Ahad, 8 April 2012

12 di ulu yam - Google Blog Search

12 di ulu yam - Google Blog Search


Tells You A Story: Bercuti <b>di Ulu Yam</b>

Posted: 31 Mar 2012 10:14 PM PDT

30 & 31 mac lepas aku dengan member-member course aku
pergi bercuti, camp dekat Ulu Yam. Sangat best okay, serious tak tipu!
Haha even rasa macam sekejap gila kitaorang dekat sana tapi sangat berbaloi
Tengoklah sebahagian gambar yang rajin aku nak upload >.<
This is our chalet at The Wood, Ulu Yam :)
Check condition otak-otak dah masak belum o.O
Bergambar tak kira tempat tak kira masa n.n
Alamak otak-otak hangus!! dayumm
No paparazzi please -____________-
Taklimat sebelum membakar ayam! hahaha xD
Our menu at that night, otak-otak
..and ayam yang rasa seperti kenny rogers. serious sedap gila ayam ni.
Cicak tokek!! first time aku tengok secara live o.O
The next morning. Serious semua muka baru bangun tidur z_____z
Our breakfast, makan maggie sempena ulang tahun nestle yang ke-100. hahaha lol
Air terjun ni nampak je cantik tapi merbahaya. Serious tak tipu!
Finally we're going back but isi perut dulu :)
Sorry gambar tak banyak upload.
Wtv it is, this is salah satu pengalaman yg takkan aku lupakan dgn diaorang
Semua ada. gembira, sedih, seram, beg duit hilang, iphone jatuh dlm sungai,
calar-balar masa redah sungai, jumpa pondan dalam hutan, jumpa species pelik-pelik,
pengalaman member nak mati pun ada, banyak lagi lah. Fuhhh
Insyaallah kalau ada rezeki kitaorang pergi bercuti dkt tempat lain pulak :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads