Jumaat, 9 September 2011

12 di bukit raja - Google Blog Search

12 di bukit raja - Google Blog Search


MySuperVitamins.com: Shaklee <b>di</b> Bandar <b>Bukit Raja</b>, Jalan Meru <b>...</b>

Posted: 24 Jul 2011 12:07 AM PDT

Jika anda berada berdekatan Bandar Bukit Raja, Jalan Meru atau Setia Alam, boleh sahaja request untuk cash on delivery atau datang ambil produk di rumah saya di BBR.

Penghantaran ke Shah Alam juga boleh dibuat tetapi tetap dikenakan charge penghantaran seperti pos juga. Perkhidmatan pos untuk semua produk lengkap Shaklee adalah RM10 ke mana-mana kawasan di Semenanjung Malaysia dan RM20 ke Sabah dan Sarawak.

Kepada yang berada di Brunei anda boleh request pick up di poslaju, Miri Sarawak kalau anda berkunjung ke sana. Pos terus ke Brunei pun boleh juga. Untuk khidmat antarabangsa lain, cadangan saya adalah mengirimkan produk pada keluarga di Malaysia dan pihak keluarga yang menghantar kepada anda bersama barangan lain juga. Jadi lebih jimat dan mudah.


Jangan lupa mendapatkan makanan tambahan dari Shaklee untuk tenaga berpanjangan di bulan Ramadhan ini.

Performance Drink: untuk memelihara kandungan bendalir dalam badan. Boleh diminum seisi keluarga.

Ida Khairani
www.MySuperVitamins.com

Untuk pesanan, boleh hubungi admin@mysupervitamins.com atau walk in ke cawangan Shaklee dengan menyatakan id saya untuk dapatkan harga ahli. Pek trial TIADA di cawangan, hanya dari saya dan kumpulan Euphoria sahaja.

[ wa23r ] Deviate Form The Norm: Kemalangan <b>Di Bukit Raja</b>

Posted: 30 May 2011 11:54 AM PDT

Kemalangan ni dah LAMA sebenarnya.. Bila kemas2 balik inbox email aku, terjumpa email ni. Sempena musim cuti sekolah ni ramai yang akan balik ke kampung..so, ambik la post ni sebagai iktibar. Baca doa sebelum memulakan perjalanan, pastikan jangan memandu laju2 sangat2 kereta tu sebab anda membahayakan diri sendiri dan juga pengguna jalan raya lain. Info pasal post ni memang aku tak tau sangat.. just tau tempat kejadian kat Bukit Raja - Jalan Duta Expressway.
p/s : Gambar2 berikut memang ngeri.. kepada sesiapa yang lemah semangat tu harap jalan teruskan membaca! enter at your own risk!










p/s : Jika mangsa beragama Islam, sama2 kita sedekahkan Al-Fatihah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads