ads

Selasa, 26 November 2013

12 di port klang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di port klang - Google Blog Search


cadar 3d 1st batch order sudah tiba <b>di port klang</b> - Ariana Shop

Posted: 22 Nov 2013 09:08 PM PST

Alhamdulillah, stok cadar 3D first batch sudah tiba di port Klang ye...dan sekarang dlm proses pelepasan kastam jika tiada aral dan segala prosedur berjalan lancar, pihak logistik akn membuat penghantaran kepada pihak kami dan insyaAllah dalam minggu depan kami sudah boleh membuat edaran pada customer yang telah membuat tempahan..sabar ye lalink2 semua...tidak sabar kami menantikan testimoni dari anda.

12 di jeram - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di jeram - Google Blog Search


keinginan sambut harijadi <b>di</b> hotel bertukar <b>di</b> aroma ikan makan <b>jeram</b>

Posted: 11 Nov 2013 09:22 AM PST

Apabila seorang mak menyatakan hasrat untuk makan di hotel semasa harijadinya, hatiku berkata, kalau gaji ku besar, setiap bulan pasti akan ku bawa mak pergi makan di hotel, bukan setakat makan, bershoping di tempat yang mak tidak pernah jejak pun. Hatiku berkata lagi, boleh je bawak mak makan di tempat mewah yang dah jarang mak pergi walaupun bukan di hotel asalkan mak gembira. Semasa kita kecil permintaan kita dia tunaikan, kenapa tidak kita. Perancangan aku dan adik beradik lain mula berjalan. Nad akan gembira bila muka mak gembira.
Perancangan di buat untuk makan di Jeram. Di Jeram, kedai makanan yang paling popular adalah Aroma Ikan Bakar Jeram. Memilih Aroma Ikan Bakar sebagai tempat untuk sambut harijadi mak dibuat kerana makanan laut yang sedap dan pelbagai, tempatnya pula ditepi pantai dan harga yang berpatutan. Mak pun jarang dah pergi ke Jeram disebabkan tiada masa. Pertama sekali sebelum datang ke Jeram kene membuat tempahan dahulu, takut sampai sana dah penuh. Tempahan perlu dibuat awal. Pada hari kejadian iaitu pada hari ahad, nad bersama dengan Mr Jejaka Mafia pergi awal dahulu untuk melihat tempat itu dan memilih menu supaya bila keluarga lain sampai je dah siap makanannya.
Di Aroma Ikan Bakar ni, kita perlu memilih dahulu makanan laut seperti ikan, udang dan lain-lain sendiri sebelum dibuat masakan. Memilih sendiri makanan laut ini dapat memuaskan pelanggan kerana kita boleh pilih yang besar-besar semuanya. Bila Nad yang pilih memang semua rambang mata, kalau boleh semua nak amik sebab nad ni hantu seafood..hahhaa..Nad pilih ikan siakap 2 ekor, ikan jenahak 2 ekor, sotong, udang, ikan pari dan kerang.
Setelah selesai memilih makanan laut yang diingini, makanan itu diberi kepada pelayan di situ untuk memberitahu masakan laut itu nak dimasak apa. Contohnya ikan siakap masak 3 rasa, ikan jenahak dibakar sahaja. Tak sampai 10 minit beb, nad pun terkejut, semua dah siap. Mak aih cepatnya. Mungkin dia dah masak awal-awal pada mulanya. Tak tau la kan.
Menu-menu untuk sambutan hari jadi ni ialah 2 ekor ikan siakap, 2 ekor ikan jenahak, udang, sotong, kerang dan ikan pari
Sampai je semua, apa lagi terus serang..hahaha..lagi-lagi hantu seafood tudung biru pink tu..memang tak pandang kiri kana bila makan..hahaha..orang hambik gambar ke..orang jatuh dari bumbung ke..memang tak endah..hahah..soryla..makanan dah depan mata.
Selesai je makan, kitaorang amik gambar beramai-ramai untuk dijadikan kenangan. Huntungla ada tunang jurukamera, setiap moment dijadikan kenangan. Huntungla ade tripod semua keluarga boleh masuk...alhamdulillah..semua berjalan dengan lancar.

12 di tanjung sepat - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

12 di tanjung sepat - Google Blog Search


BLOG SELANGOR: 12 <b>di tanjung sepat</b> - Google Blog Search

Posted: 10 Nov 2013 11:25 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Adun <b>Tanjung Sepat</b> nyaris maut dalam kejadian runtuhan <b>di</b> jeti <b>...</b>

Posted: 25 Jun 2013 05:33 PM PDT

Adun Tanjung Sepat, Ir Mohd Haslin Hassan nyaris maut apabila laluan sepanjang 300 meter dari laut ke jeti Tanjung Sepat, di sini runtuh ketika beliau bersama ahli jawatankuasa nelayan membuat lawatan di kawasan terbabit.

Difahamkan, dalam kejadian kira-kira jam 1.40 petang semalam itu menyebabkan Mohd Haslin mengalami kecederaan ringan dan dihantar ke Hospital Banting untuk rawatan lanjut.

Dalam kejadian itu, Pengerusi Jawatankuasa Keselamatan dan Kesejahteraan Kampung, Tan Hoo Chong turut mengalami kecederaan ringan manakala seorang nelayan patah kaki.

Ahli Majlis Daerah Kuala Langat, Wong Kim Loon ketika dihubungi mengesahkan kejadian.

Menurutnya, beliau yang turut serta dalam perbincangan itu bersama Adun dan rombongan sedang membuat lawatan kerja ke kawasan terbabit.

"Ketika kami sedang berbincang bersama nelayan, tiba-tiba jeti yang diperbuat daripada konkrit itu runtuh sepenuhnya dan menyebabkan enam ahli rombongan terjunam ke bawah jeti.

"Mujur saya sempat melompat dan peluk tiang, kalau tidak susah tentu saya juga cedera teruk," katanya lapor media.

Sebelum ini katanya, ahli jawatankuasa sudah memanjangkan masalah jeti yang sudah usang itu kepada pihak berwajib dan meminta peruntukan untuk membaiki kerosakan terbabit tetapi tiada tindakan diambil.

"Nasib baik insiden ini tidak berlaku pada hujung minggu kerana jeti ini sering dikunjungi pelancong asing yang datang untuk mengambil gambar pemandangan di sini," katanya.

BLOG SELANGOR: 12 <b>di tanjung sepat</b> - Google Blog Search

Posted: 14 Jun 2013 11:02 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di tanjung sepat</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Apr 2013 11:47 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di tanjung sepat</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Apr 2013 11:12 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SELANGOR: 12 <b>di tanjung sepat</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Feb 2013 11:58 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

my wey of life a day trip to <b>tanjung sepat</b> malaysia - Gadget Release <b>...</b>

Posted: 19 Nov 2012 09:00 AM PST

My wey of life: a day trip to tanjung sepat, malaysia., While i was in malaysia for chinese new year holiday, my friends and i went to a lil town call tanjung sepat. tanjung sepat is near morib. which is famous for the.
Tzee meng's blog: a day trip to tanjung sepat, This is because i have been hearing people talked so much about this place and also seeing many blogs reviews. therefore, this year's hari raya public.
~*edryanne's story*~: one day trip to tanjung sepat, Heys! i just camp back from 4 days 3 night church camp! :) but now i planned to blog about the previous trip to tanjung sepat first yeah, it was on 29.
places to eat in kl just another malaysia food blog travel tip secret

Tanjung sepat (01.02.2011) 2/8 ~ hungry nomads, Tanjung sepat (01.02.2011) february 7, 2011 at 9:58 pm feeling bored since we are on leave and chinese new year is still two days away, wife has decided to.
Cuti-cuti tanjung sepat | dexxy.net, Tanjung sepat is a town in kuala langat district in selangor, malaysia. located at straits of malacca, primarily is a fishing town. most of the inhabitants have some.
~brought up 2 share~: mari makan di tanjung sepat, When dad suggested that we should go out together, it must be something we should all game for..

Sekinchan: a family day trip – parentwonder.com, This idea was mooted after our highly enjoyable trip to tanjung sepat and sepang gold coast. after some planning and research, 3 families (sp family, lee family, and.
As i travel /my kembara, Travelling places, sharing experience. this blog share lots of photos too because photo says a thousand words.
Sepang gold coast – escaping kuala lumpur | fly myself – around, Sepang gold coast is a great escape from busy city life in kuala lumpur. a great place to go when you are bored with going to the same shopping center in kl..

My Wey of Life: A day trip to Tanjung Sepat, Malaysia.

Crazy for Photography: Day trip to Tanjung Sepat

places to eat in kl just another malaysia food blog travel tip secret

Related post for My Wey Of Life A Day Trip To Tanjung Sepat Malaysia

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved