Jumaat, 20 April 2012

12 di sungai burong - Google Blog Search

12 di sungai burong - Google Blog Search


PAS Tanjong Karang Optimis Akan Berjaya <b>...</b> - PKM <b>Sungai Burong</b>

Posted: 01 Mar 2012 01:04 AM PST

1 03 2012

Tanjong Karang, 1 Mac    :     Yang Dipertua PAS Kawasan Tanjong Karang, Ustaz Mohamad Judi Sarjo, hari ini telah diwawancara oleh Harakah bagi mendapatkan pandangan beliau berhubung dengan prestasi PAS menjelang Pilihanraya Umum akan datang di Kawasan Tanjong Karang dan DUN Sungai Burong.

Menurutnya, Beliau Optimis PAS akan berjaya dalam pilihanraya Umum akan datang.  PAS Tanjong Karang mempunyai jentera diperingkat akar umbi yang telah bersedia untuk menghadapi PRU pada bila-bila masa.

Jika diimbas pula, PAS Tanjong Karang pernah berjaya memenangi kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Sungai Burong pada tahun 1999. Ini menunjukkan rakyat Tanjong Karang khususnya di DUN Sungai Burong bersikap terbuka dan bersedia melakukan perubahan pada bila-bila masa.

Ini terbukti, apabila Karnival Selangorku yang diadakan pada bulan November tahun lalu selama enam hari enam malam telah berjaya dan setiap malam ribuan rakyat turun untuk menyaksikan pelbagai persembahan dan ceramah isu semasa yang diadakan di tapak karnival, katanya lagi.

Hadir dalam wawancara tersebut ialah Pengarang Harakah, Ahmad Lutfi Othman dan wartawan Harakah Saidah Hairan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads