Ahad, 19 Februari 2012

12 di balakong - Google Blog Search

12 di balakong - Google Blog Search


Gold Heart Swan: Facial percuma <b>di Balakong</b>

Posted: 19 Dec 2011 08:20 PM PST

Malam tadi saya berpeluang berkongsi apa itu Mary Kay dengan seorang tenaga pengajar spa Islami. Dia wanita yang menarik sekali serta sangat berilmu dan berpengalaman dalam dunia kecantikan kuku, waxing dan sebagainya.

Ketika saya berkongsi cara bagaimana memberi layanan facial kepada diri sendiri, saya juga sempat belajar benda baru. Terutamanya ketika mengurut bahagian hidung. Kita sebaiknya mengurut hidung ke atas juga, sama seperti seluruh bahagian muka.

Ketika saya berkongsi cara mengurut bahagian muka, baru dia tersedar wajah sendiri pun perlu diurut sebagaimana mengurut wajah orang lain.

Saya gembira sekali kerana kami berpeluang bertukar-tukar ilmu jadi masing-masing dapat mengaplikasikannya demi faedah bersama.

Seperti biasa, saya menggunakan Mary Kay sebagai landasan menyampaikan dan berkongsi ilmu. Semoga Allah merahmati karier saya sebagai perunding kecantikan bebas.

Rais Yatim, Lost in Translation | Little Chinese Bru

Posted: 26 Dec 2011 01:16 AM PST

[unable to retrieve full-text content]Majlis yang dikendalikan oleh Kemenrterian Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan ini adalah majlis meraikan hari Krismas untuk seluruh negara, akan diadakan pada 26 haribulan di Kajang, seterusnya akan dirasmikan ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads