Selasa, 9 Oktober 2012

12 di bangi - Google Blog Search

12 di bangi - Google Blog Search


Cycy Realla : Saya <b>di Bangi</b> .

Posted: 08 Oct 2012 05:53 PM PDT

Di temani dengan lagu Bila nak Saksi oleh Spider , tertiberr mood aku untuk update belog tiba. Mahu ceritakan tentang weekdays saya yang lepas. Saya balik Bangi sekejap , balik rasa macam tak balik jer , tetapi disebabkan minggu tu genap sebulan saya tak balik , jadi saya kena balik ! hahaha :D 

Pengalaman pertama balik naik bas luar , selalunya balik dengan senior takpun bas poli. Okay juga lah naik bus luar, cuma penat. Aku bertolak dari poli after class,dalam 0415ptg juga aku bertolak,mula-mula naik prebet ke Sg.besar,then tunggu bas kat situ , bas tu berhenti kat Pudu , tapi dia ada juga berhenti kat Sg.Buloh(KTM). Jadi aku pilih berhenti kat ktm Sg.buloh , then staright je sampai Ukm. Maghrib juga lah aku sampai Bangi . Penat dia tak payah cakap kan , tapi puas hati dapat berjumpa Family tercinta. Okay pagi ni class AE101 batal , jadi saya tengah berseronok duduk di bilik menunggu untuk kelas pukul 10am ni.
Shopping hilangkan tension .
Pagi Ahad,kami berkumpul di Kl sentral,naik bas Politeknik ,untuk kembali ke tempat asal kami .
Sementara tunggu bas ,kami membeli-belah di BBPlaza.
Assalamualaikum , baiiii :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads