teknologi Maklumat itu akan dibuka Mei depan dan beroperasi Isnin hingga Jumaat pada sebelah malam bermula 7.30 malam hingga 9.30 malam dan pada Sabtu dan ahad bermula 1 tengah hari hingga 7 petang.

Penduduk boleh menggunakan kemudahan internet secara percuma di dewan itu.

Penyelaras Dun Dengkil, Borhan Aman Shah berkata penubuhan pusat itu hasil perbincangan bersama penduduk akhir tahun lalu bagi mengatasi masalah masyarakat.

Katanya, pihaknya memberi peruntukkan sebanyak RM15,000 bagi menyediakan peralatan untuk disediakan di pusat terbabit manakala selebihnya daripada Exco Jawatankuasa Tetap Kesihatan, Pekerja Ladang, Kerajaan Prihatin, Xavier Jayakumar.

"Kami sentiasa berbincang dengan penduduk, kami mahu jadikan dewan ini sebagai pusat untuk pelbagai golongan berkumpul dan berbincang dalam masa yang sama dapat menambahkan ilmu pengetahuan," katanya ketika ditemui.

Beliau berkata penduduk boleh menikmati kemudahan internet berkelajuan tinggi dan setakat ini, pihaknya akan menyediakan 11 buah komputer serta dijangka akan bertambah pada masa akan datang.

Tambah Borhan, sebelah pusat itu juga terdapat sebuah mini perpustakaan yang juga akan dibuka bulan depan.

Sementara itu, Ketua Komuniti Kaum India Kampung terbabit, M.Sunmugam, 44, berkata dengan adanya pusat itu, penduduk khususnya pelajar sudah tidak perlu menghabiskan duit di cyber cafe.

"Selain meringankan beban, pelajar dapat meningkatkan minda dan kemahiran pelajar serta kebolehan menguasai IT dengan baik danberkesan akan dapat membantu mereka mengakses maklumat berkaitan dengan pelajaran secara cepat.

"Pembukaan pusat itu secara percuma, ia perlu dimanfaatkan bagi melahirkan lebih ramai pelajar daerah ini yang celik IT dan berjaya dalam pelajaran," katanya.

Borhan berkata, pembukaan pusat IT dan mini perpustakaan itu secara tidak langsung dapat mengelakkan pelajar berpeleseran dan menghabiskan masa lapang dengan melakukan aktiviti yang tidak berfaedah.

"Kami berharap penduduk di Kampung ini terutamanya pelajar dapat memanfaatkan kemudahan yang sudah disediakan ini," katanya.  – Selangorku

12 di sungai buloh - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sungai buloh - Google Blog Search


myBancik: Laksa Beras Sungai Bakau Kini <b>Di Sungai Buloh</b>

Posted: 12 Apr 2012 06:19 AM PDT

21 Jamadilawal 1433

Penulis hari ini telah tersempak dengan sebuah gerai laksa di Sungai Buloh, berdekatan Masjid Bandar Baru. Mulanya penulis rasa macam kenal aje kelibat salah seorang peniaga berkenaan. Rasanya macam Pak Teh Azmi, adik kepada Ak'(Pak Ishak, Imam yang menjual laksa beras di Sungai Bakau , di Kampung Penulis).Penulis agak was-was pada mulanya kerana imej beliau sekarang semakin warak berbanding semasa penulis kecil dahulu, ditambah dengan jambangnya yang tebal, ala-ala orang tabligh.

Bila pergi dekat gerai berkenaan, bau kuah laksapun mula tertusuk dihidung , macam kenal aje baunya dan ianya  meyebabkan penulis semakin yakin. Mulanya beliau tidak kenal penulis. Apabila penulis memperkenalkan, penulis ini siapa , anak siapa dan asal dari mana, barulah Pak Teh kenal.Maklumlah dah lama beliau merantau di sini berbanding dengan penulis.Selepas itu barulah beliau kenal  sebab abang ipar penulis mempunyai hubungan kekeluargaan dengan beliau.

Penulis begitu teruja lantaran kerana dah lama tak pekena kuah laksa dari Sungai Bakau. Imam Ishak pun khabarnya dah tak meniaga lagi di sana. Patutlah setiap kali pulang ke kampung , penulis sudah tidak nampak lagi kelibat gerai bermotosikal yang menjual laksa beras di sana.

Namun alhamdulillah, kalau nak lepas gian selera laksa berkenaan lepas ni, penulis tak perlu balik kampung lagi. Kat Sungai Buloh pun ada ..Hu..Hu..

Wallahualam

p/s : penulis siap dapat free lagi cucoq udang  mee rebus dari Pak Teh untuk diletak dalam laksa. Pak Teh kata, orang kat sini tak makan laksa dengan cucoq.Itu sebab dia tak letak. he.he.. Hidup cucoq...cucoq forever, dulu ,kini dan selamanya..

12 di bangi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bangi - Google Blog Search


Zara Baking: Makan malam <b>di Bangi</b>.

Posted: 02 Jun 2012 07:19 PM PDT

Salam buat teman semua.  Hari ini kami sekeluarga menjamu selera (makan malam) di Bangi.  Makan malam di belanja oleh anak ku yang kedua sempena mendapat gajinya yang pertama.  Beliau baru mendapat pekerjaan setelah tamat pengajiannya.  Makan malam ini dihari oleh kesemua ahli keluarga ku kecuali menantu sulung yang tidak dapat hadir.  Terima kasih buat anak ku Fatin.  Lain kali boleh belanja lagi...






12 di morib - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di morib - Google Blog Search


Percutian <b>Di Morib</b> - Bangi, Holiday Rentals - Sheryna.com.my <b>...</b>

Posted: 19 May 2012 05:01 AM PDT

View related HOLIDAY RENTALS ads:

REMEMBER:
- Deal locally and meet in-person with buyer/seller (in a public place and take a friend with you).
- Never pay with Western Union or Moneygram.
- Don't accept cashier checks or money orders.
- Sheryna.com.my is NOT involved in any transaction (payment services, shipping, guarantee transactions, etc), does NOT offer "buyer protection" and does NOT offer "seller certification".

Sheryna.com.my does not accept any responsibility for the above classified. The advertiser bear all the responsibility. For any problems, please use Report abuse button!

12 di sekinchan - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sekinchan - Google Blog Search


BERSIH 4.0 BERSAMA SAMA PEGUAMNYA <b>DI SEKINCHAN</b> IKAN <b>...</b>

Posted: 25 May 2012 05:33 AM PDT

BERSAMA PEGUAM UNTUK MENUNTUT KERUGIAN PENIAGA2 KUALA LUMPUR AKIBAT PERHIMPUNAN BERSIH 1,2DAN 3 TERHADAP DATO AMBIGA N GANG SERTA PELANCARAN FB FAN PAGE BERSIH 4.0 CINTAKAN KEAMANAN.

12 di shah alam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di shah alam - Google Blog Search


Restoran Nasi Kukus baru <b>di Shah Alam</b>

Posted: 06 Jun 2012 06:43 PM PDT

Assalamualaikum dan salam 1Dunia, ketika Kembara Musafir Beijing aku dapat sms jemputan pembukaan Restoran Nasi Kukus daripada sahabat baik Hj Azhar, Bos Besar Segi Seri Sdn Bhd. Pernah sekali blog Denaihati iklankan peluang pekerjaan di syarikat beliau akhir tahun lepas. Segi Seri Sdn Bhd sebuah syarikat pengendali makanan yang agak besar dengan kekuatan tenaga kerja lebih 600 orang.

lokasi nasi kukus Restoran Nasi Kukus baru di Shah Alam

Lokasi Restoran Nasi Kukus

Restoran Nasi Kukus yang terletak di no 16, Jalan Opera L 2U/L, Taman TTDI Jaya, Shah Alam merupakan restoran kedua selepas Restoran Steamboat di Seksyen 23, Shah Alam yang merupakan restoran steamboat terbesar di Shah Alam. Alhamdulillah aku dan famili serta Tuan Hj Zainal dijemput makan tengahari untuk menikmati juadah enak di restoran baru.

rest nasi kukus Restoran Nasi Kukus baru di Shah Alam

Ruang makan Restoran Nasi Kukus

Restoran memang besar ada dua ruang makan dengan setting yang berbeza. Lokasi sangat menarik dan mudah dijejaki ditepi jalan besar TTDI Jaya depan kompleks sms PDRM dengan ruang pakir yang banyak. Jadi jangan risaulah kalau nak datang bawa keluarga atau kawan-kawan makan di Restoran Nasi Kukus.

nasi kukus power Restoran Nasi Kukus baru di Shah Alam

Nasi Kukus Power

Kepada peminat masakan Pantai Timur masakan gulai daging lembu dan kambing memanglah enak sangat. Nasi kukus bersama ayam goreng juga sedap jadi kepada rakan pembaca di Shah Alam dan sekitar jangan lepaskan peluang menjamu selera di Restoran Nasi Kukus terbaru. Biasalah awal-awal ni mesti ada yang tak sempurna jadi kalau ada cadangan untuk memperbaiki prestasi sila kemukakan jangan disimpan dalam hati.

20120607 093555 Restoran Nasi Kukus baru di Shah Alam

Hj Azhar Bos Besar Segi Seri Sdn Bhd

Kepada yang mencari peluang kerja boleh juga contact Tuan Hj Azhar, Bos Besar Segi Seri Sdn Bhd atau datang terus ke Wisma Segi Seri di seksyen 23, Shah Alam. Nak berjaya mesti cari pengalaman bekerja dengan mereka yang sudah berjaya.

12 di bandar sunway - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di bandar sunway - Google Blog Search


Majlis Perasmian Kawasaki + Givi Showroom <b>Di Bandar Sunway</b> <b>...</b>

Posted: 25 Mar 2012 04:57 PM PDT


SC Premium Bikes Sdn Bhd (juga dikenali sebagai Sunway Cycle) telah merasmikan Kawasaki + Givi Showroom terbaru mereka yang terletak di Bandar Sunway, Petaling Jaya.

Acara ini turut di hadiri oleh lebih 100 orang jemputan yang terdiri daripada VIP, Orang kenamaan, para media dan juga ahli kelab superbike.

Di kesempatan ini,

Bro menjemput rakan-rakan blogger yang free dan meminati motor berkuasa tinggi datang dan memeriahkan majlis ini.

Majlis ini bukan sahaja untuk measmikan showroom semata-mata.

Dalam masa yang sama SC Premium Bikes Sdn Bhd juga telah memperkenalkan keluaran terbaru Kawasaki iaitu "Kawasaki W800 special edition classic bike".

Gambar sekitar acara menanda tanggi majlis perlancaran ini oleh Mr. Jeffrey, En. On hai Swee dan En. Joseph.

Bro  sempat juga beraksi sebagai model Kawasaki. Amik berkat, mana tahu akan datang bro dapat sebiji motor ini. Korang juga yang jeles.


Sebagai tanda penghargaan kepada mereka yang hadir ke majlis ini. Pihak penganjur telah mengadakan sesi cabutan bertuah.

Antara blogger yang bertuah mendapat cabutan bertuah – Ammar & Hamzah Ian

Hadiah kemuncak yang dinanti-nantikan untuk cabutan bertuah ini,

Eh…!!! Bukan motor ek. Tetapi jaket Kawasaki. Tahniah kepada mereka yang bertuah.

Teringin nak dapatkan jaket ini.

Dapat gak bergaya tiap kali bawa motor. Teringat pengalaman semasa bro dijemput untuk test ride.

Kepada anda yang meminati motor berkuasa tinggi dan mempunyai kesempatan, anda boleh datang ke showroom ini yang terletak di alamat di bawah :-

SC Premium Bikes Sdn Bhd
19, Jalan PJS7/17. Bandar Sunway,
46150 Petaling Jaya, Selangor.

Lokasi ini dekat dengan area Sunway Pyramid. Kalau ikut Lebuhraya Damansara Puchong atau Lebuhraya Pantai Baru agak mudah untuk sampai ke lokasi ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 di kajang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di kajang - Google Blog Search


PKLP DI BATU CAVES DAN <b>DI KAJANG</b> 20 MEI - Kelab Pimpinan <b>...</b>

Posted: 12 May 2012 09:00 AM PDT

ISNIN (9 Malam)

1. AWM Caw Kajang.

hpa_kajang

No. 33A, Jln. Prima Saujana 1/1A,

Tmn Prima Saujana, 43000 Kajang.

Tel: 03-87362754

Rabu jam 10.00 pagi - 12.30 tghri

Kelas khas dari PJM Cikgu Murad di Caw Kajang.



2. AWM Caw Wangsa Maju


29-1 & 29-2, Jalan Wangsa Delima 2A,

Seksyen 5, Wangsa Maju, 53300 Kuala Lumpur.

Tel: 03-41429386

3. AWM Caw Puchong

No. 21, Jalan Putri 5/10,

Bandar Putri Puchong.

Tel: 03-80615370



SELASA (9 Malam)

1. AWM Caw Rawang

hpa rawang

D-1-13, Jalan Rawang Mutiara 3,

Rawang Bisnes Centre 2, 48000 Rawang.

Tel: 03-60924200

2. AWM Caw Ampang

hpa ampang

C2-G-02 Block C, Hata Square,

Jln Mewah 1, Pandan Mewah,

68000 Ampang Selangor.

Tel: 03-42972657

3. AWM Caw Shah Alam

4. AWM Caw Bandar Baru Bangi

hpa b b bangi


RABU (9 Malam)

1. AWM Caw Sri Gombak

Jalan SG 3/19,

Pusat Bandar Sri Gombak,

Tel: 03-61881433

2. AWM Caw Klang

No. 101, Jalan Cokmar,

Taman Mutiara,Off Jln Jalan Meru,

41050 Klang Selangor

Tel: 03-33439717

3. AWM Caw Tg Malim

No. 11, Tmn Ketoyong Permai,

35900 Tg Malim Perak.

Tel: 05-4584273

4. AWM Caw Tg Karang

No. 4, Jalan PB1, Pusat Bandar,

45500 Tg Karang Selangor.

Tel: 03-32693626

5. AWM Caw Serdang

hpa serdang

No. 24, Jalan Raya 7, Tmn Serdang Jaya,

43300 Serdang Selangor.

Tel: 03-89431727

6. AWM Caw Nilai

hpa nilai

7. AWM Caw Bentong

HPA Bentong

No. 19, Bentong Point, Jalan Teras,

28700 Bentong Pahang.

09-2226717


JUMAAT (9 Malam)

1. AWM Caw Masjid Serendah

2. AWM Caw Bandar Sri Permaisuri

HPA Bdr Sri Permaisuri

No. 72, Jalan Dwitasik.

Bandar Sri Permaisuri,

56000 Cheras Kuala Lumpur.

Tel: 03-91714316


12 di sabak bernam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sabak bernam - Google Blog Search


Oh! Wany: CHILL : Weekend <b>Di Sabak Bernam</b>

Posted: 13 May 2012 08:50 PM PDT

hye... seminggu meninggalkan lappy tercinta ni.. tiada masa untuk mengupdate blog dan FB.. tapi hari ni saya dh kembali ke Unisel n dah ada masa untuk update status2 n blog.. weeee~
Rabu mnggu lepas hbs je kelas saya terus pecut kereta ke rumah kakak saya di Klang.. padahal baru je Isnin petang smpi di hostel.. 2 malam tdo hostel dah gerak balik sana.. hehe.. dasyat ! Khamis lak En Tunang saya cuti n balik kampung.. 2 kami bersama2 telah pulang ke kampungnya.. ^_^
kami sama2 gerak balik Sabak Bernam pagi Jumaat.. kiranya En Tunang sempat la tidur di rumah kakak saya semalam dan sempat jugak kami berempat (me, En Tunang, kakak n najla) ke Uptown window shopping..
petang Jumaat lak saya n family En Tunang pulang ke kampung melawat atuknya.. tapi sebelum 2 kami singgah makan di Pantai BM (saya xtahu BM 2 apa ok.. haha !)
sbb ada ketam seekor, udang besar  sotong n ikan..
RM15 je semangkuk.. mmg berbaloi2..

since kat sana.. saya makan je..
ni masakan dari My MIL n FIL..
ada lagi lauk yg xsempat saya nk ambik gmbar..
hehe.. biasala kalau anak sulung dia balik mmg bnyk la makanan sedap di jamunya...
kalau xmakan di rumah kami akan makan di luar..
ada sup perot, ayam n ekor..
sedap jgk.. tapi xberapa nk kick sngt la.. huhu..
sekadar memenuhkan perot bole la.. peace !

malam tadi sempat lagi kami melawat atuk.. 
walaupun dh lewat malam.. atuk ttp layan n borak2 ngn kami..
kami bersama2 atuk En Tunang..
alhamdulillah dh sihat pun atuk..

muka budak kena hantar pulang ke Unisel pagi tadi.. huhu..
sedih la.. nk jalan2 lagi.. xpuas la cuti..
nasib baik kelas Isnin - Rabu je..
WM : Khamis balik Penang.. horayyy ! shoping barang hantaran.. @_@
 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved