Ahad, 14 Oktober 2012

12 di shah alam - Google Blog Search

12 di shah alam - Google Blog Search


Cik Bulat: Open House <b>di Shah Alam</b> XD

Posted: 17 Sep 2012 09:58 AM PDT

Terima kasih buat Yustika dan keluarga atas jemputan open house buat kami.

Perjalanan dari Kuala Lumpur ke Shah Alam yang mengambil masa hampir 40 minit tu akhirnya disajikan dengan hidangan yang kemain lazat sehingga kembung perut. Miahaha. Paling masyuk bila ada Pizza. Itu aku suka..! Thanks Yus, ingat tau.. Next time, PAVLOVA. Miahaha.

Sampai je di perkarangan rumah yus tu boleh dikatakan lambat juga sebab masa tu dah pukul.. em.. pukul berapa entah, tak ingat aku. Sampai-sampai rumah Yus, salam-salam dan gelojoh nak solat asar. Lepas solat pula tak pandang kiri kanan terus gelojoh nak terkam makanan. Amboi !

Macam-macam yang dihidangkan tuan rumah, antaranya yang aku ingat tak ingat .. em em.. Mee Jawa, eh? Mee Jawa ke Mee rebus, entah.. aku pun tak kenal, yang penting mee.. okey, seterusnya.. Pizza, Marshmallow + Buah Anggur (cecah coklat cair) BLERGHHH ! , kek Red Velvet ngan kek coklat tapi sebabkan aku ada jamah kuih tart dia.. aku senaraikan sekali.. hihihihi..

Apa pun, thanks a lot kepada Yustika sebab sudi menjemput kami semua. Tak lupa kepada khairul abdul rahim dan rakannya (sorry tak ingat nama :D) hiks.. Kepada KAK Tfa sebab sudi angkut kita dengan Luqq untuk ke rumah Yus :) hiks..

Aku bebetul kenyang petang tu. kenapa petang? sebab malam, aku dah lapar gila..! Miahahaha~ PERUT TONG. Okbai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads