ads

Jumaat, 7 Disember 2012

12 di salak tinggi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di salak tinggi - Google Blog Search


Bandar Baru <b>Salak Tinggi</b> • View topic - Mencari Perumahan Baru <b>Di</b> <b>...</b>

Posted: 18 Sep 2012 12:00 AM PDT

admin wrote:Projek kawasan sekitar :

Tmn Seroja (sedang ratakan tanah)
Tmn Mawar 2 & 2 setengah tingkat..launcing 16 & 17 (info dr salah sorang forumer)

Latest info:

Tmn Mawar (dah launch)
- Teres 2 Tingkat 22x65 = 360k
- Teres 2 Setengah Tingkat 22x65 = 390k

Tmn Seroja (belum final)
- Teres 2 Tingkat 22x80 (buildup 2200kps)= 344k

Admin akan upload gambo nanti..(belum ada masa nk transfer dr camera huhu..)

12 di batang kali - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di batang kali - Google Blog Search


anwar ibrahim <b>di batang kali</b> - ceramah jelajah <b>...</b> - Pakdoe Allan

Posted: 02 Nov 2012 09:23 AM PDT


P/S: RAKYAT SEMAKIN FAHAM MENGAPA UMNO BEGITU SIBUK INGINKAN KEPADA KUASA....MEREKA TAKUT DIDAKWA DAN USAHA MEREKA UNTUK MENGKAYAKAN KRONI TERBENGKALAI

PAKDOE ALLAN

12 di jenjarom - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di jenjarom - Google Blog Search


Gambar <b>di</b> Sekolah Kebangsaan Sg. Judah Pulau Carey Selangor <b>...</b>

Posted: 06 Dec 2012 08:31 PM PST

Menu. Skip to content. Prakata.

Read more from the original source:
Gambar di Sekolah Kebangsaan Sg. Judah Pulau Carey Selangor …

12 di puchong - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di puchong - Google Blog Search


3 Kedai <b>Di Puchong</b> Musnah Dalam Kebakaran | MyNewsHub

Posted: 18 Nov 2012 05:11 PM PST

KUALA LUMPUR – Tiga kedai di Batu 11, Puchong dekat sini musnah dalam kebakaran Ahad.

Kebakaran di deretan kedai papan itu, antaranya memusnahkan kedai makan dan kedai runcit.

Penyelia Operasi Balai Bomba dan Penyelamat Puchong Haswan Mohd Wasir berkata pihaknya menerima panggilan mengenai kebakaran itu pada pukul 9.55 malam.

Tiga jentera dengan 18 anggota dari Balai Bomba dan Penyelamat Puchong, Subang Jaya dan Seksyen 7 Petaling Jaya mengambil masa lima minit untuk mengawal kebakaran daripada merebak ke premis berhampiran.

Jumlah kerugian dan punca kebakaran masih disiasat, katanya ketika dihubungi di sini. – BERNAMA

Iklan Teks:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

12 di paya jaras - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di paya jaras - Google Blog Search


ICU Bina Longkang Pelik <b>di Paya Jaras</b>

Posted: 14 Sep 2012 05:00 PM PDT

PAYA JARAS 15 SEPT : Penduduk Kampung Merbau Sempak di sini berhadapan dengan masalah bau busuk ekoran pembinaan longkang yang dibina oleh Unit Penyelarasan Pelaksanaan (ICU) tidak memenuhi spesifikasi menyebabkan air sering bertakung.

Menurut Pengerusi Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK), Anuar Abdul Rahman projek di bawah Kerajaan Umno-BN itu mula dilaksanakan sebelum sambutan Aidilfitri dan siap sepenuhnya pada 3 September lalu.

Beliau berkata, pembinaan longkang itu adalah bertujuan mengalirkan air dari setiap kawasan perumahan ke sungai berhampiran.

Namun katanya, pelaksanaan kerja yang tidak selaras oleh kontraktor terbabit mengakibatkan longkang tersebut berubah menjadi kolam takungan.

"Asalnya tiada longkang, kemudiannya mereka (Umno-BN) bina longkang baru. Longkang baru ini merupakan sambungan daripada longkang tanah yang dibuat oleh penduduk setempat. Jadi mereka gunakan longkang sedia ada itu untuk sambung ke sungai.

"Isunya ialah kontraktor buat longkang dari sungai tarik ke jalan menyebabkan longkang sedia ada menjadi tinggi (cetek) dan tidak bertemu apabila siap. Hal itu yang menyebabkan air mula bertakung," katanya.

Tambahnya, kesan daripada itu, nyamuk Aedes juga mula membiak dan memenuhi sekitar kawasan perumahan.

Malah katanya, penduduk telah mengadukan perkara tersebut kepada Pejabat Umno-BN, namun tidak dilayan hingga menyebabkan masalah itu berlarutan sehingga ke hari ini.

"Saya juga ada berhubung dengan Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA), tetapi mereka juga tidak boleh berbuat apa-apa kerana projek itu tidak merujuk kepada PBT dan pejabat daerah," katanya lagi.

12 di shah alam - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di shah alam - Google Blog Search


Misi Bertemu Abang Ensem <b>Di Shah Alam</b>.. | Coretan Anuar

Posted: 06 Dec 2012 02:19 PM PST

Abang Ensem Di Mataku...

Keunikan namamu memberi satu persepsi positif kepada orang yang mendengar,
Mereka mula tertanya-tanya Siapakah dia manusia bergelar Abang Ensem,
Adakah tuan yang empunya diri Se Ensem nama beliau,
Atau sekadar indah nama dari rupa?

Abang Ensem Di Mataku...

Adakalnya aku rasa Jeles dengan 6 Pack yang sering engkau sebut-sebut,
Sedangkan perutku semakin membesar bukan disebabkan "terkena buatan orang",
Tapi disebabkan 'hanyut' dengan kemewahan makanan di Malaysia,
Dalam masa yang sama jarang menggerakkan tulang 4 keratku untuk bersenam


Abang Ensem Di Mataku...



Seringkali wajahmu muncul di Facebook,
Setiap kali itu juga aku tidak dapat mengelak untuk menatap keenseman mu,
Sedangkan si Nadot sering menidakkan keenseman mu,
Sampai hati engkau Nadot,
Kerana menidakkan keenseman "Aaron Aziz Blogger"..


Bukan senang untuk memiliki 14 buah rumah sewa,
Tentu ada rahsia di sebalik kejayaan tersebut,
Rahsia yang perlu aku pelajari,
Untuk belajar mengintai peluang terbaik dalam perlaburan hartanah..

-Nukilan Nuargto-


Semasa terlibat dalam Kejohanan Catur SUKIPT baru-baru ini saya telah berkampung selama 9 hari di Shah Alam.. Semasa tu saya ada terfikir untuk bertemu dengan Abang Ensem dan Bro Framestone.. Tetapi disebabkan kekangan masa, hajat tersebut tidak kesampaian.. Nak Buat macamana, dah tak ada rezeki...

Mujur pula Abang Ensem ada menganjurkan seminar pelaburan hartanah pada 15 Disember ini... Jadi, saya cuba untuk me"reserve"kan masa menghadiri seminar Abang Ensem...

Jom tengok video di bawah ini untuk lebih mengenali Abang Ensem..

Ingatkan 'line' dah Clear dah... Saya pun apa lagi terus melakukan bayaran untuk menghadiri kursus tersebut...

Setelah bayaran dilakukan... Emak saya menghubungi saya...

"Nuar, 15 Disember ni Anak Ucu kamu yang nombor 2 tu nak kahwin"
" Ucu baru telefon tadi... dia jemput kita sekeluarga pergi"
"Nuar boleh pergi tak masa tu?"

Tergamam seketika saya menerima panggilan tersebut... Mana satu saya nak pergi ni?? 

Tak pergi seminar Abang Ensem, tak boleh juga.. sebab bayaran telah pun dibuat.. Lagipun dah lama sangat saya cuba mencari masa yang sesuai untuk menghadiri seminar beliau... Saya dah cuba yang terbaik, supaya saya tiada sebarang komitmen pada masa tersebut..

Kalau Tak Pergi kenduri Rumah Ucu (pakcik saya), pun tak boleh juga.. nanti apa pula kata Ucu... Nanti dia ingat saya lebih mementingkan diri sendiri... Lebih mementingkan kerja daripada sedara mara.... huh...

Seharian saya memikirkan keputusan terbaik, untuk menyelesaikan masalah ini... Setelah puas memerah otak, saya telah mendapat satu keputusan... Saya akan menghadiri kedua-duanya...

Pergi ke rumah Pakcik Saya  di Ipoh Perak pada malam 14 Disember, dan bertolak dari Ipoh ke seminar hartanah Abang Ensem pada pagi 15 Disember...

Semoga segala urusan saya dipermudahkan pada masa tersebut, supaya saya dapat menambahkan ilmu didada dalam Pelaburan Hartanah... Kerana Pelaburan ke Atas ilmu merupakan Pelaburan Paling Menguntungkan Sepanjang Zaman



12 di sijangkang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di sijangkang - Google Blog Search


rains and bows: wedding <b>di sijangkang</b>

Posted: 12 Sep 2012 08:09 AM PDT

kenduri kahwin AzHoney a.k.a hani
ane nak jadi penteman setia
last minute mira nak join sebab xtahu nak g ngn sape
sempat gaduh kat phone suh siap 30minit sampai shah alam...
die punya cuak xsampai 30minit da msg tgu kat bawah
hehehehe baik kan kan kan??dgr kate! suke!
rupe nye xsampi 20minit da sampai..
make up xsempat cair tapi bile t.up bedak de org bising2.. 
haishhhhh nak melawa sket pun xleh???
pengantin pun manis+lawa....
kawan-kawan pengantin pun same..cumei je pakai baju same!
cm nak g lagi kenduri kat umah hani heheheheheh =P
ini sedang berhenti okeh....
sedang "bargaduh" dengan mira sebab sian die xde sape nak bawak die g umah hani
dengan pelanten baharu! cumei+lawa
sedang membuang mase menunggu pelanten bersanding....
pelanten nervous nak jumpe suami tercinta =)
candid je tgh gelak..tgh gelak je candid.. why???
last but not least!!! =))
thanks sebab sudi jemput kak jay dtg....
semoga jadi isteri solehah.... menjalani kehidupan perkahwinan dengan sabar dan hepi
semoga bahagia hingga ke JANNAH! 
p/s: lupe nak amik gambar kueh koci yang dap tuh... sampai licin! tapi bukan kak jay yang makan ngeeeee =) xoxoxoxoxo
p/ss: thanks penteman setia sebab sudi meneman! =) kalau x mati kutu le aku hari tu...yela xde sape nak duk sembang ngn kite huhuhuhu..seb bek de awk n mira hehehehe muahxxx

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved