Selasa, 12 Julai 2011

12 di kuala selangor - Google Blog Search

12 di kuala selangor - Google Blog Search


mi1: Polis tahan 10 wakil Pakatan lawat Jeyakumar <b>di</b> IJN

Posted: 09 Jul 2011 12:00 AM PDT

Polis menahan sembilan ahli parlimen dan senator Pakatan Rakyat daripada melawat ahli parlimen Sungai Siput Dr Michael Jeyakumar yang kini terlantar di Pusat Jantung Negara (IJN) ketika di bawah tahanan Ordinan Darurat.

Mereka yang ditahan itu adalah - M Manogaran (Teluk Intan), Khalid Samad (Shah Alam), Dzulkefly Ahmad (Kuala Selangor), Tian Chua (Batu), R Sivarasa (Subang), Nurul Izzah Anwar (Pantai Dalam), Dr Hatta Ramli (Kuala Krai), Fong Po Kuan (Batu Gajah) - dan senator S Ramakrishnan.

Sg siput mp dr jeyakumar devaraj - Socialism 2010Mereka tiba di IJN sekitar jam 1 petang tadi dan diberitahu oleh seorang doktor bahawa Jeyakumar (kanan) adalah di bawah tahanan polis dan tidak ada sesiapa pun yang dibenarkan melawatnya tanpa izin polis.

Atas permintaan pemimpin Pakatan, doktor itu berkata beliau akan cuba berunding dengan polis bagi mendapatkan kebenaran berkenaan.

Ahli parlimen dari Parti Sosialis Malysia (PSM) dibawa ke IJN pada Sabtu lalu dan ditempatkan di Unit Rawatan Koronari selepas mengadu sakit dada.

Menurut setiausaha agung PSM, S Arutchelvan, - Jeyakumar disoal-siasat oleh lima anggota polis semasa dalam tahanan sehingga menimbulkan tekanan mental.

Polis membenarkan kakaknya melawat ahli parlimen itu Ahad lalu.

Ini kali kedua aktivis sosial dan politik itu dibawa bagi mendapatkan rawatan perubatan setelah beliau bersama 29 ahli PSM yang lain ditangkap pada 26 Jun ketika dalam perjalanan menghadiri program parti itu 'Udah La Tu... Bersaralah' .

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

My Family Blog.: Sepetang <b>di</b> Pantai Remis <b>Kuala Selangor</b>

Posted: 23 May 2011 10:04 AM PDT

Assalamualaikum w.b.t

Pada hujung minggu ni kami bawa anak-anak ke Pantai Remis Kuala Selangor..
papa kata petang ni jom kita mbik angin kat pantai.. haa apa lagi bersiaplah kami anak beranak petang tu..

Pantai Remis biasanya penuh dengan orang ramai yang mahu bermain layang-layang ataupun menikmati kerang bakar atau makanan laut segar yang ada di situ.. dan biasanya yang kita boleh dapati di sini ialah kerana makanan kekerang nya yang banyak.. siput, kerang, remis, dan lala.. anum dan suami pun pergi ke sana sebab nak ambik angin pantai. haha.. tapi jangan lah marah ye.. kalau kita di tempat orang.. Pantai Remis ni tak dah sebesar pantai Teluk lipat atau Pantai Sura di Dungun tau pun seperti Pantai Batu Burok di Kuala Terengganu.. memang lain lah angin bayu yang anum rasa ni.. rasa macam alhamdulilah.. bersyukur kami lahir dan datang dari pantai timur..

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads