Sabtu, 4 Februari 2012

12 di shah alam - Google Blog Search

12 di shah alam - Google Blog Search


DSCN7486 : Masjid Negeri <b>di Shah Alam</b> Selangor. | Flickr - Photo <b>...</b>

Posted: 01 Oct 2011 12:00 AM PDT

keyboard shortcuts: previous photo next photo L view in light box F favorite < scroll film strip left > scroll film strip right ? show all shortcuts

Full content generated by Get Full RSS.

Sungai Rapat Online: Malam Ini Dr Hasan Ali <b>Di Shah Alam</b>

Posted: 30 Jan 2012 01:21 AM PST



Malam ini YB Datuk Dr Hasan Ali akan berceramah di Shah Alam dan sudah pastinya mengundang pengunjung yang lebih ramai dari Bukit Gantang.


Kepada yang ada masa terluang eloklah dengar sendiri daripada mulut Dr Hasan bagaimana jahatnya komplot pakatan rakyat yang telah cuba meminggirkan Agama Islam.


Mereka bukan sahaja berkomplot malah sekarang ini sudah mempengaruhi hampir 80% pemimpin Pas.


20% pemimpin Pas adalah terdiri daripada pemimpin yang berada dalam Majlis Syura termasuk Ustaz Haron Din dan Harun Taib yang lain sudah menjadi parasit yang mampu merosakkan Islam jika diberi  kemenangan kepada mereka.


Video ceramah Hasan Ali di Bkt Gantang akan menyusul! Full content generated by Get Full RSS.

Lagi isu sampah <b>di Shah Alam</b> : ShiZone.com

Posted: 23 Jan 2012 09:35 PM PST

Penulis masih lagi menerima beberapa berkaitan isu sampah tidak dipungut dikawasan shah alam selangor. Penduduk makin hilang kesabaran akan kerajaan negeri yang gagal melantik kontraktor yang bertangunggjawab untuk memungut keluar sampah dari kawasan perumahan. Rata – rata menanyakan kemana perginya cukai pintu yang dibayar kepada kerajaan negeri. Menteri gagap pula bersikap acuh tidak acuh bagaikan tidak mementingkan isu yang membabitkan keperluan rakyat. Terbaru gambar yang diemailkan kepada penulis dari sebuah pangsapuri shah alam dimana longgokan sampah tidak dipungut selamat 2 minggu. Apakah ini takdir penduduk selangor dibawah kerajaan negeri selangor? Fikirkanlah. Anda mampu mengubahnya.


image

image

Bila agaknya kerajaan negeri akan benar benar sedar bahawa mereka gagal menunaikan tanggungjawab mereka sebagai kerajaan negeri? Kepada semua rakyat selangor, bijaklah waktu membuat pilihan nanti

Apa yang anda fikirkan mengenai artikel ini?

Bagus (0) Menarik (0) Berguna (0) Boring (0)
Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads