ads

Sabtu, 17 Ogos 2013

12 di cheras - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di cheras - Google Blog Search


Terkini : Pergaduhan Rumah Kongsi <b>Cheras</b>, Seorang Maut <b>Di</b> Sabit <b>...</b>

Posted: 09 Aug 2013 02:45 AM PDT

Kejadian berlaku semalam, lebih kurang jam 10.30 malam  d rumah kongsi, kawasan tapak pembinaan perumahan Seksyen 2 Bandar Mahkota Cheras.
Menurut sumber, ianya berpunca dari keluarga mangsa (mungkin isteri mangsa) meminta agar paip air dari rumah suspek d tutup sementara supaya beliau dapat alihkan aliran air ke takungan rumah kongsinya untuk mandi namun suspek, yang d katakan dari Madura enggan membenarkannya. Maka terjadi pertengkaran.
Suspek, warga Madura yang d kenali dengan nama Gemuk tidak berpuashati dengan pertengkaran tersebut lalu mengajak beberapa rakannya yang lain untuk menyerang mangsa, warga Vietnam d rumah kongsi mangsa yang tidak jauh dari rumah suspek.
Mangsa cedera parah dengan tikaman d dagu menembusi mulut dan mati d tempat kejadian selain dari beberapa kesan tetakan d badannya.
Rakan mangsa turut cedera terkena senjata dalam usaha beliau untuk membantu si mati.
Menurut sumber lagi, suspek dan rakannya melarikan diri dan kini d buru pihak Polis.
Dalam kesibukan rakyat Malaysia yang beragama Islam menyambut Hari Raya Aidil Fitri, Pihak Polis terpaksa bertugas bagi memastikan kita sebagai rakyat Malaysia hidup aman tenteram d bumi yang kita cintai ini. Terima Kasih Polis !!!..

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved