Jumaat, 25 Mei 2012

12 di subang jaya - Google Blog Search

12 di subang jaya - Google Blog Search


Festival Kerja Kahwin <b>Di Subang Jaya</b> 2-8 Julai 2012

Posted: 19 May 2012 09:30 PM PDT

0

Warga Selangor tidak seharusnya melepaskan peluang untuk menghadiri Festival Kerja Kahwin di Subang Jaya yang akan diadakan pada Julai 2012.Festival kerja kahwin ini akan diadakan selama 7 hari iaitu bermula dari 2 haribulan dan berakhir pada 8 haribulan Julai 2012.

Festival Kerja Kahwin Di Subang Jaya

Festival Kerja Kahwin Di Subang Jaya

Mydin Mall telah dipilih sebagai lokasi penganjuran festival kerja kahwin ini dan dijangka mendapat sambutan hangat daripada warga Subang Jaya yang boleh membeli belah di sana selepas mengunjungi festival ini.

Selain itu festival kerja kahwin ini turut dimeriahkan dengan majlis persandingan antara penyanyi Watie Elite dan Joey Daud.Bagi para peminat mereka boleh menyertai peraduan yang diadakan dan jika bertuah akan mendapat VIP seat di majlis perkahwinan tersebut.Tajuk peraduan tersebut adalah untuk anda menceritakan bahagiaan mana yang menjadi kesukaan di dalam majlis perkahwinan anda.

Oleh itu jangan lepaskan peluang untuk menghadiri festival kerja kahwin ini kerana diadakan selama 7 hari untuk anda pergi ke sana dan mendapat pakej perkahwinan yang berpatutan.

Sila Kongsikan Bersama Kawan-Kawan Anda

Carian Yang Sama:

kerja kahwin festival may 2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads