Khamis, 18 Ogos 2011

12 di kapar - Google Blog Search

12 di kapar - Google Blog Search


Syurga P.A.T.I. <b>di Kapar</b> | Aduan Rakyat Online

Posted: 30 May 2011 02:16 AM PDT

Sejak awal tahun 2011, pelbagai kejadian pecah rumah, rompakan berlaku di Kampung Sungai Serdang Kapar, klang. Dalam beberapa kejadian, saksi selaku mangsa mendakwa mereka mendengar pertuturan suspek dalam lAoghat indonesia yang ketika itu bersenjatakan parang. Mangsa diugut akan dicederakan sekiranya tidak menuruti kemahuan mereka.

Kes terbaru adalah pada 25 May 2011 berlaku pada awal pagi. Untuk pengetahuan pihak Tuan/Puan, pelbagai usaha telah dilakukan oleh golongan belia termasuk menyertai pasukan RELA mengawasi kawasan kediaman, namun usaha tersebut tidak menampakkan sebarang hasil. Tidak dinafikan hampir 10 peratus penduduk adalah pendatang asing dan diyakini tidak memiliki sebarang dokumen perjalanan atau permit yang sah. Maka, wajarkah P.A.T.I. ini dilindungi?

Saya sebagai wakil penduduk Kampung Sungai Serdang, Kapar, Klang Selangor ingin memohon jasa baik Tuan/Puan untuk memerangi P.A.T.I. ini lelaki ataupun wanita. Mereka kini berjalan dengan MEGAH dan SELESA tanpa mengkhuatiri bahawa diri mereka akan ditangkap oleh mana-mana pihak berkuasa. Segala usaha dari pihak Tuan/Puan kami dahului dengan ucapan ribuan terima kasih.

By: Saiful BH

Aduan yang berkaitan:

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads