Isnin, 18 Jun 2012

12 di kapar - Google Blog Search

12 di kapar - Google Blog Search


Lelaki tempatan dibunuh, kepala hancur perut terburai <b>di Kapar</b> Klang.

Posted: 24 May 2012 11:51 PM PDT

Kepala hancur, perut terburai akibat ditetakPasukan Forensik melakukan pemeriksaan terhadap mayat mangsa yang dibunuh di sebuah ladang kelapa sawit, di Klang semalam.


Seorang lelaki dibunuh kejam apabila kepalanya hampir hancur ditetak manakala perutnya terburai, dalam kejadian di sebuah ladang kelapa sawit di Jalan Akob, Bukit Kapar, semalam.

Mayat mangsa berusia dalam lingkungan 40-an itu ditemui terbaring seorang pemilik ladang, kirakira jam 8.30 pagi semalam. Ketua Polis Daerah Klang Utara, Superintendan Mohamad Shukor Sulong berkata, polis dari Balai Polis Kapar dikejarkan ke lokasi selepas menerima maklumat daripada pemilik ladang berkenaan.

"Pemeriksaan mendapati terdapat lebih lima kesan tetakan yang dalam di kepala mangsa. Perutnya juga terburai. "Senjata yang digunakan penjenayah tidak ditemui di lokasi kejadian," katanya semalam.

Menurutnya, mangsa dipercayai dibunuh kurang 24 jam berdasarkan keadaan darah yang masih baru. Mohamad Shukor berkata, mayat mangsa ditemui memakai baju hitam, seluar hijau dan berjaket coklat serta berkasut kanvas.

"Mangsa merupakan warga tempatan, namun tiada sebarang dokumen pengenalan diri ditemui," katanya.

Beliau berkata, polis menyiasat motif pembunuhan dan masih mengesan penjenayah yang terlibat. Mayat mangsa dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR) Klang untuk bedah siasat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads