Selasa, 14 Ogos 2012

12 di subang jaya - Google Blog Search

12 di subang jaya - Google Blog Search


inilah kisah kami..: Hafiz Masuk Wad <b>di</b> Hospital <b>Subang Jaya</b> !

Posted: 11 Jul 2012 11:11 PM PDT


Pada 11 Julai 2012 bersamaan dengan Hari Selasa, kami sekeluarga menerima berita yang mengejutkan di mana Syamsul Hafiz (Adik Ipar saya) telah dimasukkan ke Sime Darby Health Care di Subang Jaya lebih kurang jam 3.00 petang ekoran daripada masalah sesak nafas dan tekanan darah tinggi yang dialaminya secara tiba-tiba.
Berita ini mengakibatkan suami saya, ibu saya, dan Mak Long Samsiah bergegas ke Subang Jaya di sebelah malamnya untuk meninjau keadaan Hafiz di sana. Alhamdulillah keadaan Hafiz dilaporkan stabil, cuma masalah tekanan darahnya masih lagi tinggi.
Setibanya di sana lebih kurang jam 8.00 malam, Pak Ngah Husin, Pak Tam Rosli dan Mak Tam Mahani, Mak Usu Halijah dan juga Wan Asiah telah pun tiba lebih awal di sana. Suami saya turut membawa anak ketiga kami iaitu Dzaqwan Amri untuk turut ikut bersama menemui Pak Lang nya (Syamsul Hafiz).
Selepas daripada melawat Hafiz, kesemua yang berada di hospital telah menuju ke Restoran Kayu Manis di Bukit Jelutong bagi menikmati makan malam di sana. Dan kemudiannya, suami saya terus berangkat pulang ke Seremban.
Dengan ini adalah didoakan agar Hafiz cepat sembuh dan kembali ceria dan kembali menjalankan tugas seperti biasa. Hafiz, jangan lupa rehat betul-betul dan jaga pemakanan.
Berikut dikongsikan gambar-gambar untuk tatapan semua.
Suasana ketika berada di luar wad sementara menanti Hafiz diperiksa oleh Jururawat bertugas
Rancak perbualan keluarga ini...
Hafiz yang kekal ceria walaupun di dalam hatinya... hanya Allah Yang Maha Mengetahui
Hafiz mendengar nasihat daripada Mak Usu Halijah sambil diperhatikan oleh Pak Tam RosliIbu Mertua saya dan Wan Asiah
Suasana ketika manikmati makan malam di Restoran Kayu Manis
Dzaqwan leka makan sup crab meat with tofu
Disediakan oleh : Ungku Norhayati Ungku Abu Bakar (Noi/Yat)

Fotofit Perogol Pekerja Butik <b>di Subang Jaya</b> ~ DUNIACACAMARBA <b>...</b>

Posted: 01 Aug 2012 11:00 PM PDT

Jumaat, 3 Ogos 2012 " ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();
[SH] SUBANG JAYA – Polis mengedarkan fotofit seorang lelaki dipercayai warga Indonesia bagi membantu siasatan berhubungan kes rogol pekerja butik di SS15, 21 Julai lalu.

Dalam kejadian itu, butik tempat kerja mangsa berumur 23 tahun itu dikatakan didatangi lelaki berkenaan kira-kira jam 3 petang.

Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Yahaya Ramli berkata, suspek dikatakan membelek-belek pakaian di rak dan memaklumkan kepada mangsa dia ingin menghadiahkan baju itu kepada teman wanitanya.

Katanya, suspek yang bertutur dalam bahasa Indonesia kemudian memaksa pekerja butik itu masuk ke dalam bilik stor dan terus mengikat kaki tangan serta mulut mangsa.

"Suspek kemudian merogol mangsa dan menyamun beg duit, telefon bimbit serta hasil jualan yang berada di kaunter pembayaran," katanya.

Rafizi Bakal Jadi Imam Terawikh <b>Di Subang Jaya</b>? | MyMassa

Posted: 23 Jul 2012 02:00 PM PDT

Tajuk saja bagi gempak pagi-pagi macam ni.

Sebenarnya Rafizi bakal buat ceramah waktu orang Islam buat solat terawikh kat Subang.

Ada ke patut? Macam dah takde waktu lain dah nak berceramah.


*Si Rafizi ni sama macam Anwar Ibrahim. Kalau Anwar pulak, masa orang bertakbir AidilAdha, dia boleh layan joget pulak. Tak caya boleh tengok video ni.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads