Jumaat, 6 Julai 2012

12 di teluk datok - Google Blog Search

12 di teluk datok - Google Blog Search


LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN <b>...</b>

Posted: 04 Jul 2012 07:33 AM PDT


MP Kuala Langat-Indah dari rupa..

Posted: 04 Jul 2012 01:21 AM PDT

Perggghhhh...inikah yang dinamakan pemimpin yang bagus untuk pengundi Kuala Langat khususnya...memaki hamun orang..sudahlah tak berjaya menguruskan Kuala Langat dengan baik..hanya tahu kawin lagi je kerjanya...
Kredit sahabat blogger PUcTD....RBF.
Klik pautan ini  http://www.rbfonline.net/2012/07/video-panasss-bilik-air-rumah-pm.html

PANAS..sekiranya DAP yang berkuasa,SIAPA yang menjadi Perdana Menteri Malaysia....

Posted: 03 Jul 2012 05:22 PM PDT

Tindakan DAP mencadangkan Zaid Ibrahim menggantikan DSAI jelas menunjukkan bahawa mereka TIDAK iktiraf kewibawaan,ketokohan dan kepimpinan Tok Guru Nik Aziz dan Tuan Guru Haji Hadi sebagai pemimpin tertinggi di dalam Pakatan Rakyat.
Cuba kita bayangkan,sekiranya DAP dibiarkan menguasai Negara kita sudah pasti kerusi Timbalan Perdana Menteri Malaysia dicadangkan kepada mereka.
Cuba kita renung dan lihat,semasa isu pemeliharaan babi secara besar-besaran,sedangkan Islam MELARANG perbuatan memelihara babi di negeri atau negara yang majoriti rakyatnya bergama Islam.Lihat di KEDAH,wakil rakyat DAP mengugut untuk menarik diri keluar daripada Pakatan Rakyat kerana PAS menutup ternakan babi di situ.Di sini,jelas bahawa DAP sememangnya tidak menghormati kepimpinan Islam juga umat Islam di Kedah.
Di Selangor,langkah pertama DAP ialah,mereka berusaha untuk memecah-belah masyarakat Melayu/Islam..nahh..kita dah dapat lihat situasinya sekarang ini.Mereka lantik Exco Kerajaan Tempatan Selangor terdiri daripada orang bukan Melayu/Islam supaya mereka boleh merancang penempatan untuk mengurangkan majoriti Melayu dalam kawasan majoriti Melayu pada ketika ini.
Mereka amat licik dalam usaha memecah-belahkan orang Melayu.Mereka menggunakan kaedah menyusun penyusunan penempatan  seperti yang dilakukandi Singapura.Sebab itu,sebaik sahaja mereka dilantik menjadi Exco,kereka dibawa melawat ke Singapura.Jelas disini,DAP dalam hala tuju pemerintahan mereka menuju ke arah Sihgapura dan Singapura pula kepada Israel.
Pada PRU yang lalu,kita lihat majoriti yang mengundi PR adalah orang Melayu/Islam,sepatutnya Tok Guru Nik Aziz atau Haji Hadi atau tokoh-tokoh ulama diberi peranan penting,ini tidak..suara serta pandangan mereka langsung tidak diendahkan.Golongan mereka ini hanya hendak memperalatkan sahaja Nik Aziz,Haji Hadi serta tokoh ulama demi menyatakan bersama penentangan terhadap kerajaan pimpinan bangsa Melayu
Kalau dilihat di Pulau Pinang,DAP mendesak agar wang zakat dan baitulmal dinegeri berkenaan diberikan sama rata kepada bukan Islam..sedangkan wang tersebut adalah hak kutlak umat Islam samada disegi Perlembagaan dan juga hukum Islam.Dan yang lebih teruk lagi,pabila DAP mengurangkan peruntukan kepada orang Melayu..Cuba kita tanya kepada diri kita sendiri,dimanakah keadilan?
Dekat Perak pula,walaupun seketika sahaja,apa yang MB ketika itu lakukan?.Apa lagi,mereka telah berikan tanah rezab Melayu kepada bukan Melayu dengan geran milik untukkeupah yang panjang.
cukup setakat ini kupasan KP mengenai DAP..Banyak lagi yang KP ingin kupas.tungguuu..Pa yang KP harapkan agar bangsa Melayu sedar tentang permainan kotor mereka ini,jelas tindak-tanduk mereka ini amat merbahaya kepada Negara dan masa depan Melayu dan Islam..relakah kita dijajah dimuka bumi kita sendiri...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads