ads

Isnin, 16 April 2012

12 di bukit raja - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

12 di bukit raja - Google Blog Search


JALAN-JALAN & MAKAN-MAKAN @ AEON <b>BUKIT RAJA</b>

Posted: 09 Apr 2012 03:12 PM PDT

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang
Yes, i am a garang mother. Hahaha.. Tiba-tiba je speaking London berterabur, dah la lari tajuk. Apakah?
Okeylah, sebenarnya nak cerita pasal kami makan-makan dan jalan-jalan di AEON (Jusco) Bukit Raja. Ada dah cerita sikit dalam entry INI. Masa di sana memang ada kejadian yang buat ibu 'keluar tanduk'. Memang kegeraman yang tak boleh dicover lagi dah. Kalau ada orang tengok masa tu, memang orang tu akan kata' "Ish.. garangnya mak dia ni". Kih kih kih.. Jadi tu yang awal-awal entry dah buat pengakuan. Memang ibu Yusuf ni garang pun..
Mana tak garangnya, setiap kali outing je mesti ada adegan aneka ragam. Grrrr..
Tengok!! Masani tah gaduh apa dengan abang dia sampai tergolek-golek atas kerusi.
Tengok!! Dia pandai buat ibu marah, tapi dia juga yang selalu 'cairkan' ibu. Aduhai Maryam..
Bila yang diorder sampai, hilang kejap ragamnya..
Abang Yusuf yang cool. Yang ni sejak besar memang tak ada karenah, cuma bila dengan ayah je dia mengada sikit. 
Tajuk makan-makan kan? Jadi kena tunjuk juga gambar makanan. Ini ayah punya, ibu makan yang macam abang Yusuf punya..
Ayam golek.. Sama je kan rupanya yang dekat tepi jalan tu?
Tapi dah namanya KR, standardlah kan. Makan berempat hampir cecah 3 angka la juga. Sekali sekala boleh lah, selalu-selalu boleh blah. Hahaha..

Oh ya, di AEN Bukit Raja sedang ada pameran kraf sampai 15 April 2012. Ibu intai dari atas je, adalah macam-macam. Ada batik, ada songket, ada barangan kraf, ada perhiasan wanita, ada kristal dan mutiara. Macam-macamlah..

Antara gambar yang ibu sempat snap..

Lepas makan, naik atas sebab bawa Maryam layan Kiddos Ride. Lepas habis main kat sini, wah wah wah.. makin beragam-ragam dia. Pusing-pusing kejap, terus balik..

Anak tetap anak. Syukur dengan kurniaanNya. Alhamdulillah..

Sekian catatan ibu Yusuf dan Maryam. Jumpa lagi.. :D 







0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SELANGOR

Copyright 2010 All Rights Reserved