Khamis, 6 Oktober 2011

12 di cheras - Google Blog Search

12 di cheras - Google Blog Search


Lina <b>Di Cheras</b>

Posted: 26 Sep 2011 07:02 PM PDT

Sabtu lepas, dalam tengahari, aku kutip si Farid kat rumah dia. Then nak amik Nadia pulak tapi Nadia tetiba tak jadi nak follow. Ada hal katanya. Zzzzz.. Haha. So, aku berdua ajelaaa dengan Farid gi ke Mid Valey sebab nak kutip si Ghouse pulak kat sana. Kitorang nak gi rumah Lina Farina, dia jemput ke majlis open house rumah dia.
Mula-mula plan nak ajak Mylia sekali tapi dia tuh mengada-ngada. Farid call banyak kali tapi tak berangkat pulak. Si Afif pulak nak gerak kul 2. Malas nak tunggu sebab nanti makanan habis lambat sangat pukul 2 tuh, takut jemm lak.
Ini ajelaa muka-muka laparuddin yang nak makan dengan lahap. Wehhh banyak oke juadah yang disediakan. Tapi aku tak snap foto laa sebab macam malas aje nak snap foto-foto makanan haha. Baik aku snap muka-muka rupawan dan jelitawan neh hehe.
Faiz (baju merah) tengah syok makan roti jala, then si Ghouse lak (baju putih) dah tersejat, nak minum air. Tapi dalam cawan dia takde air haha then nak suruh aku lak amik air untuk dia. Ohh no way! Jilat ketiak aku dulu baru aku amik haha.

Si Afas (baju putih) si mulut puaka pun join. Wahahaha aku suka. Jadi meriah. Si Afif lakk (baju biru) tuh macam biasalah asyik nak control macho aje. Puii!

Farid (girl) tengah belai-belai rambut bajet cun. "Kau ingat kau cantik sangat?" Kata aku dalam hati. Wahahahah. Si M (baju putih) tengah borak-borak pasal kerja kot. Zzzzz boringg.

Dan..... seperti biasalah... Gosip!


Banyak gak soalan-soalan cepumas yang di ajukan pada jam tersebut. Hahaha macam bangang. Tapi takpe. Kita control aje laa haha. Aku pun macam taktau nak cakap apa haha.

Dah puas bergosip, tekak kering. Minum air jap.

Aku tengah mempertahankan kehebatan henfon Nokia E5 aku tuh hahaha. Cehh! Siyot aje dorang neh mengutuk aku. Hahaha tunggu laa iPhone 5 release nanti! Grrrr..


And we treasure the moment. Full of laugh. Best!

Dah puas melantak bagai nak rak, kitorang pun bersiap nak balik. Tapi time tuh just aku, Farid dan Ghouse aje yang nak balik. Bebudak lain stay lagi sebab dorang memang kebulur dorang tak puas lagi nak makan hehe. Sedap tau!
Thanks Lina for the invitation. Errr aku nampak tetek makin gemuk laa. Siyes!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads